Zijn bloed zal rijkelijk vloeien in guatanamo bayquote:
Ik heb vrachtschepen aan de kust van Havana en Miami.quote:Op maandag 30 juni 2008 01:38 schreef MASD het volgende:
Paramnesia kan je zo anderhalve K doneren, weets.
Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dat hij genoemd ging worden.quote:
K geloof niet dat geld gelukkig maakt.................Dus kom maar op met die creditcardquote:Op maandag 30 juni 2008 01:42 schreef Lichtpunt het volgende:
Wanneer ben je rijk? Financieel gezien heb ik niet te klagen maar van andere kanten heb ik toch graag wat meer de wind mee. Dus wat is rijk. Mensen die dneken dat geld niet gelukkig maakt zou ik iig graag een dagje uitnodigen mijn creditcard te mogen gebruiken
overal waar dronken americanos met dollaroz zijn.quote:
omg omg!!1!1111 MAG IK JE STATS ZIEN?quote:Op maandag 30 juni 2008 01:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
overal waar dronken americanos met dollaroz zijn.
quote:Op maandag 30 juni 2008 01:49 schreef popolon het volgende:
Ik was ooit rijk, paar miljoen op de bank, maar ben al m'n geld verloren aan zoalshetis met pokeren.
Nu zit ik in de penarie en jij lacht me uit. Kan ik wat lenen?quote:
je mag mijn boormachine nog niet eens lenen. je vergokt het toch weer allemaal.quote:Op maandag 30 juni 2008 01:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Nu zit ik in de penarie en jij lacht me uit. Kan ik wat lenen?
Vervelende vuige vacht.quote:Op maandag 30 juni 2008 01:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je mag mijn boormachine nog niet eens lenen. je vergokt het toch weer allemaal.
hoeveel vraag je voor een kluifbeurt?quote:Op maandag 30 juni 2008 01:54 schreef kyraaa het volgende:
Ik heb nog 75 euro tot en met augustus![]()
* kyraaa should get a job soon
dan weet je gewoon niet waar je moet shoppenquote:Op maandag 30 juni 2008 01:46 schreef fm07 het volgende:
[..]
K geloof niet dat geld gelukkig maakt.................Dus kom maar op met die creditcard!
Dan moet je toch heel snel naar de wcquote:Op maandag 30 juni 2008 01:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dat hij genoemd ging worden.
Ow? Wat heb je dan gedaan? Als marktkoopman aan de man gebracht?quote:Op maandag 30 juni 2008 02:04 schreef cerror het volgende:
Meegewerkt aan Windows Vista.
Rijk maar met schaamte.
Oh, ik ben zo'n sceptisch geval!quote:Op maandag 30 juni 2008 01:42 schreef Lichtpunt het volgende:
Mensen die dneken dat geld niet gelukkig maakt zou ik iig graag een dagje uitnodigen mijn creditcard te mogen gebruiken
Als je dat moet vragen, ben je niet rijk genoeg.quote:Op maandag 30 juni 2008 02:24 schreef kraakvandaal het volgende:
Hoe rijk moet je zijn om hier te posten?
Of bescheiden.quote:Op maandag 30 juni 2008 02:28 schreef Castor het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen, ben je niet rijk genoeg.
Ik vind dat zo'n onzettende bullschijt, dus eerst maar eens in discussie. Tig mensen die dagelijks lopen te zeiken over "had ik maar het geld dan zou ik". Tig relaties die op de klippen lopen want... ruzie over geld. Tina wil zus kopen maar Arie wil dat, maar er is geen geld voor allebei. Hopla weer een ruzie. En jij wilt zeggen dat geld niet gelukkig maakt?quote:Op maandag 30 juni 2008 02:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oh, ik ben zo'n sceptisch geval!
Dus, wanneer, waar, hoelaat?
Tina wil een zus kopen maar Arie ookquote:Op maandag 30 juni 2008 02:32 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n onzettende bullschijt, dus eerst maar eens in discussie. Tig mensen die dagelijks lopen te zeiken over "had ik maar het geld dan zou ik". Tig relaties die op de klippen lopen want... ruzie over geld. Tina wil zus kopen maar Arie wil dat, maar er is geen geld voor allebei. Hopla weer een ruzie. En jij wilt zeggen dat geld niet gelukkig maakt?
Nee, dit is gewoon bullschijt die je je maar kan bedenkenquote:Op maandag 30 juni 2008 02:32 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n onzettende bullschijt, dus eerst maar eens in discussie. Tig mensen die dagelijks lopen te zeiken over "had ik maar het geld dan zou ik". Tig relaties die op de klippen lopen want... ruzie over geld. Tina wil zus kopen maar Arie wil dat, maar er is geen geld voor allebei. Hopla weer een ruzie. En jij wilt zeggen dat geld niet gelukkig maakt?
gewoon 's ochtends wakker worden en na het uitrekken,zakkrabben ineens bedenken kom ik ga eens naar ..... land om te shoppen/terrasje te pakken of eens een week oid naar de malidiven op vakantie is ook lekker hoor.quote:Op maandag 30 juni 2008 02:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Belangrijke dingen in het leven: liefde, geluk, gezondheid.
Als je daarbij nog een dak boven je hoofd hebt en brood op de plank met wat geld om af en toe wat leuks te doen ben ik al helemaal tevreden.
Niet op elke cent hoeven letten, eens een keer gewoon iets zonder problemen kunnen kopen, niet altijd zuinig aan hoeven doen maakt wel wat gelukkiger ja, imho.quote:Op maandag 30 juni 2008 02:32 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
en in euro's? 100? 10 ? 1 ?quote:Op maandag 30 juni 2008 09:40 schreef Casparovvv het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had ik in mijn bezit een aantal maanden terug. Is weinig meer van over.
Maar gelukkig maken ze wel geld.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:22 schreef L.Denninger het volgende:
Geld hoeft niet gelukkig te maken, geen geld maakt wel ongelukkig.
Totale waarde, 100 euroquote:Op maandag 30 juni 2008 09:40 schreef Casparovvv het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had ik in mijn bezit een aantal maanden terug. Is weinig meer van over.
Dus maakt geld gelukkig, want als je het niet hebt ben je ongelukkig.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:22 schreef L.Denninger het volgende:
Geld hoeft niet gelukkig te maken, geen geld maakt wel ongelukkig.
Zo moet de bedenker van de atoombom zich ook gevoeld hebben toen die op een paar steden gegooid werdquote:Op maandag 30 juni 2008 02:04 schreef cerror het volgende:
Rijk maar met schaamte.
ik heb wel meer dan een miljoenquote:Op maandag 30 juni 2008 13:40 schreef MrFl0ppY het volgende:
Nouja om de discussie maar even weer back on track te brengen.
Welke fokker heeft meer dan een miljoen euro in bezit? Das aardig rijk. (vastgoed, auto etc. mag je meerekenen, eigen bedrijf vind ik discutabel.)
Zo dan?
hmmm vastgoedquote:Op maandag 30 juni 2008 13:40 schreef MrFl0ppY het volgende:
Nouja om de discussie maar even weer back on track te brengen.
Welke fokker heeft meer dan een miljoen euro in bezit? Das aardig rijk. (vastgoed, auto etc. mag je meerekenen, eigen bedrijf vind ik discutabel.)
Zo dan?
Om rijk te zijn hoef je iig niet te kunnen spellen. Ik zie 'n patroon: ik kan spellen en ik ben niet rijk. Dus moet ik zorgen dat ik niet goed meer kan spellen, probleem opgelosd.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:49 schreef dimage het volgende:
[..]
hmmm vastgoedhuis in antibes + appartement in parijs.
*meld zich*
Ik ook, en Selangquote:
don't count me out.quote:
Nou dat is je dan al snel gelukt...quote:Op maandag 30 juni 2008 14:20 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Om rijk te zijn hoef je iig niet te kunnen spellen. Ik zie 'n patroon: ik kan spellen en ik ben niet rijk. Dus moet ik zorgen dat ik niet goed meer kan spellen, probleem opgelosdt.![]()
M.
* melanie_the_miss neemt de uitnodiging aan.quote:Op maandag 30 juni 2008 01:42 schreef Lichtpunt het volgende:
Wanneer ben je rijk? Financieel gezien heb ik niet te klagen maar van andere kanten heb ik toch graag wat meer de wind mee. Dus wat is rijk. Mensen die dneken dat geld niet gelukkig maakt zou ik iig graag een dagje uitnodigen mijn creditcard te mogen gebruiken
Hebben ze dat tegen je verteld hoe the fuck kom je aan al die infoquote:Op maandag 30 juni 2008 14:50 schreef Xith het volgende:
Nah, Static en SeLang zijn zeker niet de rijksten van dit forum. Expats verdienen veel, maar niet over de top. Ben er zeker van dat beiden onder de 500.000 zitten of het misschien aantikken. SeLang zit op zo'n 60.000 EUR p/j als ik naar zijn situatie kijk dus die is er nog lang niet.
Ik denk dat je eerder moet kijken naar de fokkers met (super) rijke vaders, zo is er iemand op dit forum met een pa in de quote500 (en bij de hoogste 200). Verder is 'more' met zn eenmansbedrijfje en een omzet van 1 miljoen + USD ook een goede kanshebber, net als de andere entrepeneurs hier (draajier?).
Lang genoeg op fok rondhangenquote:Op maandag 30 juni 2008 15:03 schreef fm07 het volgende:
[..]
Hebben ze dat tegen je verteld hoe the fuck kom je aan al die info
Nu wil ik je nog harder.quote:Op maandag 30 juni 2008 02:04 schreef cerror het volgende:
Rijk maar met schaamte.
Static verdient in zijn eentje al zowat het dubbele van wat jij aangeeft qua salaris bij Selang. En Selang draait al heel wat jaartjes mee, niet eens zozeer als expat alleen, maar met name in de beleggingswereld. Bovendien heb ik totaal geen reden om te twijfelen aan wat ze zelf zeggen. Tot slot ging het niet om DE rijksten, maar om rijke.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:50 schreef Xith het volgende:
Nah, Static en SeLang zijn zeker niet de rijksten van dit forum. Expats verdienen veel, maar niet over de top. Ben er zeker van dat beiden onder de 500.000 zitten of het misschien aantikken. SeLang zit op zo'n 60.000 EUR p/j als ik naar zijn situatie kijk dus die is er nog lang niet.
Lang genoeg om te weten dat er hier mensen rondhangen die lekker verdienen.quote:
hele slechte rickroll en bovendien weinig origineel.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:20 schreef D.zire het volgende:
Topic gaat om rijke fokkers. Of geld nu wel of niet gelukkig maakt bespreek je maar in R&P.
Capiche!?
oh, je snapt de context van de rickroll niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:26 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
hele slechte rickroll en bovendien weinig origineel.
Of jij snapt niet dat je behoorlijk achterloopt, rickrolls zijn niet echt grappig meer namelijk. Is een beetje als nu nog cool proberen te zijn met een fiat panda.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:28 schreef D.zire het volgende:
[..]
oh, je snapt de context van de rickroll niet.
Nee pik, de rickroll was niet eens gepost om grappig te zijn. Jij loopt achter. Beetje zoals cool proberen te zijn met krullen en een Syb van der Ploeg/ Eddie Vedder stylo. Muziek met gitaren maken is trouwens zo'n beetje hetzelfde als je sigaret aansteken door 2 stenen op elkaar te slaan.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:31 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Of jij snapt niet dat je behoorlijk achterloopt, rickrolls zijn niet echt grappig meer namelijk. Is een beetje als nu nog cool proberen te zijn met een fiat panda.
Roze bretels wijst niet per se op rijkdom.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:21 schreef D.zire het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/draaijer
Ziet er wel rijk uit.
Maar hij mept ze kinderen![]()
[ afbeelding ]
+1quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:41 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Roze bretels wijst niet per se op rijkdom.
Als je je ogen open deed in mijn fobo had je ook nog een synthesizer gezien, als je beetje in de muziekwereld zit had je dan ook geweten dat die gitaren maar zelden gebruikt wordenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:39 schreef D.zire het volgende:
[..]
Nee pik, de rickroll was niet eens gepost om grappig te zijn. Jij loopt achter. Beetje zoals cool proberen te zijn met krullen en een Syb van der Ploeg/ Eddie Vedder stylo. Muziek met gitaren maken is trouwens zo'n beetje hetzelfde als je sigaret aansteken door 2 stenen op elkaar te slaan.![]()
Hij heeft ook een audi !!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:41 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Roze bretels wijst niet per se op rijkdom.
Denk dat ie nu ook niet hoeft te bedelen om een goed belegde boterhamquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die is pas "rijk" als hij de boel verkoopt.
Als ie de boel verkoopt al helemaal niet meerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Denk dat ie nu ook niet hoeft te bedelen om een goed belegde boterham
Geen idee, ik heb nooit het businessmodel van Fok! gelezen of ook maar iets van een jaarrekening gezien.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Denk dat ie nu ook niet hoeft te bedelen om een goed belegde boterham
om even met je mee offtopic te gaan, weet jij of fok gepantenteert is? Zo ja gaat je hel verhaal dus al niet op. Of ze moeten fok overkopen inderdaad. Als je fok overkoopt zitten er (als danny het slim aan heeft gepakt) ook weer regels aan vast waar de kopende partij zich aan moet houden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nooit het businessmodel van Fok! gelezen of ook maar iets van een jaarrekening gezien.
Het lijkt nu allemaal heel wat maar er hoeft maar een club met een enorme zak geld op te staan, die de boel nabouwt en verder gaat (door bijvoorbeeld nog meer user generated content) toe te laten en daarvoor een platform te bieden en Fok! zou opeens minder sterk kunnen staan.
User loyaliteit is ook de koop in de zin van nieuwe gewilde features die andere sites niet hebben of op korte termijn kunnen aanbieden.
Mods die op vrijwillige basis de boel proberen te runnen kennen ook een behoorlijk verloop, dat komt de continuiteit van de subforums ook niet ten goede.
Devs die opeens een mirror besluiten op te zetten onder het mom van "verbeteren van de snelheid" geeft al aan dat het regelmatig rommelt binnen de gelederen.
Zo zijn er nog wel meer puntjes waar men aan moet werken wat mij betreft.
Van de nummer 1 positie terugvallen naar nummer 2 doet pijn, heel erg veel pijn.
Er zijn maar weinig bedrijven die weer op 1 terugkomen.
Ik vind Fok! een prima website en forum hoor, ik post er graag.
Maar goed dit is giga offtopic.
Probeer Fok maar eens te patenteren.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:56 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
om even met je mee offtopic te gaan, weet jij of fok gepantenteert is? Zo ja gaat je hel verhaal dus al niet op. Of ze moeten fok overkopen inderdaad. Als je fok overkoopt zitten er (als danny het slim aan heeft gepakt) ook weer regels aan vast waar de kopende partij zich aan moet houden.
Word inderdaad nu lastig, maar als dit al enige jaren geleden gebeurd is... Ik kan namelijk niet terugvinden op fok of dit ooit gebeurd is. Als dit gebeurd is en als danny regels op heeft gesteld voor een eventuele overkoop zit ie goed. Als ie dit niet gedaan heeft, is het een schip wat ooit.... misschien binnen een jaar, misschien pas over tien jaar zal eindigen als de titanicquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Probeer Fok maar eens te patenteren.
Waar hebben we het over, een frontpage met daaraan gekoppeld subsites een forum en een fotoboek (ik vergeet vast wat dingen).
Nee dat lijkt me praktisch onmogelijk om nu nog te patenteren.
Zo iets is de afgelopen jaren gegroeid, niet alleen op Fok maar ook op andere buitenlandse sites.
Kijk maar naar de zogenaamde web 2.0 sites als youtube, facebook etc.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:01 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Word inderdaad nu lastig, maar als dit al enige jaren geleden gebeurd is... Ik kan namelijk niet terugvinden op fok of dit ooit gebeurd is. Als dit gebeurd is en als danny regels op heeft gesteld voor een eventuele overkoop zit ie goed. Als ie dit niet gedaan heeft, is het een schip wat ooit.... misschien binnen een jaar, misschien pas over tien jaar zal eindigen als de titanic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |