In het KLODOLS topique noemt Anthraxx ons idioten! Ik vind dit mennûs mênnus niet door de beugel kunnen!quote:Op maandag 7 juli 2008 10:22 schreef Anthraxx het volgende:
[Heb jij jezelf ook aangemeld dan?]
Waarom zou ik? Vroeger was het al een rot forum om te modden en dat zal het nu ook wel weer zijn. Zeker met deze idioten die voor elke scheet een topic openen.
quote:Op maandag 7 juli 2008 10:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
In het KLODOLS topique noemt Anthraxx ons idioten! Ik vind dit mennûs
Dat zal ik ook graag doen als er zo'n baggeruser oversteekt.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:31 schreef Agiath het volgende:
Eens.
Hij zal er wel niet mee om kunnen gaan.
Daarom adviseer ik hem om toch door te rijden als het rode licht nog niet gedoofd is.
Verzuurde oldbie alertquote:Op maandag 7 juli 2008 10:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zal ik ook graag doen als er zo'n baggeruser oversteekt.
Ik had meer deze lichten in gedachte.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zal ik ook graag doen als er zo'n baggeruser oversteekt.
Die heb ik al, dus dat maakt ook niet uit.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:38 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik MOD was had de omschreven persoon in OP al een busje Joegoslaven voor de deur gehad.
Gelukkig ben jij dat (nogquote:Op maandag 7 juli 2008 10:38 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik MOD was had de omschreven persoon in OP al een busje Joegoslaven voor de deur gehad.
Dan had je een extra busje erbij gekregen. En een paar extra ademgaten.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die heb ik al, dus dat maakt ook niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |