quote:
Duhquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus als wij Cali willen spotten moeten we vanaaf komen?
Nooooquote:
En jouw huisgenoot is?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Heuj dat doet een van mn huisgenoten ook.
Ik voel me al pedo als ik op zaterdag uitga in Billabong... laat staan een HLO feest in de Strettoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:47 schreef swarmahoer het volgende:
kom je ook doodkapje
Klein, dun mager blond meisje van het MLO en zit in de 2equote:
Hij had 't vast over zaterdagquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:06 schreef Doodkapje het volgende:
Ik voel me al pedo als ik op zaterdag uitga in Billabong... laat staan een HLO feest in de Stretto
serieus...heel veel oudere mensen! Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:06 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik voel me al pedo als ik op zaterdag uitga in Billabong... laat staan een HLO feest in de Stretto
ik bedoelde de meetquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:06 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Oh is MLO iets anders?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Klein, dun mager blond meisje van het MLO en zit in de 2e
Mijn kindjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:11 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Oh is MLO iets anders?
Maar idd die
Ik ken iedereen jah...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Cali kent iedereen.. maar niemand kent cali
Behalve JH en hosti dan
En van HLO kan je weer door naar BMWquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn kindje![]()
![]()
en MLO is middelbaar en HLO is hoger...Geen verschil..maar met MLO kun je naar de 2e doorstromen
Nope....MLWquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En van HLO kan je weer door naar BMW
Moleculaire levens wetenschappenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat is een brug te ver.
medische laboratorium wetenschappen....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |