Gast, dat zegt hij net.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:31 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Zou inderdaad leuk zijn, maar dat is helaas onmogelijk. De US Open is het enige Grand Slam toernooi waar bij 6-6 in de vijfde set (of in de derde set bij de dames) een tiebreak volgt. Dit is eigenlijk wel jammer, maar de Amerikaanse tv zenders hebben zo hun eisen...
Ik vind het soms wel leuk. Vroeger hadden ze op de US Open op 9-9 in de tiebreak van de 5e set het winnende punt, een soort sudden death. Waar dat voor nodig is, weet ik niet. Maar het lijkt me niks om zo'n punt in de finale te moeten spelen.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:51 schreef NY_Giant het volgende:
Haha, foutje... Even verkeerd gelezen. Overigens wel jammer dat die regel er is op de US Open.
wat een onzinquote:Op maandag 7 juli 2008 14:41 schreef erkel het volgende:
Toch jammer dat Federer nu niet alleen het record heeft voor meeste Wimbledon titels achter elkaar. Het was een mooie finale met een verdiende winnaar, maar toch vind ik Nadal niet bij Wimbledon passen. Federer had daar weer moeten staan met die beker![]()
Wel een geweldige finale. Ik heb nog nooit zo staan juichen en gescholden als bij deze wedstrijd.
http://www.wimbledon2008.nl/quote:Op maandag 7 juli 2008 16:01 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Vervelend is dat ik gister dus de finale moest missen, weet iemand wellicht een plek waar ik de hoogtepunten terug kan kijken of zend eurosport nog een herhalinkje uit of iets dergelijks?
Vind ik ook, Nadal was de verdiende winnaar en hij heeft zijn spel wel erg verbeterd om ook op Wimbledon de beste te zijn, maar ik had zo veel liever Federer zien winnen.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:41 schreef erkel het volgende:
Toch jammer dat Federer nu niet alleen het record heeft voor meeste Wimbledon titels achter elkaar. Het was een mooie finale met een verdiende winnaar, maar toch vind ik Nadal niet bij Wimbledon passen. Federer had daar weer moeten staan met die beker![]()
Wel een geweldige finale. Ik heb nog nooit zo staan juichen en gescholden als bij deze wedstrijd.
Die emoties...schitterendquote:
Ja, zeker, prachtig.quote:
quote:Federer
deze regel wordt binnen 10 jaar afgeschaft, dan hebben we allemaal internet/persoonlijke TV en dan doet het er niet toe wat grote tv stations vindenquote:Op maandag 7 juli 2008 14:51 schreef NY_Giant het volgende:
Haha, foutje... Even verkeerd gelezen. Overigens wel jammer dat die regel er is op de US Open.
Het gaat niet heel spannend worden, Nadal gaat gewoon vroeg of laat de nummer 1 positie pakken. Check hoe ver hij voor staat in de Champions Racequote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:31 schreef Norrage het volgende:
Is hij net 600 punten ingelopen
Maar goed, Fed heeft 2x zoveel te verdedigen de komende tijd...dus het wordt heeeel spannend. Spannender dan in april waar je wist dat het Nadal niet ging lukken omdat hij alleen maar had te verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |