Als ze er tien van hadden gemaakt, zou het nog steeds vermakelijk zijn geweest.quote:
Ik voel een stem voor Wilders aankomenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ga jij op die manier ook je politieke stem uitbrengen?
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Hij heeft het verdiend omdat ie superknap en lief is?
quote:Ga jij op die manier ook je politieke stem uitbrengen?
Dat zei ik niet, jongentjequote:Op zondag 6 juli 2008 22:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Hij heeft het verdiend omdat ie superknap en lief is?
Ga jij op die manier ook je politieke stem uitbrengen?
en jij gaat onze Nole 365 dagen steunen !quote:Op zondag 6 juli 2008 22:45 schreef TubewayDigital het volgende:
Djokovic blij, die was toch al niet zo'n fan van federer
Haha ja echt he, ik zal deze wedstrijd zeker nog eens downloaden en rustig bekijken.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Historische wedstrijd, deze beelden zullen over 30 jaar in een rain delay nog afgespeeld worden (ervan uitgaande dat het dak een keer instort). Maar heb toch niet echt kunnen genieten..
Te spannend
Ok, blijkbaar trekken we allebei te snel conclusiesquote:Op zondag 6 juli 2008 22:46 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, jongentje![]()
Mijn woorden niet verdraaien, heh
Hij is knap en lief, dat zei ik. ik heb nergens het woordje 'omdat' geplaatst.
Idem. Geweldige wedstrijd. Bij elke punt dat er gemaakt werd gierden de zenuwen door mijn lijf. Zulk geweldig tennis heb ik al zo lang niet gezien! Ik hoop dat we volgend jaar weer zo'n wedstrijd mee mogen makenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:48 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Haha ja echt he, ik zal deze wedstrijd zeker nog eens downloaden en rustig bekijken.![]()
jij wel ja. ;Pquote:Op zondag 6 juli 2008 22:49 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ok, blijkbaar trekken we allebei te snel conclusies
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:47 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
en jij gaat onze Nole 365 dagen steunen !
Wat ik vooral bedoel:quote:Op zondag 6 juli 2008 22:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet dan? Ik vind het prima als ze zeggen dat Nadal geweldig is. Maar ik vind het een beetje triest dat ze elke verliespartij van Federer aanmerken als het einde van zijn tijdperk.
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:17 schreef ElmarO het volgende:
Jammer dat Federer niet gewonnen heeft, maar wat een wedstrijd.
Dat kan blijkbaar ook via de Wimbledon-site zelf. Althans, daar ben ik nu mee bezigquote:Op zondag 6 juli 2008 22:48 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Haha ja echt he, ik zal deze wedstrijd zeker nog eens downloaden en rustig bekijken.![]()
Goed gezegd. En de US Open is de moeilijkste voor Nadal aangezien dat het snelste toernooi is. En Federer is het beste op snelle banen. Dan maar gewoon die winnenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:53 schreef Colplay het volgende:
[..]
Wat ik vooral bedoel:
Je moet een onderscheid maken tussen dominantie en tijdperk
Is Federer nog steeds zo dominant dat hij drie van de vier GS wint: Nee
Is Federer nog steeds zo goed dat hij GS en AMS en zo kan winnen: Ja natuurlijk en dat blijft ook nog wel een paar jaar. Alleen is hij niet meer de alleenheerser en wordt het een mooie strijd met Nadal.
En de nieuwe baansoort op de Australian Open is toch ook een verkapte US Open baan? En Federer zou Wimbledon ook zomaar weer kunnen winnen...quote:Op zondag 6 juli 2008 22:58 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Goed gezegd. En de US Open is de moeilijkste voor Nadal aangezien dat het snelste toernooi is. En Federer is het beste op snelle banen. Dan maar gewoon die winnen
US sneller dan wimbledon?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:58 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Goed gezegd. En de US Open is de moeilijkste voor Nadal aangezien dat het snelste toernooi is. En Federer is het beste op snelle banen. Dan maar gewoon die winnen
quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:42 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, zal denk ik een close finale worden. Federer heeft mentaal nu het voordeel van het feit dat hij al vaak gewonnen heeft, maar denk dat Nadal minder gevoelig voor het nadeel is. Nadal is nu gewoon al een paar weken in supervorm en kan Federer verslaan. Maar Federer is de laatste dagen ook erg sterk. Denk dat het echt een legendarische finale kan worden die pas laat in de vijfde set beslist wordt.
Dit wordt de finale die ze de komende jaren in de regenbreaks laten zien ipv Ivanisevic - Rafter.
Nu zeg ik: Nadal met 9-7 in de vijfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |