quote:Zojuist werd er door een of andere dropmongool het hele alfabet op KLB vervuild. Als ambassadeur en vertegenwoordiger van alle KLB-users stoorde ik me hier gruwelijk aan.
Echter het duurde weer eens fucking lang voordat er werd ingegegrepen en hoe kwam dit: De KLB-Mods waren weer eens niet aanwezig, iets wat de laatste tijd vaker voorkomt.
Tonks is als laatste aangesteld geworden omdat Bob-B het allemaal niet geregeld kreeg. Echter na 1 maand goed moderaten is onze ONZ vriend ook alweer uit het straatbeeld verdwenen. De enige die nog regelmatig zijn hoofd laat zien is Biogarde, de rest komt eens een keer langs en doet verder geen ene mallemoer.
Het moet Fok (en dan heb ik het over de FA's ) toch wel opvallen dat de moderators het werk niet aankunnen op KLB ? Stel dan eens een paar mensen aan die affiniteit hebben met dit stukje forum, en niet van die aangewaaide losers die d.m.v. een lullige open sollicitatie erin komen rollen. Dat is iets van een maand, dan zijn ze de opties moe en dan loopt het weer uit de klauwen.
Nee dit is geen bashtopic, maar ik wil gewoon eens even aankaarten dat het hier niet helemaal klopt. Wij worden continue afgescheept met van die losers. En indien dit topic weer eens niet in het straatje past van de snel op hun pik en kut getrapte mods zou ik graag eens ergens anders met ze de discussie aangaan.....
Dat dus.
Met verbazing lees ik dit topic. Ik heb al veel namen voorbij horen komen van mensen waarvan ik denk dat ze allemaal Topnotch zijn en uitermate geschikt om dit subforum op moderatieve wijze vorm te geven. De naam die ik echter nog niet ben tegengekomen is de naam van Elixabete. Als er één iemand is die dit forum kan gebruiken dan is zij dat wel.quote:
Als je dan zo stoer bent om met de eer van ene goedlopend topic te gaan willen strijken gaylul, zet er dan ook ene linkje bij naar deel 2quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:31 schreef Gaylord_Fokker het volgende:
[..]
Met verbazing lees ik dit topic. Ik heb al veel namen voorbij horen komen van mensen waarvan ik denk dat ze allemaal Topnotch zijn en uitermate geschikt om dit subforum op moderatieve wijze vorm te geven. De naam die ik echter nog niet ben tegengekomen is de naam van Elixabete. Als er één iemand is die dit forum kan gebruiken dan is zij dat wel.
Ik zou haar bij deze dan ook willen oproepen om zich kandidate te stellen, Elixabete meid, we need you, the forum needs you!
Omdat ik net te laat was met mijn reactie in het vorige topicquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:31 schreef Gaylord_Fokker het volgende:
[..]
Met verbazing lees ik dit topic. Ik heb al veel namen voorbij horen komen van mensen waarvan ik denk dat ze allemaal Topnotch zijn en uitermate geschikt om dit subforum op moderatieve wijze vorm te geven. De naam die ik echter nog niet ben tegengekomen is de naam van Elixabete. Als er één iemand is die dit forum kan gebruiken dan is zij dat wel.
Ik zou haar bij deze dan ook willen oproepen om zich kandidate te stellen, Elixabete meid, we need you, the forum needs you!
Why, mijn persoonlijkheid is ernstig gedefragmenteerd, elk onderdeel wil graag van zich doen sprekenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:34 schreef yvonne het volgende:
En trouwens gaykneus, ik ben je gekloon onderhand zat en ik ga er een heel stel in de vuilnisbak gooien
Als er iemand een kutuser is die niks toevoegd is het Elixabete welquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:31 schreef Gaylord_Fokker het volgende:
[..]
Naar deel 1 bedoel je?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je dan zo stoer bent om met de eer van ene goedlopend topic te gaan willen strijken gaylul, zet er dan ook ene linkje bij naar deel 2
Pech, je bent er een stuk of 10 kwijt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:36 schreef Gaylord_Fokker het volgende:
[..]
Why, mijn persoonlijkheid is ernstig gedefragmenteerd, elk onderdeel wil graag van zich doen spreken
Mag ik er wat terug dan ik ben ze állemaal kwijtquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pech, je bent er een stuk of 10 kwijt.
nee dat van deel 3quote:
Zoals ik al 3x zei, ik wil geen mod worden.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:44 schreef yvonne het volgende:
Ik voel opeens een schitterende revival van het onzalige gebeuren op ONZ met de modverkiezingen
De boswachter
stuk fruit
behangselplakkerfanboy
en laznogwa
Leg eens uit, die is mij ontgaan, maar ben erg benieuwd.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:44 schreef yvonne het volgende:
Ik voel opeens een schitterende revival van het onzalige gebeuren op ONZ met de modverkiezingen
De boswachter
stuk fruit
behangselplakkerfanboy
en laznogwa
Ow noezzzzz, wat heb ik gedaan! Laat je er wel 2 of zo over die ik wat vaker gebruik?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pech, je bent er een stuk of 10 kwijt.
Was een überbriljant idee van Jogyquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Leg eens uit, die is mij ontgaan, maar ben erg benieuwd.
Oh, die zitten ook in de klikoquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:48 schreef Gaylord_Fokker het volgende:
[..]
Ow noezzzzz, wat heb ik gedaan! Laat je er wel 2 of zo over die ik wat vaker gebruik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |