ik ben dus ook zo verschrikkelijk blij als ik er vanaf ben..quote:
ben nog wel erg gaperig hoorquote:Hij wel...
ik had sinds een aantal maanden weer eens een drukke randstadrail... er waren er 2 uitgevallen ofzo...quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:39 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge en woei me trein werkte vandaag.
quote:Deze MySQL server draait inmiddels 3 dagen, 17 uren, 32 minuten en 34 seconden. Hij is gestart op 21 Jun 2008 om 15:51.
Query statistieken: Sinds het opstarten zijn er, 20.420.922 queries gestuurd naar de server.
nice... ik heb 5 mins reistijd naar OV toe , zowel thuis en bij werkquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:20 schreef JortK het volgende:
Randstadrail stopt bij mij voor de deur. Station Nootdorp - Pijnacker
wtf doe je met die server?quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:25 schreef JortK het volgende:
Vannacht weer me script laten lopen, gaat de goede kant op:
[..]
Dat valt ook reuze meequote:Op woensdag 25 juni 2008 09:25 schreef mschol het volgende:
[..]
nice... ik heb 5 mins reistijd naar OV toe , zowel thuis en bij werk
Datamining projectje, server is overigens me eigen laptopquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:54 schreef Geqxon het volgende:
Je kloont Fok!
Pas op, straks gaat Danny je PM's lezen!
Zelf zoeken hequote:Op woensdag 25 juni 2008 12:20 schreef phluphy het volgende:
Frothen, je bent vergeten een link naar dit topic in je sluitpost van de vorige te zetten.
Je hebt hem toch gevondenquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:20 schreef phluphy het volgende:
Frothen, je bent vergeten een link naar dit topic in je sluitpost van de vorige te zetten.
Onze fluffer.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:20 schreef phluphy het volgende:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:11 schreef Geqxon het volgende:
Het gaat morgen een leuke dag worden. Zowel een rijexamen als het inleveren van mijn stageverslag. Beide toch behoorlijk bepalend voor mijn toekomst.
stageverslag lijkt me toch iets bepalenderquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:11 schreef Geqxon het volgende:
Het gaat morgen een leuke dag worden. Zowel een rijexamen als het inleveren van mijn stageverslag. Beide toch behoorlijk bepalend voor mijn toekomst.
Heel veel succes danquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:11 schreef Geqxon het volgende:
Ja, maar het rijexamen is ook belangrijk. Als ik die haal kan ik zometeen E achter B doen, en een kar achter de auto hangen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 06:33 schreef mschol het volgende:
[..]
stageverslag lijkt me toch iets bepalender
maar suc6..
ik heb afgelopen maandag m'n laatste verslag al ingeleverd en hoop dat hij goed gekeurd wordt...
ach, ligt er maar net aan hoeveel waarde je er aan hecht. mij kan het absoluut niet boeienquote:Op donderdag 26 juni 2008 07:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja, maar het rijexamen is ook belangrijk. Als ik die haal kan ik zometeen E achter B doen, en een kar achter de auto hangen.
Zonder E kan je ook wel een kar achter je auto hangen. Als je een beetje auto hebt, dan moet je wel een hele flinke aanhanger hebben wil je E nodig hebben...quote:Op donderdag 26 juni 2008 07:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja, maar het rijexamen is ook belangrijk. Als ik die haal kan ik zometeen E achter B doen, en een kar achter de auto hangen.
Maar je toekomstige werkgever wellicht welquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, ligt er maar net aan hoeveel waarde je er aan hecht. mij kan het absoluut niet boeien
Nu je A nogquote:
Voor je ponytrailerquote:
Ja, maar op de motor kun je geen matras kwijt.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:16 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Voor je ponytrailerDan heb je wel inderdaad wel E nodig
Maar met een vette motor maak je trouwens ook wel indruk hoor![]()
Matras? Wat moet je daar nou mee?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja, maar op de motor kun je geen matras kwijt.
Ja, maar dat is niet romantisch en intiem.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:01 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Matras? Wat moet je daar nou mee?
Ze kan ook prima voorover buigen over je zadel
romantischquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet romantisch en intiem.
lucky youquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:43 schreef Geqxon het volgende:
En de vakdocent vond mijn stageverslag inhoudelijk goed en gestructureerd.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:43 schreef Geqxon het volgende:
En de vakdocent vond mijn stageverslag inhoudelijk goed en gestructureerd.
Ik had een motor met 100pk... Zo'n 20.000km bereden, tot ie gejat werdquote:En ik heb een motor met dik 80pk bereden.
Kon je die zien danquote:En de dame achter de balie van het gemeentehuis had mooie borsten.
Dat zekerquote:Lucky streak.
Een shirt van het type "ze hangen er lekker in", in combinatie met geen of een zeer losse B.H.quote:
Uiteraard heb je pics met je gsm genomen om je matties op fok te laten meegenieten.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een shirt van het type "ze hangen er lekker in", in combinatie met geen of een zeer losse B.H.
Jammer.quote:
Lekker! Waar ga je heen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:07 schreef Cothen het volgende:
Zo, dat moet ik vaker doen: een dagje thuis in alle rust vakliteratuur lezen. Geen computers in buurt, geen storende collega's, geen studiegenoten die aandacht willen. Heerlijk! Voel me nog lekker uitgerust ook.
Nu nog even vier weken vlammen en dan feesten in de Spaanse zon
(En dat wordt nog flink vlammen ook, heb mezelf als doel gesteld dat mijn scriptie voor 90% klaar moet zijn op het moment dat ik in de auto stap)
In de tweede versnelling, op zijn hoogst 30 kilometer per uur. Yeah I know, maar voor het eerst motorrijden is het echt stoer.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:06 schreef Merovingian het volgende:
Over die motor: had je er veel op gereden? Motor rijden is echt bruut. Echt, haal nou maar lekker A in plaats van E! We zijn nu aan het sparen voor nieuw vloerzeil in de slaapkamer, daarna gaan we sparen voor een motor (eentje met 153PK).
Op hoge snelheden is het nog veel bizarrer: dan kun je aan het stuur trekken wat je wil, maar er gebeurt helemaal niets door de snelheid waarmee de wielen draaien! Dat is juist het toffe aan motor rijden, je bedient het ding met je hele lichaam door je gewicht te verplaatsen...quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
In de tweede versnelling, op zijn hoogst 30 kilometer per uur. Yeah I know, maar voor het eerst motorrijden is het echt stoer.
Bizar was met name het sturen op lage snelheid. Je gooit je heupen erin, en het stuur gaat gewoon automatisch. Heel eng.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:10 schreef Merovingian het volgende:
Lekker! Waar ga je heen?
En je slet gaat niet mee? Ze heeft wel vertrouwen in je relatie danquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:38 schreef Cothen het volgende:
Enige nadeel van het hele gebeuren is dat ik niet vrijgezel ben
ja, das dus het tweede nadeel...quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:48 schreef Merovingian het volgende:
En je slet gaat niet mee? Ze heeft wel vertrouwen in je relatie dan
A girl can only dream.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:53 schreef Cothen het volgende:
[..]
ja, das dus het tweede nadeel...
Het heeft nog wel een aardige discussie opgeleverd, ik dacht eerst nog: ik neem je mee, maar 1 meid met 4 losgeslagen gasten schiet ook niet op denk ik.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:49 schreef mschol het volgende:
was eens opzoek naar de oorsprong van deze:
pirate
kwam ik op dit uit:
last.fm
Ga je er voor vast werken voor de vakantie? Of ben je klaar met de opleiding en ga daar echt vast in dienst?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:01 schreef mschol het volgende:
morghe
vandaag is et officieel de laatste dag van stage, maar moet nog een week(4 dagen) voor de eis van 100 dagenen daarna gewoon doorwerken, neem rond september wel een weekje vrij ofzo
ga per 1 juli in vaste dienst voor 1 jaar (sta al helemaal ingepland met alle mogelijke dienstenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ga je er voor vast werken voor de vakantie? Of ben je klaar met de opleiding en ga daar echt vast in dienst?
De markt is goed, je gaat toch niet akkoord met na dat jaar een verlenging van nog een jaar? Gewoon een onbepaalde-tijd contract eisen! Ze hebben na een jaar echt wel een indruk van je of je goed bent. Onbepaalde tijd of andere werkgever zou ik zeggen...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ga per 1 juli in vaste dienst voor 1 jaar (sta al helemaal ingepland met alle mogelijke diensten),met een mogelijkheid tot verlenging van nog een jaar, daarna weet ik nog niet..
en als et goed is krijg ik gewoon per 8 juli m'n diploma en ben ik van die school af, eindelijk brr....
Nog meer? 25 verlof + 13 adv is toch meer dan genoeg...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:42 schreef JortK het volgende:
En de markt is zo dat je ervoor moet zorgen dat je goede secundaire voorwaarden krijgt/hebt.
Ik krijg bij me nieuwe baas ook meer vrije dagen,
das altijd goedquote:meer netto vergoedingen,
loze term. Het is belangrijker hoeveel % van je bruto salaris ze betalen. Ik heb liever een werkgever die 7,5% betaalt en ik dan ook 7,5%, dan een werkgever die 6% betaalt en ik dan premievrij ben...quote:premievrij pensioen,
Mits je er prive mee mag rijden...quote:auto,
Mits je er prive mee mag bellen...quote:telefoon,
Op floppy of dvd?quote:internet,
Als je er ook adminrechten op hebt. Verder heb je er eigenlijk weinig aan aangezien je toch wel je eigen pc hebt waar je prive een stuk fijner op werkt en gamet enzo.quote:laptop
Kortom, veel van die secundaire voorwaarden klinken heel mooi, maar je hebt er eigenlijk geen zak aan. Telefoon waar je niet of beperkt prive mee mag bellen, moet je nog steeds je eigen gsm hebben. Laptop zelfde. Klinkt mooi, maar is nutteloos. Zelf heb ik liever meer salaris, daar kun je tenminste echt wat mee. Mijn detacheringsbureau gaf mij maar 12 adv-dagen in plaats van 13. Dus ik zeg, dan wil ik er nog wel 50 euro per maand bij hebben. Das dus 600 euro per jaar bruto extra, voor 1 vrije dag minder. Dat is lekker verdienenquote:enz enz
tis overheid, en ik krijg te horen dat ze niet zomaar vaste mensen in dienst kunnen nemen (sterker nog, er schijnt een reorganisatie aan te komen..)quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:28 schreef Merovingian het volgende:
[..]
De markt is goed, je gaat toch niet akkoord met na dat jaar een verlenging van nog een jaar? Gewoon een onbepaalde-tijd contract eisen! Ze hebben na een jaar echt wel een indruk van je of je goed bent. Onbepaalde tijd of andere werkgever zou ik zeggen...
ik ben voorlopig allang blij dat ik al een jaar contract heb gekregen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:28 schreef Sjowhan het volgende:
Inderdaad. In de meeste gevallen (ik vermoed dat 't ook een IT-job is) krijg je echt wel na een half jaar een onbepaald contract. Zeker niet akkoord gaan met 'nog een verlenging voor een jaar', want ze weten al wat ze aan je hebben (vanwege de stageperiode).
Dan zou ik zeker het komende jaar je ogen goed openhouden voor een andere werkgeverquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:08 schreef mschol het volgende:
tis overheid, en ik krijg te horen dat ze niet zomaar vaste mensen in dienst kunnen nemen (sterker nog, er schijnt een reorganisatie aan te komen..)
Kijk dan is het goed! Maar je wil niet weten hoeveel mensen in secundaire voorwaarden trappen waar je niets aan hebt... "Bij ons krijg je een gsm! Je mag er alleen zakelijk mee bellen" Nee, daar heb je wat aan... Dat zijn gewoon instinkers waar je voor moet uitkijken, dan kan je beter 50 euro per maand meer verdienen, daar kan je dan lekker je eigen beltegoed van betalen...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:19 schreef JortK het volgende:
Merovingian ik kan me voorstellen dat je zegt dat je er geen ruk aan hebt, maar dit zijn mijn vooruitgangen
Laptop mag ik mee doen en laten wat ik wil, toch handig als vriendinlief eens wat wil doen ofzo.
Telefoon mag ik mee bellen wat ik wil.
Vrije dagen krijg ik er nu 27, en overwerk is tijd voor tijd, en nachtwaakstoringdingdienst is dubbel uren, dus 1 nacht is 2,5 dag vrij.
Auto mag ik ook prive mee rijden.
Kortom, dit zijn dingen die voor mij beter worden, o ja en een winstuitkering en een dertiende maand
Blij? Is het in jouw sector niet zo dat je voor elke werkgever zes andere hebt?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben voorlopig allang blij dat ik al een jaar contract heb gekregen.
want?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:12 schreef Cothen het volgende:
[..]
voor IT-ers is de overheid niet bepaald the place to be.
Balkenende-norm.quote:
ik heb voor de meeste banen in de sector naar alle waarschijnlijkheid gewoon te weinig echte ervaring...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:40 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Blij? Is het in jouw sector niet zo dat je voor elke werkgever zes andere hebt?
In dienst van de overheid kun je niet meer verdienen dan de premier. Je zit altijd vast aan gare lage loonschalen, terwijl je in het bedrijfsleven veel meer kan verdienen, zeker als je doorgroeit.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]leg uit... ik ben geen openbare bestuurder afaik...
ik ben maar een simpele WPO'er...
ik krijg anders van m'n pa te horen dat overheid erg leuk is om als werkgever te hebben...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:18 schreef Merovingian het volgende:
[..]
In dienst van de overheid kun je niet meer verdienen dan de premier. Je zit altijd vast aan gare lage loonschalen, terwijl je in het bedrijfsleven veel meer kan verdienen, zeker als je doorgroeit.
Ik ben Total Commander van de University of Amsterdamquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:38 schreef Geqxon het volgende:
Gaaf. Op het moment heb ik bijna geen illegale software op mijn computer geinstalleerd. Zodra ik mijn studentenpas heb ga ik Total Commander nog even aanschaffen, en ben ik warez vrij.
ik heb zat warez.. maar dat heeft voornamelijk met aanschaf prijzen te maken (b.v. dreamweaver a 300 euro oid)quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:38 schreef Geqxon het volgende:
Gaaf. Op het moment heb ik bijna geen illegale software op mijn computer geinstalleerd. Zodra ik mijn studentenpas heb ga ik Total Commander nog even aanschaffen, en ben ik warez vrij.
Geen idee. Je woont in een gehucht?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:50 schreef Geqxon het volgende:
Waarom zijn alle winkels al om 16:00 dicht.
Ik heb eens een stage uitgevoerd bij een overheidsinstelling en daar werd ik continue aangekeken dat mijn oplossing banen zou gaan kosten. Uiteindelijk wilde zijn mijn idee overnemen, maar halverwege was het budget op.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:13 schreef mschol het volgende:
want?
Dat vooral. Games download ik nauwelijks meer, mocht ik alsnog een game willen, dan download ik deze eerst, en bevalt deze, gaat deze in de winkelwagen bij $online_shopquote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb zat warez.. maar dat heeft voornamelijk met aanschaf prijzen te maken (b.v. dreamweaver a 300 euro oid)
van nero heb ik ergens een oem liggen, maarja die gebruik ik niet
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:50 schreef Geqxon het volgende:
Waarom zijn alle winkels al om 16:00 dicht.
de stad is open tot 18:00 tot 19:00. de MM zelfs tot 21:00quote:
ik download qua programma's zowiezo eigenlijk bar weinig, ben sneller geneigd iets uit de budget bak te trekkenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat vooral. Games download ik nauwelijks meer, mocht ik alsnog een game willen, dan download ik deze eerst, en bevalt deze, gaat deze in de winkelwagen bij $online_shop
Wij hebben hier in de buurt alleen Pakistanenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
de stad is open tot 18:00 tot 19:00. de MM zelfs tot 21:00
tis gewoon te idioot voor woorden eigenlijk
en als alle supers dicht zijn: gewoon de dichtsbij zijnde turk vinden
turken, pakistanen, hindoestanen, wat dan ook: zij hebben wel zaakjes die tot 23:00 of 0:00 open blijvenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Wij hebben hier in de buurt alleen Pakistanen
Volgens mij gaan die pas om 23:00 open en sluiten om 09:00 de volgende ochtendquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
turken, pakistanen, hindoestanen, wat dan ook: zij hebben wel zaakjes die tot 23:00 of 0:00 open blijven
Gelooft ze het zelfquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:35 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.netwerk.tv/arc(...)_op_downloaden_.html
Rofl. Reporter: het is nu verboden. Meisje: oh, dan download ik niet meer
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
de stad is open tot 18:00 tot 19:00. de MM zelfs tot 21:00
tis gewoon te idioot voor woorden eigenlijk
en als alle supers dicht zijn: gewoon de dichtsbij zijnde turk vinden
17:00uur op zaterdag is nogal wel verspreid hoor. Zelfs Leiden is dicht om 17uur (de retail dan, restaurants etc niet)quote:
Eerste levensbehoefte natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:47 schreef Geqxon het volgende:
Amersfoort, en het is MyCom die dan dicht is.
Nog geen uur mee uitgehouden. Kutspel.quote:Op zondag 29 juni 2008 12:40 schreef Merovingian het volgende:
Middag
Net Mass Effect uitgespeeld, wat is dat een vet spel zeg
WoW is een kutspel.quote:Op zondag 29 juni 2008 12:48 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Nog geen uur mee uitgehouden. Kutspel.
WoWen COD2 is ook nog weleens leuk.
Phluphs wenst hem veel plezier!quote:Op zondag 29 juni 2008 15:15 schreef Geqxon het volgende:
Geqs gaat zijn UltraX Premium + MX510 voor een Logitech S510 desktop set vervangen.
ik ben ook op zoek gegaan voor een goede vervanging van m'n MX700 en Internet navigator, echter zit op 90% van de huidige logitech borden een gare "insert, home, pageup, delete, end, pagedown" gedeelte...ik wil gewoon een blok van 3x2quote:Op zondag 29 juni 2008 15:15 schreef Geqxon het volgende:
Geqs gaat zijn UltraX Premium + MX510 voor een Logitech S510 desktop set vervangen.
quote:Op zondag 29 juni 2008 18:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben ook op zoek gegaan voor een goede vervanging van m'n MX700 en Internet navigator, echter zit op 90% van de huidige logitech borden een gare "insert, home, pageup, delete, end, pagedown" gedeelte...ik wil gewoon een blok van 3x2
de enige fatsoenlijke die dat nog heeft is de G15....
en m'n muis is al helemaal lastig...
Logitech UltraX Premiumquote:Op zondag 29 juni 2008 18:37 schreef mschol het volgende:
ik ben ook op zoek gegaan voor een goede vervanging van m'n MX700 en Internet navigator, echter zit op 90% van de huidige logitech borden een gare "insert, home, pageup, delete, end, pagedown" gedeelte...ik wil gewoon een blok van 3x2
de enige fatsoenlijke die dat nog heeft is de G15....
en m'n muis is al helemaal lastig...
blegh, laptop toetsen....quote:Op zondag 29 juni 2008 22:55 schreef Cothen het volgende:
[..]
Logitech UltraX Premium
Met ook heerlijke laptop-toetsen
Alleen niet draadloos, maar een genot om op te typen.
soms gebruik ik ze wel jaquote:Op maandag 30 juni 2008 06:50 schreef phluphy het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die die "sneltoetsen" (voor email, media, etc.) op een toetsenbord gebruiken? Die dingen vind ik zó nutteloos, en nemen veel te veel ruimte in.![]()
En... goedemorgen!
Goedemorgenquote:
Hebben jullie een kloksysteem of zo?quote:Op maandag 30 juni 2008 07:43 schreef Cothen het volgende:
[..]
Goedemorgen
6u40 beginnen op maandag is ook maar niks![]()
Voordeel is wel natuurlijk dat ik om 15u10 de deur weer uit mag
Ik heb het Cothen® Kloksysteem©: Maximaal 8 + ½ uur op kantoor. Korter mag, langer ook. Maar dit is voor mij de manier om me aan het werk te houden.quote:
dan heb je heul geen tijd om problemen te hebben met je computerquote:Op maandag 30 juni 2008 08:24 schreef mschol het volgende:
maar ik maar er wel dik gebruik van: in 17 weken,32x naar de bios geweest
jewel joh, is gemiddeld 2x p/w naar biosquote:Op maandag 30 juni 2008 08:30 schreef Cothen het volgende:
[..]
dan heb je heul geen tijd om problemen te hebben met je computer
kost 18 euro de maand, kaartjes kosten normaal gesproken ¤8,50 of ¤9 per stuk..quote:Wat kost zo'n kaartje nou per maand?
Want op een zeker punt is het namelijk voor een bios goedkoper dat je gaat downloaden
ik ging voor dat ik die kaart had ook maar 1x per maand of 2 maanden naar de bios..quote:Op maandag 30 juni 2008 08:59 schreef Cothen het volgende:
Ik haal de twee keer per maand niet eens
Geen voordeel voor mij dus.
Nou, ik ga echt niet meer naar de bios! Thuis 40" full-hd en Logitech Z-680. Maar geen irritante turken en breezers die zwaar vervelend zijn. Geen reclame vooraf. Geen asociaal duur eten en drinken maar gewoon tegen inkoopprijzen. Relaxte ligbank die ik thuis heb, ben ik in de bios ook nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 30 juni 2008 08:39 schreef mschol het volgende:
maarre zo'n download is imho minder leuk hoor
moet ik op een 19"scherm gaan kijken. t.o.v. een bioscoop scherm is dat bagger
en ik mag naar zo ongeveer elke film.
40"?quote:Op maandag 30 juni 2008 09:34 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Nou, ik ga echt niet meer naar de bios! Thuis 40" full-hd en Logitech Z-680. Maar geen irritante turken en breezers die zwaar vervelend zijn. Geen reclame vooraf. Geen asociaal duur eten en drinken maar gewoon tegen inkoopprijzen. Relaxte ligbank die ik thuis heb, ben ik in de bios ook nog niet tegengekomen.
Conclusie:
Bios
Thuisbios:
al dat geklaagquote:Op maandag 30 juni 2008 09:41 schreef Cothen het volgende:
In Pathe de kuip hebben ze wel relaxte stoelen. nog geen ligbank, maar het zit prima.
En verder zijn die herriemakende medebezoekers rete irritant idd![]()
Die eeuwige rijen voor de kassa
en vervolgens weer in de rij om je kaartje te laten controleren
en dan weer in de rij om eten/drinken af te rekenen
en dan wéér in de rij voor de zaal omdat ze wéér je kaartje willen zien...
tot slot weer in de rij om de bioscoop uit te komen en vervolgens in de auto weer in de rij om de parkeerplaats af te komen.
Eigenlijk ben je de hele avond alleen maar aan het wachten. Bioscopen klagen dan wel dat ze steeds minder bezoekers krijgen, maar ze doen er dan ook verrekte weinig moeite voor om ze binnen te houden...
Daar zit ik ook nog naar te kijken. Sony Vario oid.quote:Op maandag 30 juni 2008 09:40 schreef JortK het volgende:
Ik wil een nieuw notebook, ik heb toch besloten geen desktop te nemen
Je zit er ook verder vanaf, effectief oppervlak dat op je ogen komt zal weinig uitmakenquote:Op maandag 30 juni 2008 09:40 schreef mschol het volgende:
[..]
40"?bios schermpje is wel een slag groter, en de geluidsinstallatie wel iets beter gok ik zo
Kom maar lekker een keer langs in Alkmaar.quote:turken? breezers? in die 32x dat ik naar bios ben geweest nog geen last van gehad...
Dat is een oplossing, tenzij de film dan al is uitverkocht...quote:reclame? waarom denk je dat m'n kaartjes gemiddeld 10 minuten NA aanvang worden gekocht..en dan nog vind ik het niet vervelend ofzo
En dat je moet betalenquote:Pathe spui heeft relaxte stoelen + beenruimte (liggen is ruk) en eten/drinken hoeft van mij niet... (overigens kan ik als ik wil dat gewoon mee naar binnen smokkelen in m'n jas
bios![]()
enige "nadeel" is dat je er wel naartoe moet gaan..
Ok, die automaten zijn een uitkomst, maar voor de rest blijft het wachtenquote:Op maandag 30 juni 2008 09:50 schreef mschol het volgende:
al dat geklaag
al ben ik het wel met je eens dat de rijen soms absurd lang zijn. sinds ik die pathe kaart heb (en deels ook omdat spuimarkt open is), heb ik daar dus nauwelijks last van want ze hebben die automaten die vaak bijzonder rustig zijn (iig bij spui en buitenhof, scheveningen kan op zaterdag of vrijdag zelfs daar goed afgeladen zijn)
ik heb toch al maffe dingen gedaan (premiere, 10 mins na aanvang kaartje kopen) en dan nog had ik kaartje..quote:Op maandag 30 juni 2008 09:59 schreef Merovingian het volgende:
Dat is een oplossing, tenzij de film dan al is uitverkocht...
tja, das dan een echt nadeel maar ik kan 18 euro wel lijden per maand, als ik daarvoor relaxt kan kijken naar filmpje, wanneer ik maar wil. en zo ongeveer alle films (Imax, Scar 3D zijn de uitzonderingen tot nu toe..)quote:En dat je moet betalen
nemoquote:Op maandag 30 juni 2008 10:17 schreef Cothen het volgende:
Ik denk dat ik in mijn volgende woning de woonkamer achterwege laat en dit laat neerzetten:
[ afbeelding ]
Das voor Bertje en zijn ponymeisjesquote:
Oh, in mijn volgende huis waarin we kamers over gaan hebben, gaat zoiets zeker wel komen! Niet zo luxe qua inrichting, maar zeker wel een full-hd beamer, goede 7.1 audio-installatie en comfortabele verstelbare ligstoelen...quote:Op maandag 30 juni 2008 10:17 schreef Cothen het volgende:
Ik denk dat ik in mijn volgende woning de woonkamer achterwege laat en dit laat neerzetten:
[ afbeelding ]
Vind je vrouw het ook leuk films kijken?quote:Op maandag 30 juni 2008 10:22 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Oh, in mijn volgende huis waarin we kamers over gaan hebben, gaat zoiets zeker wel komen! Niet zo luxe qua inrichting, maar zeker wel een full-hd beamer, goede 7.1 audio-installatie en comfortabele verstelbare ligstoelen...
Ja hoor, maar anders had ze gewoon pechquote:Op maandag 30 juni 2008 10:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Vind je vrouw het ook leuk films kijken?
Dus de volgende keer dat je voertuig stuk gaat op maandag blijf je de rest van de week dus thuis omdat je op zaterdag pas mag laten repareren...quote:Op maandag 30 juni 2008 13:30 schreef Geqxon het volgende:
Schijnbaar is het hier de regel dat als je voertuig voor reparatie weg moet, dat dat dan op zaterdag moet gebeuren.
Mwa, eerlijk is eerlijk, het was een servicebeurt en het oplossen van een klein kwaaltje. Maar toch, als ik tot zaterdag had gewacht zou ik van mijn fietsenmaker weer commentaar krijgen dat ik te lang met het probleem door heb gereden (+/- 150km).quote:Op maandag 30 juni 2008 14:18 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dus de volgende keer dat je voertuig stuk gaat op maandag blijf je de rest van de week dus thuis omdat je op zaterdag pas mag laten repareren...
Thuiswerken is niks voor mij.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:41 schreef Cothen het volgende:
Leve het nieuwe werken (of werken 2.0)
dan kan je dat soort zaken wel zelf indelen
Kwam nog wel 20 GBP verzendkosten bij, maar dat mag de pret niet drukken, want het is nog steeds goedkoop voor een 16GB USB-stickquote:Uiteindelijke biedprijs: GBP 0,99
(Ongeveer EUR 1,25)
In de Alpen geproduceerd denk ikquote:Op maandag 30 juni 2008 16:36 schreef Merovingian het volgende:
Dat is echt de lelijkste USB-stick ooit geproduceerd in de geschiedenis van de mensheid.
je koopt zo'n ding toch ook niet om naar te kijken...quote:Op maandag 30 juni 2008 16:36 schreef Merovingian het volgende:
Dat is echt de lelijkste USB-stick ooit geproduceerd in de geschiedenis van de mensheid.
Jij kent Solid Alliance niet?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:36 schreef Merovingian het volgende:
quote:
Mja, maar je hebt wél iets aparts! Ik vind 'm wel humor, eigenlijk!quote:Op maandag 30 juni 2008 16:36 schreef Merovingian het volgende:
Zucht. Vrouwen.....quote:Op maandag 30 juni 2008 20:17 schreef phluphy het volgende:
[..]
Mja, maar je hebt wél iets aparts! Ik vind 'm wel humor, eigenlijk!
Lekkere vette hap op je beroerde maag, daar knap je vast snel van opquote:Op maandag 30 juni 2008 20:19 schreef phluphy het volgende:
Beterschap Sir Harry.![]()
- Kippensoep,
- Spek met ei,
- Sapjes en theetjes,
- Chocolate Chip Coockies
En je bent snel weer beter!![]()
Mijn opa (zaliger) zei altijd: als je ziek bent, moet je je eroverheen eten.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:21 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Lekkere vette hap op je beroerde maag, daar knap je vast snel van op
Maar je bent wel een moderne vrouw hoorGeen warme melk met honing, en levertraan
Schijnt inderdaad te werken.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:24 schreef phluphy het volgende:
[..]
Mijn opa (zaliger) zei altijd: als je ziek bent, moet je je eroverheen eten.
Ik moet zeggen: bij mij werkt het goed! Maar ik heb wel een sterke maag, dat is wel zo.
Het is ook best logisch. Je lichaam herstelt beter van krachtvoer dan van dat matige voedsel.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:51 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
Schijnt inderdaad te werken.
Al moet ik er niet aan denken
Denk je dat je lichaam al kan herstellen, zelfs al heeft het maar 3 seconden kunnen "genieten" van het krachtvoer?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:56 schreef phluphy het volgende:
[..]
Het is ook best logisch. Je lichaam herstelt beter van krachtvoer dan van dat matige voedsel.
Bij een buikgriep zou ik het ook niet doen, denk ik, maar verder:Ik eet dan gerust 6 eieren op een dag hoor!
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:01 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
Denk je dat je lichaam al kan herstellen, zelfs al heeft het maar 3 seconden kunnen "genieten" van het krachtvoer?
Dan kom ik niet meer langs de douane, weet ik uit ervaring.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nee dan niet. Je moet wel een ijzeren maag hebben natuurlijk.
Oh. Rot voor je.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:22 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
Dan kom ik niet meer langs de douane, weet ik uit ervaring.
Ze dachten dat ik familie was van Osama
ZES?!?!?!quote:Op maandag 30 juni 2008 20:56 schreef phluphy het volgende:
Ik eet dan gerust 6 eieren op een dag hoor!
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:22 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
Dan kom ik niet meer langs de douane, weet ik uit ervaring.
Ze dachten dat ik familie was van Osama
de wat?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:34 schreef Merovingian het volgende:
T:TSCC!
Bierquote:Op maandag 30 juni 2008 21:34 schreef Merovingian het volgende:
Tijd voor een Palmpje en borrelnootjes BTW. En daarna weer verder met T:TSCC! Wat een vette serie
Zie mijn post ervoor.quote:
Mooi! Neem ik die van jou ook welquote:
Haha ik moest dus ook daar aan denkenquote:Op maandag 30 juni 2008 21:32 schreef Merovingian het volgende:
[..]Toevallig, was net Terminator: The Sarah Connor Chronicles aan het kijken, waarin een terminatrix als vrouw "verkleed" door een metaaldetector moest
"Ja, ik heb een metalen plaat in mijn hoofd, ben als kind gevallen. Hard."
Ow wacht... das het nadeel als je woorden vergeet te lezen en te schrijven....quote:Op maandag 30 juni 2008 21:37 schreef Merovingian het volgende:
Zie mijn post ervoor.
quote:
mannenquote:
Nee griepje, maar het gevoel dat je hoofd in 2e barst is nog niet lekkerquote:Op maandag 30 juni 2008 19:12 schreef Merovingian het volgende:
[..]
![]()
Beterschap. Niets ernstigs hopelijk?
Dankjequote:Op maandag 30 juni 2008 19:14 schreef Cothen het volgende:
[..]
hier moet het vast wel mee goed komen:
[ afbeelding ]
Dat ei en spek staat me wel aanquote:Op maandag 30 juni 2008 20:19 schreef phluphy het volgende:
Beterschap Sir Harry.![]()
- Kippensoep,
- Spek met ei,
- Sapjes en theetjes,
- Chocolate Chip Coockies
En je bent snel weer beter!![]()
Gay vrouwen in bed zijn behoorljik nutteloos. Op film, kijk, dan heb je er nogal wat aan.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:35 schreef Cothen het volgende:
[..]
[..]
mannen
geef mij maar vrouwen![]()
En dan mogen ze nog gay zijn ook
(In bed that is)
2 gay vrouwen in bed ownt 2 gay vrouwen op filmquote:Op maandag 30 juni 2008 22:47 schreef Geqxon het volgende:
Gay vrouwen in bed zijn behoorljik nutteloos. Op film, kijk, dan heb je er nogal wat aan.
In beide gevallen zul je de klus zelf moeten klaren.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:23 schreef Cothen het volgende:
[..]
2 gay vrouwen in bed ownt 2 gay vrouwen op film
Amen brother!quote:Op maandag 30 juni 2008 22:35 schreef Cothen het volgende:
[..]
[..]
mannen
geef mij maar vrouwen![]()
En dan mogen ze nog gay zijn ook
(In bed that is)
Technisch gezien ik ook, aangezien Nuon per vandaag officieel gesplitst is een een productie- en leveringsbedrijf, en een netwerkbedrijf... Komt erop neer dat ik nu bij Continuon werk, maar dat krijgt weer een nieuwe naam over een paar maanden, omdat er geen verband meer mag zijn tussen Continuon en Nuon, en nu lijken die namen nog te veel op elkaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:50 schreef JortK het volgende:
Goedemorgen, vandaag de eerste werkdag bij de nieuwe baas
Succes Jortje!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:50 schreef JortK het volgende:
Succes!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:50 schreef JortK het volgende:
officieel gezien voor mij ook Alleen is het niet echt een "nieuwe" baas. liep er immers al een half jaar stagequote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:50 schreef JortK het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:14 schreef Geqxon het volgende:
De airco in het hier naastgelegen serverhok is kapot, waardoor de deur van het serverhok open is gezet. Verder heeft deze kamer geen ramen. Resultaat: Enorme hitte en veel herrie.
Nog maar een paar dagen Geks....
Uiteraard, die geld voor iedereen die werkzaamheden doet binnen een bedrijf.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:22 schreef Geqxon het volgende:
Arbo? Heb je daar dan mee te maken, als stagair?
wel slim verzonnen van de uitbater.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:20 schreef mschol het volgende:
rookfeestendas imho best zielig, rookfeesten
Die is er ook hoor, maar dan moet ik verhuizen. Geen zin an.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:24 schreef Cothen het volgende:
Dit is een wanprestatie van de werkgever op gebied van klimaatbeheersing en moet je op zijn minst een andere werkplek aanbieden.
Dan moet je niet zeurenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Die is er ook hoor, maar dan moet ik verhuizen. Geen zin an.
Wel geile breezersletten op die foto.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:20 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
serverhok is hier gelukkig ver vandaan..
rookfeestendas imho best zielig, rookfeesten
Inderdaad, ik zou ze wel doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:32 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Wel geile breezersletten op die foto.
Dan zou ik ze wel eerst een lading pepermunt gevenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:36 schreef Geqxon het volgende:
Inderdaad, ik zou ze wel doen.
Alsof je lul er wat van merkt dat ze gerookt hebbenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:04 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dan zou ik ze wel eerst een lading pepermunt geven
Het idee dat er stukjes as aan kunnen blijven hangen....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:11 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Alsof je lul er wat van merkt dat ze gerookt hebben
Goodluck Jortjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:50 schreef JortK het volgende:
De hele belastingaangifte kan geautomatiseerd worden, banken/hypotheekverstrekkers hebben alle gegevens digitaal over hypotheken/schulden, werkgevers ook, ze kunnen ook precies zien of je een auto hebt, of je studiekosten gemaakt hebt, enz enz. Alles weten ze al, alleen staat het in miljoenen verschillende databases. Als ze nou die hele zooi bij elkaar gooien, hoef je nooit meer aangifte te doenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:20 schreef Cothen het volgende:
hmm, de belastingdienst in de bocht:
ik krijg een formulier "wijziging Huurtoeslag 2008".
Lijkt me toch lastig, huur betalen voor een woning die al gesloopt.
Sowieso snap ik niet dat je als huurder al die ellende zelf moet invullen. Er kan zoveel geld tijd en moeite bespaard worden in dit land als dit soort informatie-uitwisselingen geautomatiseerd worden.
Kan wel, maar doen ze niet omdat mensen dan meer gaan zeuren vanwege het feit dat ze niet weten waarom er geld verlangt wordt oid.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:01 schreef Merovingian het volgende:
[..]
De hele belastingaangifte kan geautomatiseerd worden, banken/hypotheekverstrekkers hebben alle gegevens digitaal over hypotheken/schulden, werkgevers ook, ze kunnen ook precies zien of je een auto hebt, of je studiekosten gemaakt hebt, enz enz. Alles weten ze al, alleen staat het in miljoenen verschillende databases. Als ze nou die hele zooi bij elkaar gooien, hoef je nooit meer aangifte te doen
En het hele privacy-gebeuren. Alsof je dat nog hebt in Nederlandquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:12 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
Kan wel, maar doen ze niet omdat mensen dan meer gaan zeuren vanwege het feit dat ze niet weten waarom er geld verlangt wordt oid.
Niet dat ze dat nu wel weten, maar goed.
Daarnaast willen ze de burger het gevoel geven dat ze het zelf in de hand hebben
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:26 schreef Geqxon het volgende:
Ik hoef op mijn HBO opleiding geen stage te doen.
Maar ook: geen stage op het ponykamp.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:42 schreef Geqxon het volgende:
Al betekend dat ook: Geen stage in het buitenland.
Ja, dat ik op kantoor zit.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:29 schreef Fidelio9889 het volgende:
Iemand die ook zo'n pesthekel heeft aan deze mooie dag?
En ik zit me te vervelen achter de lapp:+quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja, dat ik op kantoor zit.
Voor de rest is 't heerlijk
Dan ga je naar buitenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:06 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
En ik zit me te vervelen achter de lapp:+
Want .... je vond het lekker?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:57 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb laatst rosé bier op. En nu voel ik mij onzeker over mijn geaardheid.
Gohquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:00 schreef Geqxon het volgende:
Ik vond het een beetje naar kinderbier smaken.
Hoezo weet jij hoe kinderbier smaakt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:00 schreef Geqxon het volgende:
Ik vond het een beetje naar kinderbier smaken.
ai, das wel heel erg dichtbijquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:26 schreef Geqxon het volgende:
Ik hoef op mijn HBO opleiding geen stage te doen.
Je kan natuurlijk stage lopen voor bonuspuntenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:42 schreef Geqxon het volgende:
Al betekend dat ook: Geen stage in het buitenland.
Jakquote:
jak jakquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:57 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb laatst rosé bier op.
Gaar gestoomdquote:
Je zit hier niet in PUBquote:
Hm, dan zul je morgen ook niet zo'n toffe dag hebben vrees ik. Tijd voor een andere auto.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:17 schreef Cothen het volgende:
[..]
Gaar gestoomd
Vandaag voor mijn stage op bedrijfsbezoek vanuit Utrecht in Amstelveen, geen airco in de auto en nu kan mijn raampje aan de bestuurderskant niet meer omlaag ook.![]()
Snik heet in de auto. En net naar huis dikke file
Maar met Fluf moet het vast beter gaan
Ik heb deze net een half jaar... wat zeg ik, niet eens een half jaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:21 schreef phluphy het volgende:
Hm, dan zul je morgen ook niet zo'n toffe dag hebben vrees ik. Tijd voor een andere auto.![]()
Het is maar rosé hoor, het is niet alsof hij gaat zitten theezakken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:24 schreef phluphy het volgende:
[..]
Vindt mijn man niet goed. Ouderwets hé.
Ja. Ik voel het.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:39 schreef Cothen het volgende:
(Mits ik dit keer wél mijn afstuderen haal)
Nah, vinden haar man en mijn vrouw niet goedquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:44 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Nah, vinden haar man en mijn vrouw niet goed
^^^^quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is maar rosé hoor, het is niet alsof hij gaat zitten theezakken.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:41 schreef Geqxon het volgende:
Het is maar rosé hoor, het is niet alsof hij gaat zitten theezakken.
quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:24 schreef phluphy het volgende:
Wie weet!
Oh jammer. Dan ben ik op vakantie.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:49 schreef Merovingian het volgende:
Ik voel een DIG-SC-meeting opkomen....
Haha, wie weetquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:46 schreef phluphy het volgende:
[..]
Verhip. Daar heb je een punt.
![]()
[..]
[..]
is dat erg pijnlijk als je dat op voelt komen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:49 schreef Merovingian het volgende:
Ik voel een DIG-SC-meeting opkomen.... Geqx, neem jij wat ponyvrouwtjes mee?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:49 schreef Merovingian het volgende:
Die '+', dat doet het hemquote:Op woensdag 2 juli 2008 01:29 schreef Geqxon het volgende:
Ik was er huiverig voor, maar SABnzbd+ is erg goed! Stukken beter dan SABnzbd.
Thnx en goeie morgenquote:Op woensdag 2 juli 2008 07:12 schreef phluphy het volgende:
Ik zou 'm een symbolisch busje peper cadeau doen.![]()
Gefeliciteerd met je goede beoordeling i.i.g.!![]()
En.... Goedemorgen!
Ik verbaas me nergens over als ik eerlijk ben. MBO opleidingen zijn niet wat het geweest isquote:Op woensdag 2 juli 2008 06:51 schreef mschol het volgende:
er is voor mijn stage docent kennelijk een mailtje nodig wat betreft de resultaten van mijn 3de verslag...
om 10:53 gister mailtje gestuurt.. (afsluitend met: "Wanneer er geen reactie komt verwacht ik dat mijn verslag met een voldoende is beoordeeld")
dat konnie kennelijk niet over zich heen laten gaan en heeft inderdaad gereageerd na 7 (!!) uur, rond 18:00. met de mededeling: "nee, dat klopt Het is allemaal onderweg"![]()
vervolgens een 2de mailtje om 22:15 met een beoordeling van mijn verslag...(wel voldoende beoordeeld)
er is voor hem dus serieus een mailtje voor nodig om em in actie te zetten ofzo..(ter info: volgende week dinsdag is de diplomauitreiking, verslag is de 23ste ingeleverd..)
Nee, totaal geen last van.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:23 schreef Cothen het volgende:
[..]
is dat erg pijnlijk als je dat op voelt komen?
SABnzd is door één persoon ontwikkeld, en met de + versie hebben een groep mensen zijn werk opgepakt om er verder mee te gaan. Dat gaat meestal zeer fout.quote:
Maar ondertussen zuip je wel 5 flessen wijn met de buurvrouw leegquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:24 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wie wat waar wanneer?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:49 schreef Merovingian het volgende:
Wie: Iedereen die wil.quote:
Shit, dan kan ik niet, kan het niet op 31 februari?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:07 schreef Merovingian het volgende:
Wie: Iedereen die wil.
Wat: Bier en ponymeisjes.
Waar: In ons geheime clubhuis.
Wanneer: 30 februari.
31 februari bestaat niet. Dat gaat dus niet lukken. Maar weet jij het geheime clubhuis uberhaupt wel te vinden dan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:33 schreef Cothen het volgende:
[..]
Shit, dan kan ik niet, kan het niet op 31 februari?
Ik volg die grote stoet ponymeisjes achter Bertje op zijn brommerquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:37 schreef Merovingian het volgende:
31 februari bestaat niet. Dat gaat dus niet lukken. Maar weet jij het geheime clubhuis uberhaupt wel te vinden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |