Mwah. Maakt mij niet zoveel uit.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:03 schreef Biogarde het volgende:
Dus Ananasje o.a. van jullie mod worden ja?
Ja hoor. Prima.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:03 schreef Biogarde het volgende:
quote:
Vandaar dat ik veilig mijn keus voor jou kon makenquote:
Omdat je niet kan lezen ben je ook gediskwalificeerd.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:16 schreef RickoKun het volgende:
Wat ik van dit topique kan maken qua stemmen (gewoon een rijtje met wat ik er van heb kunnen maken, betekent niets voor de stemmen) :
De_Ananas (emimich, De_Boswachter, (Agiath) )
De_Boswachter (Gierigesloeber, Chuck_Norris, Tinuzz_Talpa, bobbyb )
Lyzio (Lyzio, Dafan, Rickokun, Reetveter, (Agiath) )
Zotheid <-------------========== PWNT!!!!! NIKS LOLZ!!!!
Afcajos (Knekwurst)
Rickokun (Remmertjuh, Zenon)
Chriz2k (dWc_RuffRyder)
Zotheid heeft nog niksch! Pwnt!
Ik ben van mening dat jullie nogal wispelturig zijn en van mij mogen jullie 3 mede-fok!sters uitkiezen die jullie mogen palen en zij kunnen geen penis van jullie weigeren!quote:Op maandag 7 juli 2008 13:49 schreef de_boswachter het volgende:
Ananas en ik hebben beslotert dat we een DUO functie willen.
Ik wil best moderaten, maar ik wil niet meer op het forum zijn als dat ik nu ben. Voor dat stuk fruit geldt hetzelfde.
Sssst!quote:Op maandag 7 juli 2008 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
van wie ben jij eigenlijke en kl00n ? Bob B ?
Prutserquote:
Anders begrijp je er geen zak van tering mongool.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:07 schreef slindenau het volgende:
[..]
Prutser
Kan je eens een keer iets van betekenis doen in je internet-leven, ren je weg als een mietje.
quote:Op maandag 7 juli 2008 14:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Anders begrijp je er geen zak van tering mongool.
Ga nu maar weer in de anus van de Admins kruipen.
Dat is nou typisch he, klagen over de huidige orde, maar als het puntje bij het (zeer kleinequote:Op maandag 7 juli 2008 14:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Anders begrijp je er geen zak van tering mongool.
Ga nu maar weer in de anus van de Admins kruipen.
Lees je in voordat je nog meer onzin uitkraamt, beroepsidioot.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:51 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat is nou typisch he, klagen over de huidige orde, maar als het puntje bij het (zeer kleine) paaltje komt wil meneer opeens niet meer. Met de meest vage excuses natuurlijk
.
Ga nou maar weer lekker huilen, met je top notch vrindjes.
Droeftoeterquote:Op maandag 7 juli 2008 14:51 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat is nou typisch he, klagen over de huidige orde, maar als het puntje bij het (zeer kleine) paaltje komt wil meneer opeens niet meer. Met de meest vage excuses natuurlijk
.
Ik durf bijna niks te zeggen omdat ik dan weer word uitgemaakt voor internet-n00b maar je bent wel erg kinderachtig bezig.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:51 schreef slindenau het volgende:
[..]
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Als jij dat wilt.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:03 schreef Biogarde het volgende:
Je mag toch zeker wel kritiek hebben? Of is 't zo dat als iemand kritiek heeft het dan maar direct zelf moet gaan regelen? Lijkt me niet.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:06 schreef Ravage het volgende:
Volgens mij heeft Ananas juist heel erg geklaagd over het beleid, en daarna besloten niet meer in KLB te posten
Dan word het nog druk bij de overheid als dat zo is.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je mag toch zeker wel kritiek hebben? Of is 't zo dat als iemand kritiek heeft het dan maar direct zelf moet gaan regelen? Lijkt me niet.
Oh okee, kan me het niet echt herinneren maar kijk ook nooit zo vaak in FB of misschien heb ik dat topic gemist.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:06 schreef Ravage het volgende:
Volgens mij heeft Ananas juist heel erg geklaagd over het beleid, en daarna besloten niet meer in KLB te posten
Ok, kom maar op met je verklaring dan (linkjes worden geaccepteerd).quote:Op maandag 7 juli 2008 14:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Lees je in voordat je nog meer onzin uitkraamt, beroepsidioot.
Over minimaal 6 dagen zou jij het al kunnen wetenquote:Op maandag 7 juli 2008 15:20 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben hoopvol gestemd als ik de concurrentie zo zie.
Ik krijg de indruk dat jezelf wel heel erg aan het profileren bent naar de FOK! leiding toe. Of ben jij altijd zo'n slijmbal?quote:Op maandag 7 juli 2008 14:51 schreef slindenau het volgende:
[..]
.
Dus dit topic is voor Jan Droeftoeter gemaakt?quote:Op maandag 7 juli 2008 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
Gerucht onder de huidige moderators:
slindenau wordt de nieuwe Moderator van KLB.
quote:Op maandag 7 juli 2008 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
Dan stem ik voor slindenauquote:Op maandag 7 juli 2008 15:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zou het einde van Klaagbaak betekenen, en ik denk niet dat dat de bedoeling is
Dan houden we alleen nog maar de centrale topics over in KLB denk ik...quote:Op maandag 7 juli 2008 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
Het zal iemand iets schelen zeg.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:52 schreef Lakitu het volgende:
Ik weet dat KLB mij nodig heeft als mod. Jammer genoeg heb ik een soort van leven en kom dus niet in aanmerking.
quote:Op maandag 7 juli 2008 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
Nee, jaquote:Op maandag 7 juli 2008 15:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat jezelf wel heel erg aan het profileren bent naar de FOK! leiding toe. Of ben jij altijd zo'n slijmbal?
Ik vond je vorige avatar beter.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:11 schreef Lyzio het volgende:
Ik zou toch mod worden?
HOU OP JONGEUHHHHH, JE MAAKT ME BOOS MEHN!!!!!quote:Op maandag 7 juli 2008 16:13 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik zo je homepage bezoeken, maar toen ging er iets mis![]()
Maar deze draait rondjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |