Maar ook: geen stage op het ponykamp.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:42 schreef Geqxon het volgende:
Al betekend dat ook: Geen stage in het buitenland.
Ja, dat ik op kantoor zit.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:29 schreef Fidelio9889 het volgende:
Iemand die ook zo'n pesthekel heeft aan deze mooie dag?
En ik zit me te vervelen achter de lapp:+quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja, dat ik op kantoor zit.
Voor de rest is 't heerlijk
Dan ga je naar buitenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:06 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
En ik zit me te vervelen achter de lapp:+
Want .... je vond het lekker?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:57 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb laatst rosé bier op. En nu voel ik mij onzeker over mijn geaardheid.
Gohquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:00 schreef Geqxon het volgende:
Ik vond het een beetje naar kinderbier smaken.
Hoezo weet jij hoe kinderbier smaakt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:00 schreef Geqxon het volgende:
Ik vond het een beetje naar kinderbier smaken.
ai, das wel heel erg dichtbijquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:26 schreef Geqxon het volgende:
Ik hoef op mijn HBO opleiding geen stage te doen.
Je kan natuurlijk stage lopen voor bonuspuntenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:42 schreef Geqxon het volgende:
Al betekend dat ook: Geen stage in het buitenland.
Jakquote:
jak jakquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:57 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb laatst rosé bier op.
Gaar gestoomdquote:
Je zit hier niet in PUBquote:
Hm, dan zul je morgen ook niet zo'n toffe dag hebben vrees ik. Tijd voor een andere auto.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:17 schreef Cothen het volgende:
[..]
Gaar gestoomd
Vandaag voor mijn stage op bedrijfsbezoek vanuit Utrecht in Amstelveen, geen airco in de auto en nu kan mijn raampje aan de bestuurderskant niet meer omlaag ook.![]()
Snik heet in de auto. En net naar huis dikke file
Maar met Fluf moet het vast beter gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |