Oh gaan we Kolonisten?quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:30 schreef zoalshetis het volgende:
koop land, goud of stenen.
nou nee. ga je leven organiseren. of niet.quote:
Euhquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:30 schreef zoalshetis het volgende:
koop land, goud of stenen.
M'n leven is al redelijk georganiseerd alleen niet financieel, maar dat komt wel goed. Ik heb in ieder geval geen studieschuld.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee. ga je leven organiseren. of niet.
dit topic ging toch over rijkere fok!kers? wat doe je hier dan schurftige arbeider>?quote:
s t u d e n tquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit topic ging toch over rijkere fok!kers? wat doe je hier dan schurftige arbeider>?
dat was niet te lezen uit jouw reactie kutstudent.quote:
Rijke Fokkers?quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat was niet te lezen uit jouw reactie kutstudent.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:11 schreef Repeat het volgende:
[..]
student?
* Repeat start de discussie weer even op
Ik ben geen MBO'er meerquote:Op woensdag 2 juli 2008 01:23 schreef Repeat het volgende:
MBO'ers zijn geen studenten.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben geen MBO'er meer
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:23 schreef Repeat het volgende:
HBO'ers zijn geen studenten.
[ afbeelding ]
ach dat gezeik weer. Ik heb me mbo niet eens afgemaakt en geef nu masterclasses aan mensen op het wo, dus lekker belangrijk die opleiding. Als jij talent hebt dan vind je wel je wegen. Een menselijk leven is als een lek in je dak. Je denkt dat je alles goed hebt afgesloten, maar toch vind het een weg, en toch flikkert er een druppel water op je hoofd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben geen MBO'er meer
[ afbeelding ]
Hoi.quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:33 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
ach dat gezeik weer. Ik heb me mbo niet eens afgemaakt en geef nu masterclasses aan mensen op het wo, dus lekker belangrijk die opleiding. Als jij talent hebt dan vind je wel je wegen. Een menselijk leven is als een lek in je dak. Je denkt dat je alles goed hebt afgesloten, maar toch vind het een weg, en toch flikkert er een druppel water op je hoofd.
Je bent dan rijk genoeg geweest om dat voor elkaar te krijgen, je kunt natuurlijk ook pech hebben maar zo werkt het leven.quote:Op woensdag 2 juli 2008 05:57 schreef dimage het volgende:
Ik zou al mijn geld er voor overhebben om van mijn kapotte rug af te komen. ( 4 plaatsten gebroken geweest en nu met 4 pennen de rest van mijn leven moeten leven)
ik klaag ook niet, heb een geweldig leven en leer er mee leven. Genieten staat hier bij mij op plaats 1 t/m 1900quote:Op woensdag 2 juli 2008 06:01 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Je bent dan rijk genoeg geweest om dat voor elkaar te krijgen, je kunt natuurlijk ook pech hebben maar zo werkt het leven.
Geld maakt niet gelukkig. Het maakt dingen makkelijker.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:18 schreef Lichtpunt het volgende:
@melanie, je mag op mijn kosten shoppen als jij mij kan aantonen dat rijkdom niet gelukkig maakt![]()
Die weddenschap heb ik inmiddels met wat meer mensen afgesloten, en er is nog niemand geweest die het gelukt is. Er zijn immers zoveel problemen/ruzies/relaties die kapot lopen simpelweg om geld! Truus wil op vakantie, Jan wil een nieuwe tv... hopla. De auto moet APK gekeurd worden maar er is geen geld en je weet dat je auto naar de klote is... Stress, resultaat ruzie... resultaat problemen.
Gast, masterclasses waarin? Uit je nek lullen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 01:33 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
ach dat gezeik weer. Ik heb me mbo niet eens afgemaakt en geef nu masterclasses aan mensen op het wo, dus lekker belangrijk die opleiding. Als jij talent hebt dan vind je wel je wegen. Een menselijk leven is als een lek in je dak. Je denkt dat je alles goed hebt afgesloten, maar toch vind het een weg, en toch flikkert er een druppel water op je hoofd.
Cursistquote:Op woensdag 2 juli 2008 01:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi.
Doe es praten tegen Repeat.
Ik heb alleen mijn MBO diploma gehaald, en ga nu iets op het HBO doen. Dat is het enige!
Nouja. Rijk is die niet, hij zit wel ver boven modaal. Maar als je echt rijk bent kan je wel beter wonen als die 2 onder 1 kap/geschakelde villa. Hij lijkt mij meer iemand (ook gezien zijn posts) die graag mensen wil laten denken dat hij zo rijk is.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:21 schreef D.zire het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/draaijer
Ziet er wel rijk uit.
Maar hij mept ze kinderen![]()
Klopt, het blijft allemaal giswerk en dat is maar beter ook.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:38 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Nouja. Rijk is die niet, hij zit wel ver boven modaal. Maar als je echt rijk bent kan je wel beter wonen als die 2 onder 1 kap/geschakelde villa. Hij lijkt mij meer iemand (ook gezien zijn posts) die graag mensen wil laten denken dat hij zo rijk is.
Ik denk dat het heel moeilijk te zeggen is. Er zitten fokkers tussen die redelijk normaal leven maar wel een bedrijf hebben met 5 man in dienst. En er zitten ook mensen tussen met een rijke papa, maar zijn die mensen zelf rijk?
Dat doe je goed, waarom ga je nog naar school?quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:34 schreef Daury het volgende:
Ik denk dat ik een van de rijkere selfmade studenten van Fok ben. Met mijn dj-werkzaamheden zit ik maandelijks rond de 3000e netto. In het achterhoofdhoudend dat ik daarvoor 8 uur per week daadwerkelijk 'werk'
Ik denk dat je redelijk stom moet zijn als je geen auto wilt rijden die meer dan een ton heeft gereden!quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:38 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Nouja. Rijk is die niet, hij zit wel ver boven modaal. Maar als je echt rijk bent kan je wel beter wonen als die 2 onder 1 kap/geschakelde villa. Hij lijkt mij meer iemand (ook gezien zijn posts) die graag mensen wil laten denken dat hij zo rijk is.
Ik denk dat het heel moeilijk te zeggen is. Er zitten fokkers tussen die redelijk normaal leven maar wel een bedrijf hebben met 5 man in dienst. En er zitten ook mensen tussen met een rijke papa, maar zijn die mensen zelf rijk?
Je weet wel dat je dat geleende geld van mij binnen 5 jaar moet terugbetalen met 25% rente?quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:49 schreef delapoko het volgende:
Op 10 juli a.s. wordt ik ook rijk. Dan bezit ik 25 miljoen euro
wtf?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:35 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Je weet wel dat je dat geleende geld van mij binnen 5 jaar moet terugbetalen met 25% rente?
Ik wil een goed diploma achter de hand houden, je weet nooit wanneer je succes stopt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:13 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Dat doe je goed, waarom ga je nog naar school?
Verstandig van je.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:28 schreef Daury het volgende:
[..]
Ik wil een goed diploma achter de hand houden, je weet nooit wanneer je succes stopt.
Moet je eens op kamers gaan wonen...quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:27 schreef Renesite het volgende:
Ach, als student zijnde, en als ik om mij heen kijk, mag ik niet klagen. Maar spaarcenten blijven spaarcenten.
+1quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:38 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook altijd als ik hem ziequote:Op woensdag 2 juli 2008 16:38 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Het is het gewoon allemaal net niet op die foto's.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:02 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook altijd als ik hem zie
Heb een lady en ( bijna voeldoendequote:Op woensdag 2 juli 2008 23:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik denk dat mensen willen doen geloven dat ze rijk zijn, omdat dat een bepaalde status heeft. Ofzo![]()
Ik heb mijn vrienden, ben gezond, heb een vriendin (incl. sex) m'n studie gaat goed, geen financiële zorgen. What else do I need?
Heb je wel gelijk in. Als je geen plezier in je werk hebt, maar je verdient bakken met geld, dan ben je ook niet gelukkig lijkt me.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:39 schreef Daury het volgende:
[..]
Heb een lady en ( bijna voeldoende) sex, studie gaat z'n gangetje, ben gezond, en heb vrienden.
En music was my first love, er is niets mooier dan geld verdienen met je passie. Alhoewel veel mensen die passie als herrie bestempelen.
Ik heb m'n vader kapot zien gaan aan te hard werken, en dan realiseer je je heel snel dat het geluk niet alleen in geld zit. Ik verdien liever iets minder met leuk werk. Een cliche verhaal, neem aan dat iedereen er zo over denkt.
True truequote:Op woensdag 2 juli 2008 23:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in. Als je geen plezier in je werk hebt, maar je verdient bakken met geld, dan ben je ook niet gelukkig lijkt me.
Wat draai je precies voor muziek?
Wat een bullshit. Ik ken mensen die ook way more dan modaal verdieen, maar gewoon gelukkig zijn in een 2/1 kapwoning. Er zijn al genoeg debielen in de wereld met een 6x brutoinkomen hypotheek.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:38 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Jazz, cool. House en electro, ach je moet er van houdenquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:01 schreef Daury het volgende:
[..]
True true![]()
Ik draai jazz ( Blue Note en veel Bossanova ) en house en electro ( voor velen herrie)
Ik vind ook dat ik een afwijking heb, wel een erg profitabele. House en electro kan zich qua gevoel, bouw, ritme en compositie bij lange na niet meten met jazz. Alleen ook dat is een mening. Iets zegt me dat je van Oasis houd ?quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jazz, cool. House en electro, ach je moet er van houden.
Man, ik geil op Oasis.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:14 schreef Daury het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ik een afwijking heb, wel een erg profitabele. House en electro kan zich qua gevoel, bouw, ritme en compositie bij lange na niet meten met jazz. Alleen ook dat is een mening. Iets zegt me dat je van Oasis houd ?
Is ook een beetje raar.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die denken dat je niet rijk kan zijn als je niet in een fucking grote villa woont met 3 auto's.
Hoeveel rente van je jaarlijks?quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:00 schreef Ruubstar het volgende:
Ik heb circa 110k op mijn spaarrekening staan. (van mijn opa geërfd) Met mijn werk verdien ik niet zoveel, net genoeg om rond te kunnen komen.
Ga je voor de muziek of om de broers te zien knokken ?quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Man, ik geil op Oasis.![]()
Een groot deel van m'n spaargeld zet ik opzij om ze in Engeland live te kunnen zien.
quote:Op maandag 30 juni 2008 14:50 schreef Xith het volgende:
Nah, Static en SeLang zijn zeker niet de rijksten van dit forum. Expats verdienen veel, maar niet over de top. Ben er zeker van dat beiden onder de 500.000 zitten of het misschien aantikken. SeLang zit op zo'n 60.000 EUR p/j als ik naar zijn situatie kijk dus die is er nog lang niet.
Ik denk dat je eerder moet kijken naar de fokkers met (super) rijke vaders, zo is er iemand op dit forum met een pa in de quote500 (en bij de hoogste 200). Verder is 'more' met zn eenmansbedrijfje en een omzet van 1 miljoen + USD ook een goede kanshebber, net als de andere entrepeneurs hier (draajier?).
Amen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:45 schreef ssebass het volgende:
Ik denk dat echte rijkdom vrijheid en onafhankelijkheid is. Geld kan hier natuurlijk enorm in helpen. Gebrek aan geld maakt je afhankelijk en ontneemt vrijheid.
Heb je een linkje oid waar ik het e.e.a. kan bewonderen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:01 schreef Daury het volgende:
[..]
True true![]()
Ik draai jazz ( Blue Note en veel Bossanova ) en house en electro ( voor velen herrie)
Bluenote!quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jazz, cool. House en electro, ach je moet er van houden.
Zeker niet via fokquote:Op donderdag 3 juli 2008 06:43 schreef dubidub het volgende:
[..]
Heb je een linkje oid waar ik het e.e.a. kan bewonderen?![]()
Oh, je bent niet echt Daury?quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:15 schreef Daury het volgende:
[..]
Zeker niet via fokIk blijf hier liever anoniem. ( Niet dat ik heel bekend ben hoor, maar je snapt me wel )
Voorzien zijn ligt aan de keuze van de standaard. En die is bij iedereen anders. Ik ben ook voorzien; elke dag eten, een dak boven mijn hoofd en liefde om mij heen. Rijkdom is echter absoluut niet aanwezig binnen mijn huis en directe omgeving.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:21 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Jammer,
Maar in iedergeval ik denk mensen bij rijk zijn al te snel ''my super sweet 16'' in gedachten hebben.
Mijn vader is rijk te noemen hij heeft nooit een concrete uitspraak over zijn loon gedaan maar wel iets van 4x jan modaal.
Ik zie hier weinig van terug in mijn eigen bezit (geen nieuwe a8 voor mijn 18de verjaardag) maar wel in mijn levensstandaard.
Dus om nou te roepen bij rijke ouders dat je zelf rijkt bent gaat in mijn geval niet op maar ik ben wel voorzien.
Een plakpakquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:30 schreef Pritt het volgende:
Een plakpak, een leasebak en een eigen bak.
Toch ben ik nog lang niet rijk, althans niet rijk genoeg om te doen en laten wat ik wil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |