De lui die in: KLB Moderators: Ze zijn weer eens nergens te bekennen #2 denken/dachten de geschikte kandidaat te zijn mogen zich opnieuw melden en eventueel een motivatie posten.quote:Welkom in KLODOLS! KLODOLS: De modverkiezing!
tonks hangt zijn blauwe kleurtje aan de wilgen. Druk met van alles, en heeft helaas geen tijd meer om KLB in goede banen te leiden.
KLB is druk. Druk omdat we op FOK! altijd wat te klagen hebben. Heb je geen klachten, dan verzin je er wel één.
En nu? KLB zoekt een moderator. Een moderator die bestand is tegen de enorme stroom aan klachten en de bijbehorende users, klonen en topics.
Wat verwachten wij van de nieuwe mod?
De nieuwe mod moet:
- Zich kunnen handhaven tijdens de dagelijks drukte.
- Niet aan vriendjespolitiek doen.
- Geen leven hebben. Lees: Een kansloos bestaan lijden.
- Niet denken dat je als moderator alle macht van de wereld hebt en hier ook zeker niet mee te koop lopen.
- Een lollerfantenhuid hebben.
- Een tyfushekel hebben aan Paint.
- Een middenweg zoeken tussen leuk als in; HAHAHA, bagger en een oldskool KLB-topic zoals een KLB-topic hoort te zijn.
- Een middenweg zoeken tussen de hufter en de lieveling.
Denk jij hier geschikt voor te zijn? Schroom niet en mail naar forum@fok.nl met in het onderwerp: Hoi, ik ben de nieuwe mod voor KLB.
Ps: Het heeft geen nut aan te geven dat je lekker users die vervelend zijn gaat bannen, want dat kun je toch niet als mod. Bwhehe
Meisjes met dikke knoppen genieten de voorkeur.
Reageren en solliciteren kan tot uiterlijk 13 Juli 2008 20.00!quote:Op zondag 6 juli 2008 14:13 schreef yvonne het volgende:
Wie hadden we nou?
De Boswachter
Stuk fruit
Lyzonogwadinges
Behangplakker
Postmortem
Die vent zit de hele dag op FOK!. Lame ass reden om dan te zeggen dat je druk bent als het te heet onder je voeten dreigt te wordenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:36 schreef RickoKun het volgende:
Ik weet het niet zeker maar De Boswachter zei (DENK IK) dat hij zelf wat te druk heeft om MOD te zijn.
Maar als ik dan moet kiezen dan gaat mijn voorkeur uit naar Boswachter, De ananas en Lyzio
quote:Op zondag 6 juli 2008 14:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die vent zit de hele dag op FOK!. Lame ass reden om dan te zeggen dat je druk bent als het te heet onder je voeten dreigt te worden
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:15 schreef de_boswachter het volgende:
Zal ik jullie eens een oplossing geven: Zet eens iemand in (en nee ik wil bij voorbaat al niet) die dagelijks veel op KLB te vinden is en geef hem eens een kans als MOD. Lukt het niet, dan doe je hem gewoon toch weer zwart maken.....
quote:Een middenweg zoeken tussen leuk als in; HAHAHA, bagger en een oldskool KLB-topic zoals een KLB-topic hoort te zijn.
Helder. Thnx.quote:
Ik doel op: Bagger kan leuk zijn, maar kijk wel of het levensvatbaar is/kan zijn. En bij een overvloed aan bagger en goede topics kunnen overzien wat je gaat sluiten en wat niet.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:44 schreef Broekpaling het volgende:
An sich lijkt het me wel grappig om te doen maar ik heb te weinig Fok!evraring. Hiermee doel ik op
[..]
Motiverenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:51 schreef Knekwurst het volgende:
Mod in KLB? fapfapfapfap
tvp
Mijn stem gaat naar afcajos.
Dat had je gedachtquote:Op zondag 6 juli 2008 14:55 schreef remmertjuh het volgende:
Mijn stem gaat naar Rickokun, zij we eindelijk van zijn mennus harde fallus geblaat af
Harde pieleman door zijn UI.quote:
En je aan je woord houden!quote:
Dat ik keihard ga lachen? Jaquote:
Dit dus.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:09 schreef Chriz2k het volgende:
Mijn sollicitatiebrief is op de bus gedaan [ afbeelding ]!
I gotcha back homay! no homoquote:Op zondag 6 juli 2008 15:09 schreef Chriz2k het volgende:
Mijn sollicitatiebrief is op de bus gedaan [ afbeelding ]!
Om je al een beetje op te warmen.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:27 schreef RickoKun het volgende:
Ik denk dat ik -om preciezer te zijn- dan toch voor Lyzio kies:
1. Hij is wel erg vaak en lang online (de paupert )
2. Hij komt erg vaak in de KLB ( Ik ben dan ook van mening dat menschen die sollicitatiebrieven sturen voor KLB, en zelf totaal niet hier komen een nekschot moeten krijgen, krijg je precies dezelfde capriolen als met sommige huidige mods )
3. Hij is zich wel bewust van de taken die op zijn schouders zullen liggen.
4. Ik denk dat hij wel capabele inschattingsvermogens heeft qua onderscheiden van bagger en kwaliteitstopiques
5. Zijn Nederlands taalgebruik is goed
6. -Edit, niet relevant.
Sinds wanneer denk jij dat je wat te eisen hebt?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:36 schreef Zotheid het volgende:
Doe er is wat aan. Maar wat betreft dat debat ben ik serieus.
Ik voel me vereerd, broeder!quote:Op zondag 6 juli 2008 14:55 schreef remmertjuh het volgende:
Mijn stem gaat naar Rickokun, zij we eindelijk van zijn mennus harde fallus geblaat af
Ik zit hier ook al een jaar heur.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:37 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Sinds wanneer denk jij dat je wat te eisen hebt?
Ben je je kansloze seal of approval kwijt?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:42 schreef elfzesendertig het volgende:
tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |