Bij Nadal ook altijd en hij krijgt het er maar niet uit elke wedstrijd.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:17 schreef TheVulture het volgende:
het kippenvel staat in mijn bilnaad
Valverde de Tour?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:18 schreef Leatherface het volgende:
Wat een sportzomer ook voor Spanje.
EK voetbal gewonnen. Contador de Giro. Nadal RG en Wimbledon.
What's more to come?
Behoorlijk ja.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Dan heb je toch waar voor je geld zeg als je daar een kaartje voor had vandaag
US open ?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:18 schreef Leatherface het volgende:
What's more to come?
Valverde de Tourquote:Op zondag 6 juli 2008 22:18 schreef Leatherface het volgende:
What's more to come?
Fuckin' A!quote:Op zondag 6 juli 2008 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Dan heb je toch waar voor je geld zeg als je daar een kaartje voor had vandaag
Valverde?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:18 schreef Leatherface het volgende:
What's more to come?
Real Madrid La Ligaquote:Op zondag 6 juli 2008 22:18 schreef Leatherface het volgende:
What's more to come?
Roland Garros?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:20 schreef Heero87 het volgende:
Wat een vreemd tennisjaar zeg. Alle zekerheden weg.
Wat is Noesquote:Op zondag 6 juli 2008 22:20 schreef Blistering het volgende:
Noes:r:r:r:r:r:r:r.
Federer, je blijft nog altijd de nr 1 voor mij!
Ja, maar wel met een half oog gekekenquote:
Die is alleen maar blij dat het afgelopen isquote:Op zondag 6 juli 2008 22:21 schreef MiLalaa het volgende:
helaas voor Gwen. Zit ze daar een hele dag zuur te wezen, wint haar favoriet nog niet ook
Inderdaad. Valt me nog mee dat ze niet is bevallen door de spanningquote:Op zondag 6 juli 2008 22:21 schreef MiLalaa het volgende:
helaas voor Gwen. Zit ze daar een hele dag zuur te wezen, wint haar favoriet nog niet ook
Die sjachrijnige kop van haar zei genoeg inderdaadquote:Op zondag 6 juli 2008 22:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Die is alleen maar blij dat het afgelopen is!
jup... neemt niet weg dat Nadal gewoon f*cking goed stond te spelen.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:23 schreef The_Verve het volgende:
Federer heeft het toch ook wel een beetje aan zichzelf te danken. Te veel onnodige fouten.
Is nu absoluut niet meer te verdedigen inderdaad.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:24 schreef Denewar het volgende:
Nadal moet wel ophouden zich steeds in een underdog rol te houden!
Yup, en als ik het iemand gun naast Federer is het wel Nadal.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
jup... neemt niet weg dat Nadal gewoon f*cking goed stond te spelen.
Mwah, Federer had wel 't voordeel van beginnen in de beslissende set. 1 break zou direct fataal voor Nadal zijn geweest, waar Nadal na een break eerst z'n eigen service nog moest zien te winnen, wat toch anders is.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Jammer maar dit zag ik wel aankomen. Federer kroop gewoon vaak door het oog van de naald dat de vraag niet was of Nadal het af zou maken, maar wanneer hij dat zou doen.
Inderdaad sjagrijn heeft niets met zwangerschap te maken.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:21 schreef MiLalaa het volgende:
Heb weinig met Nadal maar voor deze keer gun ik het hem wel.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:26 schreef ElmarO het volgende:
Yup, en als ik het iemand gun naast Federer is het wel Nadal.
RG en Wimbledon in 1 jaar winnen, hoe lang was dat ook weer geleden en hoe weinig is dat iemand gelukt?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:25 schreef Leatherface het volgende:
Is nu absoluut niet meer te verdedigen inderdaad.
Heb wel beetje een zwak voor hem als medelinkshandige.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb weinig met Nadal maar voor deze keer gun ik het hem wel.
Viva La Vida
Ja, zo eentje waar je vooraf op hoopt, maar waar meestal toch een van beiden overheerst, maar deze keer waren er eindelijk weer eens twee tot het eind aan elkaar gewaagd en bleven op zeer hoog niveau spelen.quote:
Borg was de laatste.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
RG en Wimbledon in 1 jaar winnen, hoe lang was dat ook weer geleden en hoe weinig is dat iemand gelukt?
En tussendoor ook nog even Queens winnenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
RG en Wimbledon in 1 jaar winnen, hoe lang was dat ook weer geleden en hoe weinig is dat iemand gelukt?
Borg dacht ikquote:Op zondag 6 juli 2008 22:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
hehequote:Op zondag 6 juli 2008 22:28 schreef ElmarO het volgende:
Heb wel beetje een zwak voor hem als medelinkshandige.
Ik had liever Roger gezien. Ik had liever een ander land EK zien worden en ik wil niet dat Valverde de Tour wint.quote:
Ik vind het juist typerend voor Nadal. Moet hij dan gaan roepen dat hij de beste van de wereld is? Terwijl hij op twee op de wereldranglijst staat en minder GS dan Federer gewonnen heeft. Volgens mij heeft Nadal echt heel veel respect voor Federer en ik vind het mooi dat hij dat ook zo laat merken. Veel andere sporters proberen toch dingen goed te praten. Ik vind hem heel realistisch en bescheiden overkomen.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:24 schreef Denewar het volgende:
Nadal moet wel ophouden zich steeds in een underdog rol te houden!
Ok.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik had liever Roger gezien. Ik had liever een ander land EK zien worden en ik wil niet dat Valverde de Tour wint.
Verder niks specifieks tegen Spanjaarden overigens.
Goed gesproken.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:31 schreef TheGeneral het volgende:
Jammer. Maar Rafa heeft het ook verdiend. Ook na de finale van vorig jaar.
Maar deze finale heeft bewezen dat Federer weer helemaal terug is!
Jammer dat hij niet zo begon!Federer
Nadal is de derde tennisser in de historie die in één jaar zowel Roland Garros als Wimbledon wint, las ik net.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:31 schreef qonmann het volgende:
Borg dacht ik
boo-fucking-hooquote:Op zondag 6 juli 2008 22:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Goed gesproken.Al vrees ik de krantenkoppen van morgen al, waarin er een nieuwe koning op gras is en waarin Federers dominantie definitief voorbij is.
![]()
Netjes hoor.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nadal is de derde tennisser in de historie die in één jaar zowel Roland Garros als Wimbledon wint, las ik net.
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:33 schreef Quickie_Butt het volgende:
Dat wijf heeft volgens mij niet helemaal door dat d'r mic nog aan staat
Wat werd er gezegd? Heb het gemist?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
En Jacco en z'n bitch bedanken het team nog even
Zo zwart/wit wil ik het niet stellen, maar het is wel een teken dat Federer al drie GS op rij niet gewonnen heeft. Het gat op de wereldranglijst met Nadal wordt kleiner. Federer is nog steeds een fantastische tennisser, maar ik heb het idee dat hij niet meer (veel) beter wordt. Nadal bewijst zich weer te verbeteren en op de achtergrond komen er langzaam aan meer jonge tennissers aan.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Goed gesproken.Al vrees ik de krantenkoppen van morgen al, waarin er een nieuwe koning op gras is en waarin Federers dominantie definitief voorbij is.
![]()
Niet dan? Ik vind het prima als ze zeggen dat Nadal geweldig is. Maar ik vind het een beetje triest dat ze elke verliespartij van Federer aanmerken als het einde van zijn tijdperk.quote:
de 4e denk ik ?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nadal is de derde tennisser in de historie die in één jaar zowel Roland Garros als Wimbledon wint, las ik net.
Mcroe?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:39 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
de 4e denk ik ?
Don Budge (1938)
Rod Laver (1962 • 1969)
Mcroe
Sowieso Borg ookquote:Op zondag 6 juli 2008 22:39 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
de 4e denk ik ?
Don Budge (1938)
Rod Laver (1962 • 1969)
Mcroe
Dat ben ik met je eens. Zoals iemand hier vandaag eerder zei geeft het natuurlijk ook aan hoe enorm dominant Federer was dat 2 GS-finales, 1 GS-halve finale, 2 AMS-finales en 2 ATP-toernooioveriwnningen een slecht half jaar voor hem zijn.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:38 schreef Colplay het volgende:
[..]
Zo zwart/wit wil ik het niet stellen, maar het is wel een teken dat Federer al drie GS op rij niet gewonnen heeft. Het gat op de wereldranglijst met Nadal wordt kleiner. Federer is nog steeds een fantastische tennisser, maar ik heb het idee dat hij niet meer (veel) beter wordt. Nadal bewijst zich weer te verbeteren en op de achtergrond komen er langzaam aan meer jonge tennissers aan.
Dus ja Federer zal niet meer zo dominant zijn dat hij drie van de vier GS per jaar wint ja.
John won nooit Roland Garros.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:39 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
de 4e denk ik ?
Don Budge (1938)
Rod Laver (1962 • 1969)
Mcroe
McEnroe heeft RG nooit gewonnen, wel Wimbledon drie keer.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:39 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
de 4e denk ik ?
Don Budge (1938)
Rod Laver (1962 • 1969)
Mcroe
4 uur 48.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:41 schreef Quickie_Butt het volgende:
Hoelang hebben ze nou gespeeld in totaal?
4.48 uur.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:41 schreef Quickie_Butt het volgende:
Hij heeft het verdiend omdat ie superknap en lief is?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:41 schreef bondgirl007 het volgende:
Geweldig dat Nadal gewonnen heeft!
Hij heeft het verdiend.
Hij is SUPERKNAP en lief.
En bovendien werd het gewoon saai dat Federer iedere keer won.
Bijna 5 uur geloof ik.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:41 schreef Quickie_Butt het volgende:
thxquote:
Als ze er tien van hadden gemaakt, zou het nog steeds vermakelijk zijn geweest.quote:
Ik voel een stem voor Wilders aankomenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ga jij op die manier ook je politieke stem uitbrengen?
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Hij heeft het verdiend omdat ie superknap en lief is?
quote:Ga jij op die manier ook je politieke stem uitbrengen?
Dat zei ik niet, jongentjequote:Op zondag 6 juli 2008 22:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Hij heeft het verdiend omdat ie superknap en lief is?
Ga jij op die manier ook je politieke stem uitbrengen?
en jij gaat onze Nole 365 dagen steunen !quote:Op zondag 6 juli 2008 22:45 schreef TubewayDigital het volgende:
Djokovic blij, die was toch al niet zo'n fan van federer
Haha ja echt he, ik zal deze wedstrijd zeker nog eens downloaden en rustig bekijken.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Historische wedstrijd, deze beelden zullen over 30 jaar in een rain delay nog afgespeeld worden (ervan uitgaande dat het dak een keer instort). Maar heb toch niet echt kunnen genieten..
Te spannend
Ok, blijkbaar trekken we allebei te snel conclusiesquote:Op zondag 6 juli 2008 22:46 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, jongentje![]()
Mijn woorden niet verdraaien, heh
Hij is knap en lief, dat zei ik. ik heb nergens het woordje 'omdat' geplaatst.
Idem. Geweldige wedstrijd. Bij elke punt dat er gemaakt werd gierden de zenuwen door mijn lijf. Zulk geweldig tennis heb ik al zo lang niet gezien! Ik hoop dat we volgend jaar weer zo'n wedstrijd mee mogen makenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:48 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Haha ja echt he, ik zal deze wedstrijd zeker nog eens downloaden en rustig bekijken.![]()
jij wel ja. ;Pquote:Op zondag 6 juli 2008 22:49 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ok, blijkbaar trekken we allebei te snel conclusies
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:47 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
en jij gaat onze Nole 365 dagen steunen !
Wat ik vooral bedoel:quote:Op zondag 6 juli 2008 22:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet dan? Ik vind het prima als ze zeggen dat Nadal geweldig is. Maar ik vind het een beetje triest dat ze elke verliespartij van Federer aanmerken als het einde van zijn tijdperk.
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:17 schreef ElmarO het volgende:
Jammer dat Federer niet gewonnen heeft, maar wat een wedstrijd.
Dat kan blijkbaar ook via de Wimbledon-site zelf. Althans, daar ben ik nu mee bezigquote:Op zondag 6 juli 2008 22:48 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Haha ja echt he, ik zal deze wedstrijd zeker nog eens downloaden en rustig bekijken.![]()
Goed gezegd. En de US Open is de moeilijkste voor Nadal aangezien dat het snelste toernooi is. En Federer is het beste op snelle banen. Dan maar gewoon die winnenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:53 schreef Colplay het volgende:
[..]
Wat ik vooral bedoel:
Je moet een onderscheid maken tussen dominantie en tijdperk
Is Federer nog steeds zo dominant dat hij drie van de vier GS wint: Nee
Is Federer nog steeds zo goed dat hij GS en AMS en zo kan winnen: Ja natuurlijk en dat blijft ook nog wel een paar jaar. Alleen is hij niet meer de alleenheerser en wordt het een mooie strijd met Nadal.
En de nieuwe baansoort op de Australian Open is toch ook een verkapte US Open baan? En Federer zou Wimbledon ook zomaar weer kunnen winnen...quote:Op zondag 6 juli 2008 22:58 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Goed gezegd. En de US Open is de moeilijkste voor Nadal aangezien dat het snelste toernooi is. En Federer is het beste op snelle banen. Dan maar gewoon die winnen
US sneller dan wimbledon?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:58 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Goed gezegd. En de US Open is de moeilijkste voor Nadal aangezien dat het snelste toernooi is. En Federer is het beste op snelle banen. Dan maar gewoon die winnen
quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:42 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, zal denk ik een close finale worden. Federer heeft mentaal nu het voordeel van het feit dat hij al vaak gewonnen heeft, maar denk dat Nadal minder gevoelig voor het nadeel is. Nadal is nu gewoon al een paar weken in supervorm en kan Federer verslaan. Maar Federer is de laatste dagen ook erg sterk. Denk dat het echt een legendarische finale kan worden die pas laat in de vijfde set beslist wordt.
Dit wordt de finale die ze de komende jaren in de regenbreaks laten zien ipv Ivanisevic - Rafter.
Nu zeg ik: Nadal met 9-7 in de vijfde
quote:Op zondag 6 juli 2008 23:02 schreef Colplay het volgende:
Ik snap niet dat jullie dit een spannende finale vonden, ik had dit al in #10 voorspeld
[..]
Fucking hell, wat een voorspelling.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:42 schreef Colplay het volgende:
Ik heb echt geen idee, zal denk ik een close finale worden. Federer heeft mentaal nu het voordeel van het feit dat hij al vaak gewonnen heeft, maar denk dat Nadal minder gevoelig voor het nadeel is. Nadal is nu gewoon al een paar weken in supervorm en kan Federer verslaan. Maar Federer is de laatste dagen ook erg sterk. Denk dat het echt een legendarische finale kan worden die pas laat in de vijfde set beslist wordt.
Dit wordt de finale die ze de komende jaren in de regenbreaks laten zien ipv Ivanisevic - Rafter.
Nu zeg ik: Nadal met 9-7 in de vijfde
Ja. Het gras is veel langzamer. Waarom denk je dat Nadal hem kan winnen?quote:
omdat ik altijd dacht dat gras het snelst was. Ik weet dat ze het langzamer hebben gemaakt maar dacht dat het ondanks dat nog wel sneller dan de USOpen was. niet dusquote:Op zondag 6 juli 2008 23:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja. Het gras is veel langzamer. Waarom denk je dat Nadal hem kan winnen?![]()
Op dit moment is de US Open het snelst.
Huldequote:Op zondag 6 juli 2008 23:02 schreef Colplay het volgende:
Ik snap niet dat jullie dit een spannende finale vonden, ik had dit al in #10 voorspeld
[..]
Halle is het snelst daarvan, ik denk daarna Queens, en daar Wimbledon.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:19 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
omdat ik altijd dacht dat gras het snelst was. Ik weet dat ze het langzamer hebben gemaakt maar dacht dat het ondanks dat nog wel sneller dan de USOpen was. niet dus
Het gras van Queens en Halle. Is dat wel sneller dan de US Open?
nou, gulbis heeft dus ook een set gepakt tegen nadalquote:Op zondag 6 juli 2008 23:22 schreef TheGeneral het volgende:
Deze wedstrijd is trouwens wel ENORM demotiverend voor de rest van de spelers. Hoe moeten ze in godsnaam van 1 van deze 2 winnen![]()
Nee, daar heeft Fed teveel punten voor. federer eindigt gewoon weer als #1.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:28 schreef wimderon het volgende:
Wat een finale![]()
Had beide kanten op kunnen gaan, zeker als Federer die tweede set bijvoorbeeld gepakt had. Na de eerste regenbreak had Federer het momentum, na de laatste Nadal, die terecht de vijfde set pakte. Wel goed om te zien dat Federer dit niveau weer heeft. Nadal nu echt favoriet om eind dit jaar als #1 te eindigen, maar die druk zal hij wel aankunnen.
Wordt moeilijk. Federer heeft zeer veel punten te verdedigen, Nadal een stuk minder. Alleen een hardcourt seizoen zoals de afgelopen jaren van Nadal zou ervoor zorgen dat Federer nummer 1 blijft.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:37 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Nee, daar heeft Fed teveel punten voor. federer eindigt gewoon weer als #1.
USOpen is altijd het snelst geweest..Het verschil zit hem voornamelijk in de stuit.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja. Het gras is veel langzamer. Waarom denk je dat Nadal hem kan winnen?![]()
Op dit moment is de US Open het snelst.
Martinquote:Op zondag 6 juli 2008 23:39 schreef TheGeneral het volgende:
Trouwens wel jammer dat deze wedstrijd eigenlijk niets voorstelt als je eerlijk bent, tegenover de wedstrijd van Martin van vandaag![]()
Ben je niet gelovig?quote:
En het werd de beste tennismatch die ik ooit (live op tv) heb gezien. Het was puur genieten. Ik ben regelmatig uit m'n stoel gesprongen in de 4e en 5e set.quote:Ik gun de titel beide spelers. Laat het opnieuw net als vorig jaar een 5-setter worden!
Wanneer was dat?quote:Op maandag 7 juli 2008 00:02 schreef Norrage het volgende:
Dankzij deze finale kwamen we nog enigszins in de buurt van de 44 topics, maar toch niet helemaal
maar hoop dan wel dat dan de titel voor fed is hoorquote:Op maandag 7 juli 2008 00:33 schreef GokuSFE het volgende:
Wat een finale! Nadal heeft zeker verdiend gewonnen. Die vechtersmentaliteit van hem verdient alle respect. Zo'n finale willen we vaker zien, graag op de US Open al. Maar dan met 25-23 in de tiebreak van de 5e set
dat was vorig jaar, toen er alleen maar regen was....we moesten wat hequote:Op maandag 7 juli 2008 00:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wanneer was dat?
Bestond FOK! al in '96?
Met name door Krajicek, toen kwamen er opeens allemaal successupporters postenquote:Op maandag 7 juli 2008 00:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
dat was vorig jaar, toen er alleen maar regen was....we moesten wat he
26 topics vol over Misa die de kwartfinale haaltquote:Op maandag 7 juli 2008 00:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Met name door Krajicek, toen kwamen er opeens allemaal successupporters posten
Inderdaad, hulde.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:50 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
ik wed dat fed wint morgen, indien ongelijk . . . . [zelf invullen]
(dat was nog voordat ik wist dat jij djoko een fido dido vond).quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:16 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
adoreer jij een jaar lang bij iedere Grand Slam het servische tennis![]()
quote:Op zondag 6 juli 2008 23:02 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dat zou idd een enorme domper geweest zijn. Bij een rebreak van Federer zouden ze wel eens gestopt kunnen zijn, al gingen ze op Court 1 nog wel een kwartier door nadat Rafa al had gewonnen.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:08 schreef pfaf het volgende:
God, wat ben ik trouwens blij dat de wedstrijd gisterenavond uitgespeeld kon worden. Stel je toch voor dat ze vanmiddag - terwijl ik niet kan kijken - nog een paar games moesten spelen...
Ja, wel een voordeel om te serveren als het licht slecht is. Makkelijker dan retourneren.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:18 schreef Colplay het volgende:
Nadal en Federer gaven na afloop al aan bijna niets meer te zien op de baan en volgens Nadal hadden ze echt moeten stoppen als hij teruggebroken zou zijn.
wat valt er te lezen? Ik krijg een overzichts pagina?quote:Op maandag 7 juli 2008 09:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, wel een voordeel om te serveren als het licht slecht is. Makkelijker dan retourneren.
Leuk stukje op tennis.com: http://www.tennis.com/news/news.aspx?id=139358.
Zie www.tennis.com. Klik dan op de homepage onder de foto van Nadal met de tekst 'Match of a generation' op 'Report.'quote:Op maandag 7 juli 2008 10:04 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
wat valt er te lezen? Ik krijg een overzichts pagina?
Ik zit vandaag voor het eerst sinds februari met een vrije dag thuis en heb nu niks te doenquote:Op maandag 7 juli 2008 09:08 schreef pfaf het volgende:
God, wat ben ik trouwens blij dat de wedstrijd gisterenavond uitgespeeld kon worden. Stel je toch voor dat ze vanmiddag - terwijl ik niet kan kijken - nog een paar games moesten spelen...
Ik zou het echt zonde vinden als Federer net als Borg er nu mee ophoudt, hij zal inderdaad niet meer zo dominant zijn als hij voorbije jaren was geweest en dit is een behoorlijke klap om te verwerken maar je verwacht inderdaad wel van echte kampioenen dat ze hoe moeilijk het verlies ook was het achter zich zetten en vervolgens hard werken om weer terug te komen.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:36 schreef Leatherface het volgende:
Ik denk zeker niet dat dit het einde van het tijdperk-Federer is. Hij heeft nog altijd superveel in zijn mars, bewees ie het hele toernooi al.
Dit zal effe een flinke mentale klap zijn. Maar hij komt er zeker bovenop. Ik gok dat hij binnen nu en anderhalve jaar toch zeker weer een Grand Slam (of meerdere) gewonnen heeft.
Dit heeft hij eigenlijk ook wel nodig. Je moet als superkampioen eens een flinke domper verwerken, en dan weer ijzersterk terugkomen. Dat tekent de klasse.
Hij zal nu zeker niet as Borg er mee kappen.
En uiteraard is het goed voor het tennis dat Federer nu echt een gelijke heeft. Dat is wat Tiger Woods mist.
Volgens mij regent het vandaag het grootste deel van de dag op Wimbledon, dus dan had je er weinig aan gehad.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:46 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zit vandaag voor het eerst sinds februari met een vrije dag thuis en heb nu niks te doen
Ik ben blij dat Federer geen matchpoints gheeft gehad en vervolgens heeft verloren. Dat had het extra zuur gemaakt.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:16 schreef anon57 het volgende:
[..]
Ik zou het echt zonde vinden als Federer net als Borg er nu mee ophoudt, hij zal inderdaad niet meer zo dominant zijn als hij voorbije jaren was geweest en dit is een behoorlijke klap om te verwerken maar je verwacht inderdaad wel van echte kampioenen dat ze hoe moeilijk het verlies ook was het achter zich zetten en vervolgens hard werken om weer terug te komen.
Ik heb altijd weer respect voor je optimisme.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:21 schreef TheGeneral het volgende:
Het tijdperk Federer is zeker niet voorbij.
Maar ik zie hem ook nog wel 3 GS per jaar winnen.
Australië had hij kunnen winnen, hij was daar dit jaar door zijn ziekte niet sterk. Dat zie je zeker in vergelijking met de wedstrijd van gisteren. En Tsonga had hij wel verslagen.
Roland Garros zal altijd moeilijk zijn, maar misschien als hij zo speelt als gisteren dat hij het Nadal misschien moeilijk kan maken.
Wimbledon zal hij altijd kunnen winnen, ook dit jaar was het mogelijk, de US open ook lijkt me.
Dus 3 GS per jaar is gewoon nog mogelijk.
We zullen het gaan zien op de hard-court-banen in Amerika, daar was Djokovic vorig jaar toch wel erg goed. Daar zie ik 'm best van Nadal winnen en een spannende wedstrijd tegen Federer afleveren (al dan niet winnend).quote:Op maandag 7 juli 2008 11:52 schreef Federer-fan het volgende:
Het lijkt er trouwens op dat er nu geen Big 3 meer zijn maar gewoon de Big 2. Mijn tenniswens is dat Djokovic nooit meer van Federer en Nadal wint.
als een copy paste mogelijk is . . .quote:Op maandag 7 juli 2008 10:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zie www.tennis.com. Klik dan op de homepage onder de foto van Nadal met de tekst 'Match of a generation' op 'Report.'
Onder 'blog' staat een stuk waarvoor je vooral een Engels-Nederlands woordenboek nodig hebt.
Control-C/-V of bedoel je dat niet ?quote:Op maandag 7 juli 2008 12:08 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
als een copy paste mogelijk is . . .
Ja, het is ook meer dat ik het hoop dan dat ik het denk.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
We zullen het gaan zien op de hard-court-banen in Amerika, daar was Djokovic vorig jaar toch wel erg goed. Daar zie ik 'm best van Nadal winnen en een spannende wedstrijd tegen Federer afleveren (al dan niet winnend).
Waarom eigenlijk?quote:Op maandag 7 juli 2008 12:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het is ook meer dat ik het hoop dan dat ik het denk.
Nog niet. Wil je jij anders even doen?quote:Op maandag 7 juli 2008 12:53 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft iemand al gepost dat het een fantastische finale was ?
Ok dan, daar vamost ie:quote:
Nadal zelf maakte nog een mooi serve & volley punt in de laatste gamequote:Op maandag 7 juli 2008 13:28 schreef N.i.c.k het volgende:
Dat Nadal, ondanks zijn aanpassingen, wimbledon zou winnen was enkele jaren geleden onddenkbaar. Nu pas realiseer ik dat het doodzonde is dat ze daar zijn overgestapt op die klei ondergrond. Je levert daarmee in op de identiteit van het typische gras en service volley is ondenkbaar geworden.
Omdat ik hem niet mag.quote:
Ja, natuurlijk. Bijna iedereen al.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:53 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft iemand al gepost dat het een fantastische finale was ?
quote:Op maandag 7 juli 2008 12:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ok dan, daar vamost ie:
Era un final fantástico ! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-quote:Op maandag 7 juli 2008 00:33 schreef GokuSFE het volgende:
Wat een finale! Nadal heeft zeker verdiend gewonnen. Die vechtersmentaliteit van hem verdient alle respect. Zo'n finale willen we vaker zien, graag op de US Open al. Maar dan met 25-23 in de tiebreak van de 5e set
Dat zegt 'ie toch ookquote:Op maandag 7 juli 2008 14:31 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Zou inderdaad leuk zijn, maar dat is helaas onmogelijk. De US Open is het enige Grand Slam toernooi waar bij 6-6 in de vijfde set (of in de derde set bij de dames) een tiebreak volgt. Dit is eigenlijk wel jammer, maar de Amerikaanse tv zenders hebben zo hun eisen...
Gast, dat zegt hij net.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:31 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Zou inderdaad leuk zijn, maar dat is helaas onmogelijk. De US Open is het enige Grand Slam toernooi waar bij 6-6 in de vijfde set (of in de derde set bij de dames) een tiebreak volgt. Dit is eigenlijk wel jammer, maar de Amerikaanse tv zenders hebben zo hun eisen...
Ik vind het soms wel leuk. Vroeger hadden ze op de US Open op 9-9 in de tiebreak van de 5e set het winnende punt, een soort sudden death. Waar dat voor nodig is, weet ik niet. Maar het lijkt me niks om zo'n punt in de finale te moeten spelen.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:51 schreef NY_Giant het volgende:
Haha, foutje... Even verkeerd gelezen. Overigens wel jammer dat die regel er is op de US Open.
wat een onzinquote:Op maandag 7 juli 2008 14:41 schreef erkel het volgende:
Toch jammer dat Federer nu niet alleen het record heeft voor meeste Wimbledon titels achter elkaar. Het was een mooie finale met een verdiende winnaar, maar toch vind ik Nadal niet bij Wimbledon passen. Federer had daar weer moeten staan met die beker![]()
Wel een geweldige finale. Ik heb nog nooit zo staan juichen en gescholden als bij deze wedstrijd.
http://www.wimbledon2008.nl/quote:Op maandag 7 juli 2008 16:01 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Vervelend is dat ik gister dus de finale moest missen, weet iemand wellicht een plek waar ik de hoogtepunten terug kan kijken of zend eurosport nog een herhalinkje uit of iets dergelijks?
Vind ik ook, Nadal was de verdiende winnaar en hij heeft zijn spel wel erg verbeterd om ook op Wimbledon de beste te zijn, maar ik had zo veel liever Federer zien winnen.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:41 schreef erkel het volgende:
Toch jammer dat Federer nu niet alleen het record heeft voor meeste Wimbledon titels achter elkaar. Het was een mooie finale met een verdiende winnaar, maar toch vind ik Nadal niet bij Wimbledon passen. Federer had daar weer moeten staan met die beker![]()
Wel een geweldige finale. Ik heb nog nooit zo staan juichen en gescholden als bij deze wedstrijd.
Die emoties...schitterendquote:
Ja, zeker, prachtig.quote:
quote:Federer
deze regel wordt binnen 10 jaar afgeschaft, dan hebben we allemaal internet/persoonlijke TV en dan doet het er niet toe wat grote tv stations vindenquote:Op maandag 7 juli 2008 14:51 schreef NY_Giant het volgende:
Haha, foutje... Even verkeerd gelezen. Overigens wel jammer dat die regel er is op de US Open.
Het gaat niet heel spannend worden, Nadal gaat gewoon vroeg of laat de nummer 1 positie pakken. Check hoe ver hij voor staat in de Champions Racequote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:31 schreef Norrage het volgende:
Is hij net 600 punten ingelopen
Maar goed, Fed heeft 2x zoveel te verdedigen de komende tijd...dus het wordt heeeel spannend. Spannender dan in april waar je wist dat het Nadal niet ging lukken omdat hij alleen maar had te verdedigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |