Ik vond je vorige avatar beter.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:11 schreef Lyzio het volgende:
Ik zou toch mod worden?
HOU OP JONGEUHHHHH, JE MAAKT ME BOOS MEHN!!!!!quote:Op maandag 7 juli 2008 16:13 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik zo je homepage bezoeken, maar toen ging er iets mis![]()
Maar deze draait rondjes.quote:
Jij denkt dat er naar jullie mening wordt geluisterdquote:Op maandag 7 juli 2008 16:23 schreef slindenau het volgende:
Deze is inderdaad vetter.
Ps. waar en wanneer kunnen we stemmen op de definitieve kandidaten?
Ja, maar op deze kan ik niet fappen!quote:
13 juli.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:26 schreef Lyzio het volgende:
Ja, tot hoelang kunnen er sollicitaties verstuurd worden?
Dat maakt me verder niet zo uit, zolang dat stuk fruit maar kan zien dat ik iig niet op hem stemquote:Op maandag 7 juli 2008 16:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij denkt dat er naar jullie mening wordt geluisterd?
Daar ben ik blij om aangezien ik toch geen mod wil wordenquote:Op maandag 7 juli 2008 16:35 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat maakt me verder niet zo uit, zolang dat stuk fruit maar kan zien dat ik iig niet op hem stem.
Het gaat er niet zozeer om wat jij wil maar wat goed is voor KLB.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om aangezien ik toch geen mod wil worden
Drie mods onder de rivierenquote:
Ja.quote:
Braveheart?quote:Op maandag 7 juli 2008 18:20 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben het zat:
Bij deze stel ik me officieel kandidaat (naar aanleiding van KLB FB topic)![]()
![]()
KLB IS VAN ONS (en niet van Bob-B) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |