Krea kennende als het bier op is..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:26 schreef Anniie het volgende:
Hoe laat is zo'n bbq afgelopen zeg?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Krea kennende als het bier de wijn op is..
Ik heb net Tim Roth gebeld. Die heeft ervaring met verraad enzo..... Gezien zijn rol in Rob Roy, zie fotoquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ben je mal... we gaan meteen voor de film, ElizabethR is al aan het casten...
Trouwens, krijg jij Laffer te pakken op msn? Hij reageert ineens niet meer
We moeten eerst even afwachten hoe Laffer gaat uitpakken (als hij dat doet)..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb net Tim Roth gebeld. Die heeft ervaring met verraad enzo..... Gezien zijn rol in Rob Roy, zie foto
[ afbeelding ]
Hij wil graag de rol van laffer op zich nemen, mocht het nodig zijn. Ik kan wat voorbarig zijn geweest, maar een gemenerik hebben we toch nodig, anders wordt het een erg saaie film.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:15 schreef Manono het volgende:
...
Eenmaal op de BBQ van Mike en Susan ontvangt George een sms van een mysterieuze speler. Dingen lopen uit de hand. George fluistert Mike toe dat hij nog dringend een mailtje voor werk moet nakijken waarop Mike zijn password twee keer herhaalt. George haast zich naar de computer van het gezin Myers. Met bezweet voorhoofd logt hij in op zijn Fok! account. Het gele envelopje bovenin zijn scherm verraad minstens 1 privebericht.
George besluit eerst de thread met zijn anonieme bekentenis op te zoeken. Ondertussen schieten de prachtige ogen van Susan door zijn gedachten, die hem boven de BBQ vragend hadden aangekeken. Hij had het wel gezien, maar wilde haar blik ontwijken. In de thread vindt hij een ijzingwekkende boodschap van ene Laffer. Hij weet het meteen: Christopher. Christopher, die altijd een oogje op Susan heeft gehad en die zojuist drie meter van hem af had gestaan. Met zijn iPhone. George kan nog net een vloek onderdrukken. Van zijn cover is zo goed als niets meer over. Het voelt alsof hij nog slechts kan wachten op de genadetrap en realiseert zich dat zijn hart luchten op een digitaal forum een kardinale fout is geweest. Wat is er toch, hij is niet scherp, denkt niet helder. Vreemd genoeg hebben vele onbekende users zich ineens in het gesprek gemengd. Klonen? Clooney weet het niet meer. Niets is zeker.
..
Ik hoop persoonlijk dat hij deze keer verstandig is en de rits eens dicht laat... Zal 'm zo even smssen, kijken of hij reageert.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:33 schreef Tally het volgende:
[..]
We moeten eerst even afwachten hoe Laffer gaat uitpakken (als hij dat doet)..
Serieus? Wij gooien er juist hout op, en dan pakken we een gitaar, en gaan we zingen over paardenhoofdstellen aan de muur enzo....quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij ons duren ze tot diep in de nacht en dan pissen we ze uit.
Ja oke, doen we, maar een schurk hebben we nodig nietwaar? Dus ik schrijf Tim Roth er wel gewoon inquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:33 schreef Tally het volgende:
[..]
We moeten eerst even afwachten hoe Laffer gaat uitpakken (als hij dat doet)..
Dan drinken jullie er geen krat bier de man bij waarschijnlijkquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Serieus? Wij gooien er juist hout op, en dan pakken we een gitaar, en gaan we zingen over paardenhoofdstellen aan de muur enzo....
uhhmmm wie ga je nu sms-en laffer of krea?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik hoop persoonlijk dat hij deze keer verstandig is en de rits eens dicht laat... Zal 'm zo even smssen, kijken of hij reageert.
Ik ga even kijken of ik Krea kan bereiken..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik hoop persoonlijk dat hij deze keer verstandig is en de rits eens dicht laat... Zal 'm zo even smssen, kijken of hij reageert.
Laffer, dat hij zijn mond moet houden...quote:
De mannen wel hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan drinken jullie er geen krat bier de man bij waarschijnlijk
Ik zie een verbandquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
De mannen wel hoor
Ik hou het bij wijn.
Denk drukverband als Laffer langs is geweest, biefstukjes, compresjes, gips etcquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zie een verband
Als Laffer langs geweest is het waarschijnlijk rekverband
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zie een verband
Als Laffer langs geweest is het waarschijnlijk rekverband
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |