Oh gaan we Kolonisten?quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:30 schreef zoalshetis het volgende:
koop land, goud of stenen.
nou nee. ga je leven organiseren. of niet.quote:
Euhquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:30 schreef zoalshetis het volgende:
koop land, goud of stenen.
M'n leven is al redelijk georganiseerd alleen niet financieel, maar dat komt wel goed. Ik heb in ieder geval geen studieschuld.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee. ga je leven organiseren. of niet.
dit topic ging toch over rijkere fok!kers? wat doe je hier dan schurftige arbeider>?quote:
s t u d e n tquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit topic ging toch over rijkere fok!kers? wat doe je hier dan schurftige arbeider>?
dat was niet te lezen uit jouw reactie kutstudent.quote:
Rijke Fokkers?quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat was niet te lezen uit jouw reactie kutstudent.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:11 schreef Repeat het volgende:
[..]
student?
* Repeat start de discussie weer even op
Ik ben geen MBO'er meerquote:Op woensdag 2 juli 2008 01:23 schreef Repeat het volgende:
MBO'ers zijn geen studenten.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben geen MBO'er meer
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:23 schreef Repeat het volgende:
HBO'ers zijn geen studenten.
[ afbeelding ]
ach dat gezeik weer. Ik heb me mbo niet eens afgemaakt en geef nu masterclasses aan mensen op het wo, dus lekker belangrijk die opleiding. Als jij talent hebt dan vind je wel je wegen. Een menselijk leven is als een lek in je dak. Je denkt dat je alles goed hebt afgesloten, maar toch vind het een weg, en toch flikkert er een druppel water op je hoofd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben geen MBO'er meer
[ afbeelding ]
Hoi.quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:33 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
ach dat gezeik weer. Ik heb me mbo niet eens afgemaakt en geef nu masterclasses aan mensen op het wo, dus lekker belangrijk die opleiding. Als jij talent hebt dan vind je wel je wegen. Een menselijk leven is als een lek in je dak. Je denkt dat je alles goed hebt afgesloten, maar toch vind het een weg, en toch flikkert er een druppel water op je hoofd.
Je bent dan rijk genoeg geweest om dat voor elkaar te krijgen, je kunt natuurlijk ook pech hebben maar zo werkt het leven.quote:Op woensdag 2 juli 2008 05:57 schreef dimage het volgende:
Ik zou al mijn geld er voor overhebben om van mijn kapotte rug af te komen. ( 4 plaatsten gebroken geweest en nu met 4 pennen de rest van mijn leven moeten leven)
ik klaag ook niet, heb een geweldig leven en leer er mee leven. Genieten staat hier bij mij op plaats 1 t/m 1900quote:Op woensdag 2 juli 2008 06:01 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Je bent dan rijk genoeg geweest om dat voor elkaar te krijgen, je kunt natuurlijk ook pech hebben maar zo werkt het leven.
Geld maakt niet gelukkig. Het maakt dingen makkelijker.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:18 schreef Lichtpunt het volgende:
@melanie, je mag op mijn kosten shoppen als jij mij kan aantonen dat rijkdom niet gelukkig maakt![]()
Die weddenschap heb ik inmiddels met wat meer mensen afgesloten, en er is nog niemand geweest die het gelukt is. Er zijn immers zoveel problemen/ruzies/relaties die kapot lopen simpelweg om geld! Truus wil op vakantie, Jan wil een nieuwe tv... hopla. De auto moet APK gekeurd worden maar er is geen geld en je weet dat je auto naar de klote is... Stress, resultaat ruzie... resultaat problemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |