Balkenende-norm.quote:
ik heb voor de meeste banen in de sector naar alle waarschijnlijkheid gewoon te weinig echte ervaring...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:40 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Blij? Is het in jouw sector niet zo dat je voor elke werkgever zes andere hebt?
In dienst van de overheid kun je niet meer verdienen dan de premier. Je zit altijd vast aan gare lage loonschalen, terwijl je in het bedrijfsleven veel meer kan verdienen, zeker als je doorgroeit.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]leg uit... ik ben geen openbare bestuurder afaik...
ik ben maar een simpele WPO'er...
ik krijg anders van m'n pa te horen dat overheid erg leuk is om als werkgever te hebben...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:18 schreef Merovingian het volgende:
[..]
In dienst van de overheid kun je niet meer verdienen dan de premier. Je zit altijd vast aan gare lage loonschalen, terwijl je in het bedrijfsleven veel meer kan verdienen, zeker als je doorgroeit.
Ik ben Total Commander van de University of Amsterdamquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:38 schreef Geqxon het volgende:
Gaaf. Op het moment heb ik bijna geen illegale software op mijn computer geinstalleerd. Zodra ik mijn studentenpas heb ga ik Total Commander nog even aanschaffen, en ben ik warez vrij.
ik heb zat warez.. maar dat heeft voornamelijk met aanschaf prijzen te maken (b.v. dreamweaver a 300 euro oid)quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:38 schreef Geqxon het volgende:
Gaaf. Op het moment heb ik bijna geen illegale software op mijn computer geinstalleerd. Zodra ik mijn studentenpas heb ga ik Total Commander nog even aanschaffen, en ben ik warez vrij.
Geen idee. Je woont in een gehucht?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:50 schreef Geqxon het volgende:
Waarom zijn alle winkels al om 16:00 dicht.
Ik heb eens een stage uitgevoerd bij een overheidsinstelling en daar werd ik continue aangekeken dat mijn oplossing banen zou gaan kosten. Uiteindelijk wilde zijn mijn idee overnemen, maar halverwege was het budget op.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:13 schreef mschol het volgende:
want?
Dat vooral. Games download ik nauwelijks meer, mocht ik alsnog een game willen, dan download ik deze eerst, en bevalt deze, gaat deze in de winkelwagen bij $online_shopquote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb zat warez.. maar dat heeft voornamelijk met aanschaf prijzen te maken (b.v. dreamweaver a 300 euro oid)
van nero heb ik ergens een oem liggen, maarja die gebruik ik niet
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:50 schreef Geqxon het volgende:
Waarom zijn alle winkels al om 16:00 dicht.
de stad is open tot 18:00 tot 19:00. de MM zelfs tot 21:00quote:
ik download qua programma's zowiezo eigenlijk bar weinig, ben sneller geneigd iets uit de budget bak te trekkenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat vooral. Games download ik nauwelijks meer, mocht ik alsnog een game willen, dan download ik deze eerst, en bevalt deze, gaat deze in de winkelwagen bij $online_shop
Wij hebben hier in de buurt alleen Pakistanenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
de stad is open tot 18:00 tot 19:00. de MM zelfs tot 21:00
tis gewoon te idioot voor woorden eigenlijk
en als alle supers dicht zijn: gewoon de dichtsbij zijnde turk vinden
turken, pakistanen, hindoestanen, wat dan ook: zij hebben wel zaakjes die tot 23:00 of 0:00 open blijvenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Wij hebben hier in de buurt alleen Pakistanen
Volgens mij gaan die pas om 23:00 open en sluiten om 09:00 de volgende ochtendquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
turken, pakistanen, hindoestanen, wat dan ook: zij hebben wel zaakjes die tot 23:00 of 0:00 open blijven
Gelooft ze het zelfquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:35 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.netwerk.tv/arc(...)_op_downloaden_.html
Rofl. Reporter: het is nu verboden. Meisje: oh, dan download ik niet meer
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
de stad is open tot 18:00 tot 19:00. de MM zelfs tot 21:00
tis gewoon te idioot voor woorden eigenlijk
en als alle supers dicht zijn: gewoon de dichtsbij zijnde turk vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |