Hij is ook blank. en heel blij...want hij wil al jaren kinderen maar het lukte niet. Dus nu issie echt in de 7e hemel dat het 'plotseling' toch gelukt is.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:10 schreef Sjeen het volgende:
Is je vriend blij met het feit dat hij papa wordt? dan zou ik gewoon niks zeggen hoor... Tenzij hij een beduidend andere huidskleur heeft dan jij...
Zie het als een vriendendienst, jij kunt hem iets geven wat hij anders nooit gehad had! Dat heb je toch zeker wel over voor je beste vriend.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij is ook blank. en heel blij...want hij wil al jaren kinderen maar het lukte niet. Dus nu issie echt in de 7e hemel dat het 'plotseling' toch gelukt is.
Maar ik voel toch een beetje schuld...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zie het als een vriendendienst, jij kunt hem iets geven wat hij anders nooit gehad had! Dat heb je toch zeker wel over voor je beste vriend.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:12 schreef Paaskonijn het volgende:
Omfg waar is hier het orgineel van? Die TS word dan flink gepwnerd!
Ik wil helemaal geen kinderen. En als ik het vertel gaat hij het uitmaken. Als ik het niet vertel, krijgt zij een kind met stijl haar terwijl papa krullen heeft.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:19 schreef Market_Garden het volgende:
Ik denk dat je ook aan het kind moet denken..
Als je het wel vertelt ookquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:20 schreef Kreator het volgende:
Als ik het niet vertel, krijgt zij een kind met stijl haar terwijl papa krullen heeft..
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:08 schreef Kreator het volgende:
Nu wil zij het niet vertellen, maar op de een of andere manier voel ik toch een beetje schuldgevoel.
Daar hoef je je geen zorgen over te maken hoor... Krullen slaan ok wel eens een generatie overquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen kinderen. En als ik het vertel gaat hij het uitmaken. Als ik het niet vertel, krijgt zij een kind met stijl haar terwijl papa krullen heeft..
heeft mama dan geen stijl haarquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen kinderen. En als ik het vertel gaat hij het uitmaken. Als ik het niet vertel, krijgt zij een kind met stijl haar terwijl papa krullen heeft..
Of flink wat meerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:26 schreef JumpingJacky het volgende:
Tis een kwestie van tijd voordat het uitkomt. Ofwel jij kan je mond niet houden ofwel de moeder van jouw kind kan haar mond niet houden. Maar vroeg of laat komt het uit, want geen van beiden kan dit los laten....
Dus succes en de volgende keer dat je met een meisje op de bank zit, wat minder drinken
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:28 schreef Montagui het volgende:
Waarom heeft ze het je trouwens verteld, ze had toch zelf ook kunnen kiezen om het niet te zeggen en het kind op te voeden als zijnde van haar en haar vriend?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:26 schreef JumpingJacky het volgende:
Tis een kwestie van tijd voordat het uitkomt. Ofwel jij kan je mond niet houden ofwel de moeder van jouw kind kan haar mond niet houden. Maar vroeg of laat komt het uit, want geen van beiden kan dit los laten....
Dat weet ik dus ook niet. Ze is Russisch en ze praat heel veel, dus ze lult alles door. Vind het al een wonder dat ze het nog niet verklapt heeft.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:28 schreef Montagui het volgende:
Waarom heeft ze het je trouwens verteld, ze had toch zelf ook kunnen kiezen om het niet te zeggen en het kind op te voeden als zijnde van haar en haar vriend?
De vriend in kwestie is zwartquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:28 schreef Montagui het volgende:
Nóg één?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:30 schreef ElizabethR het volgende:
En dan krijgen we een aflevering van Spoorloos volledig gewijd aan minikrea
Om je tijdens de seks op de schouder te kloppen en vragen of je een condoom gebruikt, vind je ook niet leukquote:
Mja, als je ergens op hoopt dan gebeurt het niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:30 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Misschien kunnen er complicaties (lees: abortus) optreden tijdens de zwangerschap! You never know!
Tegen de tijd DNA tests standaard in paspoort komen zien ze pas het verschilquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, als je ergens op hoopt dan gebeurt het niet.. Dus ik ga er vanuit dat het een blakend gezond lief knap kindje wordt, net als z'n vader.
.
Als de verstandigheid van pa maar niet erfelijk is, net zoals de betrouwbaarheid van di mama...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, als je ergens op hoopt dan gebeurt het niet.. Dus ik ga er vanuit dat het een blakend gezond lief knap kindje wordt, net als z'n vader.
.
Zou je denken ja? Ik denk dat ie voor mij kiest hoor. :n.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:32 schreef MAY-be het volgende:
Dit zal ook het einde zijn van je vriendschap.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:31 schreef SHE het volgende:
[..]
De vriend in kwestie is zwart
Krea is blank. Wat denk je zelf?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij is ook blank. en heel blij...want hij wil al jaren kinderen maar het lukte niet. Dus nu issie echt in de 7e hemel dat het 'plotseling' toch gelukt is.
Tuurlijk, bro's before ho'squote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zou je denken ja? Ik denk dat ie voor mij kiest hoor. :n.
Elke dag dat je hem in de waan laat dat het zijn kind is neemt die kans enorm afquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:34 schreef Kreator het volgende:
Strak plan! En dan ook vooral dat chanteren, dat ik daar niet aan gedacht heb. Want wie weet, kan hij zijn vriend dan nog eens papa makenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:38 schreef YPPY het volgende:
Krea, ik vind dat je niks moet zeggen. Zou alleen maar zielig zijn voor alle drie. Mama is blij, want ze houdt allebei d'r vriendjes, papa blij, want hij wordt papa en jij blij want je kunt mama altijd nog chanteren als je er eens op wilt. En kindje blij, want die weet niet dat jij de vader bent. Ideaal.
Dat denk ik ook hoor. En je kunt het natuurlijk een beetje sturen. Ik bedoel, hij kan obviously geen kinderen verwekken als ie na 7 jaar neuken nog niets heeft gepresteerd. Ik zou toch eens zo voorzichtigweg laten vallen dat het net lijkt of ze onbevlekt ontvangen heeft. En dan gaat hij vanzelf ruzie met haar maken. En dan zeg jij gewoon dat ze altijd staat te flikflooien met iedereen, en dat onbevlekt ontvangen alleen geldt voor sufferds die in een sprookjesboek geloven en dat jij dus zeker weet dat ze rotzooit.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar wat is erger. Dat ik hem niet meer onder ogen kan komen, of dat zijn leven helemaal kapot is omdat zijn vriendin een hoer is?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:39 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Elke dag dat je hem in de waan laat dat het zijn kind is neemt die kans enorm af
Mocht je niets vertellen en zij ook niet, dan nog zal je hem vanzelf niet meer onder ogen durven komen...
Dit is geen klein leugentje als "ik was even een oud vrouwtje helpen oversteken" terwijl je om de hoek stond te roken.
Als je nu, vandaag, eerlijk tegen hem bent heb je kans dat dit idd goed afloopt. Misschien issie je wel dankbaar. Maar laat hem niet in de waan dat het van hem is.
Tis iig de waarheid.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar wat is erger. Dat ik hem niet meer onder ogen kan komen, of dat zijn leven helemaal kapot is omdat zijn vriendin een hoer is?
Heb je er nog voor moeten betalen ook?!quote:
Juist, beter dat hij er nu achter komt dan 10 jaar later. Nog meer van zijn leven verspilt. Hij zou je op zijn blote knieen moeten bedanken.quote:
Ik moest zelf de wijn meenemen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:42 schreef Jarno het volgende:
Heb je er nog voor moeten betalen ook?!
De slet.quote:
sletten betalen hun eigen drank. Typische hoer.quote:
Maar zou je oko de waarheid vertellen als je daarmee iemands leven kapot maakt? En wat nou als zij zichzelf daardoor voor de trein gooit als hij het uitmaakt? Labiel is ze sowieso en ze zijn al 14 jaar samen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:41 schreef addict.for.dramatics het volgende:
Tis iig de waarheid.
lekkere vriend ben jij als je hem nog 14 jaar van zijn leven laat verspillen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar zou je oko de waarheid vertellen als je daarmee iemands leven kapot maakt? En wat nou als zij zichzelf daardoor voor de trein gooit als hij het uitmaakt? Labiel is ze sowieso en ze zijn al 14 jaar samen.
Die vriendin gaat het echt niet eeuwig geheim houden. Bij de eerste de beste grote ruzie flapt het eruitquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:40 schreef Kreator het volgende:
Ja, maar wat is erger. Dat ik hem niet meer onder ogen kan komen, of dat zijn leven helemaal kapot is omdat zijn vriendin een hoer is?
Dus het is MIJn schuld dat ZIJN vriendin vreemd gaat? Wat kan ik er nu weer aan doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:46 schreef Boris_Karloff het volgende:
lekkere vriend ben jij als je hem nog 14 jaar van zijn leven laat verspillen.
Hoezo verspillen? Hij geeft zijn vriend juist datgene waar hij het meest naar verlangt... Een kind!!! Dit is eigenlijk gewoon de mannelijke versie van draagmoederschapquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:46 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
lekkere vriend ben jij als je hem nog 14 jaar van zijn leven laat verspillen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:39 schreef MAY-be het volgende:
Maar negeer me gerust, ik spreek slechts uit ervaring
Ja, die vraag stelde ik dus in de openingspost, noob. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:46 schreef MAY-be et volgende:
Heb je liever een goede vriend die je waarschuwd voor die vriendin? Of eentje die jou lekker laat dromen tot die droom 10 jaar later als ie geen meid meer kan krijgen opeens kapot gaat?
Ik probeer je zelf je antwoord te laten vinden aangezien jij degene bent die hierover moet beslissen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:48 schreef Kreator het volgende:
Ja, die vraag stelde ik dus in de openingspost, noob. Wat is je punt?
Jij was er ook bij...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dus het is MIJn schuld dat ZIJN vriendin vreemd gaat? Wat kan ik er nu weer aan doen.
Die hoer heeft z'n zaad gejat. Wat had hij kunnen doen?!quote:
...dan ging ik wel naar de psycholoog. Ik zoek praktische tips om mijn geweten te zuiveren met zo min mogelijk schade.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:50 schreef MAY-be het volgende:
Ik probeer je zelf je antwoord te laten vinden
Het antwoord daarop is Abortus. Vroegtijdig afbreken van de zwangerschap. Breinaald in d'r kut. Trap in d'r maag. Wat jij wil.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:52 schreef Kreator het volgende:
...dan ging ik wel naar de psycholoog. Ik zoek praktische tips om mijn geweten te zuiveren met zo min mogelijk schade.
"Goede vriend".... het is maar hoe je het bekijkt!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:46 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Heb je liever een goede vriend die je waarschuwd voor die vriendin? Of eentje die jou lekker laat dromen tot die droom 10 jaar later als ie geen meid meer kan krijgen opeens kapot gaat?
TS, heb je een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering?quote:
Kom kom, Krea kan het ook niet helpen dat ie zo groot geschapen is, dat al het bloed uit zijn hersens nodig is om een stijve te krijgen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:00 schreef Armoed het volgende:
Welk gedeelte van je hersenen heb je uitgeschakeld om zoiets te doen?
Je bent wel vrij zeker van je zaak, niet?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:06 schreef vencodark het volgende:
Wie weet
misschien
misschien
Je weet nooit
misschien
Misschien
you never know.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:08 schreef Kreator het volgende:
Hallo,
(...)
Wat zouden jullie doen? Eerlijk vertellen, of wachten tot de geboorte en dan testen. Of gewoon niets zeggen.
Groetjes,
Krea.
Advies hoef je niet zeker te weten.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je bent wel vrij zeker van je zaak, niet?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Kom kom, Krea kan het ook niet helpen dat ie zo groot geschapen is, dat al het bloed uit zijn hersens nodig is om een stijve te krijgen.
Krea een kloonquote:Hallo,
Ik post dit ff onder een kloon want het kan zijn dat ze meelezen.
Volgens mij heet dat een donor.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk gewoon de mannelijke versie van draagmoederschap
Ze heeft al gezegd dat ze het kind hoe dan ook wil houden, dus ik kan haar moeilijk vd trap duwen hè.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou het toch maar zo snel mogelijk vertellen, zeker nu ze nog in het stadium is om de zwangerschap eventueel af te breken. Dan kan zij na overleg met haar vriend beslissen of ze het kind willen houden.
Ehhhhh, even voor jouw informatie, Krea is altijd bloedserieus!quote:
Waarom dan die eerste zin?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ehhhhh, even voor jouw informatie, Krea is altijd bloedserieus!
Jij bent zo iemand die het ook altijd nodig vindt om grapjes uit te leggen op feestjes, zodat daarna iedereen is omgeslagen van lollend naar krassen?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:25 schreef Jipje het volgende:
Ik vind het zo leuk om te zien dat er mensen serieus op ingaan
Ik moest al lachen bij:
Krea een kloon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan het mishebben natuurlijk...
Allemachtig, werkt het zo!!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:26 schreef Skorpija het volgende:
En door het jou nu ook te vertellen dat jij de vader bent, zal je alimentatie moeten gaan betalen.
Speaking of which. Wie zegt jou dat jij de enige bent die haar een dosis proteine heeft ingebracht?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:29 schreef Kreator het volgende:
iemand die haar benen niet bij elkaar kan houden
Alsof jij zo perfect bent. Iedereen maakt foutjes toch? Nou, mag ik er ook een keer 1 maken? Toont alleen maar dat ik menselijk ben.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:12 schreef Manono het volgende:Zomg Krea de kerl die zo hard gaat op andermans prive leven en vrouwen die niet weten wat ze willen.. En dan doe je zelf de vriendin van je beste vriend die nog zwanger wordt ook. O Internethelden, ik val van mijn stoel..
[ afbeelding ]
Goed punt op zich. Maar waarom zou ze erover liegen? Het zou makkelijker zijn voor alle partijen als het een vreemde was geweest...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:35 schreef Jarno het volgende:
Speaking of which. Wie zegt jou dat jij de enige bent die haar een dosis proteine heeft ingebracht?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:36 schreef Kreator het volgende:
Alsof jij zo perfect bent. Iedereen maakt foutjes toch? Nou, mag ik er ook een keer 1 maken? Toont alleen maar dat ik menselijk ben.
Ze liegt er toch ook al over tegen haar vriendquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goed punt op zich. Maar waarom zou ze erover liegen? Het zou makkelijker zijn voor alle partijen als het een vreemde was geweest...
Zat het zo diep ja? Wat moet dat frustrerend voor je zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:46 schreef Manono het volgende:
Joh van mij mag je hoor, maar omdat je steeds zo hard tegen mij tekeer ging? Mag ik nu ook wel even lachen toch
Ach, sommige mensen kan je alles wijsmaken.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:
Als je je vriend wilt behoeden voor een relatie met iemand die haar benen niet bij elkaar kan houden, moet je hem onmiddellijk de waarheid vertellen. Met de schuldvraag ga ik me niet bemoeien, maar ik raad je wel aan om voor jezelf in de toekomst te kijken en na te denken over de mogelijke scenario's.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:29 schreef Kreator het volgende:
Ze heeft al gezegd dat ze het kind hoe dan ook wil houden, dus ik kan haar moeilijk vd trap duwen hè.
Bovendien knaagt het nou ook weer niet zoveel aan me dat ik er niet van kan slapen. Het is tenslotte haar schuld; had ze maar aan de pil moeten zijn of niet meoten vreemdgaan.
In dat opzicht heb ik hem behoed voor een relatie met iemand die haar benen niet bij elkaar kan houden en dat is toch wel positief....
De deur niet open?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:15 schreef Elfletterig het volgende:
Wat ga je doen als dat kind ineens bij jou voor de deur staat?
Bij het uitdelen van intelligentie stond je niet vooraan geloof ik. Dat geeft ook niet, we kunnen niet allemaal pieken op de goede momenten, maar jij zoekt wel echt de foute momenten uit om triomfantelijk je wraakgevoelens bevestigd te zien.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:09 schreef Manono het volgende:
Nou, best wel! Ik vond het al zo gek dat vrouwen bij de eerste date meteen de koffer in moeten en iets moeten tekenen, maar hey, het ziet er naar uit dat je je aan je eigen woord gaat houden. Hulde!
On both sidesquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:15 schreef Elfletterig het volgende:
En je gaf ook aan dat die vriendin nogal loslippig is.
met blijdschap geven wij kennis van de geboorte van ons zoontje KREAquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:20 schreef Re het volgende:
Je kan je vriend altijd vragen natuurlijk om het kind jouw naam te geven ter bevestiging van de goede vriendschap
43K berichtjes sinds 2000, en dan is dit topic vandaag begonnen. apart verhaal met de cloon..quote:Aantal forumposts 43.797
Een kennis heeft haar kind Amen genoemd, dus zo gek is het tegenwoordig niet om dat soort namen te gebruiken.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:20 schreef Re het volgende:
Je kan je vriend altijd vragen natuurlijk om het kind jouw naam te geven ter bevestiging van de goede vriendschap
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:21 schreef Kreator het volgende:
Bij het uitdelen van intelligentie stond je niet vooraan geloof ik. Dat geeft ook niet, we kunnen niet allemaal pieken op de goede momenten, maar jij zoekt wel echt de foute momenten uit om triomfantelijk je wraakgevoelens bevestigd te zien.
No shit, Sherlock. Als je me zou kennen zuo je weten dat ik in R&P nooit bullshitverhalen ophang. Dat accepteren de mods niet en ik vind het immoreel.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:25 schreef Bootje84 het volgende:
ik gok dat het bullshit is, en anders geniet ik gewoon van het leed..
nee de vriendin van je beste vriend zwanger maken da's pas immoreelquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
No shit, Sherlock. Als je me zou kennen zuo je weten dat ik in R&P nooit bullshitverhalen ophang. Dat accepteren de mods niet en ik vind het immoreel.
Nee hoor, dat is gewoon domquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee de vriendin van je beste vriend zwanger maken da's pas immoreel
Waarom? Ik weet wel bijna zeker dattie mij niets kwalijk neemt. Hij zou haar wel neerhoeken, verwacht ik. Er valt mij in principe natuurlijk ook niets te verwijten, behalve dat ik geen eXtraLarge Special Long Krea Edition rubber heb omgeknoopt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nee de vriendin van je beste vriend zwanger maken da's pas immoreel
Als het je allemaal zo weinig kan schelen, kun je ook net zo goed meteen het hele verhaal aan die vriend vertellen. Het zal jou toch allemaal een rotzorg zijn, blijkt wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:20 schreef Kreator het volgende:
De deur niet open?
bron telegraaf:quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom? Ik weet wel bijna zeker dattie mij niets kwalijk neemt. Hij zou haar wel neerhoeken, verwacht ik. Er valt mij in principe natuurlijk ook niets te verwijten, behalve dat ik geen eXtraLarge Special Long Krea Edition rubber heb omgeknoopt.
Mja, maar ik gun hem uiteraard wel het geluk van een vrouw en een kind. Wie ben ik om dat te gaan verstoren...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
Als het je allemaal zo weinig kan schelen, kun je ook net zo goed meteen het hele verhaal aan die vriend vertellen. Het zal jou toch allemaal een rotzorg zijn, blijkt wel.
Ga een boom knuffelen, stinkende linkse sla etende kuthippie. Als je dat krakerstuig en crimineel volk gelooft ben je nog dommer dan Manono.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
De dierenactivisten
dan niet vertellen dus.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, maar ik gun hem uiteraard wel het geluk van een vrouw en een kind. Wie ben ik om dat te gaan verstoren...
Ik denk dat je met haar moet trouwen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:08 schreef Kreator het volgende:
Hallo,
Groetjes,
Krea.
Jouw foutje weegt bij aanvang zeven pond, uiteindelijk ongeveer 70kg en gaat 78 jaar door het leven onder de naam 'Maarten' en zet in die tijd drie kinderen op de wereld.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:36 schreef Kreator het volgende:
Alsof jij zo perfect bent. Iedereen maakt foutjes toch? Nou, mag ik er ook een keer 1 maken? Toont alleen maar dat ik menselijk ben.
Ze is al met hem getrouwd toen ze hier naartoe kwam verhuizen, anders kreeg ze geen verblijfsvergunning.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:40 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat je met haar moet trouwen.
oké houden we de dierenactivisten erbuiten blijft dit over;quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ga een boom knuffelen, stinkende linkse sla etende kuthippie. Als je dat krakerstuig en crimineel volk gelooft ben je nog dommer dan Manono.
Verdomme.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:41 schreef Kreator het volgende:
Ze is al met hem getrouwd toen ze hier naartoe kwam verhuizen, anders kreeg ze geen verblijfsvergunning.
Ja, alsof ik niet weet dat het een schande is dat ze die baby wil houden, maar dat ligt niet in mijn handen! Ik weet zo langzamerhand ook niet meer wat ik moet doen. De één zegt vertellen, de ander niet. Toen ik vanmiddag bij de kapper zat, waren ze zelfs verdeeld qua menig.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:41 schreef mgerben het volgende:
Jouw foutje weegt bij aanvang zeven pond, uiteindelijk ongeveer 70kg en gaat 78 jaar door het leven onder de naam 'Maarten' en zet in die tijd drie kinderen op de wereld.
Vind ik een foutje van een nogal ander formaat dan wanneer je vergeten bent om suiker aan het cakebeslag toe te voegen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:35 schreef Kreator het volgende:
Mja, maar ik gun hem uiteraard wel het geluk van een vrouw en een kind. Wie ben ik om dat te gaan verstoren...
Ik vind het barmhartig... die vriend kan blijkbaar niet raak schieten en nu doet Krea dat voor hem. Dat is toch het ware woensdagavond verhaal op RTL4quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Toen ik vanmiddag bij de kapper zat, waren ze zelfs verdeeld qua menig.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vind het barmhartig... die vriend kan blijkbaar niet raak schieten en nu doet Krea dat voor hem. Dat is toch het ware woensdagavond verhaal op RTL4
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
bij de kapper, dus de hele buurt weet het nu behalve zijn vriend
Goede casting! Wie heb je in gedachte voor de kapper?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
www.imdb.com/kreatorsoil
Starring:
Susan Sarandon - Illegale kuthoer
George Clooney - Kreator
Mike Myers - Beste vriend
denk aan je hart Krea...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ga een boom knuffelen, stinkende linkse sla etende kuthippie. Als je dat krakerstuig en crimineel volk gelooft ben je nog dommer dan Manono.
Ja, of Antonio Banderas. Of Brad Pitt. Die lijken ook wel op me.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:51 schreef ElizabethR het volgende:
George Clooney - Kreator
Goede samenvatting.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:55 schreef on_air het volgende:
Is het niet win-win? Zij zwanger, zij zijn gelukkig, jij moet niets van kinderen weten, je vriend was toch al met een hoer, straks nog zo'n schreeuwend stuk ongeluk erbij, kunnen zij helemaal over niets anders meer praten, dan is alles opeens echt alleen nog maar "wij", zit je met die misère opgescheept, hij mocht toch al niet meer mee uit, of wel, maar dan voor enen thuis. Niet vertellen, lekker laten verwateren en als ze toch al zwanger is kun je haar nog wel een veeg geven.
Gerard Joling natuurlijk! Als er iemand voor kan zorgen dat het asap bij Krea's vriend terecht komt is hij het wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:54 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Goede casting! Wie heb je in gedachte voor de kapper?
Ik denk dat hij er de kracht niet voor heeft... Hebben we geen engelstalige homo?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gerard Joling natuurlijk! Als er iemand voor kan zorgen dat het asap bij Krea's vriend terecht komt is hij het wel.
Je zat daar toch wel als kloon he?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, alsof ik niet weet dat het een schande is dat ze die baby wil houden, maar dat ligt niet in mijn handen! Ik weet zo langzamerhand ook niet meer wat ik moet doen. De één zegt vertellen, de ander niet. Toen ik vanmiddag bij de kapper zat, waren ze zelfs verdeeld qua menig.
Ze waren inmiddels al getrouwdquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die heeft ie nietanders neuk je de vriendin vrouw van je beste vriend niet
Waarom niet? Hij staat sowieso altijd vooraan bij een sappig verhaal Sjeen! Maar ergens heb je wel gelijk, Gerard spreekt zulk steenboerenkolenengels.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er de kracht niet voor heeft... Hebben we geen engelstalige homo?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij staat sowieso altijd vooraan bij een sappig verhaal Sjeen! Maar ergens heb je wel gelijk, Gerard spreekt zulk steenboerenkolenengels.
Ehm, een engelstalige homo. Ehm..... shit......
Ik kan er niet opkomen
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:00 schreef Kreator het volgende:
Ik moet nu gaan. Er is zo een BBQ bij die vriend thuis! De ironie.
Prettig weekend.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:00 schreef ElizabethR het volgende:
Gerard Joling natuurlijk! Als er iemand voor kan zorgen dat het asap bij Krea's vriend terecht komt is hij het wel.
Je bedoelde natuurlijk RuPaulquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij staat sowieso altijd vooraan bij een sappig verhaal Sjeen! Maar ergens heb je wel gelijk, Gerard spreekt zulk steenboerenkolenengels.
Ehm, een engelstalige homo. Ehm..... shit......
Ik kan er niet opkomen
quote:
Nou: degene die heeft lopen sexen met zijn vrienden EN de biologische vader van haar kind... - Niet geheel irrelevant in deze kwestie, lijkt me zo.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:35 schreef Kreator het volgende:
En bij het uitdelen van schuldbesef stond jij niet vooraan geloof ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij het uitdelen van intelligentie stond je niet vooraan geloof ik. Dat geeft ook niet, we kunnen niet allemaal pieken op de goede momenten, maar jij zoekt wel echt de foute momenten uit om triomfantelijk je wraakgevoelens bevestigd te zien.
"Dat kind van Piet...da's niet van Piet"... "Nee, dat weet Piet ook nog niet". Najib Amhali in Most Wantedquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
bij de kapper, dus de hele buurt weet het nu behalve zijn vriend
Normale mensen hebben geen seks met de vrouw van hun beste vriend, zeker niet zonder condoom. Genoeg te verwijten, haar ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:55 schreef Sjeen het volgende:
Hoezo valt hem iets te verwijten? Zij ging vreemd en werd zwanger, net alsof hij daar iets aan kan doen...
Owquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Normale mensen hebben geen seks met de vrouw van hun beste vriend, zeker niet zonder condoom. Genoeg te verwijten, haar ook.
Dat is mijn schuld niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
OwDus jij zegt eigenlijk dat Krea niet normaal is... Wat bekrompen zeg
Er zijn genoeg aanwijzingen om het zeker te weten toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:43 schreef laffer het volgende:
je post dit natuurlijk onder een kloon( maar ik heb een vermoeden dat ik weet wie je bent) zou jij je voornaam even willen pm-en of mailen naar mij?
als jij echt degene bent wie ik denk dat je bent heb je echt een probleem jongen
ik weet zijn nummer niet, het is niet mijn vriend maar de vriend van m`n collega, waar ik dus goed mee bevriend ben.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:48 schreef Anniie het volgende:
[..]
Er zijn genoeg aanwijzingen om het zeker te weten toch?
Bel die gast op en vraag wat hij aan het doen is.
'k heb je PM gestuurdquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:58 schreef laffer het volgende:
ik weet zijn nummer niet, het is niet mijn vriend maar de vriend van m`n collega, waar ik dus goed mee bevriend ben.
ik heb die kreator figuur daar wel gezien denk ik.
daarom wil ik alleen z`n voornaam weten.
dit is een kut situatie
Jij kent dus ook het echtpaar?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:58 schreef laffer het volgende:
[..]
ik weet zijn nummer niet, het is niet mijn vriend maar de vriend van m`n collega, waar ik dus goed mee bevriend ben.
dit is een kut situatie
dank je, ik weet genoeg.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:58 schreef laffer het volgende:
[..]
dit is een kut situatie
Je moet wel bedenken dat het niet aan jou is om dit aan de genaaide echtgenoot te vertellen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:04 schreef laffer het volgende:
[..]
dank je, ik weet genoeg.
ik doe verder geen uitlatingen meer in dit topic trouwens, dit is een prive zaak.
m`n handen jeuken om dit topic op slot te gooien, maar dat laat ik aan de mods van hier over.
dit muisje krijgt nog een staartje dat weet ik wel....
Is het wie ik denk dat het is? Word jij papaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:43 schreef laffer het volgende:
je post dit natuurlijk onder een kloon( maar ik heb een vermoeden dat ik weet wie je bent) zou jij je voornaam even willen pm-en of mailen naar mij?
als jij echt degene bent wie ik denk dat je bent heb je echt een probleem jongen
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:09 schreef Kreator het volgende:
Ik kreeg net dus een sms op de BBQ van iemand dat dit topic uit de hand loopt. Ik ben hier niet blij mee. Ik wil graag zelf de keus houden en ik zou echt helemaal flippen als je dit bekend ging maken, Laffer. Ik vind het van geen respect getuigen en moderator onwaardig.
Meer maak ik er niet aan vuil. Ik ga weer terug..
Ofwel, de halve wereld weet het, behalve die vriend van je..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:09 schreef Kreator het volgende:
Ik kreeg net dus een sms op de BBQ van iemand dat dit topic uit de hand loopt.
Dan moet je het niet aan iedereen (incl kapper) vertellen en er met een goede vriend (die hier buiten staat) over praten. Je hebt er zelf voor gezorgd dat de halve wereld het weet. Net als dat je er zelf voor hebt gezorgd dat die troela zwanger is.quote:Ik ben hier niet blij mee. Ik wil graag zelf de keus houden en ik zou echt helemaal flippen als je dit bekend ging maken, Laffer.
Veel plezier.... zeg 's, hoe schuldig voel je je op die BBQ?quote:Ik vind het van geen respect getuigen en moderator onwaardig.
Hij heeft geen schuldbesef, hij heeft volgens zichzelf immers niks fout gedaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:17 schreef MAY-be het volgende:
Veel plezier.... zeg 's, hoe schuldig voel je je op die BBQ?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:22 schreef vencodark het volgende:
Hier nog één. Zou stiekem best grappig terecht vinden als het finaal uit de hand loopt.
Is er genoeg wijn? Dan kan je dr nog een keer overheen..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:09 schreef Kreator het volgende:
Ik kreeg net dus een sms op de BBQ van iemand dat dit topic uit de hand loopt. Ik ben hier niet blij mee. Ik wil graag zelf de keus houden en ik zou echt helemaal flippen als je dit bekend ging maken, Laffer. Ik vind het van geen respect getuigen en moderator onwaardig.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Is er genoeg wijn? Dan kan je dr nog een keer overheen..
Zwanger is ze toch al
Laffer steekt wel vaker zijn neus ergens in waar hij zich niet mee te bemoeien heeft.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:57 schreef Laton het volgende:
ongelooflijk, waar bemoeit die laffer zich mee.
Sttt! als ik het goed begrijp van de kapper, is hij de enige die geen fles wijn mee heeft gebracht... Maar goed, hij is dan ook van de herenliefdequote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wie weet is de halve gemeente eral overheen geweest.
Als kreator nou de kapper had genomen na die fles wijn, was er niemand zwangerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Sttt! als ik het goed begrijp van de kapper, is hij de enige die geen fles wijn mee heeft gebracht... Maar goed, hij is dan ook van de herenliefde
Daar voel je op dat moment niets van..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wie weet is de halve gemeente eral overheen geweest.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:00 schreef koffiekoekje het volgende:
hmmm... 'de kans op een hoax begint al aardig te dalen
Als het laffer wordt, dan vind ik het zo'n naaistreek, dat laffer geen modje meer mag zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:05 schreef Keios het volgende:
Hmm, een onverwachte wending... Spannend!
Wie doet er het eerst z'n mond open: Kreator of Laffer...
Is Laffer van de herenliefdequote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Sttt! als ik het goed begrijp van de kapper, is hij de enige die geen fles wijn mee heeft gebracht... Maar goed, hij is dan ook van de herenliefde
Laffer steekt zijn lul neus eigenlijk overal in...quote:
Dacht het al.. Hmm..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Laffer steekt zijn lul neus eigenlijk overal in...
bullquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Als het laffer wordt, dan vind ik het zo'n naaistreek, dat laffer geen modje meer mag zijn.
Ik zou hem ook gesmst hebben als hier iemand hem probeert te naaien, waar hij zelf niet bij is om te kunnen reageren.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:09 schreef Anniie het volgende:
Er is een mogelijkheid dat iemand anders hem heeft gesmst die niks met Laffer te maken heeft.
Waarom ga jij hem dan zijn naam doorspelen, scheinheiligequote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:10 schreef MAY-be het volgende:
[..]
bull
hij heeft geen moderator rechten misbruikt.
Gewoon een user die spicy info over een kennis van hem leest in dit topic.
Had Kreator maar niet z'n msn adres in profiel moeten zetten imho
Dan had nog steeds niemand geweten wie het is.
Een beetje schuld gevoel??????? Kansloos das t enige woord wat ik er voor over heb om t te beschrijven!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:08 schreef Kreator het volgende:
Hallo,
Nu ja, het komt er in het kort op neer dat ik veel tijd doorbracht met de vriendin van mijn beste vriend, omdat hij haar nogal verwaarloosde en van het één kwam het ander. Op een gegeven moment waren we een keer aangeschoten na een wijntje (of 5) en toen hebben we sex gehad. Heel stom, maar ja. Het gebeurt.
Maar goed, zij is nu dus zwanger en ze zegt dat het van mij moet zijn omdat ze dat heeft uitgerekend en toen een paar weken geen sex had gehad met haar/mijn vriend.
Nu wil zij het niet vertellen, maar op de een of andere manier voel ik toch een beetje schuldgevoel. Hij gaat misschien, want het is best een leugenachtige bitch, mijn kind opvoeden tenslotte.
Wat zouden jullie doen? Eerlijk vertellen, of wachten tot de geboorte en dan testen. Of gewoon niets zeggen.
Groetjes,
Krea.
Je zou een nieuwe romannetje kunnen schrijvenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:15 schreef Manono het volgende:
...
Eenmaal op de BBQ van Mike en Susan ontvangt George een sms van een mysterieuze speler. Dingen lopen uit de hand. George fluistert Mike toe dat hij nog dringend een mailtje voor werk moet nakijken waarop Mike zijn password twee keer herhaalt. George haast zich naar de computer van het gezin Myers. Met bezweet voorhoofd logt hij in op zijn Fok! account. Het gele envelopje bovenin zijn scherm verraad minstens 1 privebericht.
George besluit eerst de thread met zijn anonieme bekentenis op te zoeken. Ondertussen schieten de prachtige ogen van Susan door zijn gedachten, die hem boven de BBQ vragend hadden aangekeken. Hij had het wel gezien, maar wilde haar blik ontwijken. In de thread vindt hij een ijzingwekkende boodschap van ene Golfer. Hij weet het meteen: Christopher. Christopher, die altijd een oogje op Susan heeft gehad en die zojuist drie meter van hem af had gestaan. Met zijn iPhone. George kan nog net een vloek onderdrukken. Van zijn cover is zo goed als niets meer over. Het voelt alsof hij nog slechts kan wachten op de genadetrap en realiseert zich dat zijn hart luchten op een digitaal forum een kardinale fout is geweest. Wat is er toch, hij is niet scherp, denkt niet helder. Vreemd genoeg hebben vele onbekende users zich ineens in het gesprek gemengd. Klonen? Clooney weet het niet meer. Niets is zeker.
..
Omdat als laffer op google op kreator@home.nl zoekt hij het ook meteen vindt. Kreator is gewoon heel naief!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waarom ga jij hem dan zijn naam doorspelen, scheinheilige
Te laat ik heb je al gequote, zal zorgen dat je een exemplaar krijgtquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:19 schreef Tally het volgende:
Oe.. Kunnen al deze posts verwijderd worden voor iemand het in de kop haalt om er weer een boek van te maken
Omdat ik van nature behulpzaam ben.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Waarom ga jij hem dan zijn naam doorspelen, scheinheilige
Dan nog vind ik het erg min..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:20 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Omdat ik van nature behulpzaam ben.
Eerst ook tav TS, maar na een zooi domme en lompe opmerkingen van TS kant heb ik dat opgegeven.
En zo moeilijk is het niet... Google 3e hit
Wat nu als de collega van Laffer toevallig de goede vriend van kreator isquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Laffer is een vieze nsb-er als hij doorgaat met waar hij mee bezig is.
Op dit moment maakt het niet zoveel uit. Ik denk dat ook zonder laffer er wel iemand achter was gekomen gezien de vele details hij ons heeft gegeven. Was altijd wel iemand uit de school geklapt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat nu als de collega van Laffer toevallig de goede vriend van kreator is
Het verhaal in de OP was dus niet de eerste keer?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zat het zo diep ja? Wat moet dat frustrerend voor je zijn.
Zal eerder in andere relatievorm zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat nu als de collega van Laffer toevallig de goede vriend van kreator is
niet met het woord gigolo in zijn profielquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het verhaal in de OP was dus niet de eerste keer?
hummm.. Het was Susan, met de klauwhamer in het trappenhuisquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:15 schreef Manono het volgende:
...
Eenmaal op de BBQ van Mike en Susan ontvangt George een sms van een mysterieuze speler. Dingen lopen uit de hand. George fluistert Mike toe dat hij nog dringend een mailtje voor werk moet nakijken waarop Mike zijn password twee keer herhaalt. George haast zich naar de computer van het gezin Myers. Met bezweet voorhoofd logt hij in op zijn Fok! account. Het gele envelopje bovenin zijn scherm verraad minstens 1 privebericht.
George besluit eerst de thread met zijn anonieme bekentenis op te zoeken. Ondertussen schieten de prachtige ogen van Susan door zijn gedachten, die hem boven de BBQ vragend hadden aangekeken. Hij had het wel gezien, maar wilde haar blik ontwijken. In de thread vindt hij een ijzingwekkende boodschap van ene Golfer. Hij weet het meteen: Christopher. Christopher, die altijd een oogje op Susan heeft gehad en die zojuist drie meter van hem af had gestaan. Met zijn iPhone. George kan nog net een vloek onderdrukken. Van zijn cover is zo goed als niets meer over. Het voelt alsof hij nog slechts kan wachten op de genadetrap en realiseert zich dat zijn hart luchten op een digitaal forum een kardinale fout is geweest. Wat is er toch, hij is niet scherp, denkt niet helder. Vreemd genoeg hebben vele onbekende users zich ineens in het gesprek gemengd. Klonen? Clooney weet het niet meer. Niets is zeker.
..
Waarschijnlijk waar, maar dat is niet zo sterk voor het plotquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal eerder in andere relatievorm zijn.
laffer!!! Lekker ding!!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:04 schreef laffer het volgende:
[..]
Goddank dat we allemaal een eigen mening mogen hebben in Nederland.quote:
Idd goed dat we een eigen mening mogen hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:43 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Goddank dat we allemaal een eigen mening mogen hebben in Nederland.
Zo vind ik het erg min om je vriend zo te naaien nadat je z'n vriendin genaaid hebt.
[offtopic]quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:45 schreef Tally het volgende:
Idd goed dat we een eigen mening mogen hebben
mail ff naar re@fok.nl want dit gaat wel erg de verkeerde kant opquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:04 schreef laffer het volgende:
[..]
dank je, ik weet genoeg.
ik doe verder geen uitlatingen meer in dit topic trouwens, dit is een prive zaak.
m`n handen jeuken om dit topic op slot te gooien, maar dat laat ik aan de mods van hier over.
Op de BBQ natuurlijkquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:47 schreef Tmaatje het volgende:
WAAR is Laffer eigenlijk??
Het zou me niets verbazen als hij daar inderdaad heen is op het moment..quote:
Ben je mal... we gaan meteen voor de film, ElizabethR is al aan het casten...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:19 schreef Tally het volgende:
Oe.. Kunnen al deze posts verwijderd worden voor iemand het in de kop haalt om er weer een boek van te maken
Mij ook niet, hoe vies ik ook vind wat hij flikt het is en blijft ongelofelijk dom van Kreator om zoveel details hier te posten, maak sowieso een ander kloontje aan als je toch zoiets wil postenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als hij daar inderdaad heen is op het moment..
Bij mij ook nietquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ben je mal... we gaan meteen voor de film, ElizabethR is al aan het casten...
Trouwens, krijg jij Laffer te pakken op msn? Hij reageert ineens niet meer
Yep, ik hoop dat iemand hem nog kan bereiken.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij mij ook niet
Hij staat inmiddels op away.. Dat is toch als je 10 minuten niet reageert ofzo?
ik heb maar 1 post verwijderd met persoonlijke informatie omdat dat gewoon niet mag, maar dat leg ik wel uit achter de schermenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, doen we in WGR ook altijd zoquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:13 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb maar 1 post verwijderd met persoonlijke informatie omdat dat gewoon niet mag, maar dat leg ik wel uit achter de schermen
Tally... dat zouden we toch achter de schermen houden... Never mind, het is al wegquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij mij ook niet
Hij staat inmiddels op away.. Dat is toch als je 10 minuten niet reageert ofzo?
Bij ons duren ze tot diep in de nacht en dan pissen we ze uit.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:26 schreef Anniie het volgende:
Hoe laat is zo'n bbq afgelopen zeg?
Krea kennende als het bier op is..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:26 schreef Anniie het volgende:
Hoe laat is zo'n bbq afgelopen zeg?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Krea kennende als het bier de wijn op is..
Ik heb net Tim Roth gebeld. Die heeft ervaring met verraad enzo..... Gezien zijn rol in Rob Roy, zie fotoquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
We moeten eerst even afwachten hoe Laffer gaat uitpakken (als hij dat doet)..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb net Tim Roth gebeld. Die heeft ervaring met verraad enzo..... Gezien zijn rol in Rob Roy, zie foto
[ afbeelding ]
Hij wil graag de rol van laffer op zich nemen, mocht het nodig zijn. Ik kan wat voorbarig zijn geweest, maar een gemenerik hebben we toch nodig, anders wordt het een erg saaie film.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:15 schreef Manono het volgende:
...
George besluit eerst de thread met zijn anonieme bekentenis op te zoeken. Ondertussen schieten de prachtige ogen van Susan door zijn gedachten, die hem boven de BBQ vragend hadden aangekeken. Hij had het wel gezien, maar wilde haar blik ontwijken. In de thread vindt hij een ijzingwekkende boodschap van ene Laffer. Hij weet het meteen: Christopher. Christopher, die altijd een oogje op Susan heeft gehad en die zojuist drie meter van hem af had gestaan. Met zijn iPhone. George kan nog net een vloek onderdrukken. Van zijn cover is zo goed als niets meer over. Het voelt alsof hij nog slechts kan wachten op de genadetrap en realiseert zich dat zijn hart luchten op een digitaal forum een kardinale fout is geweest. Wat is er toch, hij is niet scherp, denkt niet helder. Vreemd genoeg hebben vele onbekende users zich ineens in het gesprek gemengd. Klonen? Clooney weet het niet meer. Niets is zeker.
..
Ik hoop persoonlijk dat hij deze keer verstandig is en de rits eens dicht laat... Zal 'm zo even smssen, kijken of hij reageert.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:33 schreef Tally het volgende:
[..]
We moeten eerst even afwachten hoe Laffer gaat uitpakken (als hij dat doet)..
Serieus? Wij gooien er juist hout op, en dan pakken we een gitaar, en gaan we zingen over paardenhoofdstellen aan de muur enzo....quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij ons duren ze tot diep in de nacht en dan pissen we ze uit.
Ja oke, doen we, maar een schurk hebben we nodig nietwaar? Dus ik schrijf Tim Roth er wel gewoon inquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:33 schreef Tally het volgende:
[..]
We moeten eerst even afwachten hoe Laffer gaat uitpakken (als hij dat doet)..
Dan drinken jullie er geen krat bier de man bij waarschijnlijkquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Serieus? Wij gooien er juist hout op, en dan pakken we een gitaar, en gaan we zingen over paardenhoofdstellen aan de muur enzo....
uhhmmm wie ga je nu sms-en laffer of krea?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik hoop persoonlijk dat hij deze keer verstandig is en de rits eens dicht laat... Zal 'm zo even smssen, kijken of hij reageert.
Ik ga even kijken of ik Krea kan bereiken..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik hoop persoonlijk dat hij deze keer verstandig is en de rits eens dicht laat... Zal 'm zo even smssen, kijken of hij reageert.
Laffer, dat hij zijn mond moet houden...quote:
De mannen wel hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan drinken jullie er geen krat bier de man bij waarschijnlijk
Ik zie een verbandquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
De mannen wel hoor
Ik hou het bij wijn.
Denk drukverband als Laffer langs is geweest, biefstukjes, compresjes, gips etcquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zie een verband
Als Laffer langs geweest is het waarschijnlijk rekverband
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zie een verband
Als Laffer langs geweest is het waarschijnlijk rekverband
Ja, het is heel sportief van Re dattie em weer opengooit, maar misschien is het wel een beetje mosterd na de maaltijd. Afijn, het was lollig!!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:29 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Mwah al een eind op weg naar max posts.
krea is weer unbanned dus geen reden om dit topic op slot te houden...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:31 schreef IQM het volgende:
Is dit de volgende stap in het hoax-stappenplan dat achter de schermen is gepost?
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:33 schreef Re het volgende:
[..]
krea is weer unbanned dus geen reden om dit topic op slot te houden...
Die ga ik posten in originele taal- en spellingsfoutenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:33 schreef OldJeller het volgende:
Heeft het kruislinks rukken tussen TS en die "ex"-mod tijdens het F5-en bij dit topic al plaatsgevonden?
Het duurt een tijdje voordat er wat te zien is op de echo hoor.quote:
Ik wil wel doneren!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:35 schreef IQM het volgende:
Huur anders even Croupouque in voor een paar tientjes per maand. Die maakt tenminste werk van z'n hoaxes.
oh boy.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die ga ik posten in originele taal- en spellingsfouten
Op een inwendige niet hoor!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het duurt een tijdje voordat er wat te zien is op de echo hoor.
Ah joh, kan jou het schelen, hij is toch zeker erg grappig!!quote:
Hoi laffer. Cava?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:40 schreef laffer het volgende:
tuurlijk een hoax, ik ben er klaar mee.
en ik ga dit verder prive uitvechten, daar hebben jullie ramptoeristen niks mee te maken
Volgens mij gaat er wat anders in je... *sig*quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:40 schreef laffer het volgende:
tuurlijk een hoax, ik ben er klaar mee.
en ik ga dit verder prive uitvechten, daar hebben jullie ramptoeristen niks mee te maken
But I really try...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ah joh, kan jou het schelen, hij is toch zeker erg grappig!!
Maar laffer is nog zwart.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:33 schreef Re het volgende:
krea is weer unbanned dus geen reden om dit topic op slot te houden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |