Zullen we een van die janksmoelen van hier aanstellen als mod?quote:
Zoiets wilde ik posten, maar ik bedacht me.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zullen we een van die janksmoelen van hier aanstellen als mod?
Ze rennen na een dag al jankend weg
Maar goed, even samenvatten, de vaste kliek vind het niet cool dat er een spamaanval(letje) komt en dat dat hun bagger verstoord en dat het schandalig is dat het niet binnen 5 minuten gesloten is, verder moet er maar een mod uit "hun" midden bijkomen, een die alles sluit, dat die mod dan ook hun : klachten" sluit denken ze niet aan, alles mag dus, zij mogen baggeren, het mag niet gesloten worden, maar als een "ander"baggert moet het binnen een nanoseconde dicht.
Zoiets?
Oh ja en er moet een mod bij die alles sluit behalve de topics van hun.
![]()
Talpa
Ik wilde er eigenlijk een patat-friet paint bij maken.quote:
Tienquote:
Het gaat er meer om dat er heel vaak geen mod te bekennen is in KLB. Dat zou opgelost kunnen worden door een vaste KLB-er als mod aan te stellen die niet aan vriendjespolitiek doet. Nu werd er weer flink gebaggerd en dat is een zoveelste teken van zwakte van de mods, aangezien ze vaak alle 5 afwezig zijn. Nu worden onze topics wel bagger genoemd, maar er word wel geklaagd, misschien op een baggermanier, maar het blijft wel klagen. Er word zelfs over gediscussieerd. Als het echte baggertopics zijn, moeten ze ook gesloten worden. Verder word er hier soms een beetje lacherig gedaan en geouwehoerd, maar dat moet je niet als serieus argument beschouwen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar goed, even samenvatten, de vaste kliek vind het niet cool dat er een spamaanval(letje) komt en dat dat hun bagger verstoord en dat het schandalig is dat het niet binnen 5 minuten gesloten is, verder moet er maar een mod uit "hun" midden bijkomen, een die alles sluit, dat die mod dan ook hun : klachten" sluit denken ze niet aan, alles mag dus, zij mogen baggeren, het mag niet gesloten worden, maar als een "ander"baggert moet het binnen een nanoseconde dicht.
Zoiets?
![]()
Talpa
Joh, de mods hier doen aan vriendjespolitiek?quote:Dat zou opgelost kunnen worden door een vaste KLB-er als mod aan te stellen die niet aan vriendjespolitiek doet. Nu werd er weer flink gebaggerd en dat is een zoveelste teken van zwakte van de mods, aangezien ze vaak alle 5 afwezig zijn
Jullie klagen 20x op een dag, wat een enorm kutleven moeten jullie hebbenquote:Nu worden onze topics wel bagger genoemd, maar er word wel geklaagd, misschien op een baggermanier, maar het blijft wel klagen
Mooi! Dank je, dan kunnen we vanaf nu half KLB sluiten.quote:Als het echte baggertopics zijn, moeten ze ook gesloten worden. Verder word er hier soms een beetje lacherig gedaan en geouwehoerd, maar dat moet je niet als serieus argument beschouwen.
Omg, omg, omg, het wordt met de minuut mooierquote:Het gaat erom dat de mods die nu hun werk doen gewoon niet voldoen aan de KLB eisen volgens ons users, en dat moet verholpen worden door wat vaste KLB-ers aan te stellen die niet aan vriendjespolitiek doen.
Vast niet, en toch sta jij als een van de eerste op de lijst om eraf te vliegenquote:
Oeh... I love it when you talk dirtyquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vast niet, en toch sta jij als een van de eerste op de lijst om eraf te vliegen
Ja goed plan: Iedereen is moderatorquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:50 schreef Acinonyx het volgende:
Eigenlijk moeten allen fok!kers gewoon mod- en admin-functies krijgen:::: dan is het tenminste eerlijk verdeelt en heb jee ook geen last meer van een tekort aan mods
Weer zo'n lampjequote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
, maar de KLB word duidelijk minder en je kan op z'n minst naar andere mod zoeken
wiewiewiewiewiewiewiewiewie ? WIE ?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weer zo'n lampje
Users zijn in eerste instantie verantwoordelijk voor de baggerzooi in KLB, zij en niemand anders.
En wees maar gerust, we hebben ene klb mod nodig en réken er maar op dat het iemand van de baggerbende word,
deze pret laat ik me niet ontgaan.
Dáár zegt ook niemand wat van, maar dat de vaste bende klakkeloos kan en mag doorbaggeren, en als er dan een klein spamaanval(letje) is moet dat binnen notime gesloten worden, zo niet, zijn de mods kut en partijdig.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:10 schreef Triptamine het volgende:
Ik vind de bagger juist wel leuk. KLBagger brengt een lach op je gezicht soms.
Dat is idd nutteloosquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dáár zegt ook niemand wat van, maar dat de vaste bende klakkeloos kan en mag doorbaggeren, en als er dan een klein spamaanval(letje) is moet dat binnen notime gesloten worden, zo niet, zijn de mods kut en partijdig.
wat betreft talpa laat ik het maar even in het midden, maar wat ik wel even zo tussen neus en lippen door wil zeggen is dat dat clubje dat zich graag kastekliek noemt een zielig hoopje wanvertoning is. het als is emmers stront naar de gierput dragen en dat vervolgens een zinvolle bijdrage aan een forum maken. maar goed, in sommige gloryholes is het licht nog niet uitgevonden...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoiets?
![]()
Talpa
NEEquote:
Je weet wat ze van zichzelf vinden hè? ;')quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat betreft talpa laat ik het maar even in het midden, maar wat ik wel even zo tussen neus en lippen door wil zeggen is dat dat clubje dat zich graag kastekliek noemt een zielig hoopje wanvertoning is. het als is emmers stront naar de gierput dragen en dat vervolgens een zinvolle bijdrage aan een forum maken. maar goed, in sommige gloryholes is het licht nog niet uitgevonden...
Krijg ik nog een keer te horen waarom ik 8 dagen te lang gebanned ben geweest?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dáár zegt ook niemand wat van, maar dat de vaste bende klakkeloos kan en mag doorbaggeren, en als er dan een klein spamaanval(letje) is moet dat binnen notime gesloten worden, zo niet, zijn de mods kut en partijdig.
Laat me niet lachen..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:01 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik zal deze reactie van jou onthouden voor als ik straks word aangesteld als mod. Jij bent de eerste die de vlijmscherpe varkensharen van mijn bezem door de bilnaad zal voelen snijden.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je weet wat ze van zichzelf vinden hè? ;')
Op vrijdag 4 juli 2008 19:07 schreef postmortum het volgende:
de KLB-Kaste
Kaste 1 (Topnotch): de_boswachter, RickoKun, de_ananas, Lyzio
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, Postmortum, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren
Kaste 4 (Net-niet-sloebers): Emimich, nattermann, leolinedance, dubidub
Kaste 5 (Sloebers): jarno, afcajos, slindenau, Agiath
Fyi, er is niemand op VBL "uitgekickt"zoals je dat wenst te noemen, de users van VBL hebben geen enkele invloed op de aanstelling van mods.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Daar luisteren ze tenminste naar de users, in KLB totaal niet stelletje incompetente pikkewassers
en nu komen de zogenaamd stoere pukkies zeggen dat ze nooit in KLB zijn geweest en dat ze een grote bek hebbenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:23 schreef De_Ananas het volgende:
Nu komen al die zogenaamde stoere users die normaal nooit in KLB komen hier een grote bek hebben!
Ja, omdat je een waardeloze kutuser bent die geen zak toevoegd op FOK!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Krijg ik nog een keer te horen waarom ik 8 dagen te lang gebanned ben geweest?
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je weet wat ze van zichzelf vinden hè? ;')
Op vrijdag 4 juli 2008 19:07 schreef postmortum het volgende:
de KLB-Kaste
Kaste 1 (Topnotch): de_boswachter, RickoKun, de_ananas, Lyzio
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, Postmortum, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren
Kaste 4 (Net-niet-sloebers): Emimich, nattermann, leolinedance, dubidub
Kaste 5 (Sloebers): jarno, afcajos, slindenau, Agiath
He's all yours.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en nu komen de zogenaamd stoere pukkies zeggen dat ze nooit in KLB zijn geweest en dat ze een grote bek hebben.
yvonne, wil jij of zal ik?.
Tijd voor een tvp.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, omdat je een waardeloze kutuser bent die geen zak toevoegd op FOK!
Als je wil lachen, doe de boswachter aanstellen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar please! Geef me alsjeblieft een stel namen die hier dan mod moeten worden, want ik vind het een briljant idee iemand van "jullie" als mod aan te stellen, ik voorspel nu al dat ik harder ga lachen dan toen met de modverkiezing op ONZ.
Klopt, de ananas valt onder de categorie: "kutuser"quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:25 schreef Triptamine het volgende:
[..]
![]()
Ik hoor bij geen kaste. Ik ben gewoon mijn eigen groepteamcrewvereniging![]()
En de Topnotch kaste bestaat uit baggeraars, op Ananas na.
Zegt iemand die niet met adminrechten om kan gaanquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, omdat je een waardeloze kutuser bent die geen zak toevoegd op FOK!
Boefjequote:
Iemand die niet 3 topics per dag opent maar die tenminste wel in KLB post en niet zoals die zogenaamde modjes altijd offline isquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fyi, er is niemand op VBL "uitgekickt"zoals je dat wenst te noemen, de users van VBL hebben geen enkele invloed op de aanstelling van mods.
Maar please! Geef me alsjeblieft een stel namen die hier dan mod moeten worden, want ik vind het een briljant idee iemand van "jullie" als mod aan te stellen, ik voorspel nu al dat ik harder ga lachen dan toen met de modverkiezing op ONZ.
In het Ajax topic is het wel een leuke user.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klopt, de ananas valt onder de categorie: "kutuser"
Juist omdat ik met adminrechten om kan gaan kun jij nu nog posten.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zegt iemand die niet met adminrechten om kan gaan
ok, thanxquote:
Wie hebben er bij ons in de groep dan niets met KLB? wellicht Ondeugend wat minder, maar voor de rest zijn we allemaal rasechte KLB'ers.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
NEE
![]()
In VBL werden eerst ook 2 mods aangesteld die niks met VBL hadden, ze zijn na een mand eruit gekickt
Daar luisteren ze tenminste naar de users, in KLB totaal niet stelletje incompetente pikkewassers
Als je had gelezen noem ik mezelf niet topnotch dus heel je post slaat als een lul op een drumstel.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ok, thanx.
De_ananas, zullen we het maar op een akkoordje gooien? Ik snap dat je het leuk vind om topnotch te zijn, maar als je dan echt topnotch wilt zijn en king van de KLB wilt voelen, check dan uberhaupt de geschiedenis van dit prachtige forumonderdeel. Daarin zal je ongetwijfeld lezen dat ik de zware taak had om het briljante duo qyroz en annie op te volgen als KLB-mod, wat ik met liefde deed. en ja, in die tijd had je baggeraars... ik noem een oldjeller, die ik het hele forum heb opgejaagd en die het nu toch wel een stukkie beter doet dan...ehm....topnotch. daarbij geef ik jullie...topnotch... nog een hoop eer teveel, want wat jullie produceren is niet bepaald fris te noemen. het stinkt big time als een topnotch dril. Daarbij, de_ananas, lijken jullie wel kleuters die met een dril in hun handen naar hun mama waggelen en keihard krijsen dat mama stom is omdat ze niet 5 keer per dag heeft verteld hoe je een plee moet doortrekken in plaats van vier.
dus mijn akoordje, de_ananas, is dat jij maar eventjes fijn jezelf topnotch gaat voelen en dat het liefste doet in een klein, donker plekje ergens in je huis. Leer eerst doortrekken voordat je jezelf zindelijk noemt en dan kan je het alsnog proberen hier. goed?
owja, topnotch zal niet blij zijn met jullie vergelijking want het is een platenlabel van vrienden van mij die wel wat anders produceren dan stront.
Ik kan dan ook erg goed drummen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je had gelezen noem ik mezelf niet topnotch dus heel je post slaat als een lul op een drumstel.
Dat de helft van de users zich afvraagt wie BoB-B is toen die aangesteld werd zegt genoeg hé.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wie hebben er bij ons in de groep dan niets met KLB? wellicht Ondeugend wat minder, maar voor de rest zijn we allemaal rasechte KLB'ers.
Staat genoteerd, ik wacht nog op de briljante modvoordracht van dat stuk fruitquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:27 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als je wil lachen, doe de boswachter aanstellen.
Ja ik ben geownd omdat ik niet weet wat er 5 jaar geleden in KLB gebeurdequote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Staat genoteerd, ik wacht nog op de briljante modvoordracht van dat stuk fruit
Oh, euh, ananas, nu kun je wel om je heen gaan meppen en nergens op reageren als het moeilijk wordt, maar toch ben je net keihard gepwnt door een ex-KLB modTering wat sta jij voor lul.
als je niet weet wat er vijf jaar geleden is gebeurd, snap ik inderdaad waarom er tegenwoordig een shitload aan drek in KLB zit... en dan druk ik het nog eufemistisch uit.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja ik ben geownd omdat ik niet weet wat er 5 jaar geleden in KLB gebeurde
En ik zal eens kijken of ik een user kan vinden die mij een goede mod lijkt
Ik heb zo mijn momentenquote:
Ho ho ho, het moesten vaste KLB users zijn, een van de homiesquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja ik ben geownd omdat ik niet weet wat er 5 jaar geleden in KLB gebeurde
En ik zal eens kijken of ik een user kan vinden die mij een goede mod lijkt
Dr.Dunno en Gluckskafer vallen mij altijd wel positief op
Tuurlijk wel. Hij moet keihard op zijn muil gaan met zijn grote bek.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:48 schreef slindenau het volgende:
Oh noes, niet De_Ananas als mod!
Sweet lord in heaven have mercy!
Ik heb nooit gezegd één van mijn homies.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ho ho ho, het moesten vaste KLB users zijn, een van de homies
Mij lijkt het een uitstekende keuzequote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:48 schreef slindenau het volgende:
Oh noes, niet De_Ananas als mod!
Sweet lord in heaven have mercy!
Ik heb nooit gezegd dat ik mod wil worden, dat wil ik nu ook niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Hij moet keihard op zijn muil gaan met zijn grote bek.
Anders leer je ff lezen ofzo.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mij lijkt het een uitstekende keuze
Welke grote muil hadden we nog meer?
Behangselplakker? Hop, ook op de lijst.
We hebben al 3 kandidaten,
deboswachter
stuk fruit
en behangselboy
Moach, je hebt binnen notime rechten hoor met je grote muil.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik mod wil worden, dat wil ik nu ook niet.
Maar jullie zien dus blijkbaar ook dat er te weinig gemod wordt, yvonne zei dat er 1tje nodig was.
Zijn we het toch eens
Gewoon een simpele fanboy.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mij lijkt het een uitstekende keuze
Welke grote muil hadden we nog meer?
Behangselplakker? Hop, ook op de lijst.
We hebben al 3 kandidaten,
deboswachter
stuk fruit
en behangselboy
Je mag me best rechten geven hoor maar ik zal er niks mee doenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moach, je hebt binnen notime rechten hoor met je grote muil.
En je trekt, as usual, weereens de verkeerde conclussies.
Verkeerde conclusie?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weer zo'n lampje
Users zijn in eerste instantie verantwoordelijk voor de baggerzooi in KLB, zij en niemand anders.
En wees maar gerust, we hebben ene klb mod nodig en réken er maar op dat het iemand van de baggerbende word,
deze pret laat ik me niet ontgaan.
Ik ben geen frequente KLB'er meer en voldoe dus niet aan de criteria's.quote:
Je bent wel bekend hier en je weet hoe het werktquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben geen frequente KLB'er meer en voldoe dus niet aan de criteria's.
Ja:quote:
dat zeg ik nergens.quote:Maar jullie zien dus blijkbaar ook dat er te weinig gemod wordt,
En heb een shijthekel aan jullie paints.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je bent wel bekend hier en je weet hoe het werkt
De modjes zijn zich al aan het verontschuldigen dat ze niet veel tijd hebben ivm met werk/vriendin etc.quote:
Dan ben je in ONZ wel op z'n plaats ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En heb een shijthekel aan jullie paints.
Mijn God, ben je nu een serieuze gesprekspartner of ben je gewoonweg oerdom,quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De modjes zijn zich al aan het verontschuldigen dat ze niet veel tijd hebben ivm met werk/vriendin etc.
Ze zeggen dus zelf ook dat ze er niet genoeg zijn.
mooiquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ze slecht was dus dat gaat niet opquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mijn God, ben je nu een serieuze gesprekspartner of ben je gewoonweg oerdom,
toen Janetje er nog was werd ze notabene door jullie uitgemaakt voor van alles en nog wat omdat jullie haar zo'n kutmod vonden.
Je bent niet meer serieus te nemen hoor.
En ga jij nog wat nuttigs toevoegen in dit topic? Lijstjes van de topnotch (quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:08 schreef slindenau het volgende:
TT change: Het grote Ananas PWN topique
Ga jij nou maar even je eigen kuttopics doorlezen, misschien dat je je dan afvraagt wat je in KLB te zoeken hebt.quote:
Nounou.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ga jij nou maar even je eigen kuttopics doorlezen, misschien dat je je dan afvraagt wat je in KLB te zoeken hebt.
Ja, uurtje of 4quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nounou.
M'n laatste kuttopic is volgens mij alweer van een tijdje geleden.
mag ik mag ik mag ik?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja inderdaad zeg, stel je eens voor dat users een topic leuk vindenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, uurtje of 4
Boswachter schopt herrie 13.gif
Nee, tuurlijk niet, waarom denk je anders dat ik in de Sloeber-Kast zitquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En ga jij nog wat nuttigs toevoegen in dit topic? Lijstjes van de topnotch ()willen we zien.
Kwalitatief goede paints uitgezonderd natuurlijk.quote:
quote:
'tijdje' inderdaad. Klacht: Ambulancebroedster kijkt mij vies aanquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nounou.
M'n laatste kuttopic is volgens mij alweer van een tijdje geleden.
wtfquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:20 schreef Jerruh het volgende:
ik had een tijdje geleden trouwens ook es deze gemaakt
[ afbeelding ]
Kut, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
'tijdje' inderdaad. Klacht: Ambulancebroedster kijkt mij vies aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |