Ah joh... had een sessie waalstrandje meegepikt... was erg lekkerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:38 schreef Mikkie het volgende:
Owhja, tentamen ging ruk
Vervolgens ipv leren de hele middag op het terras gezeten, nu net thuis, zo nog even een rondje Nijmegen doen met de auto om wat leegstaande huizen te verzorgen ivm vakanties, en dan zie ik daarna wel weer verder
Kom je nu meequote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ah joh... had een sessie waalstrandje meegepikt... was erg lekker
Mén!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]ik las squirten
![]()
* Cocktailprikker is motor rijden![]()
Dat inderdaad. Ik heb net weer een uur van mijn leven verspild met autofilmpjes kijken, zo maar eens m'n tochtje Nijmegen doen en meteen even eten fixenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:40 schreef LastRequest het volgende:
Hij bedoelde toch meer dat je daar nu pas mee kwam?
Ah je... volgende keer beter danquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:40 schreef LastRequest het volgende:
Hij bedoelde toch meer dat je daar nu pas mee kwam?
Ik ga eindelijk naar de supermarkt
Oh ik dacht dat dat alleen voor die schmützige avonden van jullie in café Samson wasquote:
Ik kijk altijd naar Lingo onder het eten...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehehe muts bij dat rtl 4 programma..
Is ze geschorst.. maar wel spijt.. maar vevolgens wel met naam en toenaam zeggen dat het een zeur is
We zijn nog nooit in samson geweest met een groep van hierquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:13 schreef Doodkapje het volgende:
Oh ik dacht dat dat alleen voor die schmützige avonden van jullie in café Samson was
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We zijn nog nooit in samson geweest met een groep van hier.
Welke schoolquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:20 schreef J-heronimus het volgende:
Wij hebben vanavond schoolfeest in de Stretto
Dus wie wat Fokkers wilt spotten, wie waar die moet zijn![]()
quote:
Duhquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus als wij Cali willen spotten moeten we vanaaf komen?
Nooooquote:
En jouw huisgenoot is?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Heuj dat doet een van mn huisgenoten ook.
Ik voel me al pedo als ik op zaterdag uitga in Billabong... laat staan een HLO feest in de Strettoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:47 schreef swarmahoer het volgende:
kom je ook doodkapje
Klein, dun mager blond meisje van het MLO en zit in de 2equote:
Hij had 't vast over zaterdagquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:06 schreef Doodkapje het volgende:
Ik voel me al pedo als ik op zaterdag uitga in Billabong... laat staan een HLO feest in de Stretto
serieus...heel veel oudere mensen! Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:06 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik voel me al pedo als ik op zaterdag uitga in Billabong... laat staan een HLO feest in de Stretto
ik bedoelde de meetquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:06 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Oh is MLO iets anders?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Klein, dun mager blond meisje van het MLO en zit in de 2e
Mijn kindjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:11 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Oh is MLO iets anders?
Maar idd die
Ik ken iedereen jah...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Cali kent iedereen.. maar niemand kent cali
Behalve JH en hosti dan
En van HLO kan je weer door naar BMWquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn kindje![]()
![]()
en MLO is middelbaar en HLO is hoger...Geen verschil..maar met MLO kun je naar de 2e doorstromen
Nope....MLWquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En van HLO kan je weer door naar BMW
Moleculaire levens wetenschappenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat is een brug te ver.
medische laboratorium wetenschappen....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |