Gerard Joling natuurlijk! Als er iemand voor kan zorgen dat het asap bij Krea's vriend terecht komt is hij het wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:54 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Goede casting! Wie heb je in gedachte voor de kapper?
Ik denk dat hij er de kracht niet voor heeft... Hebben we geen engelstalige homo?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gerard Joling natuurlijk! Als er iemand voor kan zorgen dat het asap bij Krea's vriend terecht komt is hij het wel.
Je zat daar toch wel als kloon he?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, alsof ik niet weet dat het een schande is dat ze die baby wil houden, maar dat ligt niet in mijn handen! Ik weet zo langzamerhand ook niet meer wat ik moet doen. De één zegt vertellen, de ander niet. Toen ik vanmiddag bij de kapper zat, waren ze zelfs verdeeld qua menig.
Ze waren inmiddels al getrouwdquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die heeft ie nietanders neuk je de vriendin vrouw van je beste vriend niet
Waarom niet? Hij staat sowieso altijd vooraan bij een sappig verhaal Sjeen! Maar ergens heb je wel gelijk, Gerard spreekt zulk steenboerenkolenengels.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er de kracht niet voor heeft... Hebben we geen engelstalige homo?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij staat sowieso altijd vooraan bij een sappig verhaal Sjeen! Maar ergens heb je wel gelijk, Gerard spreekt zulk steenboerenkolenengels.
Ehm, een engelstalige homo. Ehm..... shit......
Ik kan er niet opkomen
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:00 schreef Kreator het volgende:
Ik moet nu gaan. Er is zo een BBQ bij die vriend thuis! De ironie.
Prettig weekend.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:00 schreef ElizabethR het volgende:
Gerard Joling natuurlijk! Als er iemand voor kan zorgen dat het asap bij Krea's vriend terecht komt is hij het wel.
Je bedoelde natuurlijk RuPaulquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij staat sowieso altijd vooraan bij een sappig verhaal Sjeen! Maar ergens heb je wel gelijk, Gerard spreekt zulk steenboerenkolenengels.
Ehm, een engelstalige homo. Ehm..... shit......
Ik kan er niet opkomen
quote:
Nou: degene die heeft lopen sexen met zijn vrienden EN de biologische vader van haar kind... - Niet geheel irrelevant in deze kwestie, lijkt me zo.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:35 schreef Kreator het volgende:
Mja, maar ik gun hem uiteraard wel het geluk van een vrouw en een kind. Wie ben ik om dat te gaan verstoren...
En bij het uitdelen van schuldbesef stond jij niet vooraan geloof ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij het uitdelen van intelligentie stond je niet vooraan geloof ik. Dat geeft ook niet, we kunnen niet allemaal pieken op de goede momenten, maar jij zoekt wel echt de foute momenten uit om triomfantelijk je wraakgevoelens bevestigd te zien.
"Dat kind van Piet...da's niet van Piet"... "Nee, dat weet Piet ook nog niet". Najib Amhali in Most Wantedquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
bij de kapper, dus de hele buurt weet het nu behalve zijn vriend
Normale mensen hebben geen seks met de vrouw van hun beste vriend, zeker niet zonder condoom. Genoeg te verwijten, haar ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:55 schreef Sjeen het volgende:
Hoezo valt hem iets te verwijten? Zij ging vreemd en werd zwanger, net alsof hij daar iets aan kan doen...
Owquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Normale mensen hebben geen seks met de vrouw van hun beste vriend, zeker niet zonder condoom. Genoeg te verwijten, haar ook.
Dat is mijn schuld niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
OwDus jij zegt eigenlijk dat Krea niet normaal is... Wat bekrompen zeg
Er zijn genoeg aanwijzingen om het zeker te weten toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:43 schreef laffer het volgende:
je post dit natuurlijk onder een kloon( maar ik heb een vermoeden dat ik weet wie je bent) zou jij je voornaam even willen pm-en of mailen naar mij?
als jij echt degene bent wie ik denk dat je bent heb je echt een probleem jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |