Kun je die suggestieve opmerkingen misschien achterwege laten? Bedankt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:09 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Federer gaat Nadal morgen aan zijn degen rijgen ...
Stoppen terwijl hij op het punt staat om het record van Sampras te evenaren/breken?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:27 schreef N.i.c.k het volgende:
Als Roger dit jaar wint en op de OS zegeviert, acht ik de kans groot dat hij er de brui aan geeft.
Ik zou niet weten of ze inderdaad de uitkomst van hun wedstrijden van te voren af spreken maar Serena speelt al een hele tijd niet meer zo goed als dat ze in het begin van de eerste set speelde. En hoewel Venus een goede service heeft is het wel opvallend dat Serena, normaal een van de mentaal sterkst vrouwen op de tour maar 2/13 BP benut heeft en een aantal van de gemiste kansen waren ook gewoon ongelovelijke missers.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:40 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het een beetje onzinnig dat zoveel mensen in de media suggereren dat de uitkomst van deze finale afgesproken werk is. Stel dat dat zo is, wat voor voldoening geeft het ze dan om te winnen?
Iedereen had gelijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:42 schreef Tim86 het volgende:
Je ziet aan elke slag dat ze expres missen of scoren hoor Fed-Fan. De afspraak is 7-5 6-7 4-6 voor Serena. Dat stond al overal op internet.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:42 schreef Tim86 het volgende:
Je ziet aan elke slag dat ze expres missen of scoren hoor Fed-Fan. De afspraak is 7-5 6-7 4-6 voor Serena. Dat stond al overal op internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |