Maar ook: geen stage op het ponykamp.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:42 schreef Geqxon het volgende:
Al betekend dat ook: Geen stage in het buitenland.
Ja, dat ik op kantoor zit.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:29 schreef Fidelio9889 het volgende:
Iemand die ook zo'n pesthekel heeft aan deze mooie dag?
En ik zit me te vervelen achter de lapp:+quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja, dat ik op kantoor zit.
Voor de rest is 't heerlijk
Dan ga je naar buitenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:06 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
En ik zit me te vervelen achter de lapp:+
Want .... je vond het lekker?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:57 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb laatst rosé bier op. En nu voel ik mij onzeker over mijn geaardheid.
Gohquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:00 schreef Geqxon het volgende:
Ik vond het een beetje naar kinderbier smaken.
Hoezo weet jij hoe kinderbier smaakt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:00 schreef Geqxon het volgende:
Ik vond het een beetje naar kinderbier smaken.
ai, das wel heel erg dichtbijquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:26 schreef Geqxon het volgende:
Ik hoef op mijn HBO opleiding geen stage te doen.
Je kan natuurlijk stage lopen voor bonuspuntenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:42 schreef Geqxon het volgende:
Al betekend dat ook: Geen stage in het buitenland.
Jakquote:
jak jakquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:57 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb laatst rosé bier op.
Gaar gestoomdquote:
Je zit hier niet in PUBquote:
Hm, dan zul je morgen ook niet zo'n toffe dag hebben vrees ik. Tijd voor een andere auto.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:17 schreef Cothen het volgende:
[..]
Gaar gestoomd
Vandaag voor mijn stage op bedrijfsbezoek vanuit Utrecht in Amstelveen, geen airco in de auto en nu kan mijn raampje aan de bestuurderskant niet meer omlaag ook.![]()
Snik heet in de auto. En net naar huis dikke file
Maar met Fluf moet het vast beter gaan
Ik heb deze net een half jaar... wat zeg ik, niet eens een half jaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:21 schreef phluphy het volgende:
Hm, dan zul je morgen ook niet zo'n toffe dag hebben vrees ik. Tijd voor een andere auto.![]()
Het is maar rosé hoor, het is niet alsof hij gaat zitten theezakken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:24 schreef phluphy het volgende:
[..]
Vindt mijn man niet goed. Ouderwets hé.
Ja. Ik voel het.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:39 schreef Cothen het volgende:
(Mits ik dit keer wél mijn afstuderen haal)
Nah, vinden haar man en mijn vrouw niet goedquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:44 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Nah, vinden haar man en mijn vrouw niet goed
^^^^quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is maar rosé hoor, het is niet alsof hij gaat zitten theezakken.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:41 schreef Geqxon het volgende:
Het is maar rosé hoor, het is niet alsof hij gaat zitten theezakken.
quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:24 schreef phluphy het volgende:
Wie weet!
Oh jammer. Dan ben ik op vakantie.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:49 schreef Merovingian het volgende:
Ik voel een DIG-SC-meeting opkomen....
Haha, wie weetquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:46 schreef phluphy het volgende:
[..]
Verhip. Daar heb je een punt.
![]()
[..]
[..]
is dat erg pijnlijk als je dat op voelt komen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:49 schreef Merovingian het volgende:
Ik voel een DIG-SC-meeting opkomen.... Geqx, neem jij wat ponyvrouwtjes mee?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:49 schreef Merovingian het volgende:
Die '+', dat doet het hemquote:Op woensdag 2 juli 2008 01:29 schreef Geqxon het volgende:
Ik was er huiverig voor, maar SABnzbd+ is erg goed! Stukken beter dan SABnzbd.
Thnx en goeie morgenquote:Op woensdag 2 juli 2008 07:12 schreef phluphy het volgende:
Ik zou 'm een symbolisch busje peper cadeau doen.![]()
Gefeliciteerd met je goede beoordeling i.i.g.!![]()
En.... Goedemorgen!
Ik verbaas me nergens over als ik eerlijk ben. MBO opleidingen zijn niet wat het geweest isquote:Op woensdag 2 juli 2008 06:51 schreef mschol het volgende:
er is voor mijn stage docent kennelijk een mailtje nodig wat betreft de resultaten van mijn 3de verslag...
om 10:53 gister mailtje gestuurt.. (afsluitend met: "Wanneer er geen reactie komt verwacht ik dat mijn verslag met een voldoende is beoordeeld")
dat konnie kennelijk niet over zich heen laten gaan en heeft inderdaad gereageerd na 7 (!!) uur, rond 18:00. met de mededeling: "nee, dat klopt Het is allemaal onderweg"![]()
vervolgens een 2de mailtje om 22:15 met een beoordeling van mijn verslag...(wel voldoende beoordeeld)
er is voor hem dus serieus een mailtje voor nodig om em in actie te zetten ofzo..(ter info: volgende week dinsdag is de diplomauitreiking, verslag is de 23ste ingeleverd..)
Nee, totaal geen last van.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:23 schreef Cothen het volgende:
[..]
is dat erg pijnlijk als je dat op voelt komen?
SABnzd is door één persoon ontwikkeld, en met de + versie hebben een groep mensen zijn werk opgepakt om er verder mee te gaan. Dat gaat meestal zeer fout.quote:
Maar ondertussen zuip je wel 5 flessen wijn met de buurvrouw leegquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:24 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wie wat waar wanneer?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:49 schreef Merovingian het volgende:
Wie: Iedereen die wil.quote:
Shit, dan kan ik niet, kan het niet op 31 februari?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:07 schreef Merovingian het volgende:
Wie: Iedereen die wil.
Wat: Bier en ponymeisjes.
Waar: In ons geheime clubhuis.
Wanneer: 30 februari.
31 februari bestaat niet. Dat gaat dus niet lukken. Maar weet jij het geheime clubhuis uberhaupt wel te vinden dan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:33 schreef Cothen het volgende:
[..]
Shit, dan kan ik niet, kan het niet op 31 februari?
Ik volg die grote stoet ponymeisjes achter Bertje op zijn brommerquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:37 schreef Merovingian het volgende:
31 februari bestaat niet. Dat gaat dus niet lukken. Maar weet jij het geheime clubhuis uberhaupt wel te vinden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |