Ja ho effe. Zo makkelijk gaat dat niet he, dat stemmen. Je mag eerst een keer sms-en naar 0900-FOK, dan krijg je 4 smsjes terug a 90 cent per bericht, daarna moet je nog 1 bevestigings-sms versturen en dan pas telt je stem hea.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:16 schreef RickoKun het volgende:
Wat ik van dit topique kan maken qua stemmen (gewoon een rijtje met wat ik er van heb kunnen maken, betekent niets denk ik voor de stemmen) :
De_Ananas (emimich, De_Boswachter)
De_Boswachter (Gierigesloeber, Chuck_Norris, Tinuzz_Talpa, (bobbyb) )
Lyzio (Lyzio, Dafan, Rickokun, Reetveter)
Zotheid
Afcajos (Knekwurst)
Rickokun (Remmertjuh, Zenon)
Zotheid heeft nog niksch! Pwnt! (niet iedereen is verkiesbaar in dit lijstje!)
Chriz2k (dWc_RuffRyder)
Mods kunnen niet bannen.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:18 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik moderator wordt ban ik alle andere moderators !
quote:
Open er een topic over.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Vroeger was het al een rot forum om te modden en dat zal het nu ook wel weer zijn. Zeker met deze idioten die voor elke scheet een topic openen.
Zoals deze? Anthraxx vindt Fokkers een stel zwakzinnige mensen ; (quote:Op maandag 7 juli 2008 10:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Vroeger was het al een rot forum om te modden en dat zal het nu ook wel weer zijn. Zeker met deze idioten die voor elke scheet een topic openen.
Ik denk dat hij deze bedoelt:quote:Op maandag 7 juli 2008 10:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoals deze? Anthraxx vindt Fokkers een stel zwakzinnige mensen ; (
Het onderscheid tussen een topic openen en een post plaatsen is schijnbaar nog iets te moeilijk voor jou.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoals deze? Anthraxx vindt Fokkers een stel zwakzinnige mensen ; (
quote:Op maandag 7 juli 2008 10:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het onderscheid tussen een topic openen en een post plaatsen is schijnbaar nog iets te moeilijk voor jou.
quote:Op maandag 7 juli 2008 10:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik denk dat hij deze bedoelt:
Een hater in KLB
OMFG.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:19 schreef BobbyB het volgende:
Maak mijn stem maar definitief, voor De_Boswachterzal hem leren mij steeds voor moderatore/Bob-B aan te zien
![]()
Doe hem de groetjes en kusjes en een likje op zijn wang vna mijquote:Op maandag 7 juli 2008 10:37 schreef jordeeeh het volgende:
jos zegt:
kun je hier ff neerzetten dat ik me sowieso niet beschikbaar stel omdat ik een leven heb
Dus afcajos wilt niet
Je bent gediskwalificeerd.quote:
Ehm nee ;D K geef wel een link naar deze post.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Doe hem de groetjes en kusjes en een likje op zijn wang vna mij
nee niemand wil hemquote:Op maandag 7 juli 2008 10:37 schreef jordeeeh het volgende:
jos zegt:
kun je hier ff neerzetten dat ik me sowieso niet beschikbaar stel omdat ik een leven heb
Dus afcajos wilt niet
mee eenschquote:
Stel je zelf verkiesbaar dan als je het zoveel beter kanquote:Op maandag 7 juli 2008 11:08 schreef MLF het volgende:
[..]
mee eensch
ze bannen de verkeerde en sluiten de verkeerde topics
dus erg veel heb je hier niet nodig om mod te worden
Mods zijn machtswellustelingen, vriendjespolitici, en jarloerse eigengeijlers.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:08 schreef MLF het volgende:
[..]
mee eensch
ze bannen de verkeerde en sluiten de verkeerde topics
dus erg veel heb je hier niet nodig om mod te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |