Jazz, cool. House en electro, ach je moet er van houdenquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:01 schreef Daury het volgende:
[..]
True true![]()
Ik draai jazz ( Blue Note en veel Bossanova ) en house en electro ( voor velen herrie)
Ik vind ook dat ik een afwijking heb, wel een erg profitabele. House en electro kan zich qua gevoel, bouw, ritme en compositie bij lange na niet meten met jazz. Alleen ook dat is een mening. Iets zegt me dat je van Oasis houd ?quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jazz, cool. House en electro, ach je moet er van houden.
Man, ik geil op Oasis.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:14 schreef Daury het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ik een afwijking heb, wel een erg profitabele. House en electro kan zich qua gevoel, bouw, ritme en compositie bij lange na niet meten met jazz. Alleen ook dat is een mening. Iets zegt me dat je van Oasis houd ?
Is ook een beetje raar.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die denken dat je niet rijk kan zijn als je niet in een fucking grote villa woont met 3 auto's.
Hoeveel rente van je jaarlijks?quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:00 schreef Ruubstar het volgende:
Ik heb circa 110k op mijn spaarrekening staan. (van mijn opa geërfd) Met mijn werk verdien ik niet zoveel, net genoeg om rond te kunnen komen.
Ga je voor de muziek of om de broers te zien knokken ?quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Man, ik geil op Oasis.![]()
Een groot deel van m'n spaargeld zet ik opzij om ze in Engeland live te kunnen zien.
quote:Op maandag 30 juni 2008 14:50 schreef Xith het volgende:
Nah, Static en SeLang zijn zeker niet de rijksten van dit forum. Expats verdienen veel, maar niet over de top. Ben er zeker van dat beiden onder de 500.000 zitten of het misschien aantikken. SeLang zit op zo'n 60.000 EUR p/j als ik naar zijn situatie kijk dus die is er nog lang niet.
Ik denk dat je eerder moet kijken naar de fokkers met (super) rijke vaders, zo is er iemand op dit forum met een pa in de quote500 (en bij de hoogste 200). Verder is 'more' met zn eenmansbedrijfje en een omzet van 1 miljoen + USD ook een goede kanshebber, net als de andere entrepeneurs hier (draajier?).
Amen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:45 schreef ssebass het volgende:
Ik denk dat echte rijkdom vrijheid en onafhankelijkheid is. Geld kan hier natuurlijk enorm in helpen. Gebrek aan geld maakt je afhankelijk en ontneemt vrijheid.
Heb je een linkje oid waar ik het e.e.a. kan bewonderen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:01 schreef Daury het volgende:
[..]
True true![]()
Ik draai jazz ( Blue Note en veel Bossanova ) en house en electro ( voor velen herrie)
Bluenote!quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jazz, cool. House en electro, ach je moet er van houden.
Zeker niet via fokquote:Op donderdag 3 juli 2008 06:43 schreef dubidub het volgende:
[..]
Heb je een linkje oid waar ik het e.e.a. kan bewonderen?![]()
Oh, je bent niet echt Daury?quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:15 schreef Daury het volgende:
[..]
Zeker niet via fokIk blijf hier liever anoniem. ( Niet dat ik heel bekend ben hoor, maar je snapt me wel )
Voorzien zijn ligt aan de keuze van de standaard. En die is bij iedereen anders. Ik ben ook voorzien; elke dag eten, een dak boven mijn hoofd en liefde om mij heen. Rijkdom is echter absoluut niet aanwezig binnen mijn huis en directe omgeving.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:21 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Jammer,
Maar in iedergeval ik denk mensen bij rijk zijn al te snel ''my super sweet 16'' in gedachten hebben.
Mijn vader is rijk te noemen hij heeft nooit een concrete uitspraak over zijn loon gedaan maar wel iets van 4x jan modaal.
Ik zie hier weinig van terug in mijn eigen bezit (geen nieuwe a8 voor mijn 18de verjaardag) maar wel in mijn levensstandaard.
Dus om nou te roepen bij rijke ouders dat je zelf rijkt bent gaat in mijn geval niet op maar ik ben wel voorzien.
Een plakpakquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:30 schreef Pritt het volgende:
Een plakpak, een leasebak en een eigen bak.
Toch ben ik nog lang niet rijk, althans niet rijk genoeg om te doen en laten wat ik wil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |