ik ging voor dat ik die kaart had ook maar 1x per maand of 2 maanden naar de bios..quote:Op maandag 30 juni 2008 08:59 schreef Cothen het volgende:
Ik haal de twee keer per maand niet eens
Geen voordeel voor mij dus.
Nou, ik ga echt niet meer naar de bios! Thuis 40" full-hd en Logitech Z-680. Maar geen irritante turken en breezers die zwaar vervelend zijn. Geen reclame vooraf. Geen asociaal duur eten en drinken maar gewoon tegen inkoopprijzen. Relaxte ligbank die ik thuis heb, ben ik in de bios ook nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 30 juni 2008 08:39 schreef mschol het volgende:
maarre zo'n download is imho minder leuk hoor
moet ik op een 19"scherm gaan kijken. t.o.v. een bioscoop scherm is dat bagger
en ik mag naar zo ongeveer elke film.
40"?quote:Op maandag 30 juni 2008 09:34 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Nou, ik ga echt niet meer naar de bios! Thuis 40" full-hd en Logitech Z-680. Maar geen irritante turken en breezers die zwaar vervelend zijn. Geen reclame vooraf. Geen asociaal duur eten en drinken maar gewoon tegen inkoopprijzen. Relaxte ligbank die ik thuis heb, ben ik in de bios ook nog niet tegengekomen.
Conclusie:
Bios
Thuisbios:
al dat geklaagquote:Op maandag 30 juni 2008 09:41 schreef Cothen het volgende:
In Pathe de kuip hebben ze wel relaxte stoelen. nog geen ligbank, maar het zit prima.
En verder zijn die herriemakende medebezoekers rete irritant idd![]()
Die eeuwige rijen voor de kassa
en vervolgens weer in de rij om je kaartje te laten controleren
en dan weer in de rij om eten/drinken af te rekenen
en dan wéér in de rij voor de zaal omdat ze wéér je kaartje willen zien...
tot slot weer in de rij om de bioscoop uit te komen en vervolgens in de auto weer in de rij om de parkeerplaats af te komen.
Eigenlijk ben je de hele avond alleen maar aan het wachten. Bioscopen klagen dan wel dat ze steeds minder bezoekers krijgen, maar ze doen er dan ook verrekte weinig moeite voor om ze binnen te houden...
Daar zit ik ook nog naar te kijken. Sony Vario oid.quote:Op maandag 30 juni 2008 09:40 schreef JortK het volgende:
Ik wil een nieuw notebook, ik heb toch besloten geen desktop te nemen
Je zit er ook verder vanaf, effectief oppervlak dat op je ogen komt zal weinig uitmakenquote:Op maandag 30 juni 2008 09:40 schreef mschol het volgende:
[..]
40"?bios schermpje is wel een slag groter, en de geluidsinstallatie wel iets beter gok ik zo
Kom maar lekker een keer langs in Alkmaar.quote:turken? breezers? in die 32x dat ik naar bios ben geweest nog geen last van gehad...
Dat is een oplossing, tenzij de film dan al is uitverkocht...quote:reclame? waarom denk je dat m'n kaartjes gemiddeld 10 minuten NA aanvang worden gekocht..en dan nog vind ik het niet vervelend ofzo
En dat je moet betalenquote:Pathe spui heeft relaxte stoelen + beenruimte (liggen is ruk) en eten/drinken hoeft van mij niet... (overigens kan ik als ik wil dat gewoon mee naar binnen smokkelen in m'n jas
bios![]()
enige "nadeel" is dat je er wel naartoe moet gaan..
Ok, die automaten zijn een uitkomst, maar voor de rest blijft het wachtenquote:Op maandag 30 juni 2008 09:50 schreef mschol het volgende:
al dat geklaag
al ben ik het wel met je eens dat de rijen soms absurd lang zijn. sinds ik die pathe kaart heb (en deels ook omdat spuimarkt open is), heb ik daar dus nauwelijks last van want ze hebben die automaten die vaak bijzonder rustig zijn (iig bij spui en buitenhof, scheveningen kan op zaterdag of vrijdag zelfs daar goed afgeladen zijn)
ik heb toch al maffe dingen gedaan (premiere, 10 mins na aanvang kaartje kopen) en dan nog had ik kaartje..quote:Op maandag 30 juni 2008 09:59 schreef Merovingian het volgende:
Dat is een oplossing, tenzij de film dan al is uitverkocht...
tja, das dan een echt nadeel maar ik kan 18 euro wel lijden per maand, als ik daarvoor relaxt kan kijken naar filmpje, wanneer ik maar wil. en zo ongeveer alle films (Imax, Scar 3D zijn de uitzonderingen tot nu toe..)quote:En dat je moet betalen
nemoquote:Op maandag 30 juni 2008 10:17 schreef Cothen het volgende:
Ik denk dat ik in mijn volgende woning de woonkamer achterwege laat en dit laat neerzetten:
[ afbeelding ]
Das voor Bertje en zijn ponymeisjesquote:
Oh, in mijn volgende huis waarin we kamers over gaan hebben, gaat zoiets zeker wel komen! Niet zo luxe qua inrichting, maar zeker wel een full-hd beamer, goede 7.1 audio-installatie en comfortabele verstelbare ligstoelen...quote:Op maandag 30 juni 2008 10:17 schreef Cothen het volgende:
Ik denk dat ik in mijn volgende woning de woonkamer achterwege laat en dit laat neerzetten:
[ afbeelding ]
Vind je vrouw het ook leuk films kijken?quote:Op maandag 30 juni 2008 10:22 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Oh, in mijn volgende huis waarin we kamers over gaan hebben, gaat zoiets zeker wel komen! Niet zo luxe qua inrichting, maar zeker wel een full-hd beamer, goede 7.1 audio-installatie en comfortabele verstelbare ligstoelen...
Ja hoor, maar anders had ze gewoon pechquote:Op maandag 30 juni 2008 10:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Vind je vrouw het ook leuk films kijken?
Dus de volgende keer dat je voertuig stuk gaat op maandag blijf je de rest van de week dus thuis omdat je op zaterdag pas mag laten repareren...quote:Op maandag 30 juni 2008 13:30 schreef Geqxon het volgende:
Schijnbaar is het hier de regel dat als je voertuig voor reparatie weg moet, dat dat dan op zaterdag moet gebeuren.
Mwa, eerlijk is eerlijk, het was een servicebeurt en het oplossen van een klein kwaaltje. Maar toch, als ik tot zaterdag had gewacht zou ik van mijn fietsenmaker weer commentaar krijgen dat ik te lang met het probleem door heb gereden (+/- 150km).quote:Op maandag 30 juni 2008 14:18 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dus de volgende keer dat je voertuig stuk gaat op maandag blijf je de rest van de week dus thuis omdat je op zaterdag pas mag laten repareren...
Thuiswerken is niks voor mij.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:41 schreef Cothen het volgende:
Leve het nieuwe werken (of werken 2.0)
dan kan je dat soort zaken wel zelf indelen
Kwam nog wel 20 GBP verzendkosten bij, maar dat mag de pret niet drukken, want het is nog steeds goedkoop voor een 16GB USB-stickquote:Uiteindelijke biedprijs: GBP 0,99
(Ongeveer EUR 1,25)
In de Alpen geproduceerd denk ikquote:Op maandag 30 juni 2008 16:36 schreef Merovingian het volgende:
Dat is echt de lelijkste USB-stick ooit geproduceerd in de geschiedenis van de mensheid.
je koopt zo'n ding toch ook niet om naar te kijken...quote:Op maandag 30 juni 2008 16:36 schreef Merovingian het volgende:
Dat is echt de lelijkste USB-stick ooit geproduceerd in de geschiedenis van de mensheid.
Jij kent Solid Alliance niet?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:36 schreef Merovingian het volgende:
quote:
Mja, maar je hebt wél iets aparts! Ik vind 'm wel humor, eigenlijk!quote:Op maandag 30 juni 2008 16:36 schreef Merovingian het volgende:
Zucht. Vrouwen.....quote:Op maandag 30 juni 2008 20:17 schreef phluphy het volgende:
[..]
Mja, maar je hebt wél iets aparts! Ik vind 'm wel humor, eigenlijk!
Lekkere vette hap op je beroerde maag, daar knap je vast snel van opquote:Op maandag 30 juni 2008 20:19 schreef phluphy het volgende:
Beterschap Sir Harry.![]()
- Kippensoep,
- Spek met ei,
- Sapjes en theetjes,
- Chocolate Chip Coockies
En je bent snel weer beter!![]()
Mijn opa (zaliger) zei altijd: als je ziek bent, moet je je eroverheen eten.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:21 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Lekkere vette hap op je beroerde maag, daar knap je vast snel van op
Maar je bent wel een moderne vrouw hoorGeen warme melk met honing, en levertraan
Schijnt inderdaad te werken.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:24 schreef phluphy het volgende:
[..]
Mijn opa (zaliger) zei altijd: als je ziek bent, moet je je eroverheen eten.
Ik moet zeggen: bij mij werkt het goed! Maar ik heb wel een sterke maag, dat is wel zo.
Het is ook best logisch. Je lichaam herstelt beter van krachtvoer dan van dat matige voedsel.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:51 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
Schijnt inderdaad te werken.
Al moet ik er niet aan denken
Denk je dat je lichaam al kan herstellen, zelfs al heeft het maar 3 seconden kunnen "genieten" van het krachtvoer?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:56 schreef phluphy het volgende:
[..]
Het is ook best logisch. Je lichaam herstelt beter van krachtvoer dan van dat matige voedsel.
Bij een buikgriep zou ik het ook niet doen, denk ik, maar verder:Ik eet dan gerust 6 eieren op een dag hoor!
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:01 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
Denk je dat je lichaam al kan herstellen, zelfs al heeft het maar 3 seconden kunnen "genieten" van het krachtvoer?
Dan kom ik niet meer langs de douane, weet ik uit ervaring.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nee dan niet. Je moet wel een ijzeren maag hebben natuurlijk.
Oh. Rot voor je.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:22 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
Dan kom ik niet meer langs de douane, weet ik uit ervaring.
Ze dachten dat ik familie was van Osama
ZES?!?!?!quote:Op maandag 30 juni 2008 20:56 schreef phluphy het volgende:
Ik eet dan gerust 6 eieren op een dag hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |