Alsof jij zo perfect bent. Iedereen maakt foutjes toch? Nou, mag ik er ook een keer 1 maken? Toont alleen maar dat ik menselijk ben.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:12 schreef Manono het volgende:Zomg Krea de kerl die zo hard gaat op andermans prive leven en vrouwen die niet weten wat ze willen.. En dan doe je zelf de vriendin van je beste vriend die nog zwanger wordt ook. O Internethelden, ik val van mijn stoel..
[ afbeelding ]
Goed punt op zich. Maar waarom zou ze erover liegen? Het zou makkelijker zijn voor alle partijen als het een vreemde was geweest...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:35 schreef Jarno het volgende:
Speaking of which. Wie zegt jou dat jij de enige bent die haar een dosis proteine heeft ingebracht?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:36 schreef Kreator het volgende:
Alsof jij zo perfect bent. Iedereen maakt foutjes toch? Nou, mag ik er ook een keer 1 maken? Toont alleen maar dat ik menselijk ben.
Ze liegt er toch ook al over tegen haar vriendquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goed punt op zich. Maar waarom zou ze erover liegen? Het zou makkelijker zijn voor alle partijen als het een vreemde was geweest...
Zat het zo diep ja? Wat moet dat frustrerend voor je zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:46 schreef Manono het volgende:
Joh van mij mag je hoor, maar omdat je steeds zo hard tegen mij tekeer ging? Mag ik nu ook wel even lachen toch
Ach, sommige mensen kan je alles wijsmaken.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen kinderen. En als ik het vertel gaat hij het uitmaken. Als ik het niet vertel, krijgt zij een kind met stijl haar terwijl papa krullen heeft..
quote:
Als je je vriend wilt behoeden voor een relatie met iemand die haar benen niet bij elkaar kan houden, moet je hem onmiddellijk de waarheid vertellen. Met de schuldvraag ga ik me niet bemoeien, maar ik raad je wel aan om voor jezelf in de toekomst te kijken en na te denken over de mogelijke scenario's.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:29 schreef Kreator het volgende:
Ze heeft al gezegd dat ze het kind hoe dan ook wil houden, dus ik kan haar moeilijk vd trap duwen hè.
Bovendien knaagt het nou ook weer niet zoveel aan me dat ik er niet van kan slapen. Het is tenslotte haar schuld; had ze maar aan de pil moeten zijn of niet meoten vreemdgaan.
In dat opzicht heb ik hem behoed voor een relatie met iemand die haar benen niet bij elkaar kan houden en dat is toch wel positief....
De deur niet open?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:15 schreef Elfletterig het volgende:
Wat ga je doen als dat kind ineens bij jou voor de deur staat?
Bij het uitdelen van intelligentie stond je niet vooraan geloof ik. Dat geeft ook niet, we kunnen niet allemaal pieken op de goede momenten, maar jij zoekt wel echt de foute momenten uit om triomfantelijk je wraakgevoelens bevestigd te zien.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:09 schreef Manono het volgende:
Nou, best wel! Ik vond het al zo gek dat vrouwen bij de eerste date meteen de koffer in moeten en iets moeten tekenen, maar hey, het ziet er naar uit dat je je aan je eigen woord gaat houden. Hulde!
On both sidesquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:15 schreef Elfletterig het volgende:
En je gaf ook aan dat die vriendin nogal loslippig is.
met blijdschap geven wij kennis van de geboorte van ons zoontje KREAquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:20 schreef Re het volgende:
Je kan je vriend altijd vragen natuurlijk om het kind jouw naam te geven ter bevestiging van de goede vriendschap
43K berichtjes sinds 2000, en dan is dit topic vandaag begonnen. apart verhaal met de cloon..quote:Aantal forumposts 43.797
Een kennis heeft haar kind Amen genoemd, dus zo gek is het tegenwoordig niet om dat soort namen te gebruiken.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:20 schreef Re het volgende:
Je kan je vriend altijd vragen natuurlijk om het kind jouw naam te geven ter bevestiging van de goede vriendschap
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:21 schreef Kreator het volgende:
Bij het uitdelen van intelligentie stond je niet vooraan geloof ik. Dat geeft ook niet, we kunnen niet allemaal pieken op de goede momenten, maar jij zoekt wel echt de foute momenten uit om triomfantelijk je wraakgevoelens bevestigd te zien.
No shit, Sherlock. Als je me zou kennen zuo je weten dat ik in R&P nooit bullshitverhalen ophang. Dat accepteren de mods niet en ik vind het immoreel.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:25 schreef Bootje84 het volgende:
ik gok dat het bullshit is, en anders geniet ik gewoon van het leed..
nee de vriendin van je beste vriend zwanger maken da's pas immoreelquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
No shit, Sherlock. Als je me zou kennen zuo je weten dat ik in R&P nooit bullshitverhalen ophang. Dat accepteren de mods niet en ik vind het immoreel.
Nee hoor, dat is gewoon domquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee de vriendin van je beste vriend zwanger maken da's pas immoreel
Waarom? Ik weet wel bijna zeker dattie mij niets kwalijk neemt. Hij zou haar wel neerhoeken, verwacht ik. Er valt mij in principe natuurlijk ook niets te verwijten, behalve dat ik geen eXtraLarge Special Long Krea Edition rubber heb omgeknoopt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nee de vriendin van je beste vriend zwanger maken da's pas immoreel
Als het je allemaal zo weinig kan schelen, kun je ook net zo goed meteen het hele verhaal aan die vriend vertellen. Het zal jou toch allemaal een rotzorg zijn, blijkt wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:20 schreef Kreator het volgende:
De deur niet open?
bron telegraaf:quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom? Ik weet wel bijna zeker dattie mij niets kwalijk neemt. Hij zou haar wel neerhoeken, verwacht ik. Er valt mij in principe natuurlijk ook niets te verwijten, behalve dat ik geen eXtraLarge Special Long Krea Edition rubber heb omgeknoopt.
Mja, maar ik gun hem uiteraard wel het geluk van een vrouw en een kind. Wie ben ik om dat te gaan verstoren...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
Als het je allemaal zo weinig kan schelen, kun je ook net zo goed meteen het hele verhaal aan die vriend vertellen. Het zal jou toch allemaal een rotzorg zijn, blijkt wel.
Ga een boom knuffelen, stinkende linkse sla etende kuthippie. Als je dat krakerstuig en crimineel volk gelooft ben je nog dommer dan Manono.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
De dierenactivisten
dan niet vertellen dus.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, maar ik gun hem uiteraard wel het geluk van een vrouw en een kind. Wie ben ik om dat te gaan verstoren...
Ik denk dat je met haar moet trouwen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:08 schreef Kreator het volgende:
Hallo,
Ik post dit ff onder een kloon want het kan zijn dat ze meelezen.
Groetjes,
Krea.
Jouw foutje weegt bij aanvang zeven pond, uiteindelijk ongeveer 70kg en gaat 78 jaar door het leven onder de naam 'Maarten' en zet in die tijd drie kinderen op de wereld.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:36 schreef Kreator het volgende:
Alsof jij zo perfect bent. Iedereen maakt foutjes toch? Nou, mag ik er ook een keer 1 maken? Toont alleen maar dat ik menselijk ben.
Ze is al met hem getrouwd toen ze hier naartoe kwam verhuizen, anders kreeg ze geen verblijfsvergunning.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:40 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat je met haar moet trouwen.
oké houden we de dierenactivisten erbuiten blijft dit over;quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ga een boom knuffelen, stinkende linkse sla etende kuthippie. Als je dat krakerstuig en crimineel volk gelooft ben je nog dommer dan Manono.
Verdomme.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:41 schreef Kreator het volgende:
Ze is al met hem getrouwd toen ze hier naartoe kwam verhuizen, anders kreeg ze geen verblijfsvergunning.
Ja, alsof ik niet weet dat het een schande is dat ze die baby wil houden, maar dat ligt niet in mijn handen! Ik weet zo langzamerhand ook niet meer wat ik moet doen. De één zegt vertellen, de ander niet. Toen ik vanmiddag bij de kapper zat, waren ze zelfs verdeeld qua menig.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:41 schreef mgerben het volgende:
Jouw foutje weegt bij aanvang zeven pond, uiteindelijk ongeveer 70kg en gaat 78 jaar door het leven onder de naam 'Maarten' en zet in die tijd drie kinderen op de wereld.
Vind ik een foutje van een nogal ander formaat dan wanneer je vergeten bent om suiker aan het cakebeslag toe te voegen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:35 schreef Kreator het volgende:
Mja, maar ik gun hem uiteraard wel het geluk van een vrouw en een kind. Wie ben ik om dat te gaan verstoren...
Ik vind het barmhartig... die vriend kan blijkbaar niet raak schieten en nu doet Krea dat voor hem. Dat is toch het ware woensdagavond verhaal op RTL4quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Toen ik vanmiddag bij de kapper zat, waren ze zelfs verdeeld qua menig.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vind het barmhartig... die vriend kan blijkbaar niet raak schieten en nu doet Krea dat voor hem. Dat is toch het ware woensdagavond verhaal op RTL4
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
bij de kapper, dus de hele buurt weet het nu behalve zijn vriend
Goede casting! Wie heb je in gedachte voor de kapper?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
www.imdb.com/kreatorsoil
Starring:
Susan Sarandon - Illegale kuthoer
George Clooney - Kreator
Mike Myers - Beste vriend
denk aan je hart Krea...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ga een boom knuffelen, stinkende linkse sla etende kuthippie. Als je dat krakerstuig en crimineel volk gelooft ben je nog dommer dan Manono.
Ja, of Antonio Banderas. Of Brad Pitt. Die lijken ook wel op me.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:51 schreef ElizabethR het volgende:
George Clooney - Kreator
Goede samenvatting.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:55 schreef on_air het volgende:
Is het niet win-win? Zij zwanger, zij zijn gelukkig, jij moet niets van kinderen weten, je vriend was toch al met een hoer, straks nog zo'n schreeuwend stuk ongeluk erbij, kunnen zij helemaal over niets anders meer praten, dan is alles opeens echt alleen nog maar "wij", zit je met die misère opgescheept, hij mocht toch al niet meer mee uit, of wel, maar dan voor enen thuis. Niet vertellen, lekker laten verwateren en als ze toch al zwanger is kun je haar nog wel een veeg geven.
Gerard Joling natuurlijk! Als er iemand voor kan zorgen dat het asap bij Krea's vriend terecht komt is hij het wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:54 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Goede casting! Wie heb je in gedachte voor de kapper?
Ik denk dat hij er de kracht niet voor heeft... Hebben we geen engelstalige homo?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gerard Joling natuurlijk! Als er iemand voor kan zorgen dat het asap bij Krea's vriend terecht komt is hij het wel.
Je zat daar toch wel als kloon he?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, alsof ik niet weet dat het een schande is dat ze die baby wil houden, maar dat ligt niet in mijn handen! Ik weet zo langzamerhand ook niet meer wat ik moet doen. De één zegt vertellen, de ander niet. Toen ik vanmiddag bij de kapper zat, waren ze zelfs verdeeld qua menig.
Ze waren inmiddels al getrouwdquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die heeft ie nietanders neuk je de vriendin vrouw van je beste vriend niet
Waarom niet? Hij staat sowieso altijd vooraan bij een sappig verhaal Sjeen! Maar ergens heb je wel gelijk, Gerard spreekt zulk steenboerenkolenengels.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er de kracht niet voor heeft... Hebben we geen engelstalige homo?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij staat sowieso altijd vooraan bij een sappig verhaal Sjeen! Maar ergens heb je wel gelijk, Gerard spreekt zulk steenboerenkolenengels.
Ehm, een engelstalige homo. Ehm..... shit......
Ik kan er niet opkomen
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:00 schreef Kreator het volgende:
Ik moet nu gaan. Er is zo een BBQ bij die vriend thuis! De ironie.
Prettig weekend.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:00 schreef ElizabethR het volgende:
Gerard Joling natuurlijk! Als er iemand voor kan zorgen dat het asap bij Krea's vriend terecht komt is hij het wel.
Je bedoelde natuurlijk RuPaulquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij staat sowieso altijd vooraan bij een sappig verhaal Sjeen! Maar ergens heb je wel gelijk, Gerard spreekt zulk steenboerenkolenengels.
Ehm, een engelstalige homo. Ehm..... shit......
Ik kan er niet opkomen
quote:
Nou: degene die heeft lopen sexen met zijn vrienden EN de biologische vader van haar kind... - Niet geheel irrelevant in deze kwestie, lijkt me zo.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:35 schreef Kreator het volgende:
En bij het uitdelen van schuldbesef stond jij niet vooraan geloof ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij het uitdelen van intelligentie stond je niet vooraan geloof ik. Dat geeft ook niet, we kunnen niet allemaal pieken op de goede momenten, maar jij zoekt wel echt de foute momenten uit om triomfantelijk je wraakgevoelens bevestigd te zien.
"Dat kind van Piet...da's niet van Piet"... "Nee, dat weet Piet ook nog niet". Najib Amhali in Most Wantedquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
bij de kapper, dus de hele buurt weet het nu behalve zijn vriend
Normale mensen hebben geen seks met de vrouw van hun beste vriend, zeker niet zonder condoom. Genoeg te verwijten, haar ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:55 schreef Sjeen het volgende:
Hoezo valt hem iets te verwijten? Zij ging vreemd en werd zwanger, net alsof hij daar iets aan kan doen...
Owquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Normale mensen hebben geen seks met de vrouw van hun beste vriend, zeker niet zonder condoom. Genoeg te verwijten, haar ook.
Dat is mijn schuld niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
OwDus jij zegt eigenlijk dat Krea niet normaal is... Wat bekrompen zeg
Er zijn genoeg aanwijzingen om het zeker te weten toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:43 schreef laffer het volgende:
je post dit natuurlijk onder een kloon( maar ik heb een vermoeden dat ik weet wie je bent) zou jij je voornaam even willen pm-en of mailen naar mij?
als jij echt degene bent wie ik denk dat je bent heb je echt een probleem jongen
ik weet zijn nummer niet, het is niet mijn vriend maar de vriend van m`n collega, waar ik dus goed mee bevriend ben.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:48 schreef Anniie het volgende:
[..]
Er zijn genoeg aanwijzingen om het zeker te weten toch?
Bel die gast op en vraag wat hij aan het doen is.
'k heb je PM gestuurdquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:58 schreef laffer het volgende:
ik weet zijn nummer niet, het is niet mijn vriend maar de vriend van m`n collega, waar ik dus goed mee bevriend ben.
ik heb die kreator figuur daar wel gezien denk ik.
daarom wil ik alleen z`n voornaam weten.
dit is een kut situatie
Jij kent dus ook het echtpaar?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:58 schreef laffer het volgende:
[..]
ik weet zijn nummer niet, het is niet mijn vriend maar de vriend van m`n collega, waar ik dus goed mee bevriend ben.
dit is een kut situatie
dank je, ik weet genoeg.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:58 schreef laffer het volgende:
[..]
dit is een kut situatie
Je moet wel bedenken dat het niet aan jou is om dit aan de genaaide echtgenoot te vertellen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:04 schreef laffer het volgende:
[..]
dank je, ik weet genoeg.
ik doe verder geen uitlatingen meer in dit topic trouwens, dit is een prive zaak.
m`n handen jeuken om dit topic op slot te gooien, maar dat laat ik aan de mods van hier over.
dit muisje krijgt nog een staartje dat weet ik wel....
Is het wie ik denk dat het is? Word jij papaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:43 schreef laffer het volgende:
je post dit natuurlijk onder een kloon( maar ik heb een vermoeden dat ik weet wie je bent) zou jij je voornaam even willen pm-en of mailen naar mij?
als jij echt degene bent wie ik denk dat je bent heb je echt een probleem jongen
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:09 schreef Kreator het volgende:
Ik kreeg net dus een sms op de BBQ van iemand dat dit topic uit de hand loopt. Ik ben hier niet blij mee. Ik wil graag zelf de keus houden en ik zou echt helemaal flippen als je dit bekend ging maken, Laffer. Ik vind het van geen respect getuigen en moderator onwaardig.
Meer maak ik er niet aan vuil. Ik ga weer terug..
Ofwel, de halve wereld weet het, behalve die vriend van je..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:09 schreef Kreator het volgende:
Ik kreeg net dus een sms op de BBQ van iemand dat dit topic uit de hand loopt.
Dan moet je het niet aan iedereen (incl kapper) vertellen en er met een goede vriend (die hier buiten staat) over praten. Je hebt er zelf voor gezorgd dat de halve wereld het weet. Net als dat je er zelf voor hebt gezorgd dat die troela zwanger is.quote:Ik ben hier niet blij mee. Ik wil graag zelf de keus houden en ik zou echt helemaal flippen als je dit bekend ging maken, Laffer.
Veel plezier.... zeg 's, hoe schuldig voel je je op die BBQ?quote:Ik vind het van geen respect getuigen en moderator onwaardig.
Hij heeft geen schuldbesef, hij heeft volgens zichzelf immers niks fout gedaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:17 schreef MAY-be het volgende:
Veel plezier.... zeg 's, hoe schuldig voel je je op die BBQ?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:22 schreef vencodark het volgende:
Hier nog één. Zou stiekem best grappig terecht vinden als het finaal uit de hand loopt.
Is er genoeg wijn? Dan kan je dr nog een keer overheen..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:09 schreef Kreator het volgende:
Ik kreeg net dus een sms op de BBQ van iemand dat dit topic uit de hand loopt. Ik ben hier niet blij mee. Ik wil graag zelf de keus houden en ik zou echt helemaal flippen als je dit bekend ging maken, Laffer. Ik vind het van geen respect getuigen en moderator onwaardig.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Is er genoeg wijn? Dan kan je dr nog een keer overheen..
Zwanger is ze toch al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |