Shit, jij wint.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:47 schreef Juup© het volgende:
Een leven buiten FOK! heb ik niet dus dat is handig
Heb jij jezelf ook aangemeld dan?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:54 schreef Anthraxx het volgende:
Het is erg moeilijk kiezen uit een groepje zwakzinnige mensen.
Nou zo'n boeiende postgeschiedenis heb je niet, vele mods die meer op hun kerfstok hebben. Wanneer je het topic gelezen zou hebben zou je ook weten dat de users kiezen, niet de crew.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lijkt me wel geil, modje spelenmaar ik ben niet geschikt en bovendien zou ik vanwege mijn postgeschiedenis niet gekozen worden
Succes voor degene die wel meedoen, ben benieuwd wie het wordt!
Zou wel mênnus grappig zijnquote:Op maandag 7 juli 2008 01:44 schreef Agiath het volgende:
Als de boswachter mod word pleeg ik digitaal zelfmoord.
Zoiets moet je niet zeggen. Dan sluit Yvonne je zelfmoordtopic!quote:Op maandag 7 juli 2008 01:44 schreef Agiath het volgende:
Als de boswachter mod word pleeg ik digitaal zelfmoord.
Ken je FOK!historiequote:Op maandag 7 juli 2008 06:12 schreef Ravage het volgende:
Waarom is het eigenlijk KLODOLS en niet KLADOLS?
quote:Op maandag 7 juli 2008 08:24 schreef DaFan het volgende:
De_Ananas is ook wel geinig.
Dan krijg je per geopend frituurtopic 1 Ananaspunt (c), die je dan in kan ruilen voor mooie prijzen. Een pak frikandellen bijvoorbeeld, of, voor de echte die-hard, komt De_Ananas een middagje bij jou thuis frituren!
Lijkt me machtig mooi.
quote:Op maandag 7 juli 2008 08:24 schreef DaFan het volgende:
De_Ananas is ook wel geinig.
Dan krijg je per geopend frituurtopic 1 Ananaspunt (c), die je dan in kan ruilen voor mooie prijzen. Een pak frikandellen bijvoorbeeld, of, voor de echte die-hard, komt De_Ananas een middagje bij jou thuis frituren!
Lijkt me machtig mooi.
Geef meteen floris.exe een ban.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:59 schreef RickoKun het volgende:
Diegenen die de paints willen verbieden dienen een nekschot van verschillende richtingen te krijgen.
Het zijn die fucking paupert posts die gewoon verwijdert dienen te worden, niet de gangstah paints in de OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |