Hij is ook blank. en heel blij...want hij wil al jaren kinderen maar het lukte niet. Dus nu issie echt in de 7e hemel dat het 'plotseling' toch gelukt is.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:10 schreef Sjeen het volgende:
Is je vriend blij met het feit dat hij papa wordt? dan zou ik gewoon niks zeggen hoor... Tenzij hij een beduidend andere huidskleur heeft dan jij...
Zie het als een vriendendienst, jij kunt hem iets geven wat hij anders nooit gehad had! Dat heb je toch zeker wel over voor je beste vriend.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij is ook blank. en heel blij...want hij wil al jaren kinderen maar het lukte niet. Dus nu issie echt in de 7e hemel dat het 'plotseling' toch gelukt is.
Maar ik voel toch een beetje schuld...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zie het als een vriendendienst, jij kunt hem iets geven wat hij anders nooit gehad had! Dat heb je toch zeker wel over voor je beste vriend.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:12 schreef Paaskonijn het volgende:
Omfg waar is hier het orgineel van? Die TS word dan flink gepwnerd!
Ik wil helemaal geen kinderen. En als ik het vertel gaat hij het uitmaken. Als ik het niet vertel, krijgt zij een kind met stijl haar terwijl papa krullen heeft.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:19 schreef Market_Garden het volgende:
Ik denk dat je ook aan het kind moet denken..
Als je het wel vertelt ookquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:20 schreef Kreator het volgende:
Als ik het niet vertel, krijgt zij een kind met stijl haar terwijl papa krullen heeft..
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:08 schreef Kreator het volgende:
Nu wil zij het niet vertellen, maar op de een of andere manier voel ik toch een beetje schuldgevoel.
Daar hoef je je geen zorgen over te maken hoor... Krullen slaan ok wel eens een generatie overquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen kinderen. En als ik het vertel gaat hij het uitmaken. Als ik het niet vertel, krijgt zij een kind met stijl haar terwijl papa krullen heeft..
heeft mama dan geen stijl haarquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen kinderen. En als ik het vertel gaat hij het uitmaken. Als ik het niet vertel, krijgt zij een kind met stijl haar terwijl papa krullen heeft..
Of flink wat meerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:26 schreef JumpingJacky het volgende:
Tis een kwestie van tijd voordat het uitkomt. Ofwel jij kan je mond niet houden ofwel de moeder van jouw kind kan haar mond niet houden. Maar vroeg of laat komt het uit, want geen van beiden kan dit los laten....
Dus succes en de volgende keer dat je met een meisje op de bank zit, wat minder drinken
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:28 schreef Montagui het volgende:
Waarom heeft ze het je trouwens verteld, ze had toch zelf ook kunnen kiezen om het niet te zeggen en het kind op te voeden als zijnde van haar en haar vriend?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:26 schreef JumpingJacky het volgende:
Tis een kwestie van tijd voordat het uitkomt. Ofwel jij kan je mond niet houden ofwel de moeder van jouw kind kan haar mond niet houden. Maar vroeg of laat komt het uit, want geen van beiden kan dit los laten....
Dat weet ik dus ook niet. Ze is Russisch en ze praat heel veel, dus ze lult alles door. Vind het al een wonder dat ze het nog niet verklapt heeft.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:28 schreef Montagui het volgende:
Waarom heeft ze het je trouwens verteld, ze had toch zelf ook kunnen kiezen om het niet te zeggen en het kind op te voeden als zijnde van haar en haar vriend?
De vriend in kwestie is zwartquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:28 schreef Montagui het volgende:
Nóg één?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:30 schreef ElizabethR het volgende:
En dan krijgen we een aflevering van Spoorloos volledig gewijd aan minikrea
Om je tijdens de seks op de schouder te kloppen en vragen of je een condoom gebruikt, vind je ook niet leukquote:
Mja, als je ergens op hoopt dan gebeurt het niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:30 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Misschien kunnen er complicaties (lees: abortus) optreden tijdens de zwangerschap! You never know!
Tegen de tijd DNA tests standaard in paspoort komen zien ze pas het verschilquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, als je ergens op hoopt dan gebeurt het niet.. Dus ik ga er vanuit dat het een blakend gezond lief knap kindje wordt, net als z'n vader.
.
Als de verstandigheid van pa maar niet erfelijk is, net zoals de betrouwbaarheid van di mama...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, als je ergens op hoopt dan gebeurt het niet.. Dus ik ga er vanuit dat het een blakend gezond lief knap kindje wordt, net als z'n vader.
.
Zou je denken ja? Ik denk dat ie voor mij kiest hoor. :n.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:32 schreef MAY-be het volgende:
Dit zal ook het einde zijn van je vriendschap.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:31 schreef SHE het volgende:
[..]
De vriend in kwestie is zwart
Krea is blank. Wat denk je zelf?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij is ook blank. en heel blij...want hij wil al jaren kinderen maar het lukte niet. Dus nu issie echt in de 7e hemel dat het 'plotseling' toch gelukt is.
Tuurlijk, bro's before ho'squote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zou je denken ja? Ik denk dat ie voor mij kiest hoor. :n.
Elke dag dat je hem in de waan laat dat het zijn kind is neemt die kans enorm afquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:34 schreef Kreator het volgende:
Strak plan! En dan ook vooral dat chanteren, dat ik daar niet aan gedacht heb. Want wie weet, kan hij zijn vriend dan nog eens papa makenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:38 schreef YPPY het volgende:
Krea, ik vind dat je niks moet zeggen. Zou alleen maar zielig zijn voor alle drie. Mama is blij, want ze houdt allebei d'r vriendjes, papa blij, want hij wordt papa en jij blij want je kunt mama altijd nog chanteren als je er eens op wilt. En kindje blij, want die weet niet dat jij de vader bent. Ideaal.
Dat denk ik ook hoor. En je kunt het natuurlijk een beetje sturen. Ik bedoel, hij kan obviously geen kinderen verwekken als ie na 7 jaar neuken nog niets heeft gepresteerd. Ik zou toch eens zo voorzichtigweg laten vallen dat het net lijkt of ze onbevlekt ontvangen heeft. En dan gaat hij vanzelf ruzie met haar maken. En dan zeg jij gewoon dat ze altijd staat te flikflooien met iedereen, en dat onbevlekt ontvangen alleen geldt voor sufferds die in een sprookjesboek geloven en dat jij dus zeker weet dat ze rotzooit.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar wat is erger. Dat ik hem niet meer onder ogen kan komen, of dat zijn leven helemaal kapot is omdat zijn vriendin een hoer is?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:39 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Elke dag dat je hem in de waan laat dat het zijn kind is neemt die kans enorm af
Mocht je niets vertellen en zij ook niet, dan nog zal je hem vanzelf niet meer onder ogen durven komen...
Dit is geen klein leugentje als "ik was even een oud vrouwtje helpen oversteken" terwijl je om de hoek stond te roken.
Als je nu, vandaag, eerlijk tegen hem bent heb je kans dat dit idd goed afloopt. Misschien issie je wel dankbaar. Maar laat hem niet in de waan dat het van hem is.
Tis iig de waarheid.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar wat is erger. Dat ik hem niet meer onder ogen kan komen, of dat zijn leven helemaal kapot is omdat zijn vriendin een hoer is?
Heb je er nog voor moeten betalen ook?!quote:
Juist, beter dat hij er nu achter komt dan 10 jaar later. Nog meer van zijn leven verspilt. Hij zou je op zijn blote knieen moeten bedanken.quote:
Ik moest zelf de wijn meenemen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:42 schreef Jarno het volgende:
Heb je er nog voor moeten betalen ook?!
De slet.quote:
sletten betalen hun eigen drank. Typische hoer.quote:
Maar zou je oko de waarheid vertellen als je daarmee iemands leven kapot maakt? En wat nou als zij zichzelf daardoor voor de trein gooit als hij het uitmaakt? Labiel is ze sowieso en ze zijn al 14 jaar samen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:41 schreef addict.for.dramatics het volgende:
Tis iig de waarheid.
lekkere vriend ben jij als je hem nog 14 jaar van zijn leven laat verspillen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar zou je oko de waarheid vertellen als je daarmee iemands leven kapot maakt? En wat nou als zij zichzelf daardoor voor de trein gooit als hij het uitmaakt? Labiel is ze sowieso en ze zijn al 14 jaar samen.
Die vriendin gaat het echt niet eeuwig geheim houden. Bij de eerste de beste grote ruzie flapt het eruitquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:40 schreef Kreator het volgende:
Ja, maar wat is erger. Dat ik hem niet meer onder ogen kan komen, of dat zijn leven helemaal kapot is omdat zijn vriendin een hoer is?
Dus het is MIJn schuld dat ZIJN vriendin vreemd gaat? Wat kan ik er nu weer aan doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:46 schreef Boris_Karloff het volgende:
lekkere vriend ben jij als je hem nog 14 jaar van zijn leven laat verspillen.
Hoezo verspillen? Hij geeft zijn vriend juist datgene waar hij het meest naar verlangt... Een kind!!! Dit is eigenlijk gewoon de mannelijke versie van draagmoederschapquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:46 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
lekkere vriend ben jij als je hem nog 14 jaar van zijn leven laat verspillen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:39 schreef MAY-be het volgende:
Maar negeer me gerust, ik spreek slechts uit ervaring
Ja, die vraag stelde ik dus in de openingspost, noob. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:46 schreef MAY-be et volgende:
Heb je liever een goede vriend die je waarschuwd voor die vriendin? Of eentje die jou lekker laat dromen tot die droom 10 jaar later als ie geen meid meer kan krijgen opeens kapot gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |