Pick me! Pick me!quote:Op zondag 6 juli 2008 22:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
True, na Tonks moet er weer een Mac-adept mod worden op KLB.
Nee, FOK! is verre van democratisch. Maar als je de OP gelezen had, dan had je kunnen lezen wat de aanleiding voor dit topic is.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is Fok! democratisch?
Ik dacht dat Moderaters achter gesloten deuren gekozen werden.
Ik ben blij dat jullie naar ons luisteren om iets nieuws te proberen!quote:Op zondag 6 juli 2008 22:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, FOK! is verre van democratisch. Maar als je de OP gelezen had, dan had je kunnen lezen wat de aanleiding voor dit topic is.
Had er dan ook een samenvatting bijgezet.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, FOK! is verre van democratisch. Maar als je de OP gelezen had, dan had je kunnen lezen wat de aanleiding voor dit topic is.
Of een paintquote:Op zondag 6 juli 2008 22:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Had er dan ook een samenvatting bijgezet.
Knevelt is ook een goede denk ik maar dat is een kloonquote:Op zondag 6 juli 2008 22:42 schreef De_Ananas het volgende:
Zotheid of Lyzio [ afbeelding ]
En modjes die op mij zeiken dat ik alleen maar commentaar kan leveren.
Ik had wel een SC topic bedacht wat jullie na 3 maanden ineens overnemen!!!!
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Had er dan ook een samenvatting bijgezet.
Zeg ben jij niet die mod?quote:Op zondag 6 juli 2008 23:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maak die boswachter maar mod, die heeft altijd de grootste mond.
Gaat heen!quote:
Ik lees nooit OP'squote:Op zondag 6 juli 2008 22:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:
Dank u, mijn waardig stukje edelfruit.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:42 schreef De_Ananas het volgende:
Wat lief, je bent de eerste die er voor uit komt dat er een redelijke kans is dat je op mij stemt. Dat moeten we vieren! Hertog Jan!quote:Op zondag 6 juli 2008 22:42 schreef De_Ananas het volgende:
Nee sorry, dit kan echt niet.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:37 schreef Lyzio het volgende:
Mijn lieve Klaagbakertjes, Lyzio legt zijn oor ten ruste. Gedraag jullie, en hou het veilig.
Peace.
Beetje mod gaat de hele nacht doorquote:Op maandag 7 juli 2008 00:37 schreef Lyzio het volgende:
Mijn lieve Klaagbakertjes, Lyzio legt zijn oor ten ruste. Gedraag jullie, en hou het veilig.
Peace.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |