abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juli 2008 @ 09:08:49 #241
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59941617
God, wat ben ik trouwens blij dat de wedstrijd gisterenavond uitgespeeld kon worden. Stel je toch voor dat ze vanmiddag - terwijl ik niet kan kijken - nog een paar games moesten spelen...
  maandag 7 juli 2008 @ 09:10:55 #242
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_59941650
quote:
Op maandag 7 juli 2008 09:08 schreef pfaf het volgende:
God, wat ben ik trouwens blij dat de wedstrijd gisterenavond uitgespeeld kon worden. Stel je toch voor dat ze vanmiddag - terwijl ik niet kan kijken - nog een paar games moesten spelen...
Dat zou idd een enorme domper geweest zijn. Bij een rebreak van Federer zouden ze wel eens gestopt kunnen zijn, al gingen ze op Court 1 nog wel een kwartier door nadat Rafa al had gewonnen.

Op deze manier was het plaatje ook mooi rond, nét voor het donker werd GSM.
sig verwijderd door FA
  maandag 7 juli 2008 @ 09:18:38 #243
67205 Colplay
How you doin??
pi_59941726
Nadal en Federer gaven na afloop al aan bijna niets meer te zien op de baan en volgens Nadal hadden ze echt moeten stoppen als hij teruggebroken zou zijn.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  maandag 7 juli 2008 @ 09:33:43 #244
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_59941907
quote:
Op maandag 7 juli 2008 09:18 schreef Colplay het volgende:
Nadal en Federer gaven na afloop al aan bijna niets meer te zien op de baan en volgens Nadal hadden ze echt moeten stoppen als hij teruggebroken zou zijn.
Ja, wel een voordeel om te serveren als het licht slecht is. Makkelijker dan retourneren.

Leuk stukje op tennis.com: http://www.tennis.com/news/news.aspx?id=139358.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_59942398
quote:
Op maandag 7 juli 2008 09:33 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, wel een voordeel om te serveren als het licht slecht is. Makkelijker dan retourneren.

Leuk stukje op tennis.com: http://www.tennis.com/news/news.aspx?id=139358.
wat valt er te lezen? Ik krijg een overzichts pagina?
pi_59942628
Federer na de wedstrijd met Mcenroe

Bekijk deze YouTube-video
pi_59942656
Twee helden bij elkaar , nog een op de achtergrond .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_59942681
volgend jaar pakt fed hem gewoon weer (hoop ik)
pi_59942911
Ik denk zeker niet dat dit het einde van het tijdperk-Federer is. Hij heeft nog altijd superveel in zijn mars, bewees ie het hele toernooi al.

Dit zal effe een flinke mentale klap zijn. Maar hij komt er zeker bovenop. Ik gok dat hij binnen nu en anderhalve jaar toch zeker weer een Grand Slam (of meerdere) gewonnen heeft.

Dit heeft hij eigenlijk ook wel nodig. Je moet als superkampioen eens een flinke domper verwerken, en dan weer ijzersterk terugkomen. Dat tekent de klasse.

Hij zal nu zeker niet as Borg er mee kappen.

En uiteraard is het goed voor het tennis dat Federer nu echt een gelijke heeft. Dat is wat Tiger Woods mist.
  maandag 7 juli 2008 @ 10:40:04 #250
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_59942984
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:04 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

wat valt er te lezen? Ik krijg een overzichts pagina?
Zie www.tennis.com. Klik dan op de homepage onder de foto van Nadal met de tekst 'Match of a generation' op 'Report.'

Onder 'blog' staat een stuk waarvoor je vooral een Engels-Nederlands woordenboek nodig hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 7 juli 2008 @ 10:46:54 #251
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_59943123
quote:
Op maandag 7 juli 2008 09:08 schreef pfaf het volgende:
Ik zit vandaag voor het eerst sinds februari met een vrije dag thuis en heb nu niks te doen
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_59943702
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:36 schreef Leatherface het volgende:
Ik denk zeker niet dat dit het einde van het tijdperk-Federer is. Hij heeft nog altijd superveel in zijn mars, bewees ie het hele toernooi al.

Dit zal effe een flinke mentale klap zijn. Maar hij komt er zeker bovenop. Ik gok dat hij binnen nu en anderhalve jaar toch zeker weer een Grand Slam (of meerdere) gewonnen heeft.

Dit heeft hij eigenlijk ook wel nodig. Je moet als superkampioen eens een flinke domper verwerken, en dan weer ijzersterk terugkomen. Dat tekent de klasse.

Hij zal nu zeker niet as Borg er mee kappen.

En uiteraard is het goed voor het tennis dat Federer nu echt een gelijke heeft. Dat is wat Tiger Woods mist.
Ik zou het echt zonde vinden als Federer net als Borg er nu mee ophoudt, hij zal inderdaad niet meer zo dominant zijn als hij voorbije jaren was geweest en dit is een behoorlijke klap om te verwerken maar je verwacht inderdaad wel van echte kampioenen dat ze hoe moeilijk het verlies ook was het achter zich zetten en vervolgens hard werken om weer terug te komen.
  maandag 7 juli 2008 @ 11:17:27 #253
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_59943727
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:46 schreef XL het volgende:

[..]

Ik zit vandaag voor het eerst sinds februari met een vrije dag thuis en heb nu niks te doen
Volgens mij regent het vandaag het grootste deel van de dag op Wimbledon, dus dan had je er weinig aan gehad.
  maandag 7 juli 2008 @ 11:19:32 #254
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_59943779
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:16 schreef anon57 het volgende:

[..]

Ik zou het echt zonde vinden als Federer net als Borg er nu mee ophoudt, hij zal inderdaad niet meer zo dominant zijn als hij voorbije jaren was geweest en dit is een behoorlijke klap om te verwerken maar je verwacht inderdaad wel van echte kampioenen dat ze hoe moeilijk het verlies ook was het achter zich zetten en vervolgens hard werken om weer terug te komen.
Ik ben blij dat Federer geen matchpoints gheeft gehad en vervolgens heeft verloren. Dat had het extra zuur gemaakt.
pi_59943822
Het tijdperk Federer is zeker niet voorbij.

Maar ik zie hem ook nog wel 3 GS per jaar winnen.

Australië had hij kunnen winnen, hij was daar dit jaar door zijn ziekte niet sterk. Dat zie je zeker in vergelijking met de wedstrijd van gisteren. En Tsonga had hij wel verslagen.

Roland Garros zal altijd moeilijk zijn, maar misschien als hij zo speelt als gisteren dat hij het Nadal misschien moeilijk kan maken.

Wimbledon zal hij altijd kunnen winnen, ook dit jaar was het mogelijk, de US open ook lijkt me.

Dus 3 GS per jaar is gewoon nog mogelijk.
pi_59944215
Ik denk dat Federer zijn jaar gewoon niet had (voor zijn doen). Hij heeft wat tegenslagen gehad. Volgend jaar is Wimbledon weer voor Federer.
Ik ben in ieder geval blij voor Nadal en blij dat ik de mooiste wedstrijd ooit heb gezien
  maandag 7 juli 2008 @ 11:52:56 #257
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_59944460
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:21 schreef TheGeneral het volgende:
Het tijdperk Federer is zeker niet voorbij.

Maar ik zie hem ook nog wel 3 GS per jaar winnen.

Australië had hij kunnen winnen, hij was daar dit jaar door zijn ziekte niet sterk. Dat zie je zeker in vergelijking met de wedstrijd van gisteren. En Tsonga had hij wel verslagen.

Roland Garros zal altijd moeilijk zijn, maar misschien als hij zo speelt als gisteren dat hij het Nadal misschien moeilijk kan maken.

Wimbledon zal hij altijd kunnen winnen, ook dit jaar was het mogelijk, de US open ook lijkt me.

Dus 3 GS per jaar is gewoon nog mogelijk.
Ik heb altijd weer respect voor je optimisme. En het klinkt plausibel wat je schrijft. Hij zat er dicht bij, behalve op RG. Maar misschien heeft hij extra veel motivatie om daar volgend jaar van Nadal te winnen. Als Federer in de finale van RG wint zoals Nadal gisteren van hem won zou dat wel de mooiste revanche zijn.

Het lijkt er trouwens op dat er nu geen Big 3 meer zijn maar gewoon de Big 2. Mijn tenniswens is dat Djokovic nooit meer van Federer en Nadal wint.
  maandag 7 juli 2008 @ 11:56:02 #258
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_59944521
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:52 schreef Federer-fan het volgende:

Het lijkt er trouwens op dat er nu geen Big 3 meer zijn maar gewoon de Big 2. Mijn tenniswens is dat Djokovic nooit meer van Federer en Nadal wint.
We zullen het gaan zien op de hard-court-banen in Amerika, daar was Djokovic vorig jaar toch wel erg goed. Daar zie ik 'm best van Nadal winnen en een spannende wedstrijd tegen Federer afleveren (al dan niet winnend).
sig verwijderd door FA
pi_59944763
ik vind het wel leuk dat, misschien nu even niet, Djokovic ook meedingt aan die top...Een soort lachende 3e Maakt het nog spannender....Want je hebt de grote rivalry van Fed en Nadal, maar Djoko die komt ook aanzetten!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_59944836
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:40 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Zie www.tennis.com. Klik dan op de homepage onder de foto van Nadal met de tekst 'Match of a generation' op 'Report.'

Onder 'blog' staat een stuk waarvoor je vooral een Engels-Nederlands woordenboek nodig hebt.
als een copy paste mogelijk is . . .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')