Daar heeft 'ie nog wel genoeg tijd voor, kwestie van tijd.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:41 schreef Kontiki het volgende:
Ik gun het ze allebei wel, alleen lijkt het me zo leuk als Federer het aantal GS van Sampras overtreft. Daarom hoop ik dat Federer wint.
Ja, op de BBC begreep ik dat Federer nog vijf en misschien nog wel tien jaar (op Wimbledon) wil doorspelen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar heeft 'ie nog wel genoeg tijd voor, kwestie van tijd.
Je vindt Federer veel sympathieker? Da's natuurlijk persoonlijk, maar heb je Nadals interviews van vlak na de wedstrijden gezien? Ik ken niemand die meer oprecht bescheiden overkomt dan hij.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik hoop dat Federer wint, omdat ik hem veel sympathieker vind dan Nadal, maar Nadal speelt dit jaar zo sterk, dat ik denk dat hij toch gaat winnen. Het is eigenlijk hetzelfde als met Sampras/Agassi, Sampras gunde ik een Grand Slam van harte, maar Agassi was uiteindelijk degene die het wel haalde.
Het is inderdaad persoonlijk, kan het ook niet echt goed onderbouwenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je vindt Federer veel sympathieker? Da's natuurlijk persoonlijk, maar heb je Nadals interviews van vlak na de wedstrijden gezien? Ik ken niemand die meer oprecht bescheiden overkomt dan hij.
Als je hoe hij nu op de baan doet, vergelijkt met hij hij tot een jaar of twee geleden op de baan doet, verschilt dat behoorlijk. Hij is nu veel minder uitbundig met zijn reacties.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het is inderdaad persoonlijk, kan het ook niet echt goed onderbouwen
Nadal vind ik op de baan van die irritante, arrogante maniertjes hebben, wat als sportman natuurlijk een goede kwaliteit is, maar als karaktertrek niet echt. Dan kan hij buiten de baan nog wel zo bescheiden zijn, maar ik zie hem toch vooral op de baan
Vergeet ook niet dat Nadal dit jaar qua spel beter is: betere service en nog dwingendere groundstrokes.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:30 schreef Kadafi het volgende:
Ik denk dat Nadal dan toch ook op Wimbledon de finale van Federer gaat winnen morgen. Het was vorig jaar al spannend genoeg met die 5setter! + Op Roland Garros was Federer dit jaar kansloos tegen Nadal. En Nadal oogt zoveel gedrevener dan eerst. VB: Met 5-3 vóór tegen Shuettler in de 3e set, op Shuettlers opslag 0-40 voor Nadal (3 Bp's dus) en uiteindelijk toch game point Shuettler. Nadal werd echt kwaad op zichzelf, terwijl hij de partij ook gewoon simpel uit kon serveren op 5-4.
Oké, ik zag thuis op de bank. Was ik vergeten om er eerder bij te vermelden.quote:Trouwens. Ik heb op het vliegveld in Faro genoten van de woedeuitbarstingen van Safin.
Me eens.quote:Prachtig hoe die man woede omzet in gebroken rackets. Zolang alles mentaal goed gaat bij Safin is er niks aan de hand met z'n spel. Maar, het kwam niet zozeer door z'n eigen fouten dat hij pissig werd, die woede kwam van de machteloosheid die hij voelde toen hij zag hoe Federer de services allemaal precies op de zijlijnen van het servicevak plantte. Hij zag geen mogelijkheid om Federers opslag te breken.
Ik gun de titel beide spelers. Laat het opnieuw net als vorig jaar een 5-setter worden!
Als Federer morgen op Wimbledon verliest heb je kans dat Nadal nog een inhaalrace in gaat zetten. Als Nadal hier kan winnen, kan hij dat overal. En Nadal heeft al een flinke voorsprong, want hij staat op 4 op een leeftijd waar Federer er nog geen een had.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar heeft 'ie nog wel genoeg tijd voor, kwestie van tijd.
adoreer jij een jaar lang bij iedere Grand Slam het servische tennisquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:50 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
ik wed dat fed wint morgen, indien ongelijk . . . . [zelf invullen]
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je vindt Federer veel sympathieker? Da's natuurlijk persoonlijk, maar heb je Nadals interviews van vlak na de wedstrijden gezien? Ik ken niemand die meer oprecht bescheiden overkomt dan hij.
Ik ben het totaal niet eens met deze post.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:27 schreef N.i.c.k het volgende:
Voor tennisgeschiedenis zou het mooier zijn als Nadal nu wint. De rivaliteit tussen de 2 komt dan ongeveer op gelijke levels. Bovendien zou het Federer kunnen stimuleren door te gaan en zich opnieuw op te laden. Je ziet er dit jaar een beetje mentale sleet op komen, zoals dat alle zeer grote tennissers is overkomen. Als Roger dit jaar wint en op de OS zegeviert, acht ik de kans groot dat hij er de brui aan geeft.
Wordt hij nu hier op 'zijn' wimbledon geklopt, en komt zijn nummer 1 positie in gevaar dan zou het prachtig zijn als hij zijn cariere een tweede termijn in stuwt en de strijd aan gaat met de jongere generatie.
op dit moment werkt hij bij mij ook nietquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:06 schreef beertenderrr het volgende:
werkt bij meer mensen de site www.wimbledon2008.nl niet? wil ik kijken via internet, faalt het weer
ja af en toe heeft die site kuren.... doet het op het moment ook nietquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:06 schreef beertenderrr het volgende:
werkt bij meer mensen de site www.wimbledon2008.nl niet? wil ik kijken via internet, faalt het weer
Kun je die suggestieve opmerkingen misschien achterwege laten? Bedankt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:09 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Federer gaat Nadal morgen aan zijn degen rijgen ...
Stoppen terwijl hij op het punt staat om het record van Sampras te evenaren/breken?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:27 schreef N.i.c.k het volgende:
Als Roger dit jaar wint en op de OS zegeviert, acht ik de kans groot dat hij er de brui aan geeft.
Ik zou niet weten of ze inderdaad de uitkomst van hun wedstrijden van te voren af spreken maar Serena speelt al een hele tijd niet meer zo goed als dat ze in het begin van de eerste set speelde. En hoewel Venus een goede service heeft is het wel opvallend dat Serena, normaal een van de mentaal sterkst vrouwen op de tour maar 2/13 BP benut heeft en een aantal van de gemiste kansen waren ook gewoon ongelovelijke missers.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:40 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het een beetje onzinnig dat zoveel mensen in de media suggereren dat de uitkomst van deze finale afgesproken werk is. Stel dat dat zo is, wat voor voldoening geeft het ze dan om te winnen?
Iedereen had gelijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:42 schreef Tim86 het volgende:
Je ziet aan elke slag dat ze expres missen of scoren hoor Fed-Fan. De afspraak is 7-5 6-7 4-6 voor Serena. Dat stond al overal op internet.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:42 schreef Tim86 het volgende:
Je ziet aan elke slag dat ze expres missen of scoren hoor Fed-Fan. De afspraak is 7-5 6-7 4-6 voor Serena. Dat stond al overal op internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |