Ik wilde vandaag leuk naar de Efteling gaan, met mijn 13 jarig zusje. Ik dus met de auto met mijn zusje naar de Efteling vanochtend, waren er allemaal klassen daaro. Geen probleem zou je zeggen, zij willen ook genieten van een mooie dag bij Roodkapje en Lange Jan

. Toen ik binnenkwam zag ik een klein dik mannetje met een boswachterpetje op om zich heen kijken bij de kassa. Hij had een camera ofzo in zijn hand en hij zweette peentjes! Aangezien ik in mijn dagelijks leven beveiliger ben viel mij dat op

. Ik moest opeens aan de ''rel'' denken van gisteren waar Bossie zei dat ie naar de Efteling ging! (
de KLB kaste ). Naja, volgens mij was hij het dus

!!!!!
Mijn zusje en ik gingen, nadat we eerst een paar wortels van kleine kinderen hadden gepakt en die demonstratief op de grond gooiden, in de rij staan van de Python. Daar stond die dekselse dikke kerel met z'n camera weer

. Het viel mij op dat ie steeds foto's zat te maken van de Python, steeds als er wagentjes in de looping zaten! Die viespeuk zat dus gewoon foto's van kleine mannetjes te maken als hun korte broek omlaag viel

!?!?!? Naja, omdat ik vakantie had wilde ik me ff niet druk maken om de veiligheid dus liet ik hem maar

Even later, nadat zusje en ik friet met een delleke op hadden bij het lokale frietkot (mênnus duur

), hoorden wij wat gegniffel vanuit de bosjes! Ik ging dus kijken, bleek dat die geniepige boswachter allemaal foto's van mijn zusje had gemaakt terwijl ze een delleke in haar bakkes had

. Kheb die boswachter toen dus een paar klappen gegeven omdat ie dat niet moet doen! Z'n camera lag in 1000 stukjes op de grond

. Ik sloeg hem echter zo hard dat hij tegen een groep schoolkinderen aanviel

!!! Een paar van die snotjong viel ook om zo op een paar meisjes! En toevallig vielen hun handen in hun kruisjes en op hun borsten

!! Daar waren de rapen dus gaar en er ontstond een grote vechtpartij
Boswachter was inmiddels met de noorderzon verdwenen maar ik ging nog ff kijken hoe die pubers aan het rellen waren

Ze werden er uitgezet waardoor het spektakel over was, mijn zusje was echter zo van d'r apprepo dat we maar naar huis zijn gegaan

Klacht: Boswachter in de Efteling
Samenvatting:
Scholieren opgepakt in de Efteling[ Bericht 0% gewijzigd door De_Ananas op 05-07-2008 12:28:41 ]