Is nu absoluut niet meer te verdedigen inderdaad.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:24 schreef Denewar het volgende:
Nadal moet wel ophouden zich steeds in een underdog rol te houden!
Yup, en als ik het iemand gun naast Federer is het wel Nadal.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
jup... neemt niet weg dat Nadal gewoon f*cking goed stond te spelen.
Mwah, Federer had wel 't voordeel van beginnen in de beslissende set. 1 break zou direct fataal voor Nadal zijn geweest, waar Nadal na een break eerst z'n eigen service nog moest zien te winnen, wat toch anders is.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Jammer maar dit zag ik wel aankomen. Federer kroop gewoon vaak door het oog van de naald dat de vraag niet was of Nadal het af zou maken, maar wanneer hij dat zou doen.
Inderdaad sjagrijn heeft niets met zwangerschap te maken.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:21 schreef MiLalaa het volgende:
helaas voor Gwen. Zit ze daar een hele dag zuur te wezen, wint haar favoriet nog niet ook
Heb weinig met Nadal maar voor deze keer gun ik het hem wel.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:26 schreef ElmarO het volgende:
Yup, en als ik het iemand gun naast Federer is het wel Nadal.
RG en Wimbledon in 1 jaar winnen, hoe lang was dat ook weer geleden en hoe weinig is dat iemand gelukt?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:25 schreef Leatherface het volgende:
Is nu absoluut niet meer te verdedigen inderdaad.
Heb wel beetje een zwak voor hem als medelinkshandige.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb weinig met Nadal maar voor deze keer gun ik het hem wel.
Viva La Vida
Ja, zo eentje waar je vooraf op hoopt, maar waar meestal toch een van beiden overheerst, maar deze keer waren er eindelijk weer eens twee tot het eind aan elkaar gewaagd en bleven op zeer hoog niveau spelen.quote:
Borg was de laatste.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
RG en Wimbledon in 1 jaar winnen, hoe lang was dat ook weer geleden en hoe weinig is dat iemand gelukt?
En tussendoor ook nog even Queens winnenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
RG en Wimbledon in 1 jaar winnen, hoe lang was dat ook weer geleden en hoe weinig is dat iemand gelukt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |