Heel goed, anders krijgen we Miss achter ons aanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had em al geopend maar wilde eerste een lapo maken
Kreeg pietje meer aandacht dan jij?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:50 schreef swarmahoer het volgende:
boehoehoe huillie
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:56 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Kreeg pietje meer aandacht dan jij?
Ja hij zit ons toch af te kraken of niet dan?quote:
Inderdaad, zo begreep ik het ook..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja hij zit ons toch af te kraken of niet dan?
Als ie et tegen Pietje had excuses
Ganz geilquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:04 schreef Dupje het volgende:
Jaja, ik ga in het glim roze met glitters, en zwart!
Ik jou ook? Ik weet het niet meerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Swine, ik had je nog heul snel gespot tijdens Ned - Fr. Je was gek druk
.
Ja moeten wij nou ook verkleed?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh gelukkig zijn er zat winkls in nijmegen met slettenkleding
No offences verder
Messyquote:
ja ik had t tegen pietjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja hij zit ons toch af te kraken of niet dan?
Als ie et tegen Pietje had excuses
Braaf zoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja ik had t tegen pietjeik zou jou nooit af durven kraken
Ik wil wat anders. Spruitenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil ook poffertjes met aardbeien en chocoladesaus
Nee, je hebt een winkel links naast de Wibra en de winkel in dat hoekje. Die links naast de wibra is de messy en daar links naast de Bleepquote:
Oh nou dan ga ik er even langs!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als je je graag hoerig wilt kleden moet je daar zijn![]()
Laat maarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
ook al hebben ze soms wel wat leuke dingetjes hangen, hoe ik in de etalage ziemaar dat is allemaal maatje 0
![]()
Waarom was je dan überhaupt vertrokken?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:00 schreef Swine het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat ik was vetrokken rond het 50ste topic...en dat is nou ook weer niet zo heel lang geleden.. Waar gaat het toch heen met sommige mensen
Ah joh... had een sessie waalstrandje meegepikt... was erg lekkerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:38 schreef Mikkie het volgende:
Owhja, tentamen ging ruk
Vervolgens ipv leren de hele middag op het terras gezeten, nu net thuis, zo nog even een rondje Nijmegen doen met de auto om wat leegstaande huizen te verzorgen ivm vakanties, en dan zie ik daarna wel weer verder
Kom je nu meequote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ah joh... had een sessie waalstrandje meegepikt... was erg lekker
Mén!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]ik las squirten
![]()
* Cocktailprikker is motor rijden![]()
Dat inderdaad. Ik heb net weer een uur van mijn leven verspild met autofilmpjes kijken, zo maar eens m'n tochtje Nijmegen doen en meteen even eten fixenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:40 schreef LastRequest het volgende:
Hij bedoelde toch meer dat je daar nu pas mee kwam?
Ah je... volgende keer beter danquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:40 schreef LastRequest het volgende:
Hij bedoelde toch meer dat je daar nu pas mee kwam?
Ik ga eindelijk naar de supermarkt
Oh ik dacht dat dat alleen voor die schmützige avonden van jullie in café Samson wasquote:
Ik kijk altijd naar Lingo onder het eten...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehehe muts bij dat rtl 4 programma..
Is ze geschorst.. maar wel spijt.. maar vevolgens wel met naam en toenaam zeggen dat het een zeur is
We zijn nog nooit in samson geweest met een groep van hierquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:13 schreef Doodkapje het volgende:
Oh ik dacht dat dat alleen voor die schmützige avonden van jullie in café Samson was
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We zijn nog nooit in samson geweest met een groep van hier.
Welke schoolquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:20 schreef J-heronimus het volgende:
Wij hebben vanavond schoolfeest in de Stretto
Dus wie wat Fokkers wilt spotten, wie waar die moet zijn![]()
quote:
Duhquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus als wij Cali willen spotten moeten we vanaaf komen?
Nooooquote:
En jouw huisgenoot is?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Heuj dat doet een van mn huisgenoten ook.
Ik voel me al pedo als ik op zaterdag uitga in Billabong... laat staan een HLO feest in de Strettoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:47 schreef swarmahoer het volgende:
kom je ook doodkapje
Klein, dun mager blond meisje van het MLO en zit in de 2equote:
Hij had 't vast over zaterdagquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:06 schreef Doodkapje het volgende:
Ik voel me al pedo als ik op zaterdag uitga in Billabong... laat staan een HLO feest in de Stretto
serieus...heel veel oudere mensen! Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:06 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik voel me al pedo als ik op zaterdag uitga in Billabong... laat staan een HLO feest in de Stretto
ik bedoelde de meetquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:06 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Oh is MLO iets anders?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Klein, dun mager blond meisje van het MLO en zit in de 2e
Mijn kindjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:11 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Oh is MLO iets anders?
Maar idd die
Ik ken iedereen jah...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Cali kent iedereen.. maar niemand kent cali
Behalve JH en hosti dan
En van HLO kan je weer door naar BMWquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn kindje![]()
![]()
en MLO is middelbaar en HLO is hoger...Geen verschil..maar met MLO kun je naar de 2e doorstromen
Nope....MLWquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En van HLO kan je weer door naar BMW
Moleculaire levens wetenschappenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat is een brug te ver.
medische laboratorium wetenschappen....?
Verkeerd verbonden?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:05 schreef swarmahoer het volgende:
t is supergezelligik ga slapen ben echt kapot heb heel wat in te halen
zat net al te sukkelen op de bank en schrok van de telefoon
quote:
dat dusquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij bedoelde wss de huistelefoon aapjes
Die neem ik ook nooit op.. is toch altijd voor mn moeder zusjes
Tot me tong verkrampt jaquote:
Heb je nog interessant materiaal?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
* Cocktailprikker knipt szrr map, hoeft me oom de pc-kenner niet te zien
Weer herhalingen? Ik zie Corinthian nergens meer...quote:
En dat op een doorsnee dinsdagavond... Houniet tochquote:
Ik heb het nooit helemaal gevolgdquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:06 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Weer herhalingen? Ik zie Corinthian nergens meer...
Ik ben bijna nooit dronken dus dat kan best ouwequote:Op woensdag 2 juli 2008 00:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dat op een doorsnee dinsdagavond... Houniet toch
Zonde, Screech is veel leukerquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:09 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb ook net CC aan staan, maar in Law & Order net zat Zack uit Saved by the Bell
Vooruit dan, voor deze keer heb je mijn toestemming.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben bijna nooit dronken dus dat kan best ouwe.
Ah... herhaling dus... heb het toen al gevolgd... dammit ik wil Californication seizoen 2quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar hier heeft ze dat kind nog niet.. en Gaz en donna zijn toch samen
bronquote:Season 2 began filming in April, 2008. The premiere of season two of Californication was tentatively slated for summer 2008, however, the official homepage now lists fall as the initial airdate
Waar loop je stage?quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:47 schreef swarmahoer het volgende:
tering slecht geslapen was om 4 uur al wakker... k neem vrij van stage heb net ook al eraan gewerkt,, k mail ff wat vragen door dan ben k klaar voor vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik ben nooit zo goed in films maar volgends mij snap ik t tot nu toe
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de spoilers tusen pietje en mij gaan over saw dus lees ze niet als je t niet wil wetenOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Ik had gister rond 2 uur hetzelfde...Ofja...dronken...Aangeschoten en ik ben dat bijna nooitquote:
?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
* Yashaaaaa mompelt iets over gemiste kansen
Het scheelt dat ik niks om strand oid geef, maar toch word ik jaloersquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah de perfecte kans om jouw te spotten
Precies, af en toe mag dat best.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:00 schreef Californium het volgende:
Ik had gister rond 2 uur hetzelfde...Ofja...dronken...Aangeschoten en ik ben dat bijna nooit
ja en stretto is WEL iets voor mijquote:
zekersquote:
jij bent altijd gelijk dronkenquote:
Dat is heel erg verschillend. Maar het feit dat de winkel ze zelf verkoopt geeft wel aan dat het in elk geval geen enorme prut is.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:56 schreef morgane het volgende:
Weet iemand of het met de accu van een digitale camera uitmaakt of je een originele koopt (van hetzelfde merk als de camera) of een niet-originele die te koop is bij dezelfde winkel maar 20 euro goedkoper is?
Hij hoort officieel niet bij 't teamquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom word murdock eik niet gezocht?
Mjah toch is dat dom, decker hoeft alleen hem op te sporen en dan hebben ze hem al en de rest komt dan vanzelfquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij hoort officieel niet bij 't team. Is ook een aflevering over, dat ie boos is dat ie niet als wanted in de krant staat
.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:43 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind dat trouwens helemaal niet leuk om te kijken
Zeg er dan ook bij waaromquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij hoort officieel niet bij 't team. Is ook een aflevering over, dat ie boos is dat ie niet als wanted in de krant staat
.
Ik ga voor de koude wraps. Kruidenkaas, sla, zalm en komkommer en de andere variant is kruidenkaas, sla, kip, paprika en tomaat.quote:
Picsquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:46 schreef Doodkapje het volgende:
Mijn bovenbuurvrouw heeft het warm en wil strippen, maar ik moet zo boodschappen doen... kan iemand haar even opvangen voor een half uurtje? Ze is enorm lekker en ben bang dat ze ten prooi valt aan allerlei schorem als ze dat buiten doet...
Nee had ik niet, wist niet wat ik er neer moest zettenquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:20 schreef Mikkie het volgende:
Hieruit maak ik op dat je eerder geen sig had
"I love Mikkie", "Mikkie is the best", of "Mikkie, wil je verkering met me?" waren enkele goede suggesties geweestquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee had ik niet, wist niet wat ik er neer moest zetten
Nah dat vind ik dan weer een mindere suggestie, ook nog eens omdat smilies in sigs niet werken.quote:
Dat laatstequote:Op woensdag 2 juli 2008 12:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar als je die camera nieuw gaat kopen zit er als het goed is toch een accu bij.. of wil je een reserve accu?
Ga je dan constant foto's en filmpjes maken danquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:35 schreef morgane het volgende:
[..]
Dat laatstedenk niet dat ik het een hele avond red met een concert.
Maar als ik naar de winkel ga vraag ik t daar wel ff, heeft toch niet zo'n haast,
Tomasson... op zich een prima speler, alleen jammer dat ik hem nog steeds herinner van die bal die ie panklaar op z'n voet kreeg, maar die ie van een meter voor het doel nog over wist te krijgenquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Feyenoord versterkt zich met Tomassonvroegah.. toen was ik nog helemaal Tomasson fan, ik heb er zelfs nog een mok van hihi
Mijn goulash moet nog 1,5 uur trekkenquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Fuck it, ik ga zo gewoon eten koken.. honger
Precies ja... in de vertequote:Op woensdag 2 juli 2008 18:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zit in het centrumIk hoor het iig donderen in de verte
Hee da's dichtbij! Ik hier...quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Burchtstraat
Maar hoor het echt constant rommelen nuinclusief regen
Ik spring... kun je me zien?!quote:
Komt omdat Doodkapje springt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hahasowieso heb ik op de andere kant uitzicht
en er waait heerlijk koele lucht langs me heen nu
Ja dat zorgt idd voor veel verkoelingquote:
Wat een onwijze kuthoer zeg, die blonde van voetbalvrouwenquote:
Ik vind haar juist hier wel symphatiek.. normaal vind ik dr een enorme blonde kutquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat een onwijze kuthoer zeg, die blond van voetbalvrouwen. Echt, ze is nu al de nieuwe Bert Maalderink
.
Keek 't ook tijdens 't eten.
In de OP van 't topicquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:40 schreef swarmahoer het volgende:
waar is de line up voor de zomerfeesten
Hoe ze dat meisje interviewde, was toch gewoon zieligquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind haar juist hier wel symphatiek.. normaal vind ik dr een enorme blonde kut
Huisgenoten enzo... geen sleuteltje onderin de pasta-pot zitten?quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:52 schreef Dupje het volgende:
Ik ben mn raam vergeten dicht te doen thuis, en nu zit ik bij mn ouders
Mn kamer zit op slotquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:54 schreef swarmahoer het volgende:
foto van betreffende kutkneus?
en bel je huisgenootje dan op ipv hier te posten
Ik moet m maar eens in de koelkast hangen, deed mn huisgenootje ook altijdquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Huisgenoten enzo... geen sleuteltje onderin de pasta-pot zitten?
Als we elke post zo kritisch zouden moeten bekijkenquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:54 schreef swarmahoer het volgende:
foto van betreffende kutkneus?
en bel je huisgenootje dan op ipv hier te posten
LRquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:56 schreef swarmahoer het volgende:
wie zei opnemen
Speelde zij daarin danquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:56 schreef LastRequest het volgende:
[..]
ZOOP natuurlijk!
met Ewout Genemans![]()
Dat zeiden de Romeinen nou ook alquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Knal, snel, open een topic
, pak p2000 erbij, nijmegen vergaat
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |