quote:Op zondag 6 juli 2008 23:02 schreef Colplay het volgende:
Ik snap niet dat jullie dit een spannende finale vonden, ik had dit al in #10 voorspeld
[..]
Fucking hell, wat een voorspelling.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:42 schreef Colplay het volgende:
Ik heb echt geen idee, zal denk ik een close finale worden. Federer heeft mentaal nu het voordeel van het feit dat hij al vaak gewonnen heeft, maar denk dat Nadal minder gevoelig voor het nadeel is. Nadal is nu gewoon al een paar weken in supervorm en kan Federer verslaan. Maar Federer is de laatste dagen ook erg sterk. Denk dat het echt een legendarische finale kan worden die pas laat in de vijfde set beslist wordt.
Dit wordt de finale die ze de komende jaren in de regenbreaks laten zien ipv Ivanisevic - Rafter.
Nu zeg ik: Nadal met 9-7 in de vijfde
Ja. Het gras is veel langzamer. Waarom denk je dat Nadal hem kan winnen?quote:
omdat ik altijd dacht dat gras het snelst was. Ik weet dat ze het langzamer hebben gemaakt maar dacht dat het ondanks dat nog wel sneller dan de USOpen was. niet dusquote:Op zondag 6 juli 2008 23:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja. Het gras is veel langzamer. Waarom denk je dat Nadal hem kan winnen?![]()
Op dit moment is de US Open het snelst.
Huldequote:Op zondag 6 juli 2008 23:02 schreef Colplay het volgende:
Ik snap niet dat jullie dit een spannende finale vonden, ik had dit al in #10 voorspeld
[..]
Halle is het snelst daarvan, ik denk daarna Queens, en daar Wimbledon.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:19 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
omdat ik altijd dacht dat gras het snelst was. Ik weet dat ze het langzamer hebben gemaakt maar dacht dat het ondanks dat nog wel sneller dan de USOpen was. niet dus
Het gras van Queens en Halle. Is dat wel sneller dan de US Open?
nou, gulbis heeft dus ook een set gepakt tegen nadalquote:Op zondag 6 juli 2008 23:22 schreef TheGeneral het volgende:
Deze wedstrijd is trouwens wel ENORM demotiverend voor de rest van de spelers. Hoe moeten ze in godsnaam van 1 van deze 2 winnen![]()
Nee, daar heeft Fed teveel punten voor. federer eindigt gewoon weer als #1.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:28 schreef wimderon het volgende:
Wat een finale![]()
Had beide kanten op kunnen gaan, zeker als Federer die tweede set bijvoorbeeld gepakt had. Na de eerste regenbreak had Federer het momentum, na de laatste Nadal, die terecht de vijfde set pakte. Wel goed om te zien dat Federer dit niveau weer heeft. Nadal nu echt favoriet om eind dit jaar als #1 te eindigen, maar die druk zal hij wel aankunnen.
Wordt moeilijk. Federer heeft zeer veel punten te verdedigen, Nadal een stuk minder. Alleen een hardcourt seizoen zoals de afgelopen jaren van Nadal zou ervoor zorgen dat Federer nummer 1 blijft.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:37 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Nee, daar heeft Fed teveel punten voor. federer eindigt gewoon weer als #1.
USOpen is altijd het snelst geweest..Het verschil zit hem voornamelijk in de stuit.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja. Het gras is veel langzamer. Waarom denk je dat Nadal hem kan winnen?![]()
Op dit moment is de US Open het snelst.
Martinquote:Op zondag 6 juli 2008 23:39 schreef TheGeneral het volgende:
Trouwens wel jammer dat deze wedstrijd eigenlijk niets voorstelt als je eerlijk bent, tegenover de wedstrijd van Martin van vandaag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |