Is nu absoluut niet meer te verdedigen inderdaad.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:24 schreef Denewar het volgende:
Nadal moet wel ophouden zich steeds in een underdog rol te houden!
Yup, en als ik het iemand gun naast Federer is het wel Nadal.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
jup... neemt niet weg dat Nadal gewoon f*cking goed stond te spelen.
Mwah, Federer had wel 't voordeel van beginnen in de beslissende set. 1 break zou direct fataal voor Nadal zijn geweest, waar Nadal na een break eerst z'n eigen service nog moest zien te winnen, wat toch anders is.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Jammer maar dit zag ik wel aankomen. Federer kroop gewoon vaak door het oog van de naald dat de vraag niet was of Nadal het af zou maken, maar wanneer hij dat zou doen.
Inderdaad sjagrijn heeft niets met zwangerschap te maken.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:21 schreef MiLalaa het volgende:
helaas voor Gwen. Zit ze daar een hele dag zuur te wezen, wint haar favoriet nog niet ook
Heb weinig met Nadal maar voor deze keer gun ik het hem wel.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:26 schreef ElmarO het volgende:
Yup, en als ik het iemand gun naast Federer is het wel Nadal.
RG en Wimbledon in 1 jaar winnen, hoe lang was dat ook weer geleden en hoe weinig is dat iemand gelukt?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:25 schreef Leatherface het volgende:
Is nu absoluut niet meer te verdedigen inderdaad.
Heb wel beetje een zwak voor hem als medelinkshandige.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb weinig met Nadal maar voor deze keer gun ik het hem wel.
Viva La Vida
Ja, zo eentje waar je vooraf op hoopt, maar waar meestal toch een van beiden overheerst, maar deze keer waren er eindelijk weer eens twee tot het eind aan elkaar gewaagd en bleven op zeer hoog niveau spelen.quote:
Borg was de laatste.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
RG en Wimbledon in 1 jaar winnen, hoe lang was dat ook weer geleden en hoe weinig is dat iemand gelukt?
En tussendoor ook nog even Queens winnenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
RG en Wimbledon in 1 jaar winnen, hoe lang was dat ook weer geleden en hoe weinig is dat iemand gelukt?
Borg dacht ikquote:Op zondag 6 juli 2008 22:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
hehequote:Op zondag 6 juli 2008 22:28 schreef ElmarO het volgende:
Heb wel beetje een zwak voor hem als medelinkshandige.
Ik had liever Roger gezien. Ik had liever een ander land EK zien worden en ik wil niet dat Valverde de Tour wint.quote:
Ik vind het juist typerend voor Nadal. Moet hij dan gaan roepen dat hij de beste van de wereld is? Terwijl hij op twee op de wereldranglijst staat en minder GS dan Federer gewonnen heeft. Volgens mij heeft Nadal echt heel veel respect voor Federer en ik vind het mooi dat hij dat ook zo laat merken. Veel andere sporters proberen toch dingen goed te praten. Ik vind hem heel realistisch en bescheiden overkomen.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:24 schreef Denewar het volgende:
Nadal moet wel ophouden zich steeds in een underdog rol te houden!
Ok.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik had liever Roger gezien. Ik had liever een ander land EK zien worden en ik wil niet dat Valverde de Tour wint.
Verder niks specifieks tegen Spanjaarden overigens.
Goed gesproken.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:31 schreef TheGeneral het volgende:
Jammer. Maar Rafa heeft het ook verdiend. Ook na de finale van vorig jaar.
Maar deze finale heeft bewezen dat Federer weer helemaal terug is!
Jammer dat hij niet zo begon!Federer
Nadal is de derde tennisser in de historie die in één jaar zowel Roland Garros als Wimbledon wint, las ik net.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:31 schreef qonmann het volgende:
Borg dacht ik
boo-fucking-hooquote:Op zondag 6 juli 2008 22:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Goed gesproken.Al vrees ik de krantenkoppen van morgen al, waarin er een nieuwe koning op gras is en waarin Federers dominantie definitief voorbij is.
![]()
Netjes hoor.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nadal is de derde tennisser in de historie die in één jaar zowel Roland Garros als Wimbledon wint, las ik net.
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:33 schreef Quickie_Butt het volgende:
Dat wijf heeft volgens mij niet helemaal door dat d'r mic nog aan staat
Wat werd er gezegd? Heb het gemist?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
En Jacco en z'n bitch bedanken het team nog even
Zo zwart/wit wil ik het niet stellen, maar het is wel een teken dat Federer al drie GS op rij niet gewonnen heeft. Het gat op de wereldranglijst met Nadal wordt kleiner. Federer is nog steeds een fantastische tennisser, maar ik heb het idee dat hij niet meer (veel) beter wordt. Nadal bewijst zich weer te verbeteren en op de achtergrond komen er langzaam aan meer jonge tennissers aan.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Goed gesproken.Al vrees ik de krantenkoppen van morgen al, waarin er een nieuwe koning op gras is en waarin Federers dominantie definitief voorbij is.
![]()
Niet dan? Ik vind het prima als ze zeggen dat Nadal geweldig is. Maar ik vind het een beetje triest dat ze elke verliespartij van Federer aanmerken als het einde van zijn tijdperk.quote:
de 4e denk ik ?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nadal is de derde tennisser in de historie die in één jaar zowel Roland Garros als Wimbledon wint, las ik net.
Mcroe?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:39 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
de 4e denk ik ?
Don Budge (1938)
Rod Laver (1962 • 1969)
Mcroe
Sowieso Borg ookquote:Op zondag 6 juli 2008 22:39 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
de 4e denk ik ?
Don Budge (1938)
Rod Laver (1962 • 1969)
Mcroe
Dat ben ik met je eens. Zoals iemand hier vandaag eerder zei geeft het natuurlijk ook aan hoe enorm dominant Federer was dat 2 GS-finales, 1 GS-halve finale, 2 AMS-finales en 2 ATP-toernooioveriwnningen een slecht half jaar voor hem zijn.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:38 schreef Colplay het volgende:
[..]
Zo zwart/wit wil ik het niet stellen, maar het is wel een teken dat Federer al drie GS op rij niet gewonnen heeft. Het gat op de wereldranglijst met Nadal wordt kleiner. Federer is nog steeds een fantastische tennisser, maar ik heb het idee dat hij niet meer (veel) beter wordt. Nadal bewijst zich weer te verbeteren en op de achtergrond komen er langzaam aan meer jonge tennissers aan.
Dus ja Federer zal niet meer zo dominant zijn dat hij drie van de vier GS per jaar wint ja.
John won nooit Roland Garros.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:39 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
de 4e denk ik ?
Don Budge (1938)
Rod Laver (1962 • 1969)
Mcroe
McEnroe heeft RG nooit gewonnen, wel Wimbledon drie keer.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:39 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
de 4e denk ik ?
Don Budge (1938)
Rod Laver (1962 • 1969)
Mcroe
4 uur 48.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:41 schreef Quickie_Butt het volgende:
Hoelang hebben ze nou gespeeld in totaal?
4.48 uur.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:41 schreef Quickie_Butt het volgende:
Hij heeft het verdiend omdat ie superknap en lief is?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:41 schreef bondgirl007 het volgende:
Geweldig dat Nadal gewonnen heeft!
Hij heeft het verdiend.
Hij is SUPERKNAP en lief.
En bovendien werd het gewoon saai dat Federer iedere keer won.
Bijna 5 uur geloof ik.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:41 schreef Quickie_Butt het volgende:
thxquote:
Als ze er tien van hadden gemaakt, zou het nog steeds vermakelijk zijn geweest.quote:
Ik voel een stem voor Wilders aankomenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ga jij op die manier ook je politieke stem uitbrengen?
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Hij heeft het verdiend omdat ie superknap en lief is?
quote:Ga jij op die manier ook je politieke stem uitbrengen?
Dat zei ik niet, jongentjequote:Op zondag 6 juli 2008 22:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Hij heeft het verdiend omdat ie superknap en lief is?
Ga jij op die manier ook je politieke stem uitbrengen?
en jij gaat onze Nole 365 dagen steunen !quote:Op zondag 6 juli 2008 22:45 schreef TubewayDigital het volgende:
Djokovic blij, die was toch al niet zo'n fan van federer
Haha ja echt he, ik zal deze wedstrijd zeker nog eens downloaden en rustig bekijken.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Historische wedstrijd, deze beelden zullen over 30 jaar in een rain delay nog afgespeeld worden (ervan uitgaande dat het dak een keer instort). Maar heb toch niet echt kunnen genieten..
Te spannend
Ok, blijkbaar trekken we allebei te snel conclusiesquote:Op zondag 6 juli 2008 22:46 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, jongentje![]()
Mijn woorden niet verdraaien, heh
Hij is knap en lief, dat zei ik. ik heb nergens het woordje 'omdat' geplaatst.
Idem. Geweldige wedstrijd. Bij elke punt dat er gemaakt werd gierden de zenuwen door mijn lijf. Zulk geweldig tennis heb ik al zo lang niet gezien! Ik hoop dat we volgend jaar weer zo'n wedstrijd mee mogen makenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:48 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Haha ja echt he, ik zal deze wedstrijd zeker nog eens downloaden en rustig bekijken.![]()
jij wel ja. ;Pquote:Op zondag 6 juli 2008 22:49 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ok, blijkbaar trekken we allebei te snel conclusies
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:47 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
en jij gaat onze Nole 365 dagen steunen !
Wat ik vooral bedoel:quote:Op zondag 6 juli 2008 22:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet dan? Ik vind het prima als ze zeggen dat Nadal geweldig is. Maar ik vind het een beetje triest dat ze elke verliespartij van Federer aanmerken als het einde van zijn tijdperk.
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:17 schreef ElmarO het volgende:
Jammer dat Federer niet gewonnen heeft, maar wat een wedstrijd.
Dat kan blijkbaar ook via de Wimbledon-site zelf. Althans, daar ben ik nu mee bezigquote:Op zondag 6 juli 2008 22:48 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Haha ja echt he, ik zal deze wedstrijd zeker nog eens downloaden en rustig bekijken.![]()
Goed gezegd. En de US Open is de moeilijkste voor Nadal aangezien dat het snelste toernooi is. En Federer is het beste op snelle banen. Dan maar gewoon die winnenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:53 schreef Colplay het volgende:
[..]
Wat ik vooral bedoel:
Je moet een onderscheid maken tussen dominantie en tijdperk
Is Federer nog steeds zo dominant dat hij drie van de vier GS wint: Nee
Is Federer nog steeds zo goed dat hij GS en AMS en zo kan winnen: Ja natuurlijk en dat blijft ook nog wel een paar jaar. Alleen is hij niet meer de alleenheerser en wordt het een mooie strijd met Nadal.
En de nieuwe baansoort op de Australian Open is toch ook een verkapte US Open baan? En Federer zou Wimbledon ook zomaar weer kunnen winnen...quote:Op zondag 6 juli 2008 22:58 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Goed gezegd. En de US Open is de moeilijkste voor Nadal aangezien dat het snelste toernooi is. En Federer is het beste op snelle banen. Dan maar gewoon die winnen
US sneller dan wimbledon?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:58 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Goed gezegd. En de US Open is de moeilijkste voor Nadal aangezien dat het snelste toernooi is. En Federer is het beste op snelle banen. Dan maar gewoon die winnen
quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:42 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, zal denk ik een close finale worden. Federer heeft mentaal nu het voordeel van het feit dat hij al vaak gewonnen heeft, maar denk dat Nadal minder gevoelig voor het nadeel is. Nadal is nu gewoon al een paar weken in supervorm en kan Federer verslaan. Maar Federer is de laatste dagen ook erg sterk. Denk dat het echt een legendarische finale kan worden die pas laat in de vijfde set beslist wordt.
Dit wordt de finale die ze de komende jaren in de regenbreaks laten zien ipv Ivanisevic - Rafter.
Nu zeg ik: Nadal met 9-7 in de vijfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |