Ik heb deze net een half jaar... wat zeg ik, niet eens een half jaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:21 schreef phluphy het volgende:
Hm, dan zul je morgen ook niet zo'n toffe dag hebben vrees ik. Tijd voor een andere auto.![]()
Het is maar rosé hoor, het is niet alsof hij gaat zitten theezakken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:24 schreef phluphy het volgende:
[..]
Vindt mijn man niet goed. Ouderwets hé.
Ja. Ik voel het.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:39 schreef Cothen het volgende:
(Mits ik dit keer wél mijn afstuderen haal)
Nah, vinden haar man en mijn vrouw niet goedquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:44 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Nah, vinden haar man en mijn vrouw niet goed
^^^^quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is maar rosé hoor, het is niet alsof hij gaat zitten theezakken.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:41 schreef Geqxon het volgende:
Het is maar rosé hoor, het is niet alsof hij gaat zitten theezakken.
quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:24 schreef phluphy het volgende:
Wie weet!
Oh jammer. Dan ben ik op vakantie.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:49 schreef Merovingian het volgende:
Ik voel een DIG-SC-meeting opkomen....
Haha, wie weetquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:46 schreef phluphy het volgende:
[..]
Verhip. Daar heb je een punt.
![]()
[..]
[..]
is dat erg pijnlijk als je dat op voelt komen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:49 schreef Merovingian het volgende:
Ik voel een DIG-SC-meeting opkomen.... Geqx, neem jij wat ponyvrouwtjes mee?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:49 schreef Merovingian het volgende:
Die '+', dat doet het hemquote:Op woensdag 2 juli 2008 01:29 schreef Geqxon het volgende:
Ik was er huiverig voor, maar SABnzbd+ is erg goed! Stukken beter dan SABnzbd.
Thnx en goeie morgenquote:Op woensdag 2 juli 2008 07:12 schreef phluphy het volgende:
Ik zou 'm een symbolisch busje peper cadeau doen.![]()
Gefeliciteerd met je goede beoordeling i.i.g.!![]()
En.... Goedemorgen!
Ik verbaas me nergens over als ik eerlijk ben. MBO opleidingen zijn niet wat het geweest isquote:Op woensdag 2 juli 2008 06:51 schreef mschol het volgende:
er is voor mijn stage docent kennelijk een mailtje nodig wat betreft de resultaten van mijn 3de verslag...
om 10:53 gister mailtje gestuurt.. (afsluitend met: "Wanneer er geen reactie komt verwacht ik dat mijn verslag met een voldoende is beoordeeld")
dat konnie kennelijk niet over zich heen laten gaan en heeft inderdaad gereageerd na 7 (!!) uur, rond 18:00. met de mededeling: "nee, dat klopt Het is allemaal onderweg"![]()
vervolgens een 2de mailtje om 22:15 met een beoordeling van mijn verslag...(wel voldoende beoordeeld)
er is voor hem dus serieus een mailtje voor nodig om em in actie te zetten ofzo..(ter info: volgende week dinsdag is de diplomauitreiking, verslag is de 23ste ingeleverd..)
Nee, totaal geen last van.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:23 schreef Cothen het volgende:
[..]
is dat erg pijnlijk als je dat op voelt komen?
SABnzd is door één persoon ontwikkeld, en met de + versie hebben een groep mensen zijn werk opgepakt om er verder mee te gaan. Dat gaat meestal zeer fout.quote:
Maar ondertussen zuip je wel 5 flessen wijn met de buurvrouw leegquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:24 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wie wat waar wanneer?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:49 schreef Merovingian het volgende:
Wie: Iedereen die wil.quote:
Shit, dan kan ik niet, kan het niet op 31 februari?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:07 schreef Merovingian het volgende:
Wie: Iedereen die wil.
Wat: Bier en ponymeisjes.
Waar: In ons geheime clubhuis.
Wanneer: 30 februari.
31 februari bestaat niet. Dat gaat dus niet lukken. Maar weet jij het geheime clubhuis uberhaupt wel te vinden dan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:33 schreef Cothen het volgende:
[..]
Shit, dan kan ik niet, kan het niet op 31 februari?
Ik volg die grote stoet ponymeisjes achter Bertje op zijn brommerquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:37 schreef Merovingian het volgende:
31 februari bestaat niet. Dat gaat dus niet lukken. Maar weet jij het geheime clubhuis uberhaupt wel te vinden dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |