Ik kan je eventueel vanaf Utrecht oppikken, maar ik heb geen idee of dat handig is of dat je dan alsnog met veel heisa zitquote:Op maandag 7 juli 2008 00:29 schreef p_iglet het volgende:
Ja mijn ruiling is goedgekeurd!! Ik ben dus 26 juli de hele dag vrij
Maar is er iemand vanuit het westen des lands waar Pepijn en ik mee mee zouden kunnen rijden?
quote:Op maandag 7 juli 2008 08:29 schreef Iksje het volgende:
Oh ja, ik wil ook nog steeds een mei tai (die mag ik binnenkort eens van een kennis proberen) en een geweven draagdoek), hoezo is dragen verslavend?
quote:Op maandag 7 juli 2008 10:56 schreef Webkim het volgende:
Iksje, wat cool zeg! Ze schijnen erg fijn te dragen met Ergo's; zelfs met grotere en dus zwaardere kindjes.
Baby bjorn is dus geen aanraden? Ik heb voor nu een lodger gehaald omdat ze ivm dr heupjes nog niet in een baby bjorn mag, maar wou daarna wel zo'n ding aanschaffen. Al vind ze de lodger ook heerlijk liggen...5 minuten lopen en ze slaapt alquote:Op maandag 7 juli 2008 11:30 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb afgelopen weekend de Baby Björn van mijn schoonzus getest. Maar wat een armoeïge bedoening zeg. Die armpjes hangen zo sneu naar beneden dat ik er bijna tranen van in mijn ogen kreeg. Dat was natuurlijk een goede aanleiding om nog maar eens over een doek te beginnen, want dat is veel knusser
. Lilah vond het wel tof trouwens, die heeft de helft van de wandeling liggen snurken
.
Welke maat?quote:Op maandag 7 juli 2008 21:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
korte doek met vrolijke kleurtjes
Deze en dan de rood/geel/oranje versie
Nou, ik had gisteren alweer ruziequote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:29 schreef Kersjes het volgende:
Kim, dan moet je nu natuurlijk wel een nieuwe foto plaatsen waarop Lilah niet klem zit, in een mooie doek ofzoWat is d´r haar trouwens licht geworden, zelfde kleur als jij hebt.
Reken hem maar eens voor hoeveel je kwijt zou zijn als je op de markt (waar je dit soort stof al niet eens kan vinden) kwijt zou zijn aan stevige stof met de juiste weefmethode.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:39 schreef k_i_m het volgende:
Nou, ik had gisteren alweer ruzie. Mijn wederhelft vond het belachelijk dat ik zo'n ding wilde wat ik zelf ook wel kon maken als ik een lap stof op de markt zou kopen.
Het komt op mij ook altijd meer over als een manier om je kind te kunnen vervoeren terwijl je je handen vrij hebt. vertikaal tegen de ouder geplakt, helemaal niet lekker samen met de ouder in een doek.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind de BabyBjorns er in de winter ook altijd zo sneu uit zien. Die kindjes in van die ski-pakjes en dan die armpjes en beentjes er zo stijf uitstekend omdat ze zich niet eens meer kunnen bewegen.![]()
Nouja, dikke lul drie bier. Ik betaal het gewoon zelf. Ik moet alleen even een site vinden waar ik geen cc voor nodig hebquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
Zou het helpen als je er een merk-naampje aan zou hangen? Een stoeren GANT doek ofzo?![]()
Niet snappen: gewoon bestellenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:54 schreef k_i_m het volgende:
Ja, nouja. Ik vind het een beetje raar dat hij erover zeurt. We kunnen wel kasten vol met kleren kopen maar niet een draagdoek erbij?. Ik snap het gewoon niet
.
Bij de meeste Duitse sites kun je vooruit betalen per internationale bankoverschrijving. http://www.zwerge.de bijvoorbeeld. Graag gedaan meneer k_i_mquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nouja, dikke lul drie bier. Ik betaal het gewoon zelf. Ik moet alleen even een site vinden waar ik geen cc voor nodig heb.
Ja mooi hequote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:15 schreef LadyS het volgende:
Ik zit nu dus ook even te kijken op knusjes.be, maar ik vind deze (Amazonas) wel mooi:
En ze hebben ook een Didymos Iris
[ afbeelding ]
En dit is een mooie Girasol, vind ik dan:
[ afbeelding ]
Ja, mooooi!quote:
Ik wilde proberen rond 11.00u bij Macka te zijn, dus om 9.00 in de trein te zittenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:13 schreef PM-girl het volgende:
Ik zie dat de meet zaterdag van 10 tot 17 uur is, ligt er ergens een piek wat betreft bezoekersaantallen?
Mijn voorkeur gaat uit naar de ochtend, ivm de middagslaap, maar dat zal ik nog even overleggen met mijn reisgenoten.
Wat doet de rest?
Als dat nou niet lukt mag je best mijn mei tai lenen, wordt die ook eens intensief gebruikt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:03 schreef LadyS het volgende:
Iris weegt nu 13 kilo hier op de personenweegschaal![]()
Ik heb hier nog wel een half-affe mei-tai liggen (was ik alweer vergeten), ik zal mijn schoonmoeder eens lief aankijken of ze hem voor me af wil maken (Hij was eigenlijk wel praktisch af, alleen de banden moeten nog omgezoomd worden, maar ik vond ze wat smal, dus ik wil bredere banden eraan.....
Didymossen zijn duurder omdat ze van ecologisch verbouwde materialen zijn, en in Duitsland geweven worden. Andere doeken worden vaak gemaakt in lage lonen landen (Guatemala, de Baltische staten).quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:13 schreef Brighteyes het volgende:Wat een geld is het toch allemaal.
Ik vind er zo heel veel mooi, maar ik vind het toch ook wel heel erg veel geld.
Daar gebruik ik de doek niet vaak genoeg voor dan... Ik hou het wel bij mijn LaRae.
25 euro op bieden... Ik had erop geboden, maar ik had tegelijkertijd op een ringsling geboden. De ringsling vond ik bij nader inzien toch leuker.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:27 schreef LadyS het volgende:
Ik vind deze ook wel leuk, van Oilily
http://link.marktplaats.nl/173546906
Is dit nou ook een soort meitai? Volgens mij wel, he?
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:52 schreef LadyS het volgende:
Hé, ene Swets heeft 31 euro geboden
edit: ET heeft al bekend via PM
het kwartje viel pas na het biedenquote:
Zeer zekerquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:21 schreef Kersjes het volgende:
Leuke smileys!
Poppejans, wil jij ook gaan dragen straks? Zou mooi zijn als je over 'n maand of 9 hier een foto van je kleintje in de doek kan posten
quote:
Beschrijving
Draagdoeken bevorderen de ontwikkeling van een kind zowel op emotioneel, cognitief als motoriek vlak. De Amazonas Carry Slings zijn geweven in de hoog aanbevolen Kreuzköper stijl, wat ze nog meer stretchy in de diagonale richting maakt. Hierdoor zijn ze prachtig rond het lichaam van je kindje te leggen en dragen ze zeer comfortabel.
Speciale eigenschappen
Heel dun, wellicht de dunste draagdoek die we hebben. Hierdoor heel aangenaam voor in de zomer, heel licht ook. De uiterste delen zijn V-vormig zodat je makkelijk knopen kan maken.
Maat
450 cm
510 cm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |