Zijn bloed zal rijkelijk vloeien in guatanamo bayquote:
Ik heb vrachtschepen aan de kust van Havana en Miami.quote:Op maandag 30 juni 2008 01:38 schreef MASD het volgende:
Paramnesia kan je zo anderhalve K doneren, weets.
Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dat hij genoemd ging worden.quote:
K geloof niet dat geld gelukkig maakt.................Dus kom maar op met die creditcardquote:Op maandag 30 juni 2008 01:42 schreef Lichtpunt het volgende:
Wanneer ben je rijk? Financieel gezien heb ik niet te klagen maar van andere kanten heb ik toch graag wat meer de wind mee. Dus wat is rijk. Mensen die dneken dat geld niet gelukkig maakt zou ik iig graag een dagje uitnodigen mijn creditcard te mogen gebruiken
overal waar dronken americanos met dollaroz zijn.quote:
omg omg!!1!1111 MAG IK JE STATS ZIEN?quote:Op maandag 30 juni 2008 01:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
overal waar dronken americanos met dollaroz zijn.
quote:Op maandag 30 juni 2008 01:49 schreef popolon het volgende:
Ik was ooit rijk, paar miljoen op de bank, maar ben al m'n geld verloren aan zoalshetis met pokeren.
Nu zit ik in de penarie en jij lacht me uit. Kan ik wat lenen?quote:
je mag mijn boormachine nog niet eens lenen. je vergokt het toch weer allemaal.quote:Op maandag 30 juni 2008 01:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Nu zit ik in de penarie en jij lacht me uit. Kan ik wat lenen?
Vervelende vuige vacht.quote:Op maandag 30 juni 2008 01:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je mag mijn boormachine nog niet eens lenen. je vergokt het toch weer allemaal.
hoeveel vraag je voor een kluifbeurt?quote:Op maandag 30 juni 2008 01:54 schreef kyraaa het volgende:
Ik heb nog 75 euro tot en met augustus![]()
* kyraaa should get a job soon
dan weet je gewoon niet waar je moet shoppenquote:Op maandag 30 juni 2008 01:46 schreef fm07 het volgende:
[..]
K geloof niet dat geld gelukkig maakt.................Dus kom maar op met die creditcard!
Dan moet je toch heel snel naar de wcquote:Op maandag 30 juni 2008 01:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dat hij genoemd ging worden.
Ow? Wat heb je dan gedaan? Als marktkoopman aan de man gebracht?quote:Op maandag 30 juni 2008 02:04 schreef cerror het volgende:
Meegewerkt aan Windows Vista.
Rijk maar met schaamte.
Oh, ik ben zo'n sceptisch geval!quote:Op maandag 30 juni 2008 01:42 schreef Lichtpunt het volgende:
Mensen die dneken dat geld niet gelukkig maakt zou ik iig graag een dagje uitnodigen mijn creditcard te mogen gebruiken
Als je dat moet vragen, ben je niet rijk genoeg.quote:Op maandag 30 juni 2008 02:24 schreef kraakvandaal het volgende:
Hoe rijk moet je zijn om hier te posten?
Of bescheiden.quote:Op maandag 30 juni 2008 02:28 schreef Castor het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen, ben je niet rijk genoeg.
Ik vind dat zo'n onzettende bullschijt, dus eerst maar eens in discussie. Tig mensen die dagelijks lopen te zeiken over "had ik maar het geld dan zou ik". Tig relaties die op de klippen lopen want... ruzie over geld. Tina wil zus kopen maar Arie wil dat, maar er is geen geld voor allebei. Hopla weer een ruzie. En jij wilt zeggen dat geld niet gelukkig maakt?quote:Op maandag 30 juni 2008 02:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oh, ik ben zo'n sceptisch geval!
Dus, wanneer, waar, hoelaat?
Tina wil een zus kopen maar Arie ookquote:Op maandag 30 juni 2008 02:32 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n onzettende bullschijt, dus eerst maar eens in discussie. Tig mensen die dagelijks lopen te zeiken over "had ik maar het geld dan zou ik". Tig relaties die op de klippen lopen want... ruzie over geld. Tina wil zus kopen maar Arie wil dat, maar er is geen geld voor allebei. Hopla weer een ruzie. En jij wilt zeggen dat geld niet gelukkig maakt?
Nee, dit is gewoon bullschijt die je je maar kan bedenkenquote:Op maandag 30 juni 2008 02:32 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n onzettende bullschijt, dus eerst maar eens in discussie. Tig mensen die dagelijks lopen te zeiken over "had ik maar het geld dan zou ik". Tig relaties die op de klippen lopen want... ruzie over geld. Tina wil zus kopen maar Arie wil dat, maar er is geen geld voor allebei. Hopla weer een ruzie. En jij wilt zeggen dat geld niet gelukkig maakt?
gewoon 's ochtends wakker worden en na het uitrekken,zakkrabben ineens bedenken kom ik ga eens naar ..... land om te shoppen/terrasje te pakken of eens een week oid naar de malidiven op vakantie is ook lekker hoor.quote:Op maandag 30 juni 2008 02:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Belangrijke dingen in het leven: liefde, geluk, gezondheid.
Als je daarbij nog een dak boven je hoofd hebt en brood op de plank met wat geld om af en toe wat leuks te doen ben ik al helemaal tevreden.
Niet op elke cent hoeven letten, eens een keer gewoon iets zonder problemen kunnen kopen, niet altijd zuinig aan hoeven doen maakt wel wat gelukkiger ja, imho.quote:Op maandag 30 juni 2008 02:32 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
en in euro's? 100? 10 ? 1 ?quote:Op maandag 30 juni 2008 09:40 schreef Casparovvv het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had ik in mijn bezit een aantal maanden terug. Is weinig meer van over.
Maar gelukkig maken ze wel geld.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:22 schreef L.Denninger het volgende:
Geld hoeft niet gelukkig te maken, geen geld maakt wel ongelukkig.
Totale waarde, 100 euroquote:Op maandag 30 juni 2008 09:40 schreef Casparovvv het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had ik in mijn bezit een aantal maanden terug. Is weinig meer van over.
Dus maakt geld gelukkig, want als je het niet hebt ben je ongelukkig.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:22 schreef L.Denninger het volgende:
Geld hoeft niet gelukkig te maken, geen geld maakt wel ongelukkig.
Zo moet de bedenker van de atoombom zich ook gevoeld hebben toen die op een paar steden gegooid werdquote:Op maandag 30 juni 2008 02:04 schreef cerror het volgende:
Rijk maar met schaamte.
ik heb wel meer dan een miljoenquote:Op maandag 30 juni 2008 13:40 schreef MrFl0ppY het volgende:
Nouja om de discussie maar even weer back on track te brengen.
Welke fokker heeft meer dan een miljoen euro in bezit? Das aardig rijk. (vastgoed, auto etc. mag je meerekenen, eigen bedrijf vind ik discutabel.)
Zo dan?
hmmm vastgoedquote:Op maandag 30 juni 2008 13:40 schreef MrFl0ppY het volgende:
Nouja om de discussie maar even weer back on track te brengen.
Welke fokker heeft meer dan een miljoen euro in bezit? Das aardig rijk. (vastgoed, auto etc. mag je meerekenen, eigen bedrijf vind ik discutabel.)
Zo dan?
Om rijk te zijn hoef je iig niet te kunnen spellen. Ik zie 'n patroon: ik kan spellen en ik ben niet rijk. Dus moet ik zorgen dat ik niet goed meer kan spellen, probleem opgelosd.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:49 schreef dimage het volgende:
[..]
hmmm vastgoedhuis in antibes + appartement in parijs.
*meld zich*
Ik ook, en Selangquote:
don't count me out.quote:
Nou dat is je dan al snel gelukt...quote:Op maandag 30 juni 2008 14:20 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Om rijk te zijn hoef je iig niet te kunnen spellen. Ik zie 'n patroon: ik kan spellen en ik ben niet rijk. Dus moet ik zorgen dat ik niet goed meer kan spellen, probleem opgelosdt.![]()
M.
* melanie_the_miss neemt de uitnodiging aan.quote:Op maandag 30 juni 2008 01:42 schreef Lichtpunt het volgende:
Wanneer ben je rijk? Financieel gezien heb ik niet te klagen maar van andere kanten heb ik toch graag wat meer de wind mee. Dus wat is rijk. Mensen die dneken dat geld niet gelukkig maakt zou ik iig graag een dagje uitnodigen mijn creditcard te mogen gebruiken
Hebben ze dat tegen je verteld hoe the fuck kom je aan al die infoquote:Op maandag 30 juni 2008 14:50 schreef Xith het volgende:
Nah, Static en SeLang zijn zeker niet de rijksten van dit forum. Expats verdienen veel, maar niet over de top. Ben er zeker van dat beiden onder de 500.000 zitten of het misschien aantikken. SeLang zit op zo'n 60.000 EUR p/j als ik naar zijn situatie kijk dus die is er nog lang niet.
Ik denk dat je eerder moet kijken naar de fokkers met (super) rijke vaders, zo is er iemand op dit forum met een pa in de quote500 (en bij de hoogste 200). Verder is 'more' met zn eenmansbedrijfje en een omzet van 1 miljoen + USD ook een goede kanshebber, net als de andere entrepeneurs hier (draajier?).
Lang genoeg op fok rondhangenquote:Op maandag 30 juni 2008 15:03 schreef fm07 het volgende:
[..]
Hebben ze dat tegen je verteld hoe the fuck kom je aan al die info
Nu wil ik je nog harder.quote:Op maandag 30 juni 2008 02:04 schreef cerror het volgende:
Rijk maar met schaamte.
Static verdient in zijn eentje al zowat het dubbele van wat jij aangeeft qua salaris bij Selang. En Selang draait al heel wat jaartjes mee, niet eens zozeer als expat alleen, maar met name in de beleggingswereld. Bovendien heb ik totaal geen reden om te twijfelen aan wat ze zelf zeggen. Tot slot ging het niet om DE rijksten, maar om rijke.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:50 schreef Xith het volgende:
Nah, Static en SeLang zijn zeker niet de rijksten van dit forum. Expats verdienen veel, maar niet over de top. Ben er zeker van dat beiden onder de 500.000 zitten of het misschien aantikken. SeLang zit op zo'n 60.000 EUR p/j als ik naar zijn situatie kijk dus die is er nog lang niet.
Lang genoeg om te weten dat er hier mensen rondhangen die lekker verdienen.quote:
hele slechte rickroll en bovendien weinig origineel.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:20 schreef D.zire het volgende:
Topic gaat om rijke fokkers. Of geld nu wel of niet gelukkig maakt bespreek je maar in R&P.
Capiche!?
oh, je snapt de context van de rickroll niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:26 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
hele slechte rickroll en bovendien weinig origineel.
Of jij snapt niet dat je behoorlijk achterloopt, rickrolls zijn niet echt grappig meer namelijk. Is een beetje als nu nog cool proberen te zijn met een fiat panda.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:28 schreef D.zire het volgende:
[..]
oh, je snapt de context van de rickroll niet.
Nee pik, de rickroll was niet eens gepost om grappig te zijn. Jij loopt achter. Beetje zoals cool proberen te zijn met krullen en een Syb van der Ploeg/ Eddie Vedder stylo. Muziek met gitaren maken is trouwens zo'n beetje hetzelfde als je sigaret aansteken door 2 stenen op elkaar te slaan.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:31 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Of jij snapt niet dat je behoorlijk achterloopt, rickrolls zijn niet echt grappig meer namelijk. Is een beetje als nu nog cool proberen te zijn met een fiat panda.
Roze bretels wijst niet per se op rijkdom.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:21 schreef D.zire het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/draaijer
Ziet er wel rijk uit.
Maar hij mept ze kinderen![]()
[ afbeelding ]
+1quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:41 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Roze bretels wijst niet per se op rijkdom.
Als je je ogen open deed in mijn fobo had je ook nog een synthesizer gezien, als je beetje in de muziekwereld zit had je dan ook geweten dat die gitaren maar zelden gebruikt wordenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:39 schreef D.zire het volgende:
[..]
Nee pik, de rickroll was niet eens gepost om grappig te zijn. Jij loopt achter. Beetje zoals cool proberen te zijn met krullen en een Syb van der Ploeg/ Eddie Vedder stylo. Muziek met gitaren maken is trouwens zo'n beetje hetzelfde als je sigaret aansteken door 2 stenen op elkaar te slaan.![]()
Hij heeft ook een audi !!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:41 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Roze bretels wijst niet per se op rijkdom.
Denk dat ie nu ook niet hoeft te bedelen om een goed belegde boterhamquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die is pas "rijk" als hij de boel verkoopt.
Als ie de boel verkoopt al helemaal niet meerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Denk dat ie nu ook niet hoeft te bedelen om een goed belegde boterham
Geen idee, ik heb nooit het businessmodel van Fok! gelezen of ook maar iets van een jaarrekening gezien.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Denk dat ie nu ook niet hoeft te bedelen om een goed belegde boterham
om even met je mee offtopic te gaan, weet jij of fok gepantenteert is? Zo ja gaat je hel verhaal dus al niet op. Of ze moeten fok overkopen inderdaad. Als je fok overkoopt zitten er (als danny het slim aan heeft gepakt) ook weer regels aan vast waar de kopende partij zich aan moet houden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nooit het businessmodel van Fok! gelezen of ook maar iets van een jaarrekening gezien.
Het lijkt nu allemaal heel wat maar er hoeft maar een club met een enorme zak geld op te staan, die de boel nabouwt en verder gaat (door bijvoorbeeld nog meer user generated content) toe te laten en daarvoor een platform te bieden en Fok! zou opeens minder sterk kunnen staan.
User loyaliteit is ook de koop in de zin van nieuwe gewilde features die andere sites niet hebben of op korte termijn kunnen aanbieden.
Mods die op vrijwillige basis de boel proberen te runnen kennen ook een behoorlijk verloop, dat komt de continuiteit van de subforums ook niet ten goede.
Devs die opeens een mirror besluiten op te zetten onder het mom van "verbeteren van de snelheid" geeft al aan dat het regelmatig rommelt binnen de gelederen.
Zo zijn er nog wel meer puntjes waar men aan moet werken wat mij betreft.
Van de nummer 1 positie terugvallen naar nummer 2 doet pijn, heel erg veel pijn.
Er zijn maar weinig bedrijven die weer op 1 terugkomen.
Ik vind Fok! een prima website en forum hoor, ik post er graag.
Maar goed dit is giga offtopic.
Probeer Fok maar eens te patenteren.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:56 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
om even met je mee offtopic te gaan, weet jij of fok gepantenteert is? Zo ja gaat je hel verhaal dus al niet op. Of ze moeten fok overkopen inderdaad. Als je fok overkoopt zitten er (als danny het slim aan heeft gepakt) ook weer regels aan vast waar de kopende partij zich aan moet houden.
Word inderdaad nu lastig, maar als dit al enige jaren geleden gebeurd is... Ik kan namelijk niet terugvinden op fok of dit ooit gebeurd is. Als dit gebeurd is en als danny regels op heeft gesteld voor een eventuele overkoop zit ie goed. Als ie dit niet gedaan heeft, is het een schip wat ooit.... misschien binnen een jaar, misschien pas over tien jaar zal eindigen als de titanicquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Probeer Fok maar eens te patenteren.
Waar hebben we het over, een frontpage met daaraan gekoppeld subsites een forum en een fotoboek (ik vergeet vast wat dingen).
Nee dat lijkt me praktisch onmogelijk om nu nog te patenteren.
Zo iets is de afgelopen jaren gegroeid, niet alleen op Fok maar ook op andere buitenlandse sites.
Kijk maar naar de zogenaamde web 2.0 sites als youtube, facebook etc.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:01 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Word inderdaad nu lastig, maar als dit al enige jaren geleden gebeurd is... Ik kan namelijk niet terugvinden op fok of dit ooit gebeurd is. Als dit gebeurd is en als danny regels op heeft gesteld voor een eventuele overkoop zit ie goed. Als ie dit niet gedaan heeft, is het een schip wat ooit.... misschien binnen een jaar, misschien pas over tien jaar zal eindigen als de titanic
Toch hebben sites als youtube zeker wel een patent net als facebook en hyves. Al ben ik gigantisch benieuwd hoe facebook bijv gepatenteert is ten opzichte van hyves. Daar zijn slimme mensen voor ingehuurd in ieder geval want het ligt vrij dicht bij elkaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kijk maar naar de zogenaamde web 2.0 sites als youtube, facebook etc.
Ze lijken allemaal verdomd veel op elkaar en hebben als primaire functie het opslaan van user generated content en aan het aanbieden daarvan zodat ze vaak gevonden worden via google.
In Nederland is die strijd totaal niet aan de orde maar wie weet veranderd dat ooit.
Fok! doet in feite precies hetzelfde als alle andere sites die ruimte bieden voor user generated content, alleen je kunt je afvragen wat een topic uit 2004 nog waard is.
Vaak staat er verouderde informatie in of word er dusdanig geslowchat dat het voor de vinder totaal niet relevant is.
Het gaat vooral om nieuwe user generated content die men genereert met behulp van features die op de site aanwezig zijn (snel uploaden van video/muziek bijvoorbeeld).
Bied een nieuwe club een mooie website aan met toffe nieuwe features dan verschuift er een behoorlijk grote usergroep naar de nieuwe website toe.
Je zag het met Altavista > Google, myspace > facebook etc.
Kortom de waarde van Fok! kan binnen mum van tijd zowel enorm stijgen als dalen.
Broncode, de koppelingen tussen functionaliteiten, design etc.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:14 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Toch hebben sites als youtube zeker wel een patent net als facebook en hyves. Al ben ik gigantisch benieuwd hoe facebook bijv gepatenteert is ten opzichte van hyves. Daar zijn slimme mensen voor ingehuurd in ieder geval want het ligt vrij dicht bij elkaar.
Alleen verschil in design krijg je geen patent mee hoor, ja hoi ik heb een site die eigenlijk exact hetzelfde is als hyves maar ik gebruik een ander design. Dan is je antwoord ongetwijfelt iets in de trant van rot op. Dus wat is dan het patent-waardige van fok,, eigenlijk niks inderdaad.. Of ze moeten het al paar jaar terug hebben aangevraagd toen het nieuw was.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Broncode, de koppelingen tussen functionaliteiten, design etc.
De vraag is dus hoe ver reikt het patent op Fok!, hoe diep gaat het in op de structuur, vormgeving etc.
( indien dat patent uberhaupt bestaat).
Op 1 ding heeft Fok! iig geen patent en dat zijn de users die iedere dag weer content komen genereren, zonder die users heeft Fok! geen bestaansrecht.
Lullig niet waar?
De boel kan zo binnen een jaar in elkaar storten indien er een verschuiving plaats vind.
Hoe opmerkzaam. Je zou bij de keuringsdienst moeten gaan werken.quote:
Wellicht de nuchterheid die je hier in nederland ziet? anyway, waar heb je die info vandaan? Wel interessant om daarin te verdiepenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:33 schreef Dementor het volgende:
Er is ook wel een duidelijk verschil te zien tussen voornamelijk Amerikaanse ( web 2.0) websites en Fok!, in Amerika is men veel sneller geneigd er een businessmodel over te leggen.
Youtube had in het begin geen duidelijk businessmodel, de dataverkeerkosten waren sky high dus toen moest men wel opeens geld gaan verdienen.
Blijven opletten, luisteren naar analisten en dan zelf op onderzoek uit gaan.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:35 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Wellicht de nuchterheid die je hier in nederland ziet? anyway, waar heb je die info vandaan? Wel interessant om daarin te verdiepen
Pm even wat details aubquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Blijven opletten, luisteren naar analisten en dan zelf op onderzoek uit gaan.
Ik ga binnenkort hierover mijn eerste work$hop geven trouwens
Ach wat is netjes, een eenvoudige student zoals ik moet toch ook inkomsten genereren?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:41 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Pm even wat details aubEn heel netjes dat je daar workshops over geeft. Dat is ook mijn doel ooit. Maar dan meer om bedrijven die in het slop zitten terug omhoog te helpen. Wat meestal echt enorm simpel is, mind set is the key. Maar goed ik verwacht een pm
als het goed is kan het nuquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach wat is netjes, een eenvoudige student zoals ik moet toch ook inkomsten genereren?
De afgelopen 2 jaar heb ik me dagelijks verdiept in deze materie, het is geen kwestie van een paar linkjes rondstrooien
Je moet er ook zelf mee aan de slag gaan ( zogenaamde web 2.0 functionaliteiten implementeren en vooral vragen blijven stellen aan gebruikers, waarom wil je die functie zo graag, wat had ik weg mogen laten, wat zou je zelf nog willen toevoegen etc).
Zodra ik je een PM kan sturen (schijnbaar zit of je box vol of er is een storing) doe ik dat
Ha een masterclass durf ik het niet te noemenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:53 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
als het goed is kan het nuIk ben totaal niet geintresseert in web2 of hoeje het ook noemt. Meer in de manieren hoe bedrijven zich groot maken. Als jouw masterclass daarover gaat, kom ik graag langs.
quote:
Als dat gaat over wat ik net noemde,, count me in. Mits je een adres en tijd pm'tquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha een masterclass durf ik het niet te noemen
Ik vertel gewoon wat ik weet
Ik heb binnenkort iets op de agenda staan, maar dat is echt een interne workshop ( ik ga in op bedrijfskritische informatie, dus outsiders zijn helaas niet welkom).quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:01 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Als dat gaat over wat ik net noemde,, count me in. Mits je een adres en tijd pm't
Als jij je tijd niet zou verdoen aan vrijwillgerswerk op een forum zou je een rijke fokker kunnen worden door je te verhuren als bijdehandje.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:33 schreef static het volgende:
[..]
Hoe opmerkzaam. Je zou bij de keuringsdienst moeten gaan werken.
Zou dat het zijn? Waar verdien ik toch al dat geld mee met een beetje meeloeren op een forum?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:16 schreef Daury het volgende:
[..]
Als jij je tijd niet zou verdoen aan vrijwillgerswerk op een forum zou je een rijke fokker kunnen worden door je te verhuren als bijdehandje.
sinds wanneer krijg je betaald als mod dan? dat is iest nieuws voor mijquote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:18 schreef static het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Waar verdien ik toch al dat geld mee met een beetje meeloeren op een forum?
Get your facts straight, nitwit.
Denk je dat ik zoveel energie in jou ga steken om uit te zoeken waar je je geld mee binnen krijgt ?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:18 schreef static het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Waar verdien ik toch al dat geld mee met een beetje meeloeren op een forum?
Get your facts straight, nitwit.
Ik bewijs aan jouw miniem geschapen kronkels 0,0.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:24 schreef Daury het volgende:
[..]
Geef de feiten, bewijs het tegendeel. Schreeuwlelijk.
Tussen de regels doorlezen is niet aan je besteed. Prima: Next.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:21 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
sinds wanneer krijg je betaald als mod dan? dat is iest nieuws voor mij
Schitterende internet babbelaar ben jij zeg. Ken ik er meer van. Als je me niks wil uitleggen; blij, ik was ook echt niet serieus geinteresseerd in je. Ik wou je even vertellen dat je vervelend en bijdehand bent. Nu mag je weer verder gaan, ik begon de discussie nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:44 schreef static het volgende:
[..]
Ik bewijs aan jouw miniem geschapen kronkels 0,0.
Verder nog iets?
Prima.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:48 schreef Daury het volgende:
[..]
Schitterende internet babbelaar ben jij zeg. Ken ik er meer van. Als je me niks wil uitleggen; blij, ik was ook echt niet serieus geinteresseerd in je. Ik wou je even vertellen dat je vervelend en bijdehand bent. Nu mag je weer verder gaan, ik begon de discussie niet
Hij zou ook gewoon onder de regels kunnen lezen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:45 schreef static het volgende:
Tussen de regels doorlezen is niet aan je besteed. Prima: Next.
Zozo, 15 euro rijker..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:50 schreef RayMania het volgende:
Ik zag Flem even $35.000 in juni verdienen met poker. In één maandje. En zo gaat het tijden.
Mooie quote.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:31 schreef zoalshetis het volgende:
succes maakt gelukkig.
Waarom post je dan? Om stoer te doen.quote:
je praat poep met deze reactie.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:33 schreef Schoothondje het volgende:
[..]
Waarom post je dan? Om stoer te doen.
Wat ben je toch ook weer overduidelijk triest. Wat is er vanalles in je leven gebeurd, dat je nu veel moet compenseren? Schreeuwelijk dat je bent.
Als het Hitler is, dan wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je praat poep met deze reactie.
als jij in een kamer komt en je kent niemand, ga je dan ook de man met de snor toeschreeuwen dat hij hitler is?
aan je posts te zien niet. jouw 'trigger' is sneller.quote:
Ja hallo, ik heb ook een leven naast Fok.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:05 schreef zoalshetis het volgende:
aan je posts te zien niet. jouw 'trigger' is sneller.
wie niet?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:06 schreef Schoothondje het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb ook een leven naast Fok.
Definieer succes?quote:succes maakt gelukkig
daar heb je de van dale voor...quote:
ik snap je verwarring, zeker met 'dat'.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:21 schreef Schoothondje het volgende:
[..]
Dat indruk krijg ik nu van Static, zo'n keyboardwarrior
Wat een wijze woorden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik snap je verwarring, zeker met 'dat'.
het is beter om eens naar jezelf te kijken voor kritiek te geven.
Oh gaan we Kolonisten?quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:30 schreef zoalshetis het volgende:
koop land, goud of stenen.
nou nee. ga je leven organiseren. of niet.quote:
Euhquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:30 schreef zoalshetis het volgende:
koop land, goud of stenen.
M'n leven is al redelijk georganiseerd alleen niet financieel, maar dat komt wel goed. Ik heb in ieder geval geen studieschuld.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee. ga je leven organiseren. of niet.
dit topic ging toch over rijkere fok!kers? wat doe je hier dan schurftige arbeider>?quote:
s t u d e n tquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit topic ging toch over rijkere fok!kers? wat doe je hier dan schurftige arbeider>?
dat was niet te lezen uit jouw reactie kutstudent.quote:
Rijke Fokkers?quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat was niet te lezen uit jouw reactie kutstudent.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:11 schreef Repeat het volgende:
[..]
student?
* Repeat start de discussie weer even op
Ik ben geen MBO'er meerquote:Op woensdag 2 juli 2008 01:23 schreef Repeat het volgende:
MBO'ers zijn geen studenten.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben geen MBO'er meer
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:23 schreef Repeat het volgende:
HBO'ers zijn geen studenten.
[ afbeelding ]
ach dat gezeik weer. Ik heb me mbo niet eens afgemaakt en geef nu masterclasses aan mensen op het wo, dus lekker belangrijk die opleiding. Als jij talent hebt dan vind je wel je wegen. Een menselijk leven is als een lek in je dak. Je denkt dat je alles goed hebt afgesloten, maar toch vind het een weg, en toch flikkert er een druppel water op je hoofd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben geen MBO'er meer
[ afbeelding ]
Hoi.quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:33 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
ach dat gezeik weer. Ik heb me mbo niet eens afgemaakt en geef nu masterclasses aan mensen op het wo, dus lekker belangrijk die opleiding. Als jij talent hebt dan vind je wel je wegen. Een menselijk leven is als een lek in je dak. Je denkt dat je alles goed hebt afgesloten, maar toch vind het een weg, en toch flikkert er een druppel water op je hoofd.
Je bent dan rijk genoeg geweest om dat voor elkaar te krijgen, je kunt natuurlijk ook pech hebben maar zo werkt het leven.quote:Op woensdag 2 juli 2008 05:57 schreef dimage het volgende:
Ik zou al mijn geld er voor overhebben om van mijn kapotte rug af te komen. ( 4 plaatsten gebroken geweest en nu met 4 pennen de rest van mijn leven moeten leven)
ik klaag ook niet, heb een geweldig leven en leer er mee leven. Genieten staat hier bij mij op plaats 1 t/m 1900quote:Op woensdag 2 juli 2008 06:01 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Je bent dan rijk genoeg geweest om dat voor elkaar te krijgen, je kunt natuurlijk ook pech hebben maar zo werkt het leven.
Geld maakt niet gelukkig. Het maakt dingen makkelijker.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:18 schreef Lichtpunt het volgende:
@melanie, je mag op mijn kosten shoppen als jij mij kan aantonen dat rijkdom niet gelukkig maakt![]()
Die weddenschap heb ik inmiddels met wat meer mensen afgesloten, en er is nog niemand geweest die het gelukt is. Er zijn immers zoveel problemen/ruzies/relaties die kapot lopen simpelweg om geld! Truus wil op vakantie, Jan wil een nieuwe tv... hopla. De auto moet APK gekeurd worden maar er is geen geld en je weet dat je auto naar de klote is... Stress, resultaat ruzie... resultaat problemen.
Gast, masterclasses waarin? Uit je nek lullen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:33 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
ach dat gezeik weer. Ik heb me mbo niet eens afgemaakt en geef nu masterclasses aan mensen op het wo, dus lekker belangrijk die opleiding. Als jij talent hebt dan vind je wel je wegen. Een menselijk leven is als een lek in je dak. Je denkt dat je alles goed hebt afgesloten, maar toch vind het een weg, en toch flikkert er een druppel water op je hoofd.
Cursistquote:Op woensdag 2 juli 2008 01:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi.
Doe es praten tegen Repeat.
Ik heb alleen mijn MBO diploma gehaald, en ga nu iets op het HBO doen. Dat is het enige!
Nouja. Rijk is die niet, hij zit wel ver boven modaal. Maar als je echt rijk bent kan je wel beter wonen als die 2 onder 1 kap/geschakelde villa. Hij lijkt mij meer iemand (ook gezien zijn posts) die graag mensen wil laten denken dat hij zo rijk is.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:21 schreef D.zire het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/draaijer
Ziet er wel rijk uit.
Maar hij mept ze kinderen![]()
Klopt, het blijft allemaal giswerk en dat is maar beter ook.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:38 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Nouja. Rijk is die niet, hij zit wel ver boven modaal. Maar als je echt rijk bent kan je wel beter wonen als die 2 onder 1 kap/geschakelde villa. Hij lijkt mij meer iemand (ook gezien zijn posts) die graag mensen wil laten denken dat hij zo rijk is.
Ik denk dat het heel moeilijk te zeggen is. Er zitten fokkers tussen die redelijk normaal leven maar wel een bedrijf hebben met 5 man in dienst. En er zitten ook mensen tussen met een rijke papa, maar zijn die mensen zelf rijk?
Dat doe je goed, waarom ga je nog naar school?quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:34 schreef Daury het volgende:
Ik denk dat ik een van de rijkere selfmade studenten van Fok ben. Met mijn dj-werkzaamheden zit ik maandelijks rond de 3000e netto. In het achterhoofdhoudend dat ik daarvoor 8 uur per week daadwerkelijk 'werk'
Ik denk dat je redelijk stom moet zijn als je geen auto wilt rijden die meer dan een ton heeft gereden!quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:38 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Nouja. Rijk is die niet, hij zit wel ver boven modaal. Maar als je echt rijk bent kan je wel beter wonen als die 2 onder 1 kap/geschakelde villa. Hij lijkt mij meer iemand (ook gezien zijn posts) die graag mensen wil laten denken dat hij zo rijk is.
Ik denk dat het heel moeilijk te zeggen is. Er zitten fokkers tussen die redelijk normaal leven maar wel een bedrijf hebben met 5 man in dienst. En er zitten ook mensen tussen met een rijke papa, maar zijn die mensen zelf rijk?
Je weet wel dat je dat geleende geld van mij binnen 5 jaar moet terugbetalen met 25% rente?quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:49 schreef delapoko het volgende:
Op 10 juli a.s. wordt ik ook rijk. Dan bezit ik 25 miljoen euro
wtf?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:35 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Je weet wel dat je dat geleende geld van mij binnen 5 jaar moet terugbetalen met 25% rente?
Ik wil een goed diploma achter de hand houden, je weet nooit wanneer je succes stopt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:13 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Dat doe je goed, waarom ga je nog naar school?
Verstandig van je.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:28 schreef Daury het volgende:
[..]
Ik wil een goed diploma achter de hand houden, je weet nooit wanneer je succes stopt.
Moet je eens op kamers gaan wonen...quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:27 schreef Renesite het volgende:
Ach, als student zijnde, en als ik om mij heen kijk, mag ik niet klagen. Maar spaarcenten blijven spaarcenten.
+1quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:38 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook altijd als ik hem ziequote:Op woensdag 2 juli 2008 16:38 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Het is het gewoon allemaal net niet op die foto's.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:02 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook altijd als ik hem zie
Heb een lady en ( bijna voeldoendequote:Op woensdag 2 juli 2008 23:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik denk dat mensen willen doen geloven dat ze rijk zijn, omdat dat een bepaalde status heeft. Ofzo![]()
Ik heb mijn vrienden, ben gezond, heb een vriendin (incl. sex) m'n studie gaat goed, geen financiële zorgen. What else do I need?
Heb je wel gelijk in. Als je geen plezier in je werk hebt, maar je verdient bakken met geld, dan ben je ook niet gelukkig lijkt me.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:39 schreef Daury het volgende:
[..]
Heb een lady en ( bijna voeldoende) sex, studie gaat z'n gangetje, ben gezond, en heb vrienden.
En music was my first love, er is niets mooier dan geld verdienen met je passie. Alhoewel veel mensen die passie als herrie bestempelen.
Ik heb m'n vader kapot zien gaan aan te hard werken, en dan realiseer je je heel snel dat het geluk niet alleen in geld zit. Ik verdien liever iets minder met leuk werk. Een cliche verhaal, neem aan dat iedereen er zo over denkt.
True truequote:Op woensdag 2 juli 2008 23:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in. Als je geen plezier in je werk hebt, maar je verdient bakken met geld, dan ben je ook niet gelukkig lijkt me.
Wat draai je precies voor muziek?
Wat een bullshit. Ik ken mensen die ook way more dan modaal verdieen, maar gewoon gelukkig zijn in een 2/1 kapwoning. Er zijn al genoeg debielen in de wereld met een 6x brutoinkomen hypotheek.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:38 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Jazz, cool. House en electro, ach je moet er van houdenquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:01 schreef Daury het volgende:
[..]
True true![]()
Ik draai jazz ( Blue Note en veel Bossanova ) en house en electro ( voor velen herrie)
Ik vind ook dat ik een afwijking heb, wel een erg profitabele. House en electro kan zich qua gevoel, bouw, ritme en compositie bij lange na niet meten met jazz. Alleen ook dat is een mening. Iets zegt me dat je van Oasis houd ?quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jazz, cool. House en electro, ach je moet er van houden.
Man, ik geil op Oasis.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:14 schreef Daury het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ik een afwijking heb, wel een erg profitabele. House en electro kan zich qua gevoel, bouw, ritme en compositie bij lange na niet meten met jazz. Alleen ook dat is een mening. Iets zegt me dat je van Oasis houd ?
Is ook een beetje raar.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die denken dat je niet rijk kan zijn als je niet in een fucking grote villa woont met 3 auto's.
Hoeveel rente van je jaarlijks?quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:00 schreef Ruubstar het volgende:
Ik heb circa 110k op mijn spaarrekening staan. (van mijn opa geërfd) Met mijn werk verdien ik niet zoveel, net genoeg om rond te kunnen komen.
Ga je voor de muziek of om de broers te zien knokken ?quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Man, ik geil op Oasis.![]()
Een groot deel van m'n spaargeld zet ik opzij om ze in Engeland live te kunnen zien.
quote:Op maandag 30 juni 2008 14:50 schreef Xith het volgende:
Ik denk dat je eerder moet kijken naar de fokkers met (super) rijke vaders, zo is er iemand op dit forum met een pa in de quote500 (en bij de hoogste 200). Verder is 'more' met zn eenmansbedrijfje en een omzet van 1 miljoen + USD ook een goede kanshebber, net als de andere entrepeneurs hier (draajier?).
Amen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:45 schreef ssebass het volgende:
Ik denk dat echte rijkdom vrijheid en onafhankelijkheid is. Geld kan hier natuurlijk enorm in helpen. Gebrek aan geld maakt je afhankelijk en ontneemt vrijheid.
Heb je een linkje oid waar ik het e.e.a. kan bewonderen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:01 schreef Daury het volgende:
[..]
True true![]()
Ik draai jazz ( Blue Note en veel Bossanova ) en house en electro ( voor velen herrie)
Bluenote!quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jazz, cool. House en electro, ach je moet er van houden.
Zeker niet via fokquote:Op donderdag 3 juli 2008 06:43 schreef dubidub het volgende:
[..]
Heb je een linkje oid waar ik het e.e.a. kan bewonderen?![]()
Oh, je bent niet echt Daury?quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:15 schreef Daury het volgende:
[..]
Zeker niet via fokIk blijf hier liever anoniem. ( Niet dat ik heel bekend ben hoor, maar je snapt me wel )
Voorzien zijn ligt aan de keuze van de standaard. En die is bij iedereen anders. Ik ben ook voorzien; elke dag eten, een dak boven mijn hoofd en liefde om mij heen. Rijkdom is echter absoluut niet aanwezig binnen mijn huis en directe omgeving.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:21 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Jammer,
Maar in iedergeval ik denk mensen bij rijk zijn al te snel ''my super sweet 16'' in gedachten hebben.
Mijn vader is rijk te noemen hij heeft nooit een concrete uitspraak over zijn loon gedaan maar wel iets van 4x jan modaal.
Ik zie hier weinig van terug in mijn eigen bezit (geen nieuwe a8 voor mijn 18de verjaardag) maar wel in mijn levensstandaard.
Dus om nou te roepen bij rijke ouders dat je zelf rijkt bent gaat in mijn geval niet op maar ik ben wel voorzien.
Een plakpakquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:30 schreef Pritt het volgende:
Een plakpak, een leasebak en een eigen bak.
Toch ben ik nog lang niet rijk, althans niet rijk genoeg om te doen en laten wat ik wil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |