Dat jij je met dit soort dingen bezighoudt zegt genoeg over jouquote:Op zondag 6 juli 2008 20:45 schreef slindenau het volgende:
[..]
HA! Je bent je italic vergeten, prutser.
Waarom type je in italic danquote:Op zondag 6 juli 2008 20:48 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat jij je met dit soort dingen bezighoudt zegt genoeg over jouQua levenloosheid maak jij kans om mod te worden
![]()
quote:Op zondag 6 juli 2008 20:54 schreef Anthraxx het volgende:
Het is erg moeilijk kiezen uit een groepje zwakzinnige mensen.
Leuk hoe het hier werktquote:Op zondag 6 juli 2008 14:33 schreef Biogarde het volgende:
Meisjes met dikke knoppen genieten de voorkeur
Post eerst maar eens......quote:
Neuqe?quote:
In de mail hèquote:Op zondag 6 juli 2008 21:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Post eerst maar eens......
Hmmm, laat maar.
quote:Op zondag 6 juli 2008 20:39 schreef Dennisweb het volgende:
Ik zit hier ook zeer vaak, maar om nou mod te worden, nee
Redenen hiervoor zijn:
- Mijn vriendin gaat voor
- Dan moet ik de boze oom agent gaan spelen, en daar heb ik geen zin in
Zolang RickRollKun of de andere kwaliteitsusers *KUCCCCH* het maar niet worden.
Lyzio stelt zich toch wel duidelijk beschikbaarquote:Op zondag 6 juli 2008 21:59 schreef LudoSanders het volgende:
Allemaal commentaar op het huidige beleid, maar niemand die zich kandidaat stelt om daar verandering in te brengen. Grappig wel.
Kloptquote:Op zondag 6 juli 2008 22:02 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Lyzio stelt zich toch wel duidelijk beschikbaar
Bijna niemand dan. Jezus, je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:02 schreef Nikmans het volgende:
[..]
ZOMGstickyPLZ~~!!!!11125243quote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bijna niemand dan. Jezus, je begrijpt wat ik bedoel.
Het ging er toch om dat 'een van de boys' mod zou wordenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bijna niemand dan. Jezus, je begrijpt wat ik bedoel.
iWorksquote:Op zondag 6 juli 2008 20:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Laat z`n proffesionele CV, gemaakt in iWorks, nog even achter.
Geeft niet hoor, die dubbelfap op je seal gisteren was ganz geilquote:Op zondag 6 juli 2008 20:48 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat jij je met dit soort dingen bezighoudt zegt genoeg over jouQua levenloosheid maak jij kans om mod te worden
![]()
Ik ook.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:02 schreef Nikmans het volgende:
[..]
True, na Tonks moet er weer een Mac-adept mod worden op KLB.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
iWorks
Apple
Als ik gediskwalificeerd word krijg jij mijn stem!
ik was gisteren rechthoekig en mals, ook was ik vet bezopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 juli 2008 22:11 schreef DJMO het volgende:
al zou ik willen, ik zou toch niet gekozen worden dus ik probeer het niet eens![]()
Pffffffffffffffffff, vieze Macfanboy!quote:Op zondag 6 juli 2008 22:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
True, na Tonks moet er weer een Mac-adept mod worden op KLB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |