abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juli 2008 @ 14:38:37 #51
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59889716
Krea, ik vind dat je niks moet zeggen. Zou alleen maar zielig zijn voor alle drie. Mama is blij, want ze houdt allebei d'r vriendjes, papa blij, want hij wordt papa en jij blij want je kunt mama altijd nog chanteren als je er eens op wilt. En kindje blij, want die weet niet dat jij de vader bent. Ideaal.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_59889733
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:34 schreef Kreator het volgende:
Zou je denken ja? Ik denk dat ie voor mij kiest hoor. :n.
Elke dag dat je hem in de waan laat dat het zijn kind is neemt die kans enorm af

Mocht je niets vertellen en zij ook niet, dan nog zal je hem vanzelf niet meer onder ogen durven komen...
Dit is geen klein leugentje als "ik was even een oud vrouwtje helpen oversteken" terwijl je om de hoek stond te roken.

Als je nu, vandaag, eerlijk tegen hem bent heb je kans dat dit idd goed afloopt. Misschien issie je wel dankbaar. Maar laat hem niet in de waan dat het van hem is.

-edit
Maar negeer me gerust, ik spreek slechts uit ervaring
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 juli 2008 @ 14:40:11 #53
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59889754
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:38 schreef YPPY het volgende:
Krea, ik vind dat je niks moet zeggen. Zou alleen maar zielig zijn voor alle drie. Mama is blij, want ze houdt allebei d'r vriendjes, papa blij, want hij wordt papa en jij blij want je kunt mama altijd nog chanteren als je er eens op wilt. En kindje blij, want die weet niet dat jij de vader bent. Ideaal.
Strak plan! En dan ook vooral dat chanteren, dat ik daar niet aan gedacht heb. Want wie weet, kan hij zijn vriend dan nog eens papa maken
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 4 juli 2008 @ 14:40:12 #54
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_59889755
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:34 schreef Kreator het volgende:

[..]

Zou je denken ja? Ik denk dat ie voor mij kiest hoor. :n.
Dat denk ik ook hoor. En je kunt het natuurlijk een beetje sturen. Ik bedoel, hij kan obviously geen kinderen verwekken als ie na 7 jaar neuken nog niets heeft gepresteerd. Ik zou toch eens zo voorzichtigweg laten vallen dat het net lijkt of ze onbevlekt ontvangen heeft. En dan gaat hij vanzelf ruzie met haar maken. En dan zeg jij gewoon dat ze altijd staat te flikflooien met iedereen, en dat onbevlekt ontvangen alleen geldt voor sufferds die in een sprookjesboek geloven en dat jij dus zeker weet dat ze rotzooit.

En als zij dan jou de schuld geeft van haar kind dan zeg je dat ze dat uit wraak doet.

Kiest ie voor jou en jij bent mooi van dat wijf af!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 juli 2008 @ 14:40:16 #55
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_59889756
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:39 schreef MAY-be het volgende:

[..]

Elke dag dat je hem in de waan laat dat het zijn kind is neemt die kans enorm af

Mocht je niets vertellen en zij ook niet, dan nog zal je hem vanzelf niet meer onder ogen durven komen...
Dit is geen klein leugentje als "ik was even een oud vrouwtje helpen oversteken" terwijl je om de hoek stond te roken.

Als je nu, vandaag, eerlijk tegen hem bent heb je kans dat dit idd goed afloopt. Misschien issie je wel dankbaar. Maar laat hem niet in de waan dat het van hem is.
Ja, maar wat is erger. Dat ik hem niet meer onder ogen kan komen, of dat zijn leven helemaal kapot is omdat zijn vriendin een hoer is?
pi_59889784
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:40 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja, maar wat is erger. Dat ik hem niet meer onder ogen kan komen, of dat zijn leven helemaal kapot is omdat zijn vriendin een hoer is?
Tis iig de waarheid.
10/08 Maximo Park | 15.16.17/08 Lowlands | 02/09 Conor Oberst | 04/09 The Faint
the space that's in between insane and insecure
pi_59889803
quote:

omdat zijn vriendin een hoer is?
Heb je er nog voor moeten betalen ook?!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_59889826
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:41 schreef addict.for.dramatics het volgende:

[..]

Tis iig de waarheid.
Juist, beter dat hij er nu achter komt dan 10 jaar later. Nog meer van zijn leven verspilt. Hij zou je op zijn blote knieen moeten bedanken.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 juli 2008 @ 14:43:53 #59
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_59889828
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:42 schreef Jarno het volgende:
Heb je er nog voor moeten betalen ook?!
Ik moest zelf de wijn meenemen.
pi_59889839
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:43 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik moest zelf de wijn meenemen.
De slet.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_59889850
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:44 schreef Jarno het volgende:

[..]

De slet.
sletten betalen hun eigen drank. Typische hoer.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 juli 2008 @ 14:44:55 #62
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_59889852
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:41 schreef addict.for.dramatics het volgende:
Tis iig de waarheid.
Maar zou je oko de waarheid vertellen als je daarmee iemands leven kapot maakt? En wat nou als zij zichzelf daardoor voor de trein gooit als hij het uitmaakt? Labiel is ze sowieso en ze zijn al 14 jaar samen.
pi_59889880
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:44 schreef Kreator het volgende:

[..]

Maar zou je oko de waarheid vertellen als je daarmee iemands leven kapot maakt? En wat nou als zij zichzelf daardoor voor de trein gooit als hij het uitmaakt? Labiel is ze sowieso en ze zijn al 14 jaar samen.
lekkere vriend ben jij als je hem nog 14 jaar van zijn leven laat verspillen.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 14:46:20 #64
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_59889886

Kloon...
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_59889891
quote:
Die vriendin gaat het echt niet eeuwig geheim houden. Bij de eerste de beste grote ruzie flapt het eruit
En die vriendin, echt trouw klinkt ze niet, zal nog wel vaker de fout in gaan en het is een kwestie van tijd voor hij er achter komt.

Heb je liever een goede vriend die je waarschuwd voor die vriendin? Of eentje die jou lekker laat dromen tot die droom 10 jaar later als ie geen meid meer kan krijgen opeens kapot gaat?

Overigens stel ik bovenstaand voorstel voor om het te vertellen.. blijf je zolang mogelijk buiten schot
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 juli 2008 @ 14:46:52 #66
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_59889901
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:46 schreef Boris_Karloff het volgende:

Dus het is MIJn schuld dat ZIJN vriendin vreemd gaat? Wat kan ik er nu weer aan doen.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 juli 2008 @ 14:47:34 #67
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59889916
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:46 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Hoezo verspillen? Hij geeft zijn vriend juist datgene waar hij het meest naar verlangt... Een kind!!! Dit is eigenlijk gewoon de mannelijke versie van draagmoederschap
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_59889921
Ik snap het niet. Krea een kloon? Raar verhaal...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_59889927
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:39 schreef MAY-be het volgende:
Maar negeer me gerust, ik spreek slechts uit ervaring
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 juli 2008 @ 14:48:19 #70
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_59889931
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:46 schreef MAY-be et volgende:
Heb je liever een goede vriend die je waarschuwd voor die vriendin? Of eentje die jou lekker laat dromen tot die droom 10 jaar later als ie geen meid meer kan krijgen opeens kapot gaat?
Ja, die vraag stelde ik dus in de openingspost, noob. Wat is je punt?
pi_59889987
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:48 schreef Kreator het volgende:
Ja, die vraag stelde ik dus in de openingspost, noob. Wat is je punt?
Ik probeer je zelf je antwoord te laten vinden aangezien jij degene bent die hierover moet beslissen.

Verder, ik ben op dit gebied minder noob dan jij

En ik zou zonder enige twijfel willen dat mijn beste vriend me zou vertellen dat m'n vriendin een slet is.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 14:50:52 #72
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_59889997
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:46 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dus het is MIJn schuld dat ZIJN vriendin vreemd gaat? Wat kan ik er nu weer aan doen.
Jij was er ook bij...
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_59890029
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:50 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Jij was er ook bij...
Die hoer heeft z'n zaad gejat. Wat had hij kunnen doen?!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 juli 2008 @ 14:52:24 #74
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_59890044
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:50 schreef MAY-be het volgende:
Ik probeer je zelf je antwoord te laten vinden
...dan ging ik wel naar de psycholoog. Ik zoek praktische tips om mijn geweten te zuiveren met zo min mogelijk schade.

@MrManiak: maar ik heb geen relatie, dus ik mag het.
pi_59890099
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:52 schreef Kreator het volgende:
...dan ging ik wel naar de psycholoog. Ik zoek praktische tips om mijn geweten te zuiveren met zo min mogelijk schade.
Het antwoord daarop is Abortus. Vroegtijdig afbreken van de zwangerschap. Breinaald in d'r kut. Trap in d'r maag. Wat jij wil.

En ik raad dit in jouw geval dubbel aan. Domme lompe mensen als jij moeten er niet veel meer van komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')