Ik zit vandaag voor het eerst sinds februari met een vrije dag thuis en heb nu niks te doenquote:Op maandag 7 juli 2008 09:08 schreef pfaf het volgende:
God, wat ben ik trouwens blij dat de wedstrijd gisterenavond uitgespeeld kon worden. Stel je toch voor dat ze vanmiddag - terwijl ik niet kan kijken - nog een paar games moesten spelen...
Ik zou het echt zonde vinden als Federer net als Borg er nu mee ophoudt, hij zal inderdaad niet meer zo dominant zijn als hij voorbije jaren was geweest en dit is een behoorlijke klap om te verwerken maar je verwacht inderdaad wel van echte kampioenen dat ze hoe moeilijk het verlies ook was het achter zich zetten en vervolgens hard werken om weer terug te komen.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:36 schreef Leatherface het volgende:
Ik denk zeker niet dat dit het einde van het tijdperk-Federer is. Hij heeft nog altijd superveel in zijn mars, bewees ie het hele toernooi al.
Dit zal effe een flinke mentale klap zijn. Maar hij komt er zeker bovenop. Ik gok dat hij binnen nu en anderhalve jaar toch zeker weer een Grand Slam (of meerdere) gewonnen heeft.
Dit heeft hij eigenlijk ook wel nodig. Je moet als superkampioen eens een flinke domper verwerken, en dan weer ijzersterk terugkomen. Dat tekent de klasse.
Hij zal nu zeker niet as Borg er mee kappen.
En uiteraard is het goed voor het tennis dat Federer nu echt een gelijke heeft. Dat is wat Tiger Woods mist.
Volgens mij regent het vandaag het grootste deel van de dag op Wimbledon, dus dan had je er weinig aan gehad.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:46 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zit vandaag voor het eerst sinds februari met een vrije dag thuis en heb nu niks te doen
Ik ben blij dat Federer geen matchpoints gheeft gehad en vervolgens heeft verloren. Dat had het extra zuur gemaakt.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:16 schreef anon57 het volgende:
[..]
Ik zou het echt zonde vinden als Federer net als Borg er nu mee ophoudt, hij zal inderdaad niet meer zo dominant zijn als hij voorbije jaren was geweest en dit is een behoorlijke klap om te verwerken maar je verwacht inderdaad wel van echte kampioenen dat ze hoe moeilijk het verlies ook was het achter zich zetten en vervolgens hard werken om weer terug te komen.
Ik heb altijd weer respect voor je optimisme.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:21 schreef TheGeneral het volgende:
Het tijdperk Federer is zeker niet voorbij.
Maar ik zie hem ook nog wel 3 GS per jaar winnen.
Australië had hij kunnen winnen, hij was daar dit jaar door zijn ziekte niet sterk. Dat zie je zeker in vergelijking met de wedstrijd van gisteren. En Tsonga had hij wel verslagen.
Roland Garros zal altijd moeilijk zijn, maar misschien als hij zo speelt als gisteren dat hij het Nadal misschien moeilijk kan maken.
Wimbledon zal hij altijd kunnen winnen, ook dit jaar was het mogelijk, de US open ook lijkt me.
Dus 3 GS per jaar is gewoon nog mogelijk.
We zullen het gaan zien op de hard-court-banen in Amerika, daar was Djokovic vorig jaar toch wel erg goed. Daar zie ik 'm best van Nadal winnen en een spannende wedstrijd tegen Federer afleveren (al dan niet winnend).quote:Op maandag 7 juli 2008 11:52 schreef Federer-fan het volgende:
Het lijkt er trouwens op dat er nu geen Big 3 meer zijn maar gewoon de Big 2. Mijn tenniswens is dat Djokovic nooit meer van Federer en Nadal wint.
als een copy paste mogelijk is . . .quote:Op maandag 7 juli 2008 10:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zie www.tennis.com. Klik dan op de homepage onder de foto van Nadal met de tekst 'Match of a generation' op 'Report.'
Onder 'blog' staat een stuk waarvoor je vooral een Engels-Nederlands woordenboek nodig hebt.
Control-C/-V of bedoel je dat niet ?quote:Op maandag 7 juli 2008 12:08 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
als een copy paste mogelijk is . . .
Ja, het is ook meer dat ik het hoop dan dat ik het denk.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
We zullen het gaan zien op de hard-court-banen in Amerika, daar was Djokovic vorig jaar toch wel erg goed. Daar zie ik 'm best van Nadal winnen en een spannende wedstrijd tegen Federer afleveren (al dan niet winnend).
Waarom eigenlijk?quote:Op maandag 7 juli 2008 12:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het is ook meer dat ik het hoop dan dat ik het denk.
Nog niet. Wil je jij anders even doen?quote:Op maandag 7 juli 2008 12:53 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft iemand al gepost dat het een fantastische finale was ?
Ok dan, daar vamost ie:quote:
Nadal zelf maakte nog een mooi serve & volley punt in de laatste gamequote:Op maandag 7 juli 2008 13:28 schreef N.i.c.k het volgende:
Dat Nadal, ondanks zijn aanpassingen, wimbledon zou winnen was enkele jaren geleden onddenkbaar. Nu pas realiseer ik dat het doodzonde is dat ze daar zijn overgestapt op die klei ondergrond. Je levert daarmee in op de identiteit van het typische gras en service volley is ondenkbaar geworden.
Omdat ik hem niet mag.quote:
Ja, natuurlijk. Bijna iedereen al.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:53 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft iemand al gepost dat het een fantastische finale was ?
quote:Op maandag 7 juli 2008 12:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ok dan, daar vamost ie:
Era un final fantástico ! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-quote:Op maandag 7 juli 2008 00:33 schreef GokuSFE het volgende:
Wat een finale! Nadal heeft zeker verdiend gewonnen. Die vechtersmentaliteit van hem verdient alle respect. Zo'n finale willen we vaker zien, graag op de US Open al. Maar dan met 25-23 in de tiebreak van de 5e set
Dat zegt 'ie toch ookquote:Op maandag 7 juli 2008 14:31 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Zou inderdaad leuk zijn, maar dat is helaas onmogelijk. De US Open is het enige Grand Slam toernooi waar bij 6-6 in de vijfde set (of in de derde set bij de dames) een tiebreak volgt. Dit is eigenlijk wel jammer, maar de Amerikaanse tv zenders hebben zo hun eisen...
Gast, dat zegt hij net.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:31 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Zou inderdaad leuk zijn, maar dat is helaas onmogelijk. De US Open is het enige Grand Slam toernooi waar bij 6-6 in de vijfde set (of in de derde set bij de dames) een tiebreak volgt. Dit is eigenlijk wel jammer, maar de Amerikaanse tv zenders hebben zo hun eisen...
Ik vind het soms wel leuk. Vroeger hadden ze op de US Open op 9-9 in de tiebreak van de 5e set het winnende punt, een soort sudden death. Waar dat voor nodig is, weet ik niet. Maar het lijkt me niks om zo'n punt in de finale te moeten spelen.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:51 schreef NY_Giant het volgende:
Haha, foutje... Even verkeerd gelezen. Overigens wel jammer dat die regel er is op de US Open.
wat een onzinquote:Op maandag 7 juli 2008 14:41 schreef erkel het volgende:
Toch jammer dat Federer nu niet alleen het record heeft voor meeste Wimbledon titels achter elkaar. Het was een mooie finale met een verdiende winnaar, maar toch vind ik Nadal niet bij Wimbledon passen. Federer had daar weer moeten staan met die beker![]()
Wel een geweldige finale. Ik heb nog nooit zo staan juichen en gescholden als bij deze wedstrijd.
http://www.wimbledon2008.nl/quote:Op maandag 7 juli 2008 16:01 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Vervelend is dat ik gister dus de finale moest missen, weet iemand wellicht een plek waar ik de hoogtepunten terug kan kijken of zend eurosport nog een herhalinkje uit of iets dergelijks?
Vind ik ook, Nadal was de verdiende winnaar en hij heeft zijn spel wel erg verbeterd om ook op Wimbledon de beste te zijn, maar ik had zo veel liever Federer zien winnen.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:41 schreef erkel het volgende:
Toch jammer dat Federer nu niet alleen het record heeft voor meeste Wimbledon titels achter elkaar. Het was een mooie finale met een verdiende winnaar, maar toch vind ik Nadal niet bij Wimbledon passen. Federer had daar weer moeten staan met die beker![]()
Wel een geweldige finale. Ik heb nog nooit zo staan juichen en gescholden als bij deze wedstrijd.
Die emoties...schitterendquote:
Ja, zeker, prachtig.quote:
quote:Federer
deze regel wordt binnen 10 jaar afgeschaft, dan hebben we allemaal internet/persoonlijke TV en dan doet het er niet toe wat grote tv stations vindenquote:Op maandag 7 juli 2008 14:51 schreef NY_Giant het volgende:
Haha, foutje... Even verkeerd gelezen. Overigens wel jammer dat die regel er is op de US Open.
Het gaat niet heel spannend worden, Nadal gaat gewoon vroeg of laat de nummer 1 positie pakken. Check hoe ver hij voor staat in de Champions Racequote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:31 schreef Norrage het volgende:
Is hij net 600 punten ingelopen
Maar goed, Fed heeft 2x zoveel te verdedigen de komende tijd...dus het wordt heeeel spannend. Spannender dan in april waar je wist dat het Nadal niet ging lukken omdat hij alleen maar had te verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |