Ow wacht... das het nadeel als je woorden vergeet te lezen en te schrijven....quote:Op maandag 30 juni 2008 21:37 schreef Merovingian het volgende:
Zie mijn post ervoor.
quote:
mannenquote:
Nee griepje, maar het gevoel dat je hoofd in 2e barst is nog niet lekkerquote:Op maandag 30 juni 2008 19:12 schreef Merovingian het volgende:
[..]
![]()
Beterschap. Niets ernstigs hopelijk?
Dankjequote:Op maandag 30 juni 2008 19:14 schreef Cothen het volgende:
[..]
hier moet het vast wel mee goed komen:
[ afbeelding ]
Dat ei en spek staat me wel aanquote:Op maandag 30 juni 2008 20:19 schreef phluphy het volgende:
Beterschap Sir Harry.![]()
- Kippensoep,
- Spek met ei,
- Sapjes en theetjes,
- Chocolate Chip Coockies
En je bent snel weer beter!![]()
Gay vrouwen in bed zijn behoorljik nutteloos. Op film, kijk, dan heb je er nogal wat aan.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:35 schreef Cothen het volgende:
[..]
[..]
mannen
geef mij maar vrouwen![]()
En dan mogen ze nog gay zijn ook
(In bed that is)
2 gay vrouwen in bed ownt 2 gay vrouwen op filmquote:Op maandag 30 juni 2008 22:47 schreef Geqxon het volgende:
Gay vrouwen in bed zijn behoorljik nutteloos. Op film, kijk, dan heb je er nogal wat aan.
In beide gevallen zul je de klus zelf moeten klaren.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:23 schreef Cothen het volgende:
[..]
2 gay vrouwen in bed ownt 2 gay vrouwen op film
Amen brother!quote:Op maandag 30 juni 2008 22:35 schreef Cothen het volgende:
[..]
[..]
mannen
geef mij maar vrouwen![]()
En dan mogen ze nog gay zijn ook
(In bed that is)
Technisch gezien ik ook, aangezien Nuon per vandaag officieel gesplitst is een een productie- en leveringsbedrijf, en een netwerkbedrijf... Komt erop neer dat ik nu bij Continuon werk, maar dat krijgt weer een nieuwe naam over een paar maanden, omdat er geen verband meer mag zijn tussen Continuon en Nuon, en nu lijken die namen nog te veel op elkaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:50 schreef JortK het volgende:
Goedemorgen, vandaag de eerste werkdag bij de nieuwe baas
Succes Jortje!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:50 schreef JortK het volgende:
Succes!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:50 schreef JortK het volgende:
officieel gezien voor mij ook Alleen is het niet echt een "nieuwe" baas. liep er immers al een half jaar stagequote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:50 schreef JortK het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:14 schreef Geqxon het volgende:
De airco in het hier naastgelegen serverhok is kapot, waardoor de deur van het serverhok open is gezet. Verder heeft deze kamer geen ramen. Resultaat: Enorme hitte en veel herrie.
Nog maar een paar dagen Geks....
Uiteraard, die geld voor iedereen die werkzaamheden doet binnen een bedrijf.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:22 schreef Geqxon het volgende:
Arbo? Heb je daar dan mee te maken, als stagair?
wel slim verzonnen van de uitbater.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:20 schreef mschol het volgende:
rookfeestendas imho best zielig, rookfeesten
Die is er ook hoor, maar dan moet ik verhuizen. Geen zin an.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:24 schreef Cothen het volgende:
Dit is een wanprestatie van de werkgever op gebied van klimaatbeheersing en moet je op zijn minst een andere werkplek aanbieden.
Dan moet je niet zeurenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Die is er ook hoor, maar dan moet ik verhuizen. Geen zin an.
Wel geile breezersletten op die foto.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:20 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
serverhok is hier gelukkig ver vandaan..
rookfeestendas imho best zielig, rookfeesten
Inderdaad, ik zou ze wel doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:32 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Wel geile breezersletten op die foto.
Dan zou ik ze wel eerst een lading pepermunt gevenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:36 schreef Geqxon het volgende:
Inderdaad, ik zou ze wel doen.
Alsof je lul er wat van merkt dat ze gerookt hebbenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:04 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dan zou ik ze wel eerst een lading pepermunt geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |