Ja:quote:
dat zeg ik nergens.quote:Maar jullie zien dus blijkbaar ook dat er te weinig gemod wordt,
En heb een shijthekel aan jullie paints.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je bent wel bekend hier en je weet hoe het werkt
De modjes zijn zich al aan het verontschuldigen dat ze niet veel tijd hebben ivm met werk/vriendin etc.quote:
Dan ben je in ONZ wel op z'n plaats ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En heb een shijthekel aan jullie paints.
Mijn God, ben je nu een serieuze gesprekspartner of ben je gewoonweg oerdom,quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De modjes zijn zich al aan het verontschuldigen dat ze niet veel tijd hebben ivm met werk/vriendin etc.
Ze zeggen dus zelf ook dat ze er niet genoeg zijn.
mooiquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ze slecht was dus dat gaat niet opquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mijn God, ben je nu een serieuze gesprekspartner of ben je gewoonweg oerdom,
toen Janetje er nog was werd ze notabene door jullie uitgemaakt voor van alles en nog wat omdat jullie haar zo'n kutmod vonden.
Je bent niet meer serieus te nemen hoor.
En ga jij nog wat nuttigs toevoegen in dit topic? Lijstjes van de topnotch (quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:08 schreef slindenau het volgende:
TT change: Het grote Ananas PWN topique
Ga jij nou maar even je eigen kuttopics doorlezen, misschien dat je je dan afvraagt wat je in KLB te zoeken hebt.quote:
Nounou.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ga jij nou maar even je eigen kuttopics doorlezen, misschien dat je je dan afvraagt wat je in KLB te zoeken hebt.
Ja, uurtje of 4quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nounou.
M'n laatste kuttopic is volgens mij alweer van een tijdje geleden.
mag ik mag ik mag ik?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja inderdaad zeg, stel je eens voor dat users een topic leuk vindenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, uurtje of 4
Boswachter schopt herrie 13.gif
Nee, tuurlijk niet, waarom denk je anders dat ik in de Sloeber-Kast zitquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En ga jij nog wat nuttigs toevoegen in dit topic? Lijstjes van de topnotch ()willen we zien.
Kwalitatief goede paints uitgezonderd natuurlijk.quote:
quote:
'tijdje' inderdaad. Klacht: Ambulancebroedster kijkt mij vies aanquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nounou.
M'n laatste kuttopic is volgens mij alweer van een tijdje geleden.
wtfquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:20 schreef Jerruh het volgende:
ik had een tijdje geleden trouwens ook es deze gemaakt
[ afbeelding ]
Kut, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
'tijdje' inderdaad. Klacht: Ambulancebroedster kijkt mij vies aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |