Zijn bloed zal rijkelijk vloeien in guatanamo bayquote:
Ik heb vrachtschepen aan de kust van Havana en Miami.quote:Op maandag 30 juni 2008 01:38 schreef MASD het volgende:
Paramnesia kan je zo anderhalve K doneren, weets.
Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dat hij genoemd ging worden.quote:
K geloof niet dat geld gelukkig maakt.................Dus kom maar op met die creditcardquote:Op maandag 30 juni 2008 01:42 schreef Lichtpunt het volgende:
Wanneer ben je rijk? Financieel gezien heb ik niet te klagen maar van andere kanten heb ik toch graag wat meer de wind mee. Dus wat is rijk. Mensen die dneken dat geld niet gelukkig maakt zou ik iig graag een dagje uitnodigen mijn creditcard te mogen gebruiken
overal waar dronken americanos met dollaroz zijn.quote:
omg omg!!1!1111 MAG IK JE STATS ZIEN?quote:Op maandag 30 juni 2008 01:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
overal waar dronken americanos met dollaroz zijn.
quote:Op maandag 30 juni 2008 01:49 schreef popolon het volgende:
Ik was ooit rijk, paar miljoen op de bank, maar ben al m'n geld verloren aan zoalshetis met pokeren.
Nu zit ik in de penarie en jij lacht me uit. Kan ik wat lenen?quote:
je mag mijn boormachine nog niet eens lenen. je vergokt het toch weer allemaal.quote:Op maandag 30 juni 2008 01:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Nu zit ik in de penarie en jij lacht me uit. Kan ik wat lenen?
Vervelende vuige vacht.quote:Op maandag 30 juni 2008 01:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je mag mijn boormachine nog niet eens lenen. je vergokt het toch weer allemaal.
hoeveel vraag je voor een kluifbeurt?quote:Op maandag 30 juni 2008 01:54 schreef kyraaa het volgende:
Ik heb nog 75 euro tot en met augustus![]()
* kyraaa should get a job soon
dan weet je gewoon niet waar je moet shoppenquote:Op maandag 30 juni 2008 01:46 schreef fm07 het volgende:
[..]
K geloof niet dat geld gelukkig maakt.................Dus kom maar op met die creditcard!
Dan moet je toch heel snel naar de wcquote:Op maandag 30 juni 2008 01:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dat hij genoemd ging worden.
Ow? Wat heb je dan gedaan? Als marktkoopman aan de man gebracht?quote:Op maandag 30 juni 2008 02:04 schreef cerror het volgende:
Meegewerkt aan Windows Vista.
Rijk maar met schaamte.
Oh, ik ben zo'n sceptisch geval!quote:Op maandag 30 juni 2008 01:42 schreef Lichtpunt het volgende:
Mensen die dneken dat geld niet gelukkig maakt zou ik iig graag een dagje uitnodigen mijn creditcard te mogen gebruiken
Als je dat moet vragen, ben je niet rijk genoeg.quote:Op maandag 30 juni 2008 02:24 schreef kraakvandaal het volgende:
Hoe rijk moet je zijn om hier te posten?
Of bescheiden.quote:Op maandag 30 juni 2008 02:28 schreef Castor het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen, ben je niet rijk genoeg.
Ik vind dat zo'n onzettende bullschijt, dus eerst maar eens in discussie. Tig mensen die dagelijks lopen te zeiken over "had ik maar het geld dan zou ik". Tig relaties die op de klippen lopen want... ruzie over geld. Tina wil zus kopen maar Arie wil dat, maar er is geen geld voor allebei. Hopla weer een ruzie. En jij wilt zeggen dat geld niet gelukkig maakt?quote:Op maandag 30 juni 2008 02:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oh, ik ben zo'n sceptisch geval!
Dus, wanneer, waar, hoelaat?
Tina wil een zus kopen maar Arie ookquote:Op maandag 30 juni 2008 02:32 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n onzettende bullschijt, dus eerst maar eens in discussie. Tig mensen die dagelijks lopen te zeiken over "had ik maar het geld dan zou ik". Tig relaties die op de klippen lopen want... ruzie over geld. Tina wil zus kopen maar Arie wil dat, maar er is geen geld voor allebei. Hopla weer een ruzie. En jij wilt zeggen dat geld niet gelukkig maakt?
Nee, dit is gewoon bullschijt die je je maar kan bedenkenquote:Op maandag 30 juni 2008 02:32 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n onzettende bullschijt, dus eerst maar eens in discussie. Tig mensen die dagelijks lopen te zeiken over "had ik maar het geld dan zou ik". Tig relaties die op de klippen lopen want... ruzie over geld. Tina wil zus kopen maar Arie wil dat, maar er is geen geld voor allebei. Hopla weer een ruzie. En jij wilt zeggen dat geld niet gelukkig maakt?
gewoon 's ochtends wakker worden en na het uitrekken,zakkrabben ineens bedenken kom ik ga eens naar ..... land om te shoppen/terrasje te pakken of eens een week oid naar de malidiven op vakantie is ook lekker hoor.quote:Op maandag 30 juni 2008 02:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Belangrijke dingen in het leven: liefde, geluk, gezondheid.
Als je daarbij nog een dak boven je hoofd hebt en brood op de plank met wat geld om af en toe wat leuks te doen ben ik al helemaal tevreden.
Niet op elke cent hoeven letten, eens een keer gewoon iets zonder problemen kunnen kopen, niet altijd zuinig aan hoeven doen maakt wel wat gelukkiger ja, imho.quote:Op maandag 30 juni 2008 02:32 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
en in euro's? 100? 10 ? 1 ?quote:Op maandag 30 juni 2008 09:40 schreef Casparovvv het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had ik in mijn bezit een aantal maanden terug. Is weinig meer van over.
Maar gelukkig maken ze wel geld.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:22 schreef L.Denninger het volgende:
Geld hoeft niet gelukkig te maken, geen geld maakt wel ongelukkig.
Totale waarde, 100 euroquote:Op maandag 30 juni 2008 09:40 schreef Casparovvv het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had ik in mijn bezit een aantal maanden terug. Is weinig meer van over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |