als je niet weet wat er vijf jaar geleden is gebeurd, snap ik inderdaad waarom er tegenwoordig een shitload aan drek in KLB zit... en dan druk ik het nog eufemistisch uit.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja ik ben geownd omdat ik niet weet wat er 5 jaar geleden in KLB gebeurde
En ik zal eens kijken of ik een user kan vinden die mij een goede mod lijkt
Ik heb zo mijn momentenquote:
Ho ho ho, het moesten vaste KLB users zijn, een van de homiesquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja ik ben geownd omdat ik niet weet wat er 5 jaar geleden in KLB gebeurde
En ik zal eens kijken of ik een user kan vinden die mij een goede mod lijkt
Dr.Dunno en Gluckskafer vallen mij altijd wel positief op
Tuurlijk wel. Hij moet keihard op zijn muil gaan met zijn grote bek.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:48 schreef slindenau het volgende:
Oh noes, niet De_Ananas als mod!
Sweet lord in heaven have mercy!
Ik heb nooit gezegd één van mijn homies.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ho ho ho, het moesten vaste KLB users zijn, een van de homies
Mij lijkt het een uitstekende keuzequote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:48 schreef slindenau het volgende:
Oh noes, niet De_Ananas als mod!
Sweet lord in heaven have mercy!
Ik heb nooit gezegd dat ik mod wil worden, dat wil ik nu ook niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Hij moet keihard op zijn muil gaan met zijn grote bek.
Anders leer je ff lezen ofzo.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mij lijkt het een uitstekende keuze
Welke grote muil hadden we nog meer?
Behangselplakker? Hop, ook op de lijst.
We hebben al 3 kandidaten,
deboswachter
stuk fruit
en behangselboy
Moach, je hebt binnen notime rechten hoor met je grote muil.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik mod wil worden, dat wil ik nu ook niet.
Maar jullie zien dus blijkbaar ook dat er te weinig gemod wordt, yvonne zei dat er 1tje nodig was.
Zijn we het toch eens
Gewoon een simpele fanboy.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mij lijkt het een uitstekende keuze
Welke grote muil hadden we nog meer?
Behangselplakker? Hop, ook op de lijst.
We hebben al 3 kandidaten,
deboswachter
stuk fruit
en behangselboy
Je mag me best rechten geven hoor maar ik zal er niks mee doenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moach, je hebt binnen notime rechten hoor met je grote muil.
En je trekt, as usual, weereens de verkeerde conclussies.
Verkeerde conclusie?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weer zo'n lampje
Users zijn in eerste instantie verantwoordelijk voor de baggerzooi in KLB, zij en niemand anders.
En wees maar gerust, we hebben ene klb mod nodig en réken er maar op dat het iemand van de baggerbende word,
deze pret laat ik me niet ontgaan.
Ik ben geen frequente KLB'er meer en voldoe dus niet aan de criteria's.quote:
Je bent wel bekend hier en je weet hoe het werktquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben geen frequente KLB'er meer en voldoe dus niet aan de criteria's.
Ja:quote:
dat zeg ik nergens.quote:Maar jullie zien dus blijkbaar ook dat er te weinig gemod wordt,
En heb een shijthekel aan jullie paints.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je bent wel bekend hier en je weet hoe het werkt
De modjes zijn zich al aan het verontschuldigen dat ze niet veel tijd hebben ivm met werk/vriendin etc.quote:
Dan ben je in ONZ wel op z'n plaats ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En heb een shijthekel aan jullie paints.
Mijn God, ben je nu een serieuze gesprekspartner of ben je gewoonweg oerdom,quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De modjes zijn zich al aan het verontschuldigen dat ze niet veel tijd hebben ivm met werk/vriendin etc.
Ze zeggen dus zelf ook dat ze er niet genoeg zijn.
mooiquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ze slecht was dus dat gaat niet opquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mijn God, ben je nu een serieuze gesprekspartner of ben je gewoonweg oerdom,
toen Janetje er nog was werd ze notabene door jullie uitgemaakt voor van alles en nog wat omdat jullie haar zo'n kutmod vonden.
Je bent niet meer serieus te nemen hoor.
En ga jij nog wat nuttigs toevoegen in dit topic? Lijstjes van de topnotch (quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:08 schreef slindenau het volgende:
TT change: Het grote Ananas PWN topique
Ga jij nou maar even je eigen kuttopics doorlezen, misschien dat je je dan afvraagt wat je in KLB te zoeken hebt.quote:
Nounou.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ga jij nou maar even je eigen kuttopics doorlezen, misschien dat je je dan afvraagt wat je in KLB te zoeken hebt.
Ja, uurtje of 4quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nounou.
M'n laatste kuttopic is volgens mij alweer van een tijdje geleden.
mag ik mag ik mag ik?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja inderdaad zeg, stel je eens voor dat users een topic leuk vindenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, uurtje of 4
Boswachter schopt herrie 13.gif
Nee, tuurlijk niet, waarom denk je anders dat ik in de Sloeber-Kast zitquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En ga jij nog wat nuttigs toevoegen in dit topic? Lijstjes van de topnotch ()willen we zien.
Kwalitatief goede paints uitgezonderd natuurlijk.quote:
quote:
'tijdje' inderdaad. Klacht: Ambulancebroedster kijkt mij vies aanquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nounou.
M'n laatste kuttopic is volgens mij alweer van een tijdje geleden.
wtfquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:20 schreef Jerruh het volgende:
ik had een tijdje geleden trouwens ook es deze gemaakt
[ afbeelding ]
Kut, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
'tijdje' inderdaad. Klacht: Ambulancebroedster kijkt mij vies aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |