De lui die in: KLB Moderators: Ze zijn weer eens nergens te bekennen #2 denken/dachten de geschikte kandidaat te zijn mogen zich opnieuw melden en eventueel een motivatie posten.quote:Welkom in KLODOLS! KLODOLS: De modverkiezing!
tonks hangt zijn blauwe kleurtje aan de wilgen. Druk met van alles, en heeft helaas geen tijd meer om KLB in goede banen te leiden.
KLB is druk. Druk omdat we op FOK! altijd wat te klagen hebben. Heb je geen klachten, dan verzin je er wel één.
En nu? KLB zoekt een moderator. Een moderator die bestand is tegen de enorme stroom aan klachten en de bijbehorende users, klonen en topics.
Wat verwachten wij van de nieuwe mod?
De nieuwe mod moet:
- Zich kunnen handhaven tijdens de dagelijks drukte.
- Niet aan vriendjespolitiek doen.
- Geen leven hebben. Lees: Een kansloos bestaan lijden.
- Niet denken dat je als moderator alle macht van de wereld hebt en hier ook zeker niet mee te koop lopen.
- Een lollerfantenhuid hebben.
- Een tyfushekel hebben aan Paint.
- Een middenweg zoeken tussen leuk als in; HAHAHA, bagger en een oldskool KLB-topic zoals een KLB-topic hoort te zijn.
- Een middenweg zoeken tussen de hufter en de lieveling.
Denk jij hier geschikt voor te zijn? Schroom niet en mail naar forum@fok.nl met in het onderwerp: Hoi, ik ben de nieuwe mod voor KLB.
Ps: Het heeft geen nut aan te geven dat je lekker users die vervelend zijn gaat bannen, want dat kun je toch niet als mod. Bwhehe
Meisjes met dikke knoppen genieten de voorkeur.
Reageren en solliciteren kan tot uiterlijk 13 Juli 2008 20.00!quote:Op zondag 6 juli 2008 14:13 schreef yvonne het volgende:
Wie hadden we nou?
De Boswachter
Stuk fruit
Lyzonogwadinges
Behangplakker
Postmortem
Die vent zit de hele dag op FOK!. Lame ass reden om dan te zeggen dat je druk bent als het te heet onder je voeten dreigt te wordenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:36 schreef RickoKun het volgende:
Ik weet het niet zeker maar De Boswachter zei (DENK IK) dat hij zelf wat te druk heeft om MOD te zijn.
Maar als ik dan moet kiezen dan gaat mijn voorkeur uit naar Boswachter, De ananas en Lyzio
quote:Op zondag 6 juli 2008 14:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die vent zit de hele dag op FOK!. Lame ass reden om dan te zeggen dat je druk bent als het te heet onder je voeten dreigt te worden
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:15 schreef de_boswachter het volgende:
Zal ik jullie eens een oplossing geven: Zet eens iemand in (en nee ik wil bij voorbaat al niet) die dagelijks veel op KLB te vinden is en geef hem eens een kans als MOD. Lukt het niet, dan doe je hem gewoon toch weer zwart maken.....
quote:Een middenweg zoeken tussen leuk als in; HAHAHA, bagger en een oldskool KLB-topic zoals een KLB-topic hoort te zijn.
Helder. Thnx.quote:
Ik doel op: Bagger kan leuk zijn, maar kijk wel of het levensvatbaar is/kan zijn. En bij een overvloed aan bagger en goede topics kunnen overzien wat je gaat sluiten en wat niet.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:44 schreef Broekpaling het volgende:
An sich lijkt het me wel grappig om te doen maar ik heb te weinig Fok!evraring. Hiermee doel ik op
[..]
Motiverenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:51 schreef Knekwurst het volgende:
Mod in KLB? fapfapfapfap
tvp
Mijn stem gaat naar afcajos.
Dat had je gedachtquote:Op zondag 6 juli 2008 14:55 schreef remmertjuh het volgende:
Mijn stem gaat naar Rickokun, zij we eindelijk van zijn mennus harde fallus geblaat af
Harde pieleman door zijn UI.quote:
En je aan je woord houden!quote:
Dat ik keihard ga lachen? Jaquote:
Dit dus.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:09 schreef Chriz2k het volgende:
Mijn sollicitatiebrief is op de bus gedaan [ afbeelding ]!
I gotcha back homay! no homoquote:Op zondag 6 juli 2008 15:09 schreef Chriz2k het volgende:
Mijn sollicitatiebrief is op de bus gedaan [ afbeelding ]!
Om je al een beetje op te warmen.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:27 schreef RickoKun het volgende:
Ik denk dat ik -om preciezer te zijn- dan toch voor Lyzio kies:
1. Hij is wel erg vaak en lang online (de paupert )
2. Hij komt erg vaak in de KLB ( Ik ben dan ook van mening dat menschen die sollicitatiebrieven sturen voor KLB, en zelf totaal niet hier komen een nekschot moeten krijgen, krijg je precies dezelfde capriolen als met sommige huidige mods )
3. Hij is zich wel bewust van de taken die op zijn schouders zullen liggen.
4. Ik denk dat hij wel capabele inschattingsvermogens heeft qua onderscheiden van bagger en kwaliteitstopiques
5. Zijn Nederlands taalgebruik is goed
6. -Edit, niet relevant.
Sinds wanneer denk jij dat je wat te eisen hebt?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:36 schreef Zotheid het volgende:
Doe er is wat aan. Maar wat betreft dat debat ben ik serieus.
Ik voel me vereerd, broeder!quote:Op zondag 6 juli 2008 14:55 schreef remmertjuh het volgende:
Mijn stem gaat naar Rickokun, zij we eindelijk van zijn mennus harde fallus geblaat af
Ik zit hier ook al een jaar heur.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:37 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Sinds wanneer denk jij dat je wat te eisen hebt?
Ben je je kansloze seal of approval kwijt?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:42 schreef elfzesendertig het volgende:
tvp
Dus JIJ was het toch!quote:Op zondag 6 juli 2008 15:49 schreef de_boswachter het volgende:
Oh moet er gemailed worden. Sorry, heb het topic niet gelezen
Ben net wakker na een enerverend dagje Befteling![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: Ja, er moet natuurlijk wel een degelijke sollicitatiebrief opgestuurd wordenYou know the trick.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op zondag 6 juli 2008 15:08 schreef Koploperkopper het volgende:
Stiekem is deze keuze lijst een beetje moeten kiezen of je liever chlamydia of genitalie wratten wilt
Whehequote:Op zondag 6 juli 2008 15:43 schreef Zotheid het volgende:
1136 krijgt mijn stem als hij persoonlijk aan elke post zijn seal verbindt.
Zie mijn sigquote:Op zondag 6 juli 2008 15:44 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ben je je kansloze seal of approval kwijt?
Vergeet de toekomstige mod er niet op te wijzen dat er keihard opgetreden moet worden tegen plaatjes! Ordnung muss sein!quote:Op zondag 6 juli 2008 16:00 schreef yvonne het volgende:
Oy, dat stemmen heeft nu nog niet veel nut als alle kandidaten nog niet bekend zijn hè lampjes.
Er komt een heus verkiezing/stemtopic
Geen poll want zo achterlijk zijn we nou ook weer niet
Flikker eens op met je achterlijke sealquote:Op zondag 6 juli 2008 15:56 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
WheheIk heb helaas geen ambities om mod te worden op FOK!
Maar speciaal voor jou nog één keer.
[..]
Zie mijn sig![]()
[ afbeelding ]
Was getekend,
elfzesendertig
De modjes kunnen er niet mee omgaan.quote:
Yes, mijn eerste stem!quote:Op zondag 6 juli 2008 16:24 schreef Maisnon het volgende:
Ja en met je cursieve buikschurft tekst.
Wanneer kunnen we stemmen? Ik ga voor de meest incapabele lul
Tsja, je bent er al wel meer dan een jaar, hoe ga je dat goedpraten! Liever iemand met een grote bek die een half jaar in KLB meegebaggerd heeft zonder ook maar iets bij te dragenquote:
Hoiquote:Op zondag 6 juli 2008 16:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Tsja, je bent er al wel meer dan een jaar, hoe ga je dat goedpraten! Liever iemand met een grote bek die een half jaar in KLB meegebaggerd heeft zonder ook maar iets bij te dragen
Die is gebannedquote:Op zondag 6 juli 2008 17:02 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Als postmortum het maar niet wordt.
Hoi.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:42 schreef Chris_Crocker het volgende:
Hoorde ik daar iemand kloon zeggen? [ afbeelding ]
quote:- Geen leven hebben. Lees: Een kansloos bestaan lijden.
Impotentie?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:58 schreef Biogarde het volgende:
Omhoog.
quote:
En hij komt aan en zegt "Bagger, slotje.".quote:Op zondag 6 juli 2008 20:03 schreef Juicyhil het volgende:
* Juicyhil trekt z`n 15-delige smoking aan, doet nog even z`n Rolex in de goede positie en start z`n Alfa Romeo om richting de sollicitatie te rijden.
Laat z`n proffesionele CV, gemaakt in iWorks, nog even achter.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:21 schreef remlof het volgende:
[..]
En hij komt aan en zegt "Bagger, slotje.".
Wij zeggen "U hoort nog van ons."
Jammer genoeg heeft iWorks geen spellingscontrole.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Laat z`n proffesionele CV, gemaakt in iWorks, nog even achter.
Correctie dan: Google Docsquote:Op zondag 6 juli 2008 20:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Jammer genoeg heeft iWorks geen spellingscontrole.
HA! Je bent je italic vergeten, prutserquote:Op zondag 6 juli 2008 15:42 schreef elfzesendertig het volgende:
tvp
Ok...volgens mij snapt iemand de essentie van KLB niet helemaal hierquote:- Een tyfushekel hebben aan Paint.
In een Alfa Romeoquote:Op zondag 6 juli 2008 20:03 schreef Juicyhil het volgende:
* Juicyhil trekt z`n 15-delige smoking aan, doet nog even z`n Rolex in de goede positie en start z`n Alfa Romeo om richting de sollicitatie te rijden.
Dat jij je met dit soort dingen bezighoudt zegt genoeg over jouquote:Op zondag 6 juli 2008 20:45 schreef slindenau het volgende:
[..]
HA! Je bent je italic vergeten, prutser.
Waarom type je in italic danquote:Op zondag 6 juli 2008 20:48 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat jij je met dit soort dingen bezighoudt zegt genoeg over jouQua levenloosheid maak jij kans om mod te worden
![]()
quote:Op zondag 6 juli 2008 20:54 schreef Anthraxx het volgende:
Het is erg moeilijk kiezen uit een groepje zwakzinnige mensen.
Leuk hoe het hier werktquote:Op zondag 6 juli 2008 14:33 schreef Biogarde het volgende:
Meisjes met dikke knoppen genieten de voorkeur
Post eerst maar eens......quote:
Neuqe?quote:
In de mail hèquote:Op zondag 6 juli 2008 21:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Post eerst maar eens......
Hmmm, laat maar.
quote:Op zondag 6 juli 2008 20:39 schreef Dennisweb het volgende:
Ik zit hier ook zeer vaak, maar om nou mod te worden, nee
Redenen hiervoor zijn:
- Mijn vriendin gaat voor
- Dan moet ik de boze oom agent gaan spelen, en daar heb ik geen zin in
Zolang RickRollKun of de andere kwaliteitsusers *KUCCCCH* het maar niet worden.
Lyzio stelt zich toch wel duidelijk beschikbaarquote:Op zondag 6 juli 2008 21:59 schreef LudoSanders het volgende:
Allemaal commentaar op het huidige beleid, maar niemand die zich kandidaat stelt om daar verandering in te brengen. Grappig wel.
Kloptquote:Op zondag 6 juli 2008 22:02 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Lyzio stelt zich toch wel duidelijk beschikbaar
Bijna niemand dan. Jezus, je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:02 schreef Nikmans het volgende:
[..]
ZOMGstickyPLZ~~!!!!11125243quote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bijna niemand dan. Jezus, je begrijpt wat ik bedoel.
Het ging er toch om dat 'een van de boys' mod zou wordenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bijna niemand dan. Jezus, je begrijpt wat ik bedoel.
iWorksquote:Op zondag 6 juli 2008 20:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Laat z`n proffesionele CV, gemaakt in iWorks, nog even achter.
Geeft niet hoor, die dubbelfap op je seal gisteren was ganz geilquote:Op zondag 6 juli 2008 20:48 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat jij je met dit soort dingen bezighoudt zegt genoeg over jouQua levenloosheid maak jij kans om mod te worden
![]()
Ik ook.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:02 schreef Nikmans het volgende:
[..]
True, na Tonks moet er weer een Mac-adept mod worden op KLB.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
iWorks
Apple
Als ik gediskwalificeerd word krijg jij mijn stem!
ik was gisteren rechthoekig en mals, ook was ik vet bezopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 juli 2008 22:11 schreef DJMO het volgende:
al zou ik willen, ik zou toch niet gekozen worden dus ik probeer het niet eens![]()
Pffffffffffffffffff, vieze Macfanboy!quote:Op zondag 6 juli 2008 22:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
True, na Tonks moet er weer een Mac-adept mod worden op KLB.
Pick me! Pick me!quote:Op zondag 6 juli 2008 22:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
True, na Tonks moet er weer een Mac-adept mod worden op KLB.
Nee, FOK! is verre van democratisch. Maar als je de OP gelezen had, dan had je kunnen lezen wat de aanleiding voor dit topic is.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is Fok! democratisch?
Ik dacht dat Moderaters achter gesloten deuren gekozen werden.
Ik ben blij dat jullie naar ons luisteren om iets nieuws te proberen!quote:Op zondag 6 juli 2008 22:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, FOK! is verre van democratisch. Maar als je de OP gelezen had, dan had je kunnen lezen wat de aanleiding voor dit topic is.
Had er dan ook een samenvatting bijgezet.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, FOK! is verre van democratisch. Maar als je de OP gelezen had, dan had je kunnen lezen wat de aanleiding voor dit topic is.
Of een paintquote:Op zondag 6 juli 2008 22:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Had er dan ook een samenvatting bijgezet.
Knevelt is ook een goede denk ik maar dat is een kloonquote:Op zondag 6 juli 2008 22:42 schreef De_Ananas het volgende:
Zotheid of Lyzio [ afbeelding ]
En modjes die op mij zeiken dat ik alleen maar commentaar kan leveren.
Ik had wel een SC topic bedacht wat jullie na 3 maanden ineens overnemen!!!!
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Had er dan ook een samenvatting bijgezet.
Zeg ben jij niet die mod?quote:Op zondag 6 juli 2008 23:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maak die boswachter maar mod, die heeft altijd de grootste mond.
Gaat heen!quote:
Ik lees nooit OP'squote:Op zondag 6 juli 2008 22:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:
Dank u, mijn waardig stukje edelfruit.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:42 schreef De_Ananas het volgende:
Wat lief, je bent de eerste die er voor uit komt dat er een redelijke kans is dat je op mij stemt. Dat moeten we vieren! Hertog Jan!quote:Op zondag 6 juli 2008 22:42 schreef De_Ananas het volgende:
Nee sorry, dit kan echt niet.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:37 schreef Lyzio het volgende:
Mijn lieve Klaagbakertjes, Lyzio legt zijn oor ten ruste. Gedraag jullie, en hou het veilig.
Peace.
Beetje mod gaat de hele nacht doorquote:Op maandag 7 juli 2008 00:37 schreef Lyzio het volgende:
Mijn lieve Klaagbakertjes, Lyzio legt zijn oor ten ruste. Gedraag jullie, en hou het veilig.
Peace.
Shit, jij wint.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:47 schreef Juup© het volgende:
Een leven buiten FOK! heb ik niet dus dat is handig
Heb jij jezelf ook aangemeld dan?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:54 schreef Anthraxx het volgende:
Het is erg moeilijk kiezen uit een groepje zwakzinnige mensen.
Nou zo'n boeiende postgeschiedenis heb je niet, vele mods die meer op hun kerfstok hebben. Wanneer je het topic gelezen zou hebben zou je ook weten dat de users kiezen, niet de crew.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lijkt me wel geil, modje spelenmaar ik ben niet geschikt en bovendien zou ik vanwege mijn postgeschiedenis niet gekozen worden
Succes voor degene die wel meedoen, ben benieuwd wie het wordt!
Zou wel mênnus grappig zijnquote:Op maandag 7 juli 2008 01:44 schreef Agiath het volgende:
Als de boswachter mod word pleeg ik digitaal zelfmoord.
Zoiets moet je niet zeggen. Dan sluit Yvonne je zelfmoordtopic!quote:Op maandag 7 juli 2008 01:44 schreef Agiath het volgende:
Als de boswachter mod word pleeg ik digitaal zelfmoord.
Ken je FOK!historiequote:Op maandag 7 juli 2008 06:12 schreef Ravage het volgende:
Waarom is het eigenlijk KLODOLS en niet KLADOLS?
quote:Op maandag 7 juli 2008 08:24 schreef DaFan het volgende:
De_Ananas is ook wel geinig.
Dan krijg je per geopend frituurtopic 1 Ananaspunt (c), die je dan in kan ruilen voor mooie prijzen. Een pak frikandellen bijvoorbeeld, of, voor de echte die-hard, komt De_Ananas een middagje bij jou thuis frituren!
Lijkt me machtig mooi.
quote:Op maandag 7 juli 2008 08:24 schreef DaFan het volgende:
De_Ananas is ook wel geinig.
Dan krijg je per geopend frituurtopic 1 Ananaspunt (c), die je dan in kan ruilen voor mooie prijzen. Een pak frikandellen bijvoorbeeld, of, voor de echte die-hard, komt De_Ananas een middagje bij jou thuis frituren!
Lijkt me machtig mooi.
Geef meteen floris.exe een ban.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:59 schreef RickoKun het volgende:
Diegenen die de paints willen verbieden dienen een nekschot van verschillende richtingen te krijgen.
Het zijn die fucking paupert posts die gewoon verwijdert dienen te worden, niet de gangstah paints in de OP.
Ja ho effe. Zo makkelijk gaat dat niet he, dat stemmen. Je mag eerst een keer sms-en naar 0900-FOK, dan krijg je 4 smsjes terug a 90 cent per bericht, daarna moet je nog 1 bevestigings-sms versturen en dan pas telt je stem hea.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:16 schreef RickoKun het volgende:
Wat ik van dit topique kan maken qua stemmen (gewoon een rijtje met wat ik er van heb kunnen maken, betekent niets denk ik voor de stemmen) :
De_Ananas (emimich, De_Boswachter)
De_Boswachter (Gierigesloeber, Chuck_Norris, Tinuzz_Talpa, (bobbyb) )
Lyzio (Lyzio, Dafan, Rickokun, Reetveter)
Zotheid
Afcajos (Knekwurst)
Rickokun (Remmertjuh, Zenon)
Zotheid heeft nog niksch! Pwnt! (niet iedereen is verkiesbaar in dit lijstje!)
Chriz2k (dWc_RuffRyder)
Mods kunnen niet bannen.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:18 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik moderator wordt ban ik alle andere moderators !
quote:
Open er een topic over.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Vroeger was het al een rot forum om te modden en dat zal het nu ook wel weer zijn. Zeker met deze idioten die voor elke scheet een topic openen.
Zoals deze? Anthraxx vindt Fokkers een stel zwakzinnige mensen ; (quote:Op maandag 7 juli 2008 10:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Vroeger was het al een rot forum om te modden en dat zal het nu ook wel weer zijn. Zeker met deze idioten die voor elke scheet een topic openen.
Ik denk dat hij deze bedoelt:quote:Op maandag 7 juli 2008 10:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoals deze? Anthraxx vindt Fokkers een stel zwakzinnige mensen ; (
Het onderscheid tussen een topic openen en een post plaatsen is schijnbaar nog iets te moeilijk voor jou.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoals deze? Anthraxx vindt Fokkers een stel zwakzinnige mensen ; (
quote:Op maandag 7 juli 2008 10:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het onderscheid tussen een topic openen en een post plaatsen is schijnbaar nog iets te moeilijk voor jou.
quote:Op maandag 7 juli 2008 10:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik denk dat hij deze bedoelt:
Een hater in KLB
OMFG.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:19 schreef BobbyB het volgende:
Maak mijn stem maar definitief, voor De_Boswachterzal hem leren mij steeds voor moderatore/Bob-B aan te zien
![]()
Doe hem de groetjes en kusjes en een likje op zijn wang vna mijquote:Op maandag 7 juli 2008 10:37 schreef jordeeeh het volgende:
jos zegt:
kun je hier ff neerzetten dat ik me sowieso niet beschikbaar stel omdat ik een leven heb
Dus afcajos wilt niet
Je bent gediskwalificeerd.quote:
Ehm nee ;D K geef wel een link naar deze post.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Doe hem de groetjes en kusjes en een likje op zijn wang vna mij
nee niemand wil hemquote:Op maandag 7 juli 2008 10:37 schreef jordeeeh het volgende:
jos zegt:
kun je hier ff neerzetten dat ik me sowieso niet beschikbaar stel omdat ik een leven heb
Dus afcajos wilt niet
mee eenschquote:
Stel je zelf verkiesbaar dan als je het zoveel beter kanquote:Op maandag 7 juli 2008 11:08 schreef MLF het volgende:
[..]
mee eensch
ze bannen de verkeerde en sluiten de verkeerde topics
dus erg veel heb je hier niet nodig om mod te worden
Mods zijn machtswellustelingen, vriendjespolitici, en jarloerse eigengeijlers.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:08 schreef MLF het volgende:
[..]
mee eensch
ze bannen de verkeerde en sluiten de verkeerde topics
dus erg veel heb je hier niet nodig om mod te worden
Zal wel blondT zijn...quote:
Omdat er nu ODOL in de TT staat, dohquote:Op maandag 7 juli 2008 06:12 schreef Ravage het volgende:
Waarom is het eigenlijk KLODOLS en niet KLADOLS?
Mwah. Maakt mij niet zoveel uit.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:03 schreef Biogarde het volgende:
Dus Ananasje o.a. van jullie mod worden ja?
Ja hoor. Prima.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:03 schreef Biogarde het volgende:
quote:
Vandaar dat ik veilig mijn keus voor jou kon makenquote:
Omdat je niet kan lezen ben je ook gediskwalificeerd.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:16 schreef RickoKun het volgende:
Wat ik van dit topique kan maken qua stemmen (gewoon een rijtje met wat ik er van heb kunnen maken, betekent niets voor de stemmen) :
De_Ananas (emimich, De_Boswachter, (Agiath) )
De_Boswachter (Gierigesloeber, Chuck_Norris, Tinuzz_Talpa, bobbyb )
Lyzio (Lyzio, Dafan, Rickokun, Reetveter, (Agiath) )
Zotheid <-------------========== PWNT!!!!! NIKS LOLZ!!!!
Afcajos (Knekwurst)
Rickokun (Remmertjuh, Zenon)
Chriz2k (dWc_RuffRyder)
Zotheid heeft nog niksch! Pwnt!
Ik ben van mening dat jullie nogal wispelturig zijn en van mij mogen jullie 3 mede-fok!sters uitkiezen die jullie mogen palen en zij kunnen geen penis van jullie weigeren!quote:Op maandag 7 juli 2008 13:49 schreef de_boswachter het volgende:
Ananas en ik hebben beslotert dat we een DUO functie willen.
Ik wil best moderaten, maar ik wil niet meer op het forum zijn als dat ik nu ben. Voor dat stuk fruit geldt hetzelfde.
Sssst!quote:Op maandag 7 juli 2008 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
van wie ben jij eigenlijke en kl00n ? Bob B ?
Prutserquote:
Anders begrijp je er geen zak van tering mongool.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:07 schreef slindenau het volgende:
[..]
Prutser
Kan je eens een keer iets van betekenis doen in je internet-leven, ren je weg als een mietje.
quote:Op maandag 7 juli 2008 14:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Anders begrijp je er geen zak van tering mongool.
Ga nu maar weer in de anus van de Admins kruipen.
Dat is nou typisch he, klagen over de huidige orde, maar als het puntje bij het (zeer kleinequote:Op maandag 7 juli 2008 14:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Anders begrijp je er geen zak van tering mongool.
Ga nu maar weer in de anus van de Admins kruipen.
Lees je in voordat je nog meer onzin uitkraamt, beroepsidioot.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:51 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat is nou typisch he, klagen over de huidige orde, maar als het puntje bij het (zeer kleine) paaltje komt wil meneer opeens niet meer. Met de meest vage excuses natuurlijk
.
Ga nou maar weer lekker huilen, met je top notch vrindjes.
Droeftoeterquote:Op maandag 7 juli 2008 14:51 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat is nou typisch he, klagen over de huidige orde, maar als het puntje bij het (zeer kleine) paaltje komt wil meneer opeens niet meer. Met de meest vage excuses natuurlijk
.
Ik durf bijna niks te zeggen omdat ik dan weer word uitgemaakt voor internet-n00b maar je bent wel erg kinderachtig bezig.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:51 schreef slindenau het volgende:
[..]
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Als jij dat wilt.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:03 schreef Biogarde het volgende:
Je mag toch zeker wel kritiek hebben? Of is 't zo dat als iemand kritiek heeft het dan maar direct zelf moet gaan regelen? Lijkt me niet.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:06 schreef Ravage het volgende:
Volgens mij heeft Ananas juist heel erg geklaagd over het beleid, en daarna besloten niet meer in KLB te posten
Dan word het nog druk bij de overheid als dat zo is.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je mag toch zeker wel kritiek hebben? Of is 't zo dat als iemand kritiek heeft het dan maar direct zelf moet gaan regelen? Lijkt me niet.
Oh okee, kan me het niet echt herinneren maar kijk ook nooit zo vaak in FB of misschien heb ik dat topic gemist.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:06 schreef Ravage het volgende:
Volgens mij heeft Ananas juist heel erg geklaagd over het beleid, en daarna besloten niet meer in KLB te posten
Ok, kom maar op met je verklaring dan (linkjes worden geaccepteerd).quote:Op maandag 7 juli 2008 14:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Lees je in voordat je nog meer onzin uitkraamt, beroepsidioot.
Over minimaal 6 dagen zou jij het al kunnen wetenquote:Op maandag 7 juli 2008 15:20 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben hoopvol gestemd als ik de concurrentie zo zie.
Ik krijg de indruk dat jezelf wel heel erg aan het profileren bent naar de FOK! leiding toe. Of ben jij altijd zo'n slijmbal?quote:Op maandag 7 juli 2008 14:51 schreef slindenau het volgende:
[..]
.
Dus dit topic is voor Jan Droeftoeter gemaakt?quote:Op maandag 7 juli 2008 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
Gerucht onder de huidige moderators:
slindenau wordt de nieuwe Moderator van KLB.
quote:Op maandag 7 juli 2008 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
Dan stem ik voor slindenauquote:Op maandag 7 juli 2008 15:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zou het einde van Klaagbaak betekenen, en ik denk niet dat dat de bedoeling is
Dan houden we alleen nog maar de centrale topics over in KLB denk ik...quote:Op maandag 7 juli 2008 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
Het zal iemand iets schelen zeg.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:52 schreef Lakitu het volgende:
Ik weet dat KLB mij nodig heeft als mod. Jammer genoeg heb ik een soort van leven en kom dus niet in aanmerking.
quote:Op maandag 7 juli 2008 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
Nee, jaquote:Op maandag 7 juli 2008 15:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat jezelf wel heel erg aan het profileren bent naar de FOK! leiding toe. Of ben jij altijd zo'n slijmbal?
Ik vond je vorige avatar beter.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:11 schreef Lyzio het volgende:
Ik zou toch mod worden?
HOU OP JONGEUHHHHH, JE MAAKT ME BOOS MEHN!!!!!quote:Op maandag 7 juli 2008 16:13 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik zo je homepage bezoeken, maar toen ging er iets mis![]()
Maar deze draait rondjes.quote:
Jij denkt dat er naar jullie mening wordt geluisterdquote:Op maandag 7 juli 2008 16:23 schreef slindenau het volgende:
Deze is inderdaad vetter.
Ps. waar en wanneer kunnen we stemmen op de definitieve kandidaten?
Ja, maar op deze kan ik niet fappen!quote:
13 juli.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:26 schreef Lyzio het volgende:
Ja, tot hoelang kunnen er sollicitaties verstuurd worden?
Dat maakt me verder niet zo uit, zolang dat stuk fruit maar kan zien dat ik iig niet op hem stemquote:Op maandag 7 juli 2008 16:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij denkt dat er naar jullie mening wordt geluisterd?
Daar ben ik blij om aangezien ik toch geen mod wil wordenquote:Op maandag 7 juli 2008 16:35 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat maakt me verder niet zo uit, zolang dat stuk fruit maar kan zien dat ik iig niet op hem stem.
Het gaat er niet zozeer om wat jij wil maar wat goed is voor KLB.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om aangezien ik toch geen mod wil worden
Drie mods onder de rivierenquote:
Ja.quote:
Braveheart?quote:Op maandag 7 juli 2008 18:20 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben het zat:
Bij deze stel ik me officieel kandidaat (naar aanleiding van KLB FB topic)![]()
![]()
KLB IS VAN ONS (en niet van Bob-B) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Freedoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op maandag 7 juli 2008 18:20 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben het zat:
Bij deze stel ik me officieel kandidaat (naar aanleiding van KLB FB topic)![]()
![]()
KLB IS VAN ONS (en niet van Bob-B) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juli 2008 19:17 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Freedooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooom
1 2 3 | *terug gaat vrouwen verkrachten met zwaard en 0,5 baron halve liter bier* ?> |
Ja, maar aangezien de users moeten stemmen lig ik er waarschijnlijk al uit.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wil jij niet mod worden?
mits je van paints en friet houdt![]()
Klopt.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien de users moeten stemmen lig ik er waarschijnlijk al uit.
Ze willen zeker weten dat je internet hebt.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:57 schreef Zotheid het volgende:
Waarom moet ik persee een email sturen?
Overzichtelijk enzo.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:57 schreef Zotheid het volgende:
Waarom moet ik persee een email sturen?
Juist. Zo zien we alle solli's.quote:
Hoeveel kost da?quote:
Het kan je je reputatie kosten.quote:
Waarom, waarom krijg ik die advertenties?quote:*
Bezig met laden...
*
Ontharen
Milde ontharing in 3 stappen. Meer dan 50% korting. Koop nu voordelig!
www.yves-rocher.nl
*
Schaamhaar ontharen
Miljoenen artikelen op de marktplaats van Nederland!
www.marktplaats.nl
*
Laserontharing
Weg met ongewenste beharing Gezicht benen bikinilijn rug etc.
www.bylaser.nl
Je moet die snor eraf scheren!quote:Op maandag 7 juli 2008 21:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarom, waarom krijg ik die advertenties?
't Is gelukkig maar een plaksnorachtigding.quote:
Hij ziet er wel joffel uit.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:30 schreef yosander het volgende:
[..]
't Is gelukkig maar een plaksnorachtigding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |