heeft mama dan geen stijl haarquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen kinderen. En als ik het vertel gaat hij het uitmaken. Als ik het niet vertel, krijgt zij een kind met stijl haar terwijl papa krullen heeft..
Of flink wat meerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:26 schreef JumpingJacky het volgende:
Tis een kwestie van tijd voordat het uitkomt. Ofwel jij kan je mond niet houden ofwel de moeder van jouw kind kan haar mond niet houden. Maar vroeg of laat komt het uit, want geen van beiden kan dit los laten....
Dus succes en de volgende keer dat je met een meisje op de bank zit, wat minder drinken
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:28 schreef Montagui het volgende:
Waarom heeft ze het je trouwens verteld, ze had toch zelf ook kunnen kiezen om het niet te zeggen en het kind op te voeden als zijnde van haar en haar vriend?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:26 schreef JumpingJacky het volgende:
Tis een kwestie van tijd voordat het uitkomt. Ofwel jij kan je mond niet houden ofwel de moeder van jouw kind kan haar mond niet houden. Maar vroeg of laat komt het uit, want geen van beiden kan dit los laten....
Dat weet ik dus ook niet. Ze is Russisch en ze praat heel veel, dus ze lult alles door. Vind het al een wonder dat ze het nog niet verklapt heeft.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:28 schreef Montagui het volgende:
Waarom heeft ze het je trouwens verteld, ze had toch zelf ook kunnen kiezen om het niet te zeggen en het kind op te voeden als zijnde van haar en haar vriend?
De vriend in kwestie is zwartquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:28 schreef Montagui het volgende:
Nóg één?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:30 schreef ElizabethR het volgende:
En dan krijgen we een aflevering van Spoorloos volledig gewijd aan minikrea
Om je tijdens de seks op de schouder te kloppen en vragen of je een condoom gebruikt, vind je ook niet leukquote:
Mja, als je ergens op hoopt dan gebeurt het niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:30 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Misschien kunnen er complicaties (lees: abortus) optreden tijdens de zwangerschap! You never know!
Tegen de tijd DNA tests standaard in paspoort komen zien ze pas het verschilquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, als je ergens op hoopt dan gebeurt het niet.. Dus ik ga er vanuit dat het een blakend gezond lief knap kindje wordt, net als z'n vader.
.
Als de verstandigheid van pa maar niet erfelijk is, net zoals de betrouwbaarheid van di mama...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, als je ergens op hoopt dan gebeurt het niet.. Dus ik ga er vanuit dat het een blakend gezond lief knap kindje wordt, net als z'n vader.
.
Zou je denken ja? Ik denk dat ie voor mij kiest hoor. :n.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:32 schreef MAY-be het volgende:
Dit zal ook het einde zijn van je vriendschap.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:31 schreef SHE het volgende:
[..]
De vriend in kwestie is zwart
Krea is blank. Wat denk je zelf?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij is ook blank. en heel blij...want hij wil al jaren kinderen maar het lukte niet. Dus nu issie echt in de 7e hemel dat het 'plotseling' toch gelukt is.
Tuurlijk, bro's before ho'squote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zou je denken ja? Ik denk dat ie voor mij kiest hoor. :n.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |