Borg dacht ikquote:Op zondag 6 juli 2008 22:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
RG en Wimbledon in 1 jaar winnen, hoe lang was dat ook weer geleden en hoe weinig is dat iemand gelukt?
hehequote:Op zondag 6 juli 2008 22:28 schreef ElmarO het volgende:
Heb wel beetje een zwak voor hem als medelinkshandige.
Ik had liever Roger gezien. Ik had liever een ander land EK zien worden en ik wil niet dat Valverde de Tour wint.quote:
Ik vind het juist typerend voor Nadal. Moet hij dan gaan roepen dat hij de beste van de wereld is? Terwijl hij op twee op de wereldranglijst staat en minder GS dan Federer gewonnen heeft. Volgens mij heeft Nadal echt heel veel respect voor Federer en ik vind het mooi dat hij dat ook zo laat merken. Veel andere sporters proberen toch dingen goed te praten. Ik vind hem heel realistisch en bescheiden overkomen.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:24 schreef Denewar het volgende:
Nadal moet wel ophouden zich steeds in een underdog rol te houden!
Ok.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik had liever Roger gezien. Ik had liever een ander land EK zien worden en ik wil niet dat Valverde de Tour wint.
Verder niks specifieks tegen Spanjaarden overigens.
Goed gesproken.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:31 schreef TheGeneral het volgende:
Jammer. Maar Rafa heeft het ook verdiend. Ook na de finale van vorig jaar.
Maar deze finale heeft bewezen dat Federer weer helemaal terug is!
Jammer dat hij niet zo begon!Federer
Nadal is de derde tennisser in de historie die in één jaar zowel Roland Garros als Wimbledon wint, las ik net.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:31 schreef qonmann het volgende:
Borg dacht ik
boo-fucking-hooquote:Op zondag 6 juli 2008 22:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Goed gesproken.Al vrees ik de krantenkoppen van morgen al, waarin er een nieuwe koning op gras is en waarin Federers dominantie definitief voorbij is.
![]()
Netjes hoor.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nadal is de derde tennisser in de historie die in één jaar zowel Roland Garros als Wimbledon wint, las ik net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |