Thuiswerken is niks voor mij.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:41 schreef Cothen het volgende:
Leve het nieuwe werken (of werken 2.0)
dan kan je dat soort zaken wel zelf indelen
Kwam nog wel 20 GBP verzendkosten bij, maar dat mag de pret niet drukken, want het is nog steeds goedkoop voor een 16GB USB-stickquote:Uiteindelijke biedprijs: GBP 0,99
(Ongeveer EUR 1,25)
In de Alpen geproduceerd denk ikquote:Op maandag 30 juni 2008 16:36 schreef Merovingian het volgende:
Dat is echt de lelijkste USB-stick ooit geproduceerd in de geschiedenis van de mensheid.
je koopt zo'n ding toch ook niet om naar te kijken...quote:Op maandag 30 juni 2008 16:36 schreef Merovingian het volgende:
Dat is echt de lelijkste USB-stick ooit geproduceerd in de geschiedenis van de mensheid.
Jij kent Solid Alliance niet?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:36 schreef Merovingian het volgende:
quote:
Mja, maar je hebt wél iets aparts! Ik vind 'm wel humor, eigenlijk!quote:Op maandag 30 juni 2008 16:36 schreef Merovingian het volgende:
Zucht. Vrouwen.....quote:Op maandag 30 juni 2008 20:17 schreef phluphy het volgende:
[..]
Mja, maar je hebt wél iets aparts! Ik vind 'm wel humor, eigenlijk!
Lekkere vette hap op je beroerde maag, daar knap je vast snel van opquote:Op maandag 30 juni 2008 20:19 schreef phluphy het volgende:
Beterschap Sir Harry.![]()
- Kippensoep,
- Spek met ei,
- Sapjes en theetjes,
- Chocolate Chip Coockies
En je bent snel weer beter!![]()
Mijn opa (zaliger) zei altijd: als je ziek bent, moet je je eroverheen eten.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:21 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Lekkere vette hap op je beroerde maag, daar knap je vast snel van op
Maar je bent wel een moderne vrouw hoorGeen warme melk met honing, en levertraan
Schijnt inderdaad te werken.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:24 schreef phluphy het volgende:
[..]
Mijn opa (zaliger) zei altijd: als je ziek bent, moet je je eroverheen eten.
Ik moet zeggen: bij mij werkt het goed! Maar ik heb wel een sterke maag, dat is wel zo.
Het is ook best logisch. Je lichaam herstelt beter van krachtvoer dan van dat matige voedsel.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:51 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
Schijnt inderdaad te werken.
Al moet ik er niet aan denken
Denk je dat je lichaam al kan herstellen, zelfs al heeft het maar 3 seconden kunnen "genieten" van het krachtvoer?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:56 schreef phluphy het volgende:
[..]
Het is ook best logisch. Je lichaam herstelt beter van krachtvoer dan van dat matige voedsel.
Bij een buikgriep zou ik het ook niet doen, denk ik, maar verder:Ik eet dan gerust 6 eieren op een dag hoor!
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:01 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
Denk je dat je lichaam al kan herstellen, zelfs al heeft het maar 3 seconden kunnen "genieten" van het krachtvoer?
Dan kom ik niet meer langs de douane, weet ik uit ervaring.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nee dan niet. Je moet wel een ijzeren maag hebben natuurlijk.
Oh. Rot voor je.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:22 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
Dan kom ik niet meer langs de douane, weet ik uit ervaring.
Ze dachten dat ik familie was van Osama
ZES?!?!?!quote:Op maandag 30 juni 2008 20:56 schreef phluphy het volgende:
Ik eet dan gerust 6 eieren op een dag hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |